Parašė KEdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
-
Girdisi ne daužymasis viena į kitą, o daužymasis į pagrindą. Negi pirmą kartą girdi šį reiškinį?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sluškų g. atkarpa su bruko intarpu. Atrodo gerai, važiuojasi irgi neblogai. Tik važiuojant kažko girdisi tų plytelių daužymasis į viena kitą t.y. nėra pripilta atsijų užpildo
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąYra
Čia nauja dvirtakio atkarpa statoma vakarinėj (kitoj) gatvės pusėj. Net naują sankryžą siaurina ir dar granitu:
Keista, kad D kat. kur pakreivinimai mašinoms bus atskiras takas. Atskirtas nuskembtu bortu nuo šaligatvio (kur paletės foto);
Komentuoti:
-
Yra senas, bet atskirtas dvirtakis nuo Pašilų "Lidl" ties Medienos g. į kalniuką link Grigalaukio g. naujų daugiabučių. Iš pilko čia jau pereina į raudoną:
Link Vakarinio aplinkkelio nutrūksta ties buvusiais garažais. Toliau yra bendras dviračių ir pėsčiųjų asfalto viadukas per aplinkkelį:
O čia skersai Grigalaukio g. tarp tų dviejų atkarpų. Iškili pervaža. Tolumoj statomas naujas dvirtakis. Beje po parkingo ženklu nėra papildomos lentelės statyt priekiu, tai čia galima duot užrukyt kūdikaims iš dusliaros :
Čia nauja dvirtakio atkarpa statoma vakarinėj (kitoj) gatvės pusėj. Net naują sankryžą siaurina ir dar granitu:
Keista, kad D kat. kur pakreivinimai mašinoms bus atskiras takas. Atskirtas nuskembtu bortu nuo šaligatvio (kur paletės foto);
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Neries kairiosios krantinės dviračių gatvė beveik baigta. Atšilus orams turėtų gan greitai užbaigti, nes labai mažai liko.
Apie 100m ruožtas prie Žirmūnų tilto. Matosi tolumoje.
Už Sluškų rūmų link centro irgi mažai beliko. Takai susijungia ir vėliau užsibaigia šaligatviu.
Prie Sluškų rūmų užparkuota visa viena juosta. Apie tai daugiau bus parkavimo pažeidimų temoje.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
2020 m.:
— Ei, Vilniau, atnaujinkime miestą?
Vilnius:
— Ai, tai geriau 2030 m. rekonstruosim visą mazgą, kuris iki dabar dar nebaigtas statyti.
2024 m. Vilnius:
— Atnaujinkime miestą.
Monrealis:
— Already did.
https://youtu.be/HiPKDfBNoVU?t=526
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Beje, kaip reikalai Vileišio g. dėl parkavimo?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau, kodėl tam UK vaizde po dvigubą ištisinę (dėl "super highway" dvirtakio arba vienkryptės-vienjuostės gatvės), bet kitur video viengubos. Taip šlykštu nebūtų. Pvz., net neatgrasius nuo parkavimo Giedraičių g., galima būtų tikslingai daryti vieną juostą tik palei dvirtakį. Tada tie kas parkuos, labai tikėtina šoks dviem ratais ant šaligatvio kitoj gatvės pusėj. Jis labai siauras, tai turės visą užparkuot. Supratę, kad nelabai lieka vietos kitoms mašinoms pravažiuot, tai kitą kartą gal jau nestatys ir ant šaligatvio. Pėsčiajam tuo tarpu mažesnė bėda apeiti stovinčią mašiną tokioje lėtoje gatvėje, nei dviratininkui apvažinėt ir / ar rizikuot gauti iš atidaromų durų. Dauguma eilinių žmonių nežino tokių rizikų, kaip atidaromos durys. Bortai ten panašu žemesni net nei Londone, dar ir užapvalinti – vadinami "parkavimo bortais" (lol).
https://www.google.lt/maps/@54.69922...8192?entry=ttu
Beje, kaip reikalai Vileišio g. dėl parkavimo?
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Jeigu žmonės parkuojasi ant dvirtakio, tai ir tos linijos jiems bus giliai px. Viskas, kas iš jų būtų, tai tik papildoma vizualinė tarša mieste. Šitos problemos yra sprendžiamos KET laikimosi kontrole ir baudų išrašymu, o ne papildomų linijų paišymu. Bet deja VMS yra lygiai taip pat px ant tos kontrolės ir priežiūros, kaip vairuotojams ant KET. Iš esmės miesto pozicija yra "darykit ką norit, o mes imituosim, kad dirbam". 4-5 nuolat dirbantys Viešosios tvarkos ekipažai, kurie iš tikrųjų atliktų savo darbą, o ne tiesiog važinėtų per miestą, galėtų pilnai išspręsti visas nelegalaus parkavimosi problemas, bet tokie myžniai kaip Šimašius to niekad nesiimtų, nes gautų per daug kritikos už "vairuotojų genocidą", o asValdas, sprendžiant iš visų jo veiksmų per šiuos metus, ir pats yra tų vairuotojų pusėje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąLondone analogas Giedraičių g. Manau geltonos linijos turėtų atgrasyti bent dalį parkuotojų ant dvirtakio. Galit pranešt "Tvarkau miestui", jei ten problema dar opi:
- 9 patinka
Komentuoti:
-
-
Čia jau reikia perdarinėti, kur dviračių takas kerta gatvę. Su šaligatviu turi būti sukeista vietomis ir dviračių pervaža arčiau žiedo. Taip kaip yra prie IKI arba trečioje foto.
Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
Ir lygioj vietoj, kur pilna erdvės viskam bei nėra kažkokių saugotinų medžių ar dar ko, sugebama taip susimauti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąRealiai greičiausiai tam, kad kai rengs tos Šeimyniškių g. atkarpos projektą nereikėtų imt ir perdarinėt.
Nors šiaip labai abejotina, kad dėl to, kad "nereiktų perdarinėti", nes kitur ima ir perdarinėja ir akivaizdu, kad yra visiškai nulis rūpinimosi tokiais dalykais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Realiai greičiausiai tam, kad kai rengs tos Šeimyniškių g. atkarpos projektą nereikėtų imt ir perdarinėt.
Komentuoti:
-
Turbūt ta pati priežastis kaip ir dviračio tako nebuvimas prie FLOW. Nes dabartinis miesto meras yra dalbajobas ir leidžia taip daryt
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Kodėl prie Sporto g. 16 atnaujinant šaligatvį nesugebėjo sujungti trūkstamą dviračių tako atkarpą aplink Minsko žiedą? Sudėjo plotį net per visas 10 plytelių.
Vizualizacijose papaišyta, bet plane jau nėra, kur punktyru linijos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ten ne pagerinta gruntinė gatvelė, o labiau įrengtas neasfaltuotas parko takas, būtent, ko utomnes nori siūlyt. KEdas uždokumentavo 2017 ir 2020 metų jo išvaizdą Mapillary: https://www.mapillary.com/app/?lat=5...1768675&zoom=0
Net rodyklės yra abiejuose galuose.Paskutinis taisė alga; 2024.01.29, 00:48.
Komentuoti:
-
Pasiūlymas geras. Tik reiktų prašyti tako iki įvažiavimo į ligoninės parkingą (ten tik šaligatvis rekonstruotųsi), nes norint važiuot iki tilto, jau dabar galima naudotis pamodifikuota gruntine gatvele, tai vargu ar paralelei kiš pinigus į asfaltuotą taką. Likusiame ilgyje tako reiktų Antakalnio g.
Nesiūlysi – nesužinosi. Geriausia strategija – telefonu skambint į VMS informaciją, paprašyti už projektą atsakingo asmens telefono ir papasakoti jam.
Komentuoti:
Komentuoti: