Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Šalutinį kelią rodo už dviračių pervažos - vadinasi dviratininkai pirmumo neturi. Keliai nėra ta vieta, kur reikėtų savo nuomone vertinti "ženklas kvailai ar ne kvailai" pastatytas ir pagal tai spręsti kaip elgtis. Jeigu perkeltų ženklą "Duoti kelią" prieš pervažą, tai dviratininkai tą pirmumą įgautų, bet kadangi perkelti ženklo tikriausiai neketiną, tai atliko tinkamą ženklinimą dviračių take.

    P.S. pirmumo ženklai statomi prieš susikirtimus (sankryžas). Jeigu ženklas už tokio susikirtimo, vadinasi šiam susikirtumui jis negalioja.

    P.P.S. ir ženklas ten už dviračių pervažos pastatytas tikslingai, nes dviračių takas yra ne išilgai "pagrindinio kelio", o lygiagrečiai gatvei, kuri sankryžoje yra šalutinė. Nes tokiu atveju turėtum praleisti sau iš už nugaros atvažiuojančius ir staigiai užsukančius dviratininkus. Jeigu takas būtų išilgai Šešiuolių g. ar Viršuliškių sk. (t.y. vairuotojo važiuojančio šalutiniu keliu matymo lauke), tai pervaža būtų už perėjos ir dviratininkams pirmumas ten būtų sukurtas.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.05.07, 09:43.

    Komentuoti:


  • MantasMa
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tai taip ir neatsakėt tamsta apie kieno pirmumą kalbate, nes šis punktas būtent ir pasako, kad dviratininkai pirmumo neturi.
    Todėl miestas padarė paslaugą ir įvedė atitinkamą žymejimą tiems, kurie nesupranta KET.
    Automobiliui kelio ženklas šalutinį kelią rodo, tai automatiškai dviratininkui pirmumas pagal KET60. Tiesa, kelio ženklas kvailai vidury sankryžos pastatytas, tas tiesa.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    60 punktas
    Tai taip ir neatsakėt tamsta apie kieno pirmumą kalbate, nes šis punktas būtent ir pasako, kad dviratininkai pirmumo neturi.
    Todėl miestas padarė paslaugą ir įvedė atitinkamą žymejimą tiems, kurie nesupranta KET.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kas turi pirmumą? Dviratininkas?
    Gal gyvenime kažką esu praleidęs, bet nuo kada nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose dviratininkas turi pirmumą (t.y. vairuotojai turi pareigą praleisti dviratinkus) ir koks KET punktas tai apibrėžia?
    60 punktas

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Pėsčiųjų takas irgi iš aksfalto, kas yra labai gerai, nes bėgiojantys ir vežimėlius stumiantys nelįs į dviračių taką, nes ant aksfalto bėgioti ar stumti vežimėlį žymiai fainiau. Gaila, kad šito basic principo nesuprato kitose Vilniaus vietose
    Nėra absoliučiai jokio skirtumo bėgiot ant agsvalto ar ant plytelių. Į dviračių taką lenda (tuo tarpu ir aš) tik darant greičio treniruotes, kai tai tikrai yra saugiau nei tarp pėsčiųjų, arba tie kurie įsivaizduoja esantys greiti. Na arba turim situacijas kaip Šimašiaus tujų take, kur arba bėgi dviračių taku arba ryji dulkes.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Pažymėta dviračių pervaža. Tik, deja, gerokai nusitrynusi. Visus dažus ant trikampukų sunaudojo.
    Pervaža tik leidžia dviratininkui važiuoti per ją, bet niekur nėra parašyta apie jokį jo pirmumą, ar nėra pareigos vairuotojams jį praleisti. Todėl ir prašau punkto, pagal kurį tas pirmumas įžvelgiamas.

    Reikia nemaišyti dviejų dalykų, tai pirmumas ir galimybė važiuoti. Kadangi kai nėra pažymėtos pervažos, tai dviratininkas net negali važiuoti, o turi nulipti ir vestis dviratį.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kas turi pirmumą? Dviratininkas?
    Gal gyvenime kažką esu praleidęs, bet nuo kada nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose dviratininkas turi pirmumą (t.y. vairuotojai turi pareigą praleisti dviratinkus) ir koks KET punktas tai apibrėžia?
    Pažymėta dviračių pervaža. Tik, deja, gerokai nusitrynusi. Visus dažus ant trikampukų sunaudojo.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Turbūt labiausiai nereikalingas ir nenaudojamas takas Vilniuje, dar sugalvoja ir kažkokių patobulinimų su pirmumo panaikinimu , kai pagal KET turi pirmumą tokiose vietose, downgrade'as totalus
    Kas turi pirmumą? Dviratininkas?
    Gal gyvenime kažką esu praleidęs, bet nuo kada nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose dviratininkas turi pirmumą (t.y. vairuotojai turi pareigą praleisti dviratinkus) ir koks KET punktas tai apibrėžia?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Naujas-nenaujas Nemenčinės plento takas. Raudono aksfalto dar nėra, bet apatinis sluoksnis atrodo tikrai lygus, tai manau galim tikėtis ir lygaus raudono

    Naujo tako pradžia, važiuojant link Nemenčinės




    Pėsčiųjų takas irgi iš aksfalto, kas yra labai gerai, nes bėgiojantys ir vežimėlius stumiantys nelįs į dviračių taką, nes ant aksfalto bėgioti ar stumti vežimėlį žymiai fainiau. Gaila, kad šito basic principo nesuprato kitose Vilniaus vietose


    Sankryža su Balžio g.



    Nuo Balžio g. atgal į Vilnių.




    Žodžiu, atrodo bus gera atkarpa. Iš liūdnesnių žinių, kad senesnė atkarpa arčiau miesto daugelyje vietų, deja, sparčiai prastėja dėl medžių šaknų ir važiavimas darosi borderline nepakenčiamas. Aš atkarpos nuo Antakalnio pusės iki pat Maximos dabar paprastai stengiuosi išvengi ir suku pro Valakampių miškus, net jeigu tai reiškia nemažą detour

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Turbūt labiausiai nereikalingas ir nenaudojamas takas Vilniuje, dar sugalvoja ir kažkokių patobulinimų su pirmumo panaikinimu , kai pagal KET turi pirmumą tokiose vietose, downgrade'as totalus

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Forumas nepasiduos ir išlaikys šitą temą aktyviausią, net netiesiant naujų takų!

    K. G. E. Manerheimo g. Viršuliškių skg. rajonas.

    Paženklino punktyrus, nuėmė kelio ženklų atramas nuo įvažiavimų (vienas buvo neseniai palinkęs kabinus mašinai, tai buvo perbetonavę naujai), pervažos kvadratus pakeitė punktyrai, atsirado trikampiukai šalutinio kelio. Buvo:
    Click image for larger version

Name:	download (2).png
Views:	505
Size:	9,21 MB
ID:	2199237
    Click image for larger version

Name:	download (5).png
Views:	500
Size:	9,41 MB
ID:	2199238

    Dabar:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250505_152718.jpg
Views:	491
Size:	950,8 kB
ID:	2199239
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250505_180442.jpg
Views:	485
Size:	821,8 kB
ID:	2199240
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250505_180531.jpg
Views:	489
Size:	986,8 kB
ID:	2199241
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250505_180647.jpg
Views:	487
Size:	898,8 kB
ID:	2199242
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250505_180723.jpg
Views:	486
Size:	816,7 kB
ID:	2199243
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250505_180824.jpg
Views:	491
Size:	1,05 MB
ID:	2199244

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Tai kad pakanka ten to apšvietimo.
    Įsiliejimas į Maximos erdvę - čia jau kitas klausimas.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Aviat Rodyti pranešimą
    Šioje kadencijoje dvirtakių tiesimo manau užteks, galime išsirinkti akarpą 27-31m. kadencijai.
    Žirmūnų g. nuo Maxima iki Kareivių g.

    Komentuoti:


  • Aviat
    replied
    Šioje kadencijoje dvirtakių tiesimo manau užteks, galime išsirinkti akarpą 27-31m. kadencijai.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Žirmūnų g. nuo Lidl iki Kareivių g.

    Pusė atkarpos, 200 m, į cirkininko sąskaitą, kaip jis tiesia takus Vilniuje, o kas toliau?
    Kadangi takai platūs ir daug medžių, sutemus labai trūksta apšvietimo

    Click image for larger version  Name:	20250502_213753.jpg Views:	0 Size:	1,64 MB ID:	2198664
    Click image for larger version  Name:	20250502_213829.jpg Views:	0 Size:	1,43 MB ID:	2198665
    Click image for larger version  Name:	20250502_213916.jpg Views:	0 Size:	1,31 MB ID:	2198666

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Vilniuje ketinama įrengti dar 90 dviračių saugyklų: gyventojai kviečiami siūlyti vietas

    Atsižvelgiant į augantį dviračių populiarumą ir jų saugojimo poreikį, iki 2027 metų pabaigos sostinėje planuojama įrengti dar 90 naujų dviračių saugyklų įvairiose miesto vietose. Tam, kad šios saugyklos iš tiesų atsirastų ten, kur jų labiausiai reikia, Vilniaus gyventojai kviečiami aktyviai įsitraukti ir siūlyti naujų dviračių saugyklų vietas.

    Gyventojai kviečiami siūlyti vietas naujoms dviračių saugykloms

    Nuo balandžio 29 d. iki gegužės 13 d. (vidurnakčio) vilniečiai (sostinėje gyvenamąją vietą deklaravę gyventojai) galės siūlyti, jų nuomone, tinkamiausias vietas dviračių saugykloms. Gautus gyventojų pasiūlymus, gegužės 14–21 vertins ekspertai pagal šiuos svarbius kriterijus: ar vieta yra valstybinės žemės sklype, ar ji lengvai pasiekiama kuo didesniam gyventojų ratui, ar yra arti gyvenamųjų namų, ar yra galimybė prijungti elektros tiekimą, ar patogu patekti į saugyklą iš pėsčiųjų ar dviračių tako. Taip pat bus vertinama, ar vieta yra ne intensyvaus eismo gatvėje, ar kieme, ar ji neužstoja matomumo vairuotojams ir ar ten nėra suplanuotų želdynų ar kitų svarbių infrastruktūros objektų.

    Kaip pasiūlyti vietą dviračių saugyklai?

    Norėdami pasiūlyti vietą dviračių saugyklai, pirmiausia spustelėkite šią nuorodą, atidariusiame lange pasirinkite seniūniją, kurioje esate deklaravę savo gyvenamąją vietą. Tuomet atvirame laukelyje įrašykite siūlomą vietą ar vietas savo rajone, kur, jūsų nuomone, būtų tikslinga įrengti saugyklą.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Lūžių st., Justai. Padavė tvoros truputį (ilgesnės nesu matęs), prieky 3, gale 7 segmentai:
    Click image for larger version Name:	IMG_20250415_174346.jpg Views:	0 Size:	1,11 MB ID:	2196165
    Vienur sustato tvarkingai su apsaugos zonomis, juodais, žemais elementai ir atramomis, kitur kažkokią atgyveną be apsaugos zonų. Ir tai tame pačiame mieste, su ta pačia savivalda, tai ką jie veikia ar nežino ką veikia kito kabineto darbuotojai?

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Viršilų g., Viršūlai
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250415_173220.jpg
Views:	755
Size:	1,12 MB
ID:	2196159
    Dabar bus padaryti šaligatviai ir dvirtakiai, bet palikti kiaurai surūdiję stulpai. Gražu.
    Po kelių metų stulpai pradės virsti, juos keis, išars visus naujus takus, trinkeles sumes belenkaip. Bravo, VMS.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Puiki tvora prie stotelės, tik kur tie "visi elementai gatvėje bus juodi"?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Lūžių st., Justai. Padavė tvoros truputį (ilgesnės nesu matęs), prieky 3, gale 7 segmentai:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20250415_174251.jpg Views:	0 Size:	809,7 kB ID:	2196164
    Click image for larger version  Name:	IMG_20250415_174346.jpg Views:	0 Size:	1,11 MB ID:	2196165

    Komentuoti:

Working...
X