Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Girdisi ne daužymasis viena į kitą, o daužymasis į pagrindą. Negi pirmą kartą girdi šį reiškinį?
    Gali būti, kad į pagrindą. Nesu ant tiek plytelių klojimo ekspertas, kad suprasčiau, į ką ten jos tiksliai daužosi. Na bet dabar žinosiu.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Girdisi ne daužymasis viena į kitą, o daužymasis į pagrindą. Negi pirmą kartą girdi šį reiškinį?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Sluškų g. atkarpa su bruko intarpu. Atrodo gerai, važiuojasi irgi neblogai. Tik važiuojant kažko girdisi tų plytelių daužymasis į viena kitą t.y. nėra pripilta atsijų užpildo

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Gariūnų dvirtakio negrįsta vieta prie Gudelių gatvės paremontuota nauja skaldele. Kažkokio išgaubto profilio ar kitokių priemonių prieš naują išplovimą nesimato.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Yra
    Čia nauja dvirtakio atkarpa statoma vakarinėj (kitoj) gatvės pusėj. Net naują sankryžą siaurina ir dar granitu:


    Keista, kad D kat. kur pakreivinimai mašinoms bus atskiras takas. Atskirtas nuskembtu bortu nuo šaligatvio (kur paletės foto);
    Sprendiniai su atskirais takais, saugumo salelėmis, bei netgi spindulio mažinimu su bruko danga naudotini C, o ne D kategorijos gatvėms. Jei ten tikrai D kategorija, tai veikiausiai tik kad išvengti ypatingo statinio statuso, o sprendiniai nesiskirs nuo C kategorijos

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Yra senas, bet atskirtas dvirtakis nuo Pašilų "Lidl" ties Medienos g. į kalniuką link Grigalaukio g. naujų daugiabučių. Iš pilko čia jau pereina į raudoną:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20240221_145218.jpg Views:	0 Size:	866,6 kB ID:	2112413

    Link Vakarinio aplinkkelio nutrūksta ties buvusiais garažais. Toliau yra bendras dviračių ir pėsčiųjų asfalto viadukas per aplinkkelį:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20240221_145124.jpg Views:	0 Size:	1,08 MB ID:	2112414

    O čia skersai Grigalaukio g. tarp tų dviejų atkarpų. Iškili pervaža. Tolumoj statomas naujas dvirtakis. Beje po parkingo ženklu nėra papildomos lentelės statyt priekiu, tai čia galima duot užrukyt kūdikaims iš dusliaros :
    Click image for larger version  Name:	IMG_20240221_145158.jpg Views:	0 Size:	827,3 kB ID:	2112415

    Čia nauja dvirtakio atkarpa statoma vakarinėj (kitoj) gatvės pusėj. Net naują sankryžą siaurina ir dar granitu:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20240221_144931.jpg Views:	0 Size:	1,12 MB ID:	2112416

    Keista, kad D kat. kur pakreivinimai mašinoms bus atskiras takas. Atskirtas nuskembtu bortu nuo šaligatvio (kur paletės foto);
    Click image for larger version  Name:	IMG_20240221_144907.jpg Views:	0 Size:	1,09 MB ID:	2112417

    Click image for larger version  Name:	IMG_20240221_145002.jpg Views:	0 Size:	1,10 MB ID:	2112418

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Neries kairiosios krantinės dviračių gatvė beveik baigta. Atšilus orams turėtų gan greitai užbaigti, nes labai mažai liko.

    Apie 100m ruožtas prie Žirmūnų tilto. Matosi tolumoje.


    Už Sluškų rūmų link centro irgi mažai beliko. Takai susijungia ir vėliau užsibaigia šaligatviu.




    Prie Sluškų rūmų užparkuota visa viena juosta. Apie tai daugiau bus parkavimo pažeidimų temoje.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    2020 m.:
    — Ei, Vilniau, atnaujinkime miestą?

    Click image for larger version

Name:	roger3.png
Views:	282
Size:	726,2 kB
ID:	2111364

    Vilnius:
    — Ai, tai geriau 2030 m. rekonstruosim visą mazgą, kuris iki dabar dar nebaigtas statyti.

    2024 m. Vilnius:
    — Atnaujinkime miestą.

    Click image for larger version

Name:	roger2.png
Views:	278
Size:	724,6 kB
ID:	2111365

    Monrealis:
    Already did.

    Click image for larger version

Name:	roger1.png
Views:	279
Size:	679,5 kB
ID:	2111366
    https://youtu.be/HiPKDfBNoVU?t=526

    Komentuoti:


  • bardakas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Beje, kaip reikalai Vileišio g. dėl parkavimo?
    Prie Vileišio/Jauniaus kurį laiką kai buvo padalintos baudos niekas nesiparkavo, dabar vėl po biškį pradeda. Palei Sluškų rūmus iki pat tako pabaigos viena pusė ištisinis parkingas. Rašiau pranešimą į tvarkau miestą, žiūrėsim ar pradės tvarką daryt.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nežinau, kodėl tam UK vaizde po dvigubą ištisinę (dėl "super highway" dvirtakio arba vienkryptės-vienjuostės gatvės), bet kitur video viengubos. Taip šlykštu nebūtų. Pvz., net neatgrasius nuo parkavimo Giedraičių g., galima būtų tikslingai daryti vieną juostą tik palei dvirtakį. Tada tie kas parkuos, labai tikėtina šoks dviem ratais ant šaligatvio kitoj gatvės pusėj. Jis labai siauras, tai turės visą užparkuot. Supratę, kad nelabai lieka vietos kitoms mašinoms pravažiuot, tai kitą kartą gal jau nestatys ir ant šaligatvio. Pėsčiajam tuo tarpu mažesnė bėda apeiti stovinčią mašiną tokioje lėtoje gatvėje, nei dviratininkui apvažinėt ir / ar rizikuot gauti iš atidaromų durų. Dauguma eilinių žmonių nežino tokių rizikų, kaip atidaromos durys. Bortai ten panašu žemesni net nei Londone, dar ir užapvalinti – vadinami "parkavimo bortais" (lol).
    https://www.google.lt/maps/@54.69922...8192?entry=ttu
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	1,78 MB ID:	2110807

    Beje, kaip reikalai Vileišio g. dėl parkavimo?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Jeigu žmonės parkuojasi ant dvirtakio, tai ir tos linijos jiems bus giliai px. Viskas, kas iš jų būtų, tai tik papildoma vizualinė tarša mieste. Šitos problemos yra sprendžiamos KET laikimosi kontrole ir baudų išrašymu, o ne papildomų linijų paišymu. Bet deja VMS yra lygiai taip pat px ant tos kontrolės ir priežiūros, kaip vairuotojams ant KET. Iš esmės miesto pozicija yra "darykit ką norit, o mes imituosim, kad dirbam". 4-5 nuolat dirbantys Viešosios tvarkos ekipažai, kurie iš tikrųjų atliktų savo darbą, o ne tiesiog važinėtų per miestą, galėtų pilnai išspręsti visas nelegalaus parkavimosi problemas, bet tokie myžniai kaip Šimašius to niekad nesiimtų, nes gautų per daug kritikos už "vairuotojų genocidą", o asValdas, sprendžiant iš visų jo veiksmų per šiuos metus, ir pats yra tų vairuotojų pusėje.
    Nesutikčiau. UK turi vieną civilizuočiausių ir aiškiausių parkavimo sistemų Europoje (=pasaulyje). Visada visur tiksliai aišku, ar bet kurioje konkrečioje vietoje mašiną galima parkuoti ar ne, kas visiškai užkerta kelią net teoriškai kam nors aiškinti, kad "gal čia niekam niatrūūūūgdė" arba "Čia gal nedraaaaaudžiama parkoti". Mums tai būtų ypač naudinga, turint omeny, kad tiek policija, tiek VMS viešoji tvarka kartais patys mėgsta naudoti šitą marozų leksiką ir ieškoti skylių ir ambiguity teisindami nelegalų ir chamišką parkavimą. Vilniuje yra daugybė pavyzdžių, kur yra labai daug neaiškumo dėl parkavimo teisėtumo. Būtent tokios linijos šitas problemas visiškai išspręstų.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Londone analogas Giedraičių g. Manau geltonos linijos turėtų atgrasyti bent dalį parkuotojų ant dvirtakio. Galit pranešt "Tvarkau miestui", jei ten problema dar opi:
    Jeigu žmonės parkuojasi ant dvirtakio, tai ir tos linijos jiems bus giliai px. Viskas, kas iš jų būtų, tai tik papildoma vizualinė tarša mieste. Šitos problemos yra sprendžiamos KET laikimosi kontrole ir baudų išrašymu, o ne papildomų linijų paišymu. Bet deja VMS yra lygiai taip pat px ant tos kontrolės ir priežiūros, kaip vairuotojams ant KET. Iš esmės miesto pozicija yra "darykit ką norit, o mes imituosim, kad dirbam". 4-5 nuolat dirbantys Viešosios tvarkos ekipažai, kurie iš tikrųjų atliktų savo darbą, o ne tiesiog važinėtų per miestą, galėtų pilnai išspręsti visas nelegalaus parkavimosi problemas, bet tokie myžniai kaip Šimašius to niekad nesiimtų, nes gautų per daug kritikos už "vairuotojų genocidą", o asValdas, sprendžiant iš visų jo veiksmų per šiuos metus, ir pats yra tų vairuotojų pusėje.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Londone analogas Giedraičių g. Manau geltonos linijos turėtų atgrasyti bent dalį parkuotojų ant dvirtakio. Galit pranešt "Tvarkau miestui", jei ten problema dar opi:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	771,2 kB ID:	2110704

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Čia jau reikia perdarinėti, kur dviračių takas kerta gatvę. Su šaligatviu turi būti sukeista vietomis ir dviračių pervaža arčiau žiedo. Taip kaip yra prie IKI arba trečioje foto.

    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
    Be to, dviračių takas Šeimyniškių g. juk turės būti šiaurinėje gatvės dalyje, o ne pietinėje - pietinėje neužteks vietos, o ir dviračių takas Žirmūnų g. yra šiaurinėje pusėje. Būtent ši trumpa atkarpa tik sujungtų dviračių pervažas aplink žiedą.

    Ir lygioj vietoj, kur pilna erdvės viskam bei nėra kažkokių saugotinų medžių ar dar ko, sugebama taip susimauti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Realiai greičiausiai tam, kad kai rengs tos Šeimyniškių g. atkarpos projektą nereikėtų imt ir perdarinėt.
    Kitu projektu

    Nors šiaip labai abejotina, kad dėl to, kad "nereiktų perdarinėti", nes kitur ima ir perdarinėja ir akivaizdu, kad yra visiškai nulis rūpinimosi tokiais dalykais.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Realiai greičiausiai tam, kad kai rengs tos Šeimyniškių g. atkarpos projektą nereikėtų imt ir perdarinėt.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Turbūt ta pati priežastis kaip ir dviračio tako nebuvimas prie FLOW. Nes dabartinis miesto meras yra dalbajobas ir leidžia taip daryt

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied

    Kodėl prie Sporto g. 16 atnaujinant šaligatvį nesugebėjo sujungti trūkstamą dviračių tako atkarpą aplink Minsko žiedą? Sudėjo plotį net per visas 10 plytelių.






    Vizualizacijose papaišyta, bet plane jau nėra, kur punktyru linijos.


    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Ten ne pagerinta gruntinė gatvelė, o labiau įrengtas neasfaltuotas parko takas, būtent, ko utomnes nori siūlyt. KEdas uždokumentavo 2017 ir 2020 metų jo išvaizdą Mapillary: https://www.mapillary.com/app/?lat=5...1768675&zoom=0

    Net rodyklės yra abiejuose galuose.
    Paskutinis taisė alga; 2024.01.29, 00:48.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pasiūlymas geras. Tik reiktų prašyti tako iki įvažiavimo į ligoninės parkingą (ten tik šaligatvis rekonstruotųsi), nes norint važiuot iki tilto, jau dabar galima naudotis pamodifikuota gruntine gatvele, tai vargu ar paralelei kiš pinigus į asfaltuotą taką. Likusiame ilgyje tako reiktų Antakalnio g.

    Nesiūlysi – nesužinosi. Geriausia strategija – telefonu skambint į VMS informaciją, paprašyti už projektą atsakingo asmens telefono ir papasakoti jam.

    Komentuoti:

Working...
X