Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Fantazijos ir tiek. Kai kurios trasos gal daugiau nei 20 metų piešiamos.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Netyčia užklydau ant Vilniaus dviračių takų planų žemėlapio. Dalinuosi.
    https://www.arcgis.com/apps/mapviewe...17f6ba06d1fb13

    Dauguma planuojama po 2030 metų, bet yra atkarpos kurias planuojama pradėti tiesti ir 2026. Kas keista šitame žemėlapyje tai, kad base layer'yje jau egzistuoja Šiaurinė gatvė (Vienybės prospektas).

    Šiek tiek pastailinau linijų spalvas pagal planuojamą darbų pradžios datą - kuo šviesesnė spalva tuo vėliau pradžia.

    Click image for larger version

Name:	dviraciu_takai.jpg
Views:	1180
Size:	1,09 MB
ID:	2183219

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tarsi ištisinės kažką reiškia Vilniuje. Kam daryti bet kaip, jei galima iškart gerai? Atrodo, kad Gedimino pr. pavyzdys turėjo išmokyti, kaip padaryti geriau.
    Niekas taip nepadeda išmokti KET, kaip brangi nuotrauka.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ištisinę liniją nupieš, kad nebūtų jokio noro lenkti ar apvažiuoti.

    Beje, sustoti ir palaukti ne feng-šui? Analogiškai tramvajaus reglamentavimui.
    Tarsi ištisinės kažką reiškia Vilniuje. Kam daryti bet kaip, jei galima iškart gerai? Atrodo, kad Gedimino pr. pavyzdys turėjo išmokyti, kaip padaryti geriau.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Bet ar ji bus kaip nors atskirta nuo važiuojamosios dalies, ar pakelta per kažkiek? Nes jei kaip Gedimino pr., tai mažai naudos iš tokių juostų. Tas pats kaip jų nebūtų – tiesiog važiavimas su srautu ir tiek. Juolab kad VT stotelėse sustojus transportui jis tokią „juostą“ užblokuos ir reikės jį lenkti su visais automobiliais pro kairę.
    Ištisinę liniją nupieš, kad nebūtų jokio noro lenkti ar apvažiuoti.

    Beje, sustoti ir palaukti ne feng-šui? Analogiškai tramvajaus reglamentavimui.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Jeigu neklystu pagal projektą dviračių juosta bus panaši į šaligatvį. Tikimės bus šlifuotos plytelės, kad važiuoti dviračiu būtų patogu. Kitais atvejais gausis kaip prie rotušės.
    Bet ar ji bus kaip nors atskirta nuo važiuojamosios dalies, ar pakelta per kažkiek? Nes jei kaip Gedimino pr., tai mažai naudos iš tokių juostų. Tas pats kaip jų nebūtų – tiesiog važiavimas su srautu ir tiek. Juolab kad VT stotelėse sustojus transportui jis tokią „juostą“ užblokuos ir reikės jį lenkti su visais automobiliais pro kairę.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Būtent. Dabar iš dviračių juostų nebus jokios naudos, nes patogiau bus važiuoti šaligatviu, ką dauguma ir toliau darys kaip darę.
    Jeigu neklystu pagal projektą dviračių juosta bus panaši į šaligatvį. Tikimės bus šlifuotos plytelės, kad važiuoti dviračiu būtų patogu. Kitais atvejais gausis kaip prie rotušės.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    O dar problema tame, kad tos dviračių juostos nebus niekaip atskirtos apart skirtingų trinkelių. Tai reiškia, kad automobilistai kaip savų mašinų mylėtojai viena dalimi važiuos ant dviračių juostos. Geriausiu atveju būtų atskirti juostą stulpeliais ar kokiomis plonomis aukštomis figūromis atskirti. O stotelėje dviračių juostą pakelti iki šaligatvio lygio. Taip pvz Lvive daro.
    Būtent. Dabar iš dviračių juostų nebus jokios naudos, nes patogiau bus važiuoti šaligatviu, ką dauguma ir toliau darys kaip darę.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Realiai Basanavičiaus g. dviračių juostos jeigu ir bus tai tik dėl to, kad gatvė yra per plati, o siaurinti fiziškai neleidžia paveldas.
    O dar problema tame, kad tos dviračių juostos nebus niekaip atskirtos apart skirtingų trinkelių. Tai reiškia, kad automobilistai kaip savų mašinų mylėtojai viena dalimi važiuos ant dviračių juostos. Geriausiu atveju būtų atskirti juostą stulpeliais ar kokiomis plonomis aukštomis figūromis atskirti. O stotelėje dviračių juostą pakelti iki šaligatvio lygio. Taip pvz Lvive daro.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Realiai Basanavičiaus g. dviračių juostos jeigu ir bus tai tik dėl to, kad gatvė yra per plati, o siaurinti fiziškai neleidžia paveldas.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tai čia standartiniai "gulintys policininkai", jau gal 20 metų daro tokius, jokia naujiena. Tokie gatvėse negali būti, jie skirti parkavimo aikštelėms.
    Jo, standartiniai, bet labai gerai atsimenu, kai sudėdavo naujus tokius ir jie nieko nedarydavo, būdavo plokšti ir minkšti, šitie lygiai tokie patys - plokšti, bet jeigu greičiau važiuoji, tai labai skaudžiai kala per suspenciją mašinoj.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Na kažkas įdomaus bus.
    “Taip pat šioje J. Basanavičiaus gatvės atkarpoje abiejose gatvės pusėse numatoma atnaujinti šaligatvius, važiuojamoje dalyje numatoma įrengti dvi dviračių eismo juostas.
    PP patvirtintas 2023 m., bet truputį neteisėtai gausis, spėju neprojektuoja grotelių bortuose? STR https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr
    173. Minimalus dviračių eismo juostos plotis – 1,50 m (1,20 m siauruose vietose). Vandens nuvedimo zona į dviračių eismo juostos plotį neįskaičiuojama:
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	1,48 MB ID:	2182094

    Kaip traktuoti "viešojo transporto eismo juosta"? Ar tai tos A / A+ juostos ar įprastą juostą padaro ją "viešojo transporto eismo juosta", nes būtent viešasis ten važiuoja?
    174. Dviračių eismo juostos negali būti rengiamos kartu su automobilių stovėjimo ir viešojo transporto eismo juostomis.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	2,05 MB ID:	2182095

    Šiaip ar taip, DJMP nurodo neįrengti dviračių juostų, ten kur aplamai važiuoja VT. Aišku, čia daro juostas, nes netilptų atskiras takas, o atskiram takui jau galiotų tie nuolydžio normatyvai mažesni, kurie jau negalioja dviračių juostoms. Visgi, kaip bebūtų, tarp šios Basanavičiaus ir gretimos pietuose lygiagrečiai einančios Naugarduko įkalnės, būtų įmanoma padaryti dviratinį pandusą legalaus nuolydžio, nes dabar ta Naugarduko g. irgi yra teoriškai nelegali, nes dviračių juosta ten yra tik viena vienoje kelio pusėje ir su grotelėmis joje, taip pat ta egzistuojančia pakylimas super status, tikrai retam piliečiui:
    175. Dviračių eismo juostos gali būti tik vienpusio eismo ir turi būti įrengiamos iš abiejų gatvės pusių.
    Galima suprast, kai sako, kad pandusų visur neįrengsi, nes kainuoja, bet realiai beveik jų niekada niekur neįrengia, o dviratinio tai aplamai Lietuvoj nėra turbūt nei vieno (Vilniuj, tai tikrai). Tokioj išskirtinai sudėtingoje vietoje ir link tokio tikslo, kaip senamiestis, tai galėtų ir padaryt bent vieną.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą

    https://maps.app.goo.gl/cZD5FdwzfB4CnWJ37

    Čia ir iki kalvarijų g. sankryžos važiuojant.

    https://maps.app.goo.gl/Qb7w5cCYGVX11GJM6

    Dar čia.

    Nežinau, jeigu vairuoji naujausią S klasės mersą, tai gal ir nesijaus, bet, kaip vidutiniam darbo žmogui su Toyota, šitose vietose naujai inctalioti gulintys policininkai labai skaudžiai kerta, jeigu nepristabdai pakankamai.
    Tai čia standartiniai "gulintys policininkai", jau gal 20 metų daro tokius, jokia naujiena. Tokie gatvėse negali būti, jie skirti parkavimo aikštelėms.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Kurioje vietoje Šnipiškėse?
    https://maps.app.goo.gl/cZD5FdwzfB4CnWJ37

    Čia ir iki kalvarijų g. sankryžos važiuojant.

    https://maps.app.goo.gl/Qb7w5cCYGVX11GJM6

    Dar čia.

    Nežinau, jeigu vairuoji naujausią S klasės mersą, tai gal ir nesijaus, bet, kaip vidutiniam darbo žmogui su Toyota, šitose vietose naujai inctalioti gulintys policininkai labai skaudžiai kerta, jeigu nepristabdai pakankamai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Ne, pats važinėju ir nieks nepristabdo iki 30km/h. Su vidutinės klasės automobiliu per tas pakeltas pervažas važiuojant nesijaučia ir ant 50km/h, su naujausiu prabangiu sedanu ten išvis juos praplauki. Vat kas jaučiasi, tai šnipiškėse naujai sukloti "gulintys policininkai". Nežinau kokiu būdu jie padaryti tokie aršūs, bet greičiau važiuojant per amortizatorius kala gerai. Tokie iš esmės pakeistų situaciją, tik nemanau, kad tokiose vietose juos galima statyt.
    Linkmenų g. tie metaliniai įrengti turbūt dėl to, kad perėjos ten nepakeltos. Bet manau tiek iš pėsčiųjų patogumo pusės, tiek estetinės pakeltos perėjos yra gerai. Aišku, kai kur jos "nuvažinėtos" ar įgriuvusios, yra žemiau šaligatvio lygio, dėl to galima pravažiuoti greičiau, bet kur normaliai įrengtos, ten visi priversti prilėtinti minimum iki 30 km/h:

    https://www.google.com/maps/@54.7006...M0SAFQAw%3D%3D
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.02.05, 09:50.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tie "aršūs" išties geresni, nei iškilios perėjos, kurios dažnai būna nepakankamai iškilios ir daugelis vadylų pro jas praskrenda. Linkmenų g. prieš kelis metus kaulyjau, kad įrengtų greičio slopinimo priemones, tai gal kažkiek turėjo įtakos, kad ten įrengė du tuos "aršius". Tikrai padeda, nes ten yra tokios publikos, kuri mėgsta minkyti gazą, tai dabar nelabai jiems išeina tą daryti. Imho, tie aršūs kalniukai turėtų būti naudojami vietoj iškilių perėjų, kur reikia iš tikrųjų garantuotai sumažinti greitį, nes net hardkoriniai Šaranininkai per juos normaliai pristabdo.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Ne, pats važinėju ir nieks nepristabdo iki 30km/h. Su vidutinės klasės automobiliu per tas pakeltas pervažas važiuojant nesijaučia ir ant 50km/h, su naujausiu prabangiu sedanu ten išvis juos praplauki. Vat kas jaučiasi, tai šnipiškėse naujai sukloti "gulintys policininkai". Nežinau kokiu būdu jie padaryti tokie aršūs, bet greičiau važiuojant per amortizatorius kala gerai. Tokie iš esmės pakeistų situaciją, tik nemanau, kad tokiose vietose juos galima statyt.
    Kurioje vietoje Šnipiškėse?

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Ne, pats važinėju ir nieks nepristabdo iki 30km/h. Su vidutinės klasės automobiliu per tas pakeltas pervažas važiuojant nesijaučia ir ant 50km/h, su naujausiu prabangiu sedanu ten išvis juos praplauki. Vat kas jaučiasi, tai šnipiškėse naujai sukloti "gulintys policininkai". Nežinau kokiu būdu jie padaryti tokie aršūs, bet greičiau važiuojant per amortizatorius kala gerai. Tokie iš esmės pakeistų situaciją, tik nemanau, kad tokiose vietose juos galima statyt.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kaip dar šitoj vietoj nemirė joks dviratininkas. Viena baisiausių "pervažų" dviratininkams Vilniuje.
    Kodėl čia turėtų kažkas žūti, kur nėra didelio greičio? Pavojingiausios yra, kur auto lekia nestabdydami, Ozo. g. tiek čia, tiek ties GV sankryža, tiek ties Akropoliu dviračių takų pervažos yra pakeltos ir auto kur anksčiau lėkdavo ant 80 km/h dabar pristabdo iki 30 km/h. Žirnių g. matau irgi tas pats padaryta dėl tos pačios priežasties. Kur tikrai pavojinga, tai tokios vietos:
    https://www.google.com/maps/@54.6570...M0SAFQAw%3D%3D
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.02.04, 09:52.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Taip, Žirnių g. yra tobula

    Komentuoti:

Working...
X