Parašė Riedis
Rodyti pranešimą
). Tokie takai eis pro vietas, kur gyventojų tankis mažas arba išvis nelaba kas gyvena. Panašiai kaip autostrados, kad būtų naudingos, nebūtinai turi eiti pro tankiausiai apgyvendintus ar daugiausiai logistikos įmonių turinčius rajonus. Kartais jos eina tiesiog laukuose ar miškuose. Svarbu, kad jos būtų pakankamai patogiai ir greit pasiekiamos tiems, kas yra jų pagrindiniai naudotojai.Žinoma, kita kalba, jei kalbam apie leisure cycling. Kur visokie vaikai važinėjasi apie savo kvartalą. Tokiu atveju irgi reikalinga dviračių infrastruktūra.
Taigi, priklauso, apie ką čia kalbam - susisiekimą ar vaikų pasivažinėjimus apie kvartalą? Šiaip, būtini yra abu. Nu ir dar visai mažai liečiama tema - ilgų nuotolių/tarpmiestinės laisvalaikio dviračių trasos. Sėkmytės pabandyti susiplanuoti saugų, patogų ir efektyvų maršrutą, pavyzdžiui, iš Vilniaus į Šiaulius arba į Klaipėdą. kažką lyg rašė Via Lietuva, kad iki 3056 metų (ar kažkokios panašios datos) kažkiek tokių takų bandys nutiesti.
tamstos sarkazmas užmušantis. Užtenka pačiūrėti, kokiais zigzagais vietomis pėstiesiems privalu kirsti dviračių taką. Jie ten kokius grybus rūko?


Komentuoti: