Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Nėra pas mus retas sprendinys dryžuotas stulpas, o ne skarda? Edit: Pasižvalgius streetview panašu, kad tendencingai nukreipiamieji ženklai salelėse taip keičiami - nebuvau atkreipęs dėmesio.
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Link Akropolio takai eina tiesiai:
Paskutinis taisė Riedis; 2024.10.14, 19:04.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Papildyčiau, kad tikslingiau buvo kreivinti tą kitą pervažą, nes ten mašinistams matomumas prastas – atvažiuoja dideliu greičiu B kat. gatve, o per petį atgal žiūrėti labai nepatogu. Būtų iškreivinimas, tai pasisuktų su visa mašina statmenai ir nereiktų tiek kaklo persukinėt. Tą kurią dabar iškreivino, ten ir anksčiau matomumas buvo geras visais kampais, nes nusileisdamas link pagrindinio automobilistas vis tiek žūrės kairėn dėl kitų mašinų, tuo pačiu matytų ir dviratininikus "iš galo" (kairės) atvažiuojant. Aišku, nekreivino antros pervažos, nes "brangu šlaitą pertvarkyt".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nors padaryta prastai, bet visgi sutinku su Desadu, kad yra geriau, nei buvo. Pats ten dažnai važiuoju ir važinėdavau anksčiau ir dabar tikrai ten važiuoju ramiau ir saugiau. Jau vien dėl kalniukų, kurie priverčia vairuotojus sulėtinti, nes anksčiau dažnas taip ir varydavo 70km/h į/iš posūkio. Plius, pėsčiųjų perėjos ženklai visgi kažkiek padeda, nes anksčiau ten viskas atrodė kaip autostrados išsukimas/įsukimas. "Geriau, nei buvo", deja, yra Vilniaus standartu tapęs įvertinimas daugeliui VMS įgyvendinamų projektų, kai reikia pasiekti ypač žemai esančia kartelę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nesutinku. Net trikampiukų nebeliko. Dabar dažnas vairuotojas traktuos, kad čia ne pagrindiniu keliu minančius reik praleist, o paprasta pervaža per jungiamąjį keliuką ir nieko praleidinėt nereikia. Konfliktai garantuoti
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąmano nuomone padare geriau nei buvo(saugumo prasme). Bet taip antro stulpo nereikia .
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąOzo g. dviračių takas ties PC Akropolis viaduko išvažiavimu. Laužytų kampų zigzagas su švelniai iškilia pervaža. Ties įvažiavimu (be foto) liko tiesi pervaža.
Link Akropolio takai eina tiesiai:
Iš esmės grįžta 10 metų atgal. Labai prastai.
Skersiniai bordiūrai, tako spalva nutrūksta, kelio ženklai neišlaiko apsaugos zonų, takas ptitrauktas prie važiuojamosios dalies, neregių vedimas padarytas dėl padarymo
- 8 patinka
Komentuoti:
-
mano nuomone padare geriau nei buvo(saugumo prasme). Bet taip antro stulpo nereikia .
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Teoriškai galima pranešt dėl naujo stulpo neatitinkančio STR apsaugos zonos. Spėju ir bortą, per kurį pakilęs dvirtakis palei gatvę, irgi gali būti pritemptas. Senas vaizdas: https://www.google.lt/maps/@54.71303...oASAFQAw%3D%3D
Jei tikslingai neskriaustų dviratistų, tai takas pilnai galėjo likti tiesus, nes prieš kalniuką mašinos teoriškai turi stipriai pristabdyt. Dabar net trikampiukų "nėra vietos" nupiešt, o prieš perėją beveik niekada nepiešia.Paskutinis taisė dondc; 2024.10.13, 15:32.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąLabai rytų ewropa/rusynu atsiduoda šitie žymėjimai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąGrįžtant prie Vilniaus sugalvotų pažangių eismo saugumo priemonių, kurios neatitinka KET ir horizontaliojo ženklinimo taisyklėms.
Tuskulėnų gatvės pavyzdys:
Pagal taisykles ir reikalvimus įrengtas 1.34 ženklinimas su įspėjamojo kelio ženklo Nr. 105 „Vaikai“ atvaizdu:- Padidinti dviračių tako naudotojų saugumą, nes takas kirsis mažiau vietų su automobilių eismu
- Sukurti papildomas ~3 vietas parkinge
- Padaryti aiškesnį išvažiavimą iš parkingo, nes dabar artimesniame nuo žiedo išvažiavime galima klaidingai interpretuoti ar atvažiuojantys nuo žiedo suks į parkingą, ar tiesiog dar neišsijungė posūkis.
- Sumažėja kietųjų dangų: vietoj įvažiavimo trinkelių žolytė ir dar vienas medis.
- 22 patinka
Komentuoti:
-
Grįžtant prie Vilniaus sugalvotų pažangių eismo saugumo priemonių, kurios neatitinka KET ir horizontaliojo ženklinimo taisyklėms.
Tuskulėnų gatvės pavyzdys:
Pagal taisykles ir reikalvimus įrengtas 1.34 ženklinimas su įspėjamojo kelio ženklo Nr. 105 „Vaikai“ atvaizdu:
Taisyklėse nenumatyti kelio ženklų Nr. 129 ir 137 atvaizdai ir geltonos linijos, kurių kirtimas draudžiamas, teoriškai visi dviratinkai yra KET pažeidėjai (KET 3 priedo, I skyriaus, 1.4. punktas):
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kad jie savo atsakyme tą taką iš raudonų trinkelių vis dar vadina dviračių taku, nors kaip Kaid pastebėjo, jokių kelio ženklų ir ženklinimo nebėra.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: