Šalutinį kelią rodo už dviračių pervažos - vadinasi dviratininkai pirmumo neturi. Keliai nėra ta vieta, kur reikėtų savo nuomone vertinti "ženklas kvailai ar ne kvailai" pastatytas ir pagal tai spręsti kaip elgtis. Jeigu perkeltų ženklą "Duoti kelią" prieš pervažą, tai dviratininkai tą pirmumą įgautų, bet kadangi perkelti ženklo tikriausiai neketiną, tai atliko tinkamą ženklinimą dviračių take.
P.S. pirmumo ženklai statomi prieš susikirtimus (sankryžas). Jeigu ženklas už tokio susikirtimo, vadinasi šiam susikirtumui jis negalioja.
P.P.S. ir ženklas ten už dviračių pervažos pastatytas tikslingai, nes dviračių takas yra ne išilgai "pagrindinio kelio", o lygiagrečiai gatvei, kuri sankryžoje yra šalutinė. Nes tokiu atveju turėtum praleisti sau iš už nugaros atvažiuojančius ir staigiai užsukančius dviratininkus. Jeigu takas būtų išilgai Šešiuolių g. ar Viršuliškių sk. (t.y. vairuotojo važiuojančio šalutiniu keliu matymo lauke), tai pervaža būtų už perėjos ir dviratininkams pirmumas ten būtų sukurtas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai taip ir neatsakėt tamsta apie kieno pirmumą kalbate, nes šis punktas būtent ir pasako, kad dviratininkai pirmumo neturi.
Todėl miestas padarė paslaugą ir įvedė atitinkamą žymejimą tiems, kurie nesupranta KET.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
60 punktas
Todėl miestas padarė paslaugą ir įvedė atitinkamą žymejimą tiems, kurie nesupranta KET.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kas turi pirmumą? Dviratininkas?
Gal gyvenime kažką esu praleidęs, bet nuo kada nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose dviratininkas turi pirmumą (t.y. vairuotojai turi pareigą praleisti dviratinkus) ir koks KET punktas tai apibrėžia?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąPėsčiųjų takas irgi iš aksfalto, kas yra labai gerai, nes bėgiojantys ir vežimėlius stumiantys nelįs į dviračių taką, nes ant aksfalto bėgioti ar stumti vežimėlį žymiai fainiau. Gaila, kad šito basic principo nesuprato kitose Vilniaus vietose
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Pažymėta dviračių pervaža. Tik, deja, gerokai nusitrynusi. Visus dažus ant trikampukų sunaudojo.
Reikia nemaišyti dviejų dalykų, tai pirmumas ir galimybė važiuoti. Kadangi kai nėra pažymėtos pervažos, tai dviratininkas net negali važiuoti, o turi nulipti ir vestis dviratį.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kas turi pirmumą? Dviratininkas?
Gal gyvenime kažką esu praleidęs, bet nuo kada nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose dviratininkas turi pirmumą (t.y. vairuotojai turi pareigą praleisti dviratinkus) ir koks KET punktas tai apibrėžia?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąTurbūt labiausiai nereikalingas ir nenaudojamas takas Vilniuje, dar sugalvoja ir kažkokių patobulinimų su pirmumo panaikinimu , kai pagal KET turi pirmumą tokiose vietose, downgrade'as totalus
Gal gyvenime kažką esu praleidęs, bet nuo kada nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose dviratininkas turi pirmumą (t.y. vairuotojai turi pareigą praleisti dviratinkus) ir koks KET punktas tai apibrėžia?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Naujas-nenaujas Nemenčinės plento takas. Raudono aksfalto dar nėra, bet apatinis sluoksnis atrodo tikrai lygus, tai manau galim tikėtis ir lygaus raudono
Naujo tako pradžia, važiuojant link Nemenčinės
Pėsčiųjų takas irgi iš aksfalto, kas yra labai gerai, nes bėgiojantys ir vežimėlius stumiantys nelįs į dviračių taką, nes ant aksfalto bėgioti ar stumti vežimėlį žymiai fainiau. Gaila, kad šito basic principo nesuprato kitose Vilniaus vietose
Sankryža su Balžio g.
Nuo Balžio g. atgal į Vilnių.
Žodžiu, atrodo bus gera atkarpa. Iš liūdnesnių žinių, kad senesnė atkarpa arčiau miesto daugelyje vietų, deja, sparčiai prastėja dėl medžių šaknų ir važiavimas darosi borderline nepakenčiamas. Aš atkarpos nuo Antakalnio pusės iki pat Maximos dabar paprastai stengiuosi išvengi ir suku pro Valakampių miškus, net jeigu tai reiškia nemažą detour
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt labiausiai nereikalingas ir nenaudojamas takas Vilniuje, dar sugalvoja ir kažkokių patobulinimų su pirmumo panaikinimu , kai pagal KET turi pirmumą tokiose vietose, downgrade'as totalus
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Forumas nepasiduos ir išlaikys šitą temą aktyviausią, net netiesiant naujų takų!
K. G. E. Manerheimo g. Viršuliškių skg. rajonas.
Paženklino punktyrus, nuėmė kelio ženklų atramas nuo įvažiavimų (vienas buvo neseniai palinkęs kabinus mašinai, tai buvo perbetonavę naujai), pervažos kvadratus pakeitė punktyrai, atsirado trikampiukai šalutinio kelio. Buvo:
Dabar:
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad pakanka ten to apšvietimo.
Įsiliejimas į Maximos erdvę - čia jau kitas klausimas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aviat Rodyti pranešimąŠioje kadencijoje dvirtakių tiesimo manau užteks, galime išsirinkti akarpą 27-31m. kadencijai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šioje kadencijoje dvirtakių tiesimo manau užteks, galime išsirinkti akarpą 27-31m. kadencijai.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Žirmūnų g. nuo Lidl iki Kareivių g.
Pusė atkarpos, 200 m, į cirkininko sąskaitą, kaip jis tiesia takus Vilniuje, o kas toliau?
Kadangi takai platūs ir daug medžių, sutemus labai trūksta apšvietimo
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Vilniuje ketinama įrengti dar 90 dviračių saugyklų: gyventojai kviečiami siūlyti vietas
Atsižvelgiant į augantį dviračių populiarumą ir jų saugojimo poreikį, iki 2027 metų pabaigos sostinėje planuojama įrengti dar 90 naujų dviračių saugyklų įvairiose miesto vietose. Tam, kad šios saugyklos iš tiesų atsirastų ten, kur jų labiausiai reikia, Vilniaus gyventojai kviečiami aktyviai įsitraukti ir siūlyti naujų dviračių saugyklų vietas.
Gyventojai kviečiami siūlyti vietas naujoms dviračių saugykloms
Nuo balandžio 29 d. iki gegužės 13 d. (vidurnakčio) vilniečiai (sostinėje gyvenamąją vietą deklaravę gyventojai) galės siūlyti, jų nuomone, tinkamiausias vietas dviračių saugykloms. Gautus gyventojų pasiūlymus, gegužės 14–21 vertins ekspertai pagal šiuos svarbius kriterijus: ar vieta yra valstybinės žemės sklype, ar ji lengvai pasiekiama kuo didesniam gyventojų ratui, ar yra arti gyvenamųjų namų, ar yra galimybė prijungti elektros tiekimą, ar patogu patekti į saugyklą iš pėsčiųjų ar dviračių tako. Taip pat bus vertinama, ar vieta yra ne intensyvaus eismo gatvėje, ar kieme, ar ji neužstoja matomumo vairuotojams ir ar ten nėra suplanuotų želdynų ar kitų svarbių infrastruktūros objektų.
Kaip pasiūlyti vietą dviračių saugyklai?
Norėdami pasiūlyti vietą dviračių saugyklai, pirmiausia spustelėkite šią nuorodą, atidariusiame lange pasirinkite seniūniją, kurioje esate deklaravę savo gyvenamąją vietą. Tuomet atvirame laukelyje įrašykite siūlomą vietą ar vietas savo rajone, kur, jūsų nuomone, būtų tikslinga įrengti saugyklą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Po kelių metų stulpai pradės virsti, juos keis, išars visus naujus takus, trinkeles sumes belenkaip. Bravo, VMS.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Puiki tvora prie stotelės, tik kur tie "visi elementai gatvėje bus juodi"?
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti: