Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ateities/Baltupio sankryža. Kiek jau laiko čia taip? 2024 Gegužės Street view jau buvo. Visą vasarą laukė ir gal ant žiemos pradės kažką krapštyti?
    Jau pabaigta:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140552.jpg
Views:	581
Size:	2,00 MB
ID:	2159444 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140610.jpg
Views:	580
Size:	1,61 MB
ID:	2159440 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140621.jpg
Views:	585
Size:	1,66 MB
ID:	2159438 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140627.jpg
Views:	580
Size:	2,14 MB
ID:	2159439 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140630.jpg
Views:	586
Size:	2,54 MB
ID:	2159441 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140658.jpg
Views:	578
Size:	2,91 MB
ID:	2159443 Click image for larger version

Name:	IMG_20241015_140709.jpg
Views:	580
Size:	2,39 MB
ID:	2159442

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Nėra pas mus retas sprendinys dryžuotas stulpas, o ne skarda? Edit: Pasižvalgius streetview panašu, kad tendencingai nukreipiamieji ženklai salelėse taip keičiami - nebuvau atkreipęs dėmesio.

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Link Akropolio takai eina tiesiai:
    Click image for larger version  Name:	20241013_161254.jpg Views:	301 Size:	2,79 MB ID:	2158577
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241014_194656_Maps.jpg Views:	0 Size:	72,4 kB ID:	2159058
    Paskutinis taisė Riedis; 2024.10.14, 19:04.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?
    Matomai pagal šitą pritaikė, bet gavosi perteklius:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	812
Size:	40,5 kB
ID:	2158813

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Papildyčiau, kad tikslingiau buvo kreivinti tą kitą pervažą, nes ten mašinistams matomumas prastas – atvažiuoja dideliu greičiu B kat. gatve, o per petį atgal žiūrėti labai nepatogu. Būtų iškreivinimas, tai pasisuktų su visa mašina statmenai ir nereiktų tiek kaklo persukinėt. Tą kurią dabar iškreivino, ten ir anksčiau matomumas buvo geras visais kampais, nes nusileisdamas link pagrindinio automobilistas vis tiek žūrės kairėn dėl kitų mašinų, tuo pačiu matytų ir dviratininikus "iš galo" (kairės) atvažiuojant. Aišku, nekreivino antros pervažos, nes "brangu šlaitą pertvarkyt".

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?
    o nezinojai kad daugiau yra geriau?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Ozo g. dviračių takas ties PC Akropolis viaduko išvažiavimu. Laužytų kampų zigzagas su švelniai iškilia pervaža. Ties įvažiavimu (be foto) liko tiesi pervaža.

    Click image for larger version

Name:	20241012_155315.jpg
Views:	1131
Size:	1,05 MB
ID:	2158413
    Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nors padaryta prastai, bet visgi sutinku su Desadu, kad yra geriau, nei buvo. Pats ten dažnai važiuoju ir važinėdavau anksčiau ir dabar tikrai ten važiuoju ramiau ir saugiau. Jau vien dėl kalniukų, kurie priverčia vairuotojus sulėtinti, nes anksčiau dažnas taip ir varydavo 70km/h į/iš posūkio. Plius, pėsčiųjų perėjos ženklai visgi kažkiek padeda, nes anksčiau ten viskas atrodė kaip autostrados išsukimas/įsukimas. "Geriau, nei buvo", deja, yra Vilniaus standartu tapęs įvertinimas daugeliui VMS įgyvendinamų projektų, kai reikia pasiekti ypač žemai esančia kartelę.
    va va, vien tik todel kad iskelta pereja nors siek tiek ir pavingiuota jau GERAI, ko truksta musu platumom tai kryptinio apsvietimo (i abi puses), dar labiau pagerintu sauguma.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nesutinku. Net trikampiukų nebeliko. Dabar dažnas vairuotojas traktuos, kad čia ne pagrindiniu keliu minančius reik praleist, o paprasta pervaža per jungiamąjį keliuką ir nieko praleidinėt nereikia. Konfliktai garantuoti
    Nors padaryta prastai, bet visgi sutinku su Desadu, kad yra geriau, nei buvo. Pats ten dažnai važiuoju ir važinėdavau anksčiau ir dabar tikrai ten važiuoju ramiau ir saugiau. Jau vien dėl kalniukų, kurie priverčia vairuotojus sulėtinti, nes anksčiau dažnas taip ir varydavo 70km/h į/iš posūkio. Plius, pėsčiųjų perėjos ženklai visgi kažkiek padeda, nes anksčiau ten viskas atrodė kaip autostrados išsukimas/įsukimas. "Geriau, nei buvo", deja, yra Vilniaus standartu tapęs įvertinimas daugeliui VMS įgyvendinamų projektų, kai reikia pasiekti ypač žemai esančia kartelę.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    mano nuomone padare geriau nei buvo(saugumo prasme). Bet taip antro stulpo nereikia .
    Nesutinku. Net trikampiukų nebeliko. Dabar dažnas vairuotojas traktuos, kad čia ne pagrindiniu keliu minančius reik praleist, o paprasta pervaža per jungiamąjį keliuką ir nieko praleidinėt nereikia. Konfliktai garantuoti

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Ozo g. dviračių takas ties PC Akropolis viaduko išvažiavimu. Laužytų kampų zigzagas su švelniai iškilia pervaža. Ties įvažiavimu (be foto) liko tiesi pervaža.
    Papildau
    Click image for larger version

Name:	20241013_161403.jpg
Views:	972
Size:	1,73 MB
ID:	2158579
    Click image for larger version

Name:	20241013_161316.jpg
Views:	984
Size:	2,50 MB
ID:	2158578

    Link Akropolio takai eina tiesiai:
    Click image for larger version

Name:	20241013_161254.jpg
Views:	1026
Size:	2,79 MB
ID:	2158577

    Iš esmės grįžta 10 metų atgal. Labai prastai.
    Skersiniai bordiūrai, tako spalva nutrūksta, kelio ženklai neišlaiko apsaugos zonų, takas ptitrauktas prie važiuojamosios dalies, neregių vedimas padarytas dėl padarymo

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    mano nuomone padare geriau nei buvo(saugumo prasme). Bet taip antro stulpo nereikia .

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Teoriškai galima pranešt dėl naujo stulpo neatitinkančio STR apsaugos zonos. Spėju ir bortą, per kurį pakilęs dvirtakis palei gatvę, irgi gali būti pritemptas. Senas vaizdas: https://www.google.lt/maps/@54.71303...oASAFQAw%3D%3D

    Jei tikslingai neskriaustų dviratistų, tai takas pilnai galėjo likti tiesus, nes prieš kalniuką mašinos teoriškai turi stipriai pristabdyt. Dabar net trikampiukų "nėra vietos" nupiešt, o prieš perėją beveik niekada nepiešia.
    Paskutinis taisė dondc; 2024.10.13, 15:32.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Ozo g. dviračių takas ties PC Akropolis viaduko išvažiavimu. Laužytų kampų zigzagas su švelniai iškilia pervaža. Ties įvažiavimu (be foto) liko tiesi pervaža.

    Click image for larger version

Name:	20241012_155315.jpg
Views:	1131
Size:	1,05 MB
ID:	2158413
    Bortai sudėti, kaip ir priklauso sovietmečio standartams.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Ateities g. dviračių takas ties A.Jonyno VT stotele [tarp Fabijoniškių ir Stanevičiaus g.] Ilgaamžė granitinė šaligatvinė asfalto pervaža.

    Click image for larger version

Name:	2024.jpg
Views:	258
Size:	1,01 MB
ID:	2158551

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Ozo g. dviračių takas ties PC Akropolis viaduko išvažiavimu. Laužytų kampų zigzagas su švelniai iškilia pervaža. Ties įvažiavimu (be foto) liko tiesi pervaža.

    Click image for larger version

Name:	20241012_155315.jpg
Views:	1131
Size:	1,05 MB
ID:	2158413

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Labai rytų ewropa/rusynu atsiduoda šitie žymėjimai.
    Kaip ir mero mentalitetas

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Grįžtant prie Vilniaus sugalvotų pažangių eismo saugumo priemonių, kurios neatitinka KET ir horizontaliojo ženklinimo taisyklėms.

    Tuskulėnų gatvės pavyzdys:

    Pagal taisykles ir reikalvimus įrengtas 1.34 ženklinimas su įspėjamojo kelio ženklo Nr. 105 „Vaikai“ atvaizdu:
    Man taip pat klausimas, kodėl čia yra 30 metrų atstumu vienas šalia kito du įvažiavimai į tuos pačius kiemus. Būtų galima palikti tik esantį toliau nuo žiedo ir taip:
    • Padidinti dviračių tako naudotojų saugumą, nes takas kirsis mažiau vietų su automobilių eismu
    • Sukurti papildomas ~3 vietas parkinge
    • Padaryti aiškesnį išvažiavimą iš parkingo, nes dabar artimesniame nuo žiedo išvažiavime galima klaidingai interpretuoti ar atvažiuojantys nuo žiedo suks į parkingą, ar tiesiog dar neišsijungė posūkis.
    • Sumažėja kietųjų dangų: vietoj įvažiavimo trinkelių žolytė ir dar vienas medis.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-10-03 at 14.45.20.png
Views:	924
Size:	2,80 MB
ID:	2156098

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Labai rytų ewropa/rusynu atsiduoda šitie žymėjimai.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Grįžtant prie Vilniaus sugalvotų pažangių eismo saugumo priemonių, kurios neatitinka KET ir horizontaliojo ženklinimo taisyklėms.

    Tuskulėnų gatvės pavyzdys:

    Pagal taisykles ir reikalvimus įrengtas 1.34 ženklinimas su įspėjamojo kelio ženklo Nr. 105 „Vaikai“ atvaizdu:

    Click image for larger version

Name:	20241001_183354.jpg
Views:	973
Size:	2,10 MB
ID:	2156027

    Click image for larger version

Name:	20241001_183326.jpg
Views:	981
Size:	2,67 MB
ID:	2156028

    Taisyklėse nenumatyti kelio ženklų Nr. 129 ir 137 atvaizdai ir geltonos linijos, kurių kirtimas draudžiamas, teoriškai visi dviratinkai yra KET pažeidėjai (KET 3 priedo, I skyriaus, 1.4. punktas):

    Click image for larger version

Name:	20241001_183544.jpg
Views:	958
Size:	1,93 MB
ID:	2156029

    Click image for larger version

Name:	20241001_183534.jpg
Views:	978
Size:	2,22 MB
ID:	2156030

    Click image for larger version

Name:	20241001_183251.jpg
Views:	969
Size:	2,46 MB
ID:	2156031

    Click image for larger version

Name:	20241001_183239.jpg
Views:	972
Size:	2,25 MB
ID:	2156032

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Kad jie savo atsakyme tą taką iš raudonų trinkelių vis dar vadina dviračių taku, nors kaip Kaid pastebėjo, jokių kelio ženklų ir ženklinimo nebėra.

    Komentuoti:

Working...
X