Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Dviračių takai Vilniuje

    Nežinau ar tinkamai įsiterpsiu. Nesu architektas.Tik architektūros vartotojas.Man įdomu dviračių takai Vilniuje ir aplink Vilnių. Gal kas turite slaptus gražius savo takus / keliukus kur yra mažai/ar išvis nėra mašinų.

    Jei įdomu pasiūlysiu ir savo maršrutų. B-)
    57
    Dažnai sezono metu (į darbą/paskaitas ir visur kitur)
    21,05%
    12
    Laisvalaikio pramogai
    50,88%
    29
    Nevažinėju
    28,07%
    16

    The poll is expired.


    #2
    Ilgokas kiek,bet gražus



    Baltupiai- Krutulio gatvė- Kalvarijos,palei Cedrono upelį - Tankų kelias palei Nerį,- Antakalnio tiltas- Dviračiu taku palei Nerį - Žolyno gatvė- Ties Kraujo perpylimo stotimi mišku iki Filaretų gatvės- Rudens gatve kirsti Polocko gatvę- Belmonto žirgynas -Belmonto kriokliai-persikelti per Vilnelę - Tuputiškių gatvė- Pavilnio gatvė- Markučiai - kairiu Vilnelės krantu iki Užupio - Sereikiškių parkas ir vėl pagal Nerį dešiniu ar kairiu krantu iki Baltupių.

    Daug km , bet gražūs vaizdai.

    Comment


      #3
      Parašė troy
      Ilgokas kiek,bet gražus



      Baltupiai- Krutuliogatvė- Kalvarijos,palei Cedrono upelį - Tankųkeliaspalei Nerį,- Antakalnio tiltas- Dviračiu taku palei Nerį - Žolyno gatvė- Ties Karujo perpylimostotimi miškuiki Filaretų gatvės- Rudens gatvekirsti Polocko gatve- Belomtaožirgynas -Belmonto kriokliai-persikelti per Vilnelę - Tuputiškiųgatvė- Pavilnio gatvė- Markučiai - kairu Vilnelėskrantu iki Užupio - Sereikiškių parkas ir vėl apgal Nerį dešiniu ar kariu krantu iki Baltupių.

      Daug km , bet gražūs vaizdai.
      Ačiū
      Mano galerija Flickr'yje

      Comment


        #4
        IMHO dviračio su amortizatoriais iki 2000 neapsimoka pirkti, nebent norėsi po poros mėnesių juos keisti.

        Pavaros tai aišku būtinas dalykas, ir geriau ieškot dviračio su mažiau visokių "pribumbasų" a la amortikai ir t.t, bet gerom pavarom ir stabdžiais.

        Siūlau ieškot dviračio su "Shimano V-Brake" pavarų perjungimu ir stabdžiais. Kaina tikrai palyginus neaukšta (mačiau Peugeot dviratį su šiais komponentais ~500lt). Pats turėjau Mongoose dviratį su tokiom dalim, tai buvo fantastika! Deja, kažkokie narkomanai išnešė iš garažo

        Comment


          #5
          Iš Santariškių link Žaliųjų ežerų veda valdiškas dviračių takas (pažymėjau rausvai)

          Valdiškas todėl, kad prie Santariškių žiedo pradžia - kitoje kelio pusėje šokinėjant per bordiūrus. Nuo Verkių rūmų - gana pakenčiama gruntinė danga. Tik pačioj pabaigoj prieš Žaliuosius nuo stataus kalno (punktyras) jokio malonumo kratytis žvyrkeliu. Todėl paprastai grįždamas kylu asfaltuota Gulbinų gatve ir po to mišku link ežeriuko. (mėlynos rodyklės)

          Turintiems neprarūkytus plaučius galima rekomenduoti važiuoti pro Naujųjų Verkių kalnus ir Verkių gatve paneriais (susirasit patys)
          O kai bus karšta, geriau važiuoti išsimaudyti į Gulbinų ežerą - (tamsiai violetinės rodyklės) tiesiai pro Santariškes arba Gulbinėlių gatve nuo dviračių tako.
          Norintiems sukti į senąjį Riešės kelią geriau važiuoti ne plentu (ten l.daug mašinų), o keliuku pro Santariškes
          Paskutinis taisė Romas; 2009.08.18, 22:01. Priežastis: Pakeista nuoroda

          Comment


            #6
            Kita kryptis - link Bukiškių ar Riešės pro BAM'ą (Visorių mokslininkų miestelį).


            Tiesiai link Bukiškių už Pragystos kvartalo 1,5 km išmalto šunkelio, o dešiniau - neblogas lauko keliukas. Atkreipkit dėmesį į Vanaginės altitudes - jos viršija 200 m.

            O nuo Bukiškių važiuojant senuoju Ukmergės plentu galima apžiūrėti:
            Kairėje plento pusėje
            - Pusiau nugriautą ir neatstatomą degalinę Bukiškėse,
            - Raisteniškes (Atkirta), Vienišą Imso namą,
            - Klevinę (Avižienių kalvos -Regina ir Ko), A.A. Bendorėlius
            Dešinėje plento pusėje
            - Daug paminklų nežinomiems developeriams
            - Junestos ir Sostinės VG (nepainioti su Rangos IV Statybų VG) kvartalus
            Paskutinis taisė Romas; 2009.08.18, 22:05. Priežastis: Pakeista nuotraukos nuoroda

            Comment


              #7
              Oho, reiks išbandyt pasiūlytus maršrutus Beje, ką tik padariau 23 km maršrutu Žirmūnai-Lazdynai-Naujamiestis-Senamiestis-Žirmūnai. Vilniaus eismas man patinka
              Mano galerija Flickr'yje

              Comment


                #8
                O aš vat esu pasipiktinusi visais dviračio taikais, kurie yra braižomi Vilniaus senamiestyje. Visoj Europoj jie yra šaligtavio arba gatvės pakraštyje, o pas mus kažkodėl piešia tiesiai per vidury, todėl pestiesiems nėra kur dingti ir jie vaikšto per juos (nors tai draudžia kelių eismo taisyklės).
                Kartą Berlyne dviratininkui sutrugdė kelią pėstysis (avarija mažytė buvo) ir už tai dviratininkas pareikalavo 90 Euru, nors jokios žalos nei vienam nei kitam nebuvo. Jei pas mus taip bus....

                Comment


                  #9
                  Jėgelė

                  Dviračių trasai sostinėje nutiesti - 13,8 mln. Lt
                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=9804122
                  Mano galerija Flickr'yje

                  Comment


                    #10
                    Puiku puiku puiku !

                    Comment


                      #11
                      Parašė Mantaz
                      Jėgelė

                      Dviračių trasai sostinėje nutiesti - 13,8 mln. Lt
                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=9804122

                      Čia prie šitos Manto žinutės yra tos dviračių trasos žemėlapis.

                      http://www.vilnius.lt/I/kronika/EV-11_vaizdai_10.jpg
                      Parašas :)

                      Comment


                        #12
                        Kalvarijų gatvės dalies atnaujinimas. Nutiesta ir dviračių tako atkarpa.



                        Mano galerija Flickr'yje

                        Comment


                          #13
                          Nesenai ziurejau laida "autopilotas" ir ten pranese, kad yra planuojama Vilniuje nutiesti apie 50 km. dviraciu taku!!!

                          Comment


                            #14
                            /\ Dabar tiesiamas dviračių takas nuo BIG link Avižienių išviso turėtų būti apie 6km.

                            Comment


                              #15
                              Tegul šis straipsnis būna čia

                              Oranžinis grįžta?
                              2007-01-25 10:55:33

                              Bene labiausiai šiuo metu lankomoje Vilniaus vietoje „Akropolyje“ nuo šiandien vilniečių klausime: „Oranžinis grįžta?“ Taip, klausimas apie dviračius. Norime pasiūlyti vilniečiams dviračius kaip viešojo transporto sistemos dalį, kaip jau yra kai kuriuose Europos miestuose.
                              Žinau, kad ne tik vilniečiai, bet ir visa Lietuva puikiai prisimena, sakyčiau, pamokomą prieš kelis metus pristatytų oranžinių dviračių istoriją. Dabar siūlome kitokią naudojimosi dviračiais tvarką ir diegsime ją tik tuomet, jei vilniečiai pritars tokiai idėjai.
                              Esmė būtų tokia: norintis dviračiu nuolat naudotis žmogus turi savo identifikacinę kortelę (tai galėtų būti ir vieningas miesto e-bilietas), kuri leidžia pasiimti dviratį iš stovo. Jei dviračiu naudojamasi trumpai, mokėti nereikia, jei važinėjate kelias valandas, teks šiek tiek susiimokėti. Aišku, vėl kyla klausimai, kas bus, jei žmogus tiesiog pasiims dviratį, ir tiek. Kadangi asmens kortelėje yra Jūsų duomenys, bus aišku, kas dviračio negrąžino, o tokių kortelių neturintys asmenys dviračių iš stovų tiesiog negalės išimti.
                              Europos miestuose dviračiai naudojami kaip jungiamoji viešojo transporto priemonė: žmogus išlipęs ir tramvajaus ar autobuso, likusį atstumą iki savo darbo vietos ar kito kelionės tikslo gali numinti dviračiu. Sakykim, atvykstate iki Katedros aikštės, o Jums reikia būti Vokiečių gatvėje. Todėl kad nereikėtų važiuoti automobiliu, ieškoti vietos jam pastatyti ir, žinoma, mokėti už stovėjimo laiką, mes siūlome pasiimti dviratį ir minti iki pat norimos vietos.
                              Todėl kviečiu visus pasižiūrėti, kaip gali atrodyti naujos kartos oranžinio dviračio sistema ir pareikšti savo nuomonę bei pasiūlymus.
                              Artūras Zuokas, http://www.zuokas.lt/index.php?day=1169676000

                              Paspaudę ant nuorodos "Vilnieti, atsakyk: „Ar Vilniui reikalingas oranžinis dviratis?“" galite balsuoti ar pritariate šiai idėjai:
                              http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/index.php/1/?


                              Nors neesu vilnietis, bet pritariu (Vilniaus labui). Bus naudingas dalykas, o ir sistema šįkart atrodo patikima ir apgalvota
                              Paskutinis taisė ; 2007.01.25, 17:25.
                              Įžvalgos.lt - FB - G+

                              Comment


                                #16
                                nu va, kad ir priešrinkiminė, bet tikrai daug tobulesnė idėja

                                Comment


                                  #17
                                  Taip, tobulesnė Dar vasarą per TV (neatsimenu kokią) mačiau, kad taip pat lygiai Olandijoj padaryta, kas čia aprašyta. Matyt paėmė iš jų šitą variantą.
                                  Parašas :)

                                  Comment


                                    #18
                                    Šiandien išgirdęs per radiją maloniai nudžiugau, tai tikrai labai puikus dalykas, tačiau įdomu kaip su 'vartotojais'. Ar mes nors kiek pasikeitėm per tuos 6 metus? Nebus kaip buvo? Nuoširdžiai viliuosiu, kad ne... Tiesa dabar bus kontroliuojami vartotojoi, bet kaip su užseniečiais ir kitų miestų gyventojais, kurie neturės e-bilieto?

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                      <...> tačiau įdomu kaip su 'vartotojais'. Ar mes nors kiek pasikeitėm per tuos 6 metus? Nebus kaip buvo? Nuoširdžiai viliuosiu, kad ne... Tiesa dabar bus kontroliuojami vartotojoi, bet kaip su užseniečiais ir kitų miestų gyventojais, kurie neturės e-bilieto?
                                      Sistema turėtų išgelbėti situaciją, net jei mes ir nepasikeitėm Geras klausimas dėl tų, kurie neturės e-bilieto. Net jei ši sistema ir nebus pritaikyta užsieniečiams, visvien ji gera, bent jau tuo, kad kažkuo pasitarnaus Vilniaus miesto gyventojams, kuriems, visų pirma, ji ir turėtų tarnauti. Žinoma, galimybė dviračiais pasinaudoti ir miesto svečiams, būtų dar vienas šio projekto privalumas

                                      Čia dar šiek tiek informacijos:
                                      "Naujos kartos oranžinis dviratis grįžta į Vilnių"
                                      http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=84053
                                      Naujieji oranžiniai Vilniaus dviračiai – ekologiška ir šiuolaikiška transporto priemonė, kuri būtų integruota į viešojo transporto sistemą, drauge su miesto autobusais, troleibusais ir moderniu tramvajumi.
                                      Atnaujinta ir patobulinta oranžinio dviračio idėja Vilniaus centre galėtų būti įgyvendinta jau šią vasarą.
                                      Paskutinis taisė ; 2007.01.25, 19:24.
                                      Įžvalgos.lt - FB - G+

                                      Comment


                                        #20
                                        Imk ir mink **... (atsiprašau labai). Gili mintis
                                        Įžvalgos.lt - FB - G+

                                        Comment

                                        Working...
                                        X