Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Pirmiausia turi būti dviračių takai tankiausiai apgyvendintuose rajonuose, o ne greitkelio dykynėse
    Priklauso, kokie prioritetai. Reikia paprastai ir to ir to lygiagrečiai. Jeigu dviračių tako, kaip susisiekimo infrastruktūros, paskirtis yra galimybė nuvažiuoti iš A į B, tai ne rajono tankyje esmė. Tarkim, iš Šnipiškių nuvažiuoti į Šeškinę arba iš Žirmūnų į Fabus. Tokioje situacijoje svarbiausias dalykas yra patogios jungtys, kur galima važiuoti didžiąją kelio dalį normaliu dviračių taku, o ne tai, ar pačiuose Žirmūnuose visur yra dviračių takai (jie, tiesą sakant, ten yra beveik visur ). Tokie takai eis pro vietas, kur gyventojų tankis mažas arba išvis nelaba kas gyvena. Panašiai kaip autostrados, kad būtų naudingos, nebūtinai turi eiti pro tankiausiai apgyvendintus ar daugiausiai logistikos įmonių turinčius rajonus. Kartais jos eina tiesiog laukuose ar miškuose. Svarbu, kad jos būtų pakankamai patogiai ir greit pasiekiamos tiems, kas yra jų pagrindiniai naudotojai.

    Žinoma, kita kalba, jei kalbam apie leisure cycling. Kur visokie vaikai važinėjasi apie savo kvartalą. Tokiu atveju irgi reikalinga dviračių infrastruktūra.

    Taigi, priklauso, apie ką čia kalbam - susisiekimą ar vaikų pasivažinėjimus apie kvartalą? Šiaip, būtini yra abu. Nu ir dar visai mažai liečiama tema - ilgų nuotolių/tarpmiestinės laisvalaikio dviračių trasos. Sėkmytės pabandyti susiplanuoti saugų, patogų ir efektyvų maršrutą, pavyzdžiui, iš Vilniaus į Šiaulius arba į Klaipėdą. kažką lyg rašė Via Lietuva, kad iki 3056 metų (ar kažkokios panašios datos) kažkiek tokių takų bandys nutiesti.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pirmiausia turi būti dviračių takai tankiausiai apgyvendintuose rajonuose, o ne greitkelio dykynėse

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Pirmiausia turi būti dviračių takai pagal pagrindines gatves, o tik tada jau alternatyvos. Tikslas yra nuvažiuoti iki tikslo greičiau o ne pasivažinėti savaitgalį.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nuo Kirtimų g. iki restauruoto Trakų Vokės dvaro. Vienas dvirtakio projektas einantis 5-iomis gatvėmis. Iki pilno baigtumo trūksta suolų: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/433478
    Atsakė, kad išmontavo brokuotus suolus. Patikrinau pritraukęs foto vaizdą, nemeluoja – buvo sumontuota.

    ---
    Dėl dvirtakio Tūkstantmečio g., tai ten jis jau yra (bendras), tai gal tik remontas? Buvau siūlęs šiauriau per kalvą dviračių apvažiavimą padaryt (parengiau schemą), kur mašinų nusileidimas ta kilpa nuo Vikingų g. viaduko, tai įrengė "iškilią" pervažą, bet iš esmės pavojaus tai nepanaikino – nematymo zona liko.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Turėtų būti investuojama į alternatyvų gerinimą ne palei A kategorijos gatvę. Šiuo atveju takas vis vien veda tik į Iešmininkų g., kurią galima pasiekti ~200m. lankstu per D&G dvirtakiu / Šaltkalvių g. Tai šiuo atveju geriau galėjo suinvestuoti pinigus gerinant susisiekimą Iešmininkų g. - sudarant sąlygas saugiau pravažiuoti Panerių ir Naugarduko g. sankryžas ir pakliūti į Gerosios Vilties arba Naugarduko gatves. Šiuo metu ten gali važiuoti tik su srautu be patogaus patekimo ant šaligatvių sankryžose. Į rytinę pusę link Liepkalnio viaduko alternatyvaus susiekimo galimybės ribotos - trūksta Kapsų, Tyzenhauzų g. Pietinėje pusėje infrastruktūrą riboja oro uostas ir geležinkeliai.

    Tikrai ne pats saugiausias sprendimas integruoti dvirtakį ir 80km/h leistino greito eismo gatvę. Jei jau neišvengiama - tada turėtų investuoti į dviejų lygių sprendimus. O jei tam lėšų nėra - skirti esamas kitur tikslingesnėse vietose.

    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1066
Size:	743,5 kB
ID:	2210852

    Iešmininkų g.

    Click image for larger version

Name:	2.png
Views:	1078
Size:	1,13 MB
ID:	2210854

    Click image for larger version

Name:	3.png
Views:	1073
Size:	1,32 MB
ID:	2210853

    Na ir galų gale prasigrūdus su srautu kažkaip dar pasukti į kairę link gerosios vilties g. Ne piko metu bandžiau - piko metu nenorėčiau.

    Click image for larger version

Name:	4.png
Views:	1970
Size:	1,64 MB
ID:	2210855

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Tūkstantmečio/Žirnių g. bendras takas ties Dariaus ir Girėno g.
    Renkam asValdo dvirtakių kilometrus palei A kategorijos gatves

    Click image for larger version Name:	20250717_175409.jpg Views:	0 Size:	880,1 kB ID:	2210620
    Nežinau kas būtent jums įkliuvo? Nejaugi žmogus su dviračiu turi važiuoti kelkraščiu arba iš viso per aplinkui (Dariaus ir Girėno g./Panerių g./Gerosios Vilties g. kaip pvz)

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Tūkstantmečio/Žirnių g. bendras takas ties Dariaus ir Girėno g.
    Renkam asValdo dvirtakių kilometrus palei A kategorijos gatves

    Click image for larger version  Name:	20250717_175409.jpg Views:	0 Size:	880,1 kB ID:	2210620

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai čia mantasm norėjo saugyklų ir suburbijose, tai va ir pastatys

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Per dvejus metus Vilniuje atsiras per 100 saugyklų: vietas išrinko gyventojai
    https://dalyvauk.vilnius.lt/per-dvej...on1yRlNeuS5frg
    Galutinis naujų 116 dviračių saugyklų vietų sąrašas – dviračių saugyklų žemėlapyje. Dviračių saugyklas planuojama įrengti 2026–2027 m.. Šiam projektui preliminariai numatyta 5,2 mln. eurų investicija.
    Helsinkio g. sustabdė dvirtakio įrengimą pagal 3-ią projektą, 4-ame projekte dvirtakį po PP stadijos pakeitė šaligatviu ir nugriovė dvirtakį jau fiziškai pastatytą 1-u ir 2-u projektu. Dabar sumąstė įrengti dviračių saugyklą. Statiniai ten irgi tik 2-jų aukštų, t. y. baisiai aukštai dviratukų tampyt nereikia.
    Paskutinis taisė dondc; 2025.07.17, 17:39.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O kaip ten 2023-24 laikotarpyje atsirado fakin trinkelinis dvirtakis?
    Trinkelės atrodo be nuožulų, tai toks takas +/- kaip ir OK, ypač kai ne koks centre magistralinis.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pats projektas kiek senesnis nei statybos. Gal 2019–2020 m. Atrodo buvo siūlymų PP, kad nebūtų trinkelių, bet atsisakė priimt. Darė čia tokį rekreacinį-turistinį variantą, turbūt, kad įdomiau būtų. Vietomis net nėra jokio dvirtakio, pvz. tas žvyrkelis, o projekto gale ten realiai gatvė, tik draudžiamas mašinų eismas (legaliai galima ten gyvenantiems / aptarnaujančiam transportui, nors paralelei piečiau ežerų eina lygiagreti gatvė (turi seno bruko segmentą)).

    Naujausias trinkelinis naujas takas yra Ozo rajone, Ralio g. 2024 m ties perėja dvirtakiai buvo pertraukti šaligatviu: https://www.google.lt/maps/@54.71538...oASAFQAw%3D%3D
    Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	1,77 MB ID:	2209983

    Šiemet ten jau sujungta. Nors pats dvirtakis nuo perėjos pietų kryptimi (link Ozo g., kur G autobusai varo) jau panaikintas (bent nuo Ozo g. pusės, nuo čia gal dar yra ženklas (matosi foto nugarinė dalis)). Visgi, oficialiai dvirtakis išliko nuo perėjos šiaurės kryptimi (kuris vėliau vis tiek "panaikintas", bet pagal KET galioja dar ir kitoj gatvėj...)
    Click image for larger version  Name:	23.jpg Views:	0 Size:	1,29 MB ID:	2209984
    Dabar K. Ulvydo g. (kitam rajonėlio gale) matyt šviežiai atstatynės trinkeles vis dar oficialiame dvirtakyje: https://www.google.lt/maps/@54.71881...oASAFQAw%3D%3D
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	1,62 MB ID:	2209986
    Click image for larger version  Name:	30.jpg Views:	0 Size:	1,49 MB ID:	2209985

    Šitam post'e daugiau foto būtent iš šitų takų: https://www.instagram.com/p/DLuy8Gji...FwdzJvcG5udw==
    Toje Ralio g. labai baltos (dulkinos) trinkelės, tai panašu visiškai šviežiai perklojo ne tik ties perėja, bet realiai bent pusės gatvės ilgiu, bent iki "Delfi arenos" galo.
    Paskutinis taisė dondc; 2025.07.14, 16:59.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    O kaip ten 2023-24 laikotarpyje atsirado fakin trinkelinis dvirtakis?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nuo Kirtimų g. iki restauruoto Trakų Vokės dvaro. Vienas dvirtakio projektas einantis 5-iomis gatvėmis. Iki pilno baigtumo trūksta suolų: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/433478

    1. Fermentų g.
    Click image for larger version

Name:	9@0.5x.png
Views:	347
Size:	5,96 MB
ID:	2209829
    2. V. A. Graičiūno g.
    Click image for larger version

Name:	5@0.5x.png
Views:	336
Size:	5,69 MB
ID:	2209830
    3.
    Click image for larger version

Name:	6@0.5x.png
Views:	339
Size:	6,00 MB
ID:	2209831
    4.
    Click image for larger version

Name:	8@0.5x.png
Views:	342
Size:	6,24 MB
ID:	2209832
    5.
    Click image for larger version

Name:	9@0.5x.png
Views:	335
Size:	6,03 MB
ID:	2209833
    6.
    Click image for larger version

Name:	10@0.5x.png
Views:	334
Size:	6,01 MB
ID:	2209834
    7. Stasylų g.
    Click image for larger version

Name:	2@0.5x.png
Views:	337
Size:	6,27 MB
ID:	2209835
    8.
    Click image for larger version

Name:	5@0.5x.png
Views:	338
Size:	6,32 MB
ID:	2209836
    9.
    Click image for larger version

Name:	6@0.5x.png
Views:	332
Size:	5,70 MB
ID:	2209837
    10.
    Click image for larger version

Name:	7@0.5x.png
Views:	338
Size:	6,35 MB
ID:	2209838
    11.
    Click image for larger version

Name:	9@0.5x.png
Views:	340
Size:	7,25 MB
ID:	2209839
    12.
    Click image for larger version

Name:	10@0.5x.png
Views:	336
Size:	6,92 MB
ID:	2209840
    13. E. Andrė g.
    Click image for larger version

Name:	2@0.5x.png
Views:	340
Size:	6,49 MB
ID:	2209841
    14.
    Click image for larger version

Name:	5@0.5x.png
Views:	336
Size:	6,28 MB
ID:	2209842
    15.
    Click image for larger version

Name:	8@0.5x.png
Views:	334
Size:	6,68 MB
ID:	2209843
    16. Tiesiai važiuojant bus privažiuotas Trakų Vokės dvaras iš galinės pusės per parką. Pagal projektą čia nereikėjo nusukt Grįžtam atgal.
    Click image for larger version

Name:	9@0.5x.png
Views:	338
Size:	7,34 MB
ID:	2209844
    17. Vinkšnų g.
    Click image for larger version

Name:	1@0.5x.png
Views:	345
Size:	6,98 MB
ID:	2209845
    18.
    Click image for larger version

Name:	2@0.5x.png
Views:	338
Size:	6,83 MB
ID:	2209846
    19.
    Click image for larger version

Name:	3@0.5x.png
Views:	343
Size:	6,33 MB
ID:	2209847
    20. Projekto pabaiga. Vaizdas atgal.
    Click image for larger version

Name:	4@0.5x.png
Views:	336
Size:	6,07 MB
ID:	2209848
    Šaltiniai (ir dar + 30 foto):
    Fermentų g. https://www.instagram.com/p/DLMmPzrM...9qendubWh0ODJw
    V. A. Graičiūno g. https://www.instagram.com/p/DLOhJ1sN...BidXVvaTR4eQ==
    Stasylų g. https://www.instagram.com/p/DLUb2ZWz...J2cGR1cHVucg==
    E. Andrė g. https://www.instagram.com/p/DLWWwKpv...N5bGNtdThrbw==
    Vinkšnų g. https://www.instagram.com/p/DLb1SLIt...M3a3pha3o2NWV2

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Myniau tuo Nemenčinės per karščius. Jokio pavėsio, + 35, saulė kepina. Smagumėlis
    Paprašyk Benkunsko, kad kažką tokio pastatytų.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Smagu matyti kokybišką projektėlį ir 0 komentarų iš forumiečių. Tikrai kažkas gerai padirbėjo.
    Dėl takų prie žiedo:
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Vietos kiek nori, bet kažkodėl atskirt atstumu negali.
    Dėl takų šiaurėje:
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Matosi, kad ten vieta abiem takam, tai labai gali būti, kad jau atskyrimo nebus.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Realiai nesuprantamas sprendimas perėjoje prie žiedo padaryti dviračių taką kairėje pusėje. Išeina papildomas nereikalingas susikirtimo taškas, nepatogus tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams.
    Ten klaida palikta iš anksčiau, kai dar tiesė dviračių takus aplink žiedą. Būtent šioje vienintelėje vietoje dviračių takas tarp perėjų yra išorinėje žiedo dalyje, o ne vidinėje. Akivaizdu, kad nenorėjo perdaryti to 30 metrų gabaliuko tarp perėjų apkeičiant vietomis takus.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Realiai nesuprantamas sprendimas perėjoje prie žiedo padaryti dviračių taką kairėje pusėje. Išeina papildomas nereikalingas susikirtimo taškas, nepatogus tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Smagu matyti kokybišką projektėlį ir 0 komentarų iš forumiečių. Tikrai kažkas gerai padirbėjo.
    tamstos sarkazmas užmušantis. Užtenka pačiūrėti, kokiais zigzagais vietomis pėstiesiems privalu kirsti dviračių taką. Jie ten kokius grybus rūko?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.07.10, 19:25.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Smagu matyti kokybišką projektėlį ir 0 komentarų iš forumiečių. Tikrai kažkas gerai padirbėjo.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Šeimyniškių g. dviračių tako projektiniai sprendiniai.

    Neprisikabina pdf. Pridedu nuotraukas.


    Attached Files
    Paskutinis taisė gangstarr; 2025.07.09, 12:49.

    Komentuoti:

Working...
X