Asociatyvi nuotrauka
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Pasitaikė proga pakeliauti Vileišio dviračių gatve piko metu. Maloniai nustebino kaip kritinė išsibarsčiusių po 1, po 2, po 4 dviratininkų masė privertė važiuoti 9 iš 10 automobilių nelenkiant. Ir nieko. Ir važiavo ~20km/h. Ir nuvažiavo kur jiems reikėjo. Didžiausias kontrastas nuo gatvės įrengimo pradžios, kad didesnė dalis net nebandė rasti progų aplenkti ir ramiai važiavo per atstumą su "srautu". Gal čia tik sutapimas.
Asociatyvi nuotrauka
- 8 patinka
-
Projektas yra, tik jis ne toks, kurį reikėtų pristatyti visuomenei. Viešinimas daromas rekostravimui arba naujai statybai.
Gal vertėtų tiesiog paprašyti projekto sprendinių, nemanau, kad tai yra kažkokia paslaptis.
Komentuoti:
-
Nuo šiol ne tik gatves asvalduoja be projektų. Pasirodo, naujo dviračių tako tiesimas yra paprastasis kapitalinis remontas. Atsakymai iš VMS ir Vilniaus vystymo kompanijos (projektuotojas) dėl Šeimyniškių g. dviračių tako projektinių sprendinių.
VMS:
Laba diena, statinio projekto statybos rūšis yra gatvės kapitalinis remontas. Kapitalinio remonto projektams, pagal galiojančius statybos reglamentus, visuomenės informavimo procedūros neatliekamos. Projekto pateikimas viešajam svarstymui nenumatomas. JUDU komanda
Laba diena, dėl Šeimyniškių g. dviračių tako projektinių sprendinių prašome kreiptis į Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Infrastruktūros grupę. Mes tokios informacijos suteikti negalime. Atsakant į antrą klausimą – statinio kategorija yra kapitalinis remontas. Kapitalinio remonto projektams, pagal galiojančius statybos įstatymus, visuomenės informavimo procedūros neatliekamos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nereiškia nieko, tik pabandžiau užstoti paties mintį, nes forumietis Košutas, jau bandė "užsipulti", kad tako pvz. Konstitucijos pr. nėra visiškai nei kiek vienoj gatvės pusėj, nes tą taką VMS oficialiai panaikino. Šiaip jis teisus. Pats Konstitucijos pr. važiuoju raudonomis trinkelėmis, apsimesdamas, kad takas vis dar yra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNa alga, matosi chiuvakas prie reikalo ir žiūri iš esmės, matyt turi omeny, kad nors Konstitucijos panaikino ženklus, bet realiai "trinkeles galima pačiupinėt", tai "takas" tam tikra prasme yra, bent nežiūrint pretenzingai.
Komentuoti:
-
Parašė Sofa Rodyti pranešimąSveiki,
man įdomu, gal kas žinote, kodėl Vilniuje pasirinkta absoliučiai visus dviračių takus tiesti dvipusius ir tik prie vienos kelio pusės. Suprantu, kad dvipusius iš abiejų pusių tiesti turbūt per didelė prabanga, bet ar du vienpusiai iš abiejų pusių neturi savo vietos mieste? Jei turi, kuriose vietose? Ką manot? Būtų smagu išgirsti.
Bendrai imant, tai dvipusiai takai yra geriau, nes universalesni ir sutaupo nuvažiuotą atstumą, patogesni. Visgi Justiniškių g. (kuri eina per 3 mikrorajonus), galėjo turėti tuos vienkrypčius takus, nes: jie būtų skirti greitam ir tolimam susisiekimui, t. y. mini kiek yra jėgų, važiuoji greitai, todėl toliau gyvenantys gali realiai naudoti dviratį tolimesniam susisiekimui, pvz. važiuot į centrą. Mikrorajonuose vis tiek ten nėra komercijos palei gatvę, tai nėra tokio poreikio dvipusiam takui, nes nebūtų kur nusukti, tik vieną kartą namo.
Tokioje vietoje atkristų tas "važiavimas priešpriešiniu eismu vienkrypčiame", nes jis būtų tik 2 m pločio, nelabai patogus, o tas kas taip darytų, realiai bijotų, kad jį VT numuš su veidrodėliu, nes auto važiuotų priešprieša be jokios apsaugos zonos. Nesiūliau, bet vėliau supratau, kad tokioje vietoje būtų gerai 45° įvažiavimo bortai, kad ekstra atveju būtų galima į gatvę įšokt ir apsilenkt lengvai bobutę prieky, jei labai laviruotų į šonus dar.
Parašė Košutas Rodyti pranešimą
tai, kad Pilaitės pr. dvirtakis tik vienoje pusėje, o antroje bendras takas (kurį gal jau ir panaikino? o priedo, kad šiaurinėje prospekto pusėje jungties tarp Pilaitės ir outleto nėra), Žalgirio g. dvirtakis vienoje, penkios trinkelės kitoje, o Konstitutitos prospekte dvirtakis kaip ir panaikintas?, matyt turi omeny, kad nors Konstitucijos panaikino ženklus, bet realiai "trinkeles galima pačiupinėt", tai "takas" tam tikra prasme yra, bent nežiūrint pretenzingai.
Dėl Pilainės, nieko naujo, kad naikino ir ženklų neliko, bet nepanaikino vieno ženklinimo, taip pat pervaža spėju likus, nebent va šiais metais dar prasiėjo naujai po "praeito naikinimo" prieš kelis metus.
Pilaitės pr. – šioje senoje Spaudos rūmų atkarpoje – juokingiausia, kad kelio ženklinimas buvo abejose pusėse, tiek dvirtakio, kur transformatorinės ir stulpai sukalti, tiek šaligatvio vietoje, kur kitokios plytelės.Realiai nurinkus trinkeles su keliais stulpais ir perasfaltavus – net nekeičiant jokių bortų, ten būtų viskas labai gerai: tiek takas arčiau gatvės, tiek plotis geras, tiek net pasijungia labai gražiai į raudoną taką [žr. į trinkelių raštą]:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Šiaip ir dabar kur nekur yra takai iš abiejų gatvės pusių prie labai plačių gatvių, kaip Pilaitės prospektas, Žalgirio g., Konstitucijos prospektas ir panašiai, idealioj ateity jų bus daugiau.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sofa Rodyti pranešimąSveiki,
man įdomu, gal kas žinote, kodėl Vilniuje pasirinkta absoliučiai visus dviračių takus tiesti dvipusius ir tik prie vienos kelio pusės. Suprantu, kad dvipusius iš abiejų pusių tiesti turbūt per didelė prabanga, bet ar du vienpusiai iš abiejų pusių neturi savo vietos mieste? Jei turi, kuriose vietose? Ką manot? Būtų smagu išgirsti.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sofa Rodyti pranešimąSveiki,
man įdomu, gal kas žinote, kodėl Vilniuje pasirinkta absoliučiai visus dviračių takus tiesti dvipusius ir tik prie vienos kelio pusės. Suprantu, kad dvipusius iš abiejų pusių tiesti turbūt per didelė prabanga, bet ar du vienpusiai iš abiejų pusių neturi savo vietos mieste? Jei turi, kuriose vietose? Ką manot? Būtų smagu išgirsti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Sveiki,
man įdomu, gal kas žinote, kodėl Vilniuje pasirinkta absoliučiai visus dviračių takus tiesti dvipusius ir tik prie vienos kelio pusės. Suprantu, kad dvipusius iš abiejų pusių tiesti turbūt per didelė prabanga, bet ar du vienpusiai iš abiejų pusių neturi savo vietos mieste? Jei turi, kuriose vietose? Ką manot? Būtų smagu išgirsti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Toptelėjo mintis dėl tų trinamų trikampių skersai bendrų takų. Realiai gi dviračių transporto važiuojamoji dalis nepranyksta, net panaikinus dviračių pervažą. Sakykim trina pervažą, nes bendras takas (eiti legalu, bet tarsi ne feng shui), bet nafik trint trikampius? Eit netrukdo, mašina pirmumo vis tiek neturi.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKoks čia "genijus" sugalvojo pakabinti du skirtingus greičio ribojimo ženklus ant vieno stulpo???
Gyvenamoji zona -> greičio ribojimas iki 20 km/h.
Tačiau kažkodėl kažkur beveik danguje kabo leidimas važiuoti iki 30 km/h....
P.s. Ir pėsčiųjų perėja bei gyvenamoji zona kažkaip nekoreliuoja. Panašu, kad turėjo būti tiesiog 30 km/h teritorija, bet kažkas paskutinę minutę sugalvojo "idea fix", kad reikia čia padaryti gyvenamąją zoną.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąKlausimas: kas žinot šiais metais panaikintus dvirtakius surašykit. Man žinomi ką tik panaikinti: 1. Konstitucijos pr., 2. Žirmūnų g., 3. M. Valančiaus (keliolika užslėptų ir užsilikusių metrų nuo pirminio naikinimo prieš kelis metus).
2025 m.:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gintė Rodyti pranešimąMane tai labiausiai stebina naujų projektų vystytojų sprendimai patiest dvirtakį vien tik jų statome projekte, kai artimiausias - už keleto km. Tai kokia nauda iš to puskilometrio tako, kai mažiausiai porą km vis tiek reikia važiuot gatve? Neįsivaizduoju, kaip tai spręsti, bet dabar viskas tarsi vien dėl papildomo bonuso būsimam pirkėjui. Tik kas iš to, kai tas dvirtakis ties tavo kvartalėliu ir užsibaigia? Dar gal suprasčiau, jei kiekvienas naujas projektas turėtų dviračių esimą užtikrinti, tai būtų bent teorinė tikimybė, kad kada nors jie susijungs.
Savivaldybė leidžia susitvarkyti aplinką šalia vystomo projekto, vietoj to, kad pati savivaldybė įgyvendintų gatvių, viešų erdvių ar kitos infrastruktūros objektus, įskaitant socialinę, švietimo infrastruktūrą. O tuomet esant tinkamam susisiekimui bei kasdieniniam gyvenimui būtinų paslaugų pasiūla, gyventojai ar verslai galėtų keltis.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Mane tai labiausiai stebina naujų projektų vystytojų sprendimai patiest dvirtakį vien tik jų statome projekte, kai artimiausias - už keleto km. Tai kokia nauda iš to puskilometrio tako, kai mažiausiai porą km vis tiek reikia važiuot gatve? Neįsivaizduoju, kaip tai spręsti, bet dabar viskas tarsi vien dėl papildomo bonuso būsimam pirkėjui. Tik kas iš to, kai tas dvirtakis ties tavo kvartalėliu ir užsibaigia? Dar gal suprasčiau, jei kiekvienas naujas projektas turėtų dviračių esimą užtikrinti, tai būtų bent teorinė tikimybė, kad kada nors jie susijungs.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Gyvenamoji zona, o greta jos dviračių ir pėsčiųjų takai. Ir greitis 30. Klounai.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Gyvenamoji zona -> greičio ribojimas iki 20 km/h.
Tačiau kažkodėl kažkur beveik danguje kabo leidimas važiuoti iki 30 km/h....
P.s. Ir pėsčiųjų perėja bei gyvenamoji zona kažkaip nekoreliuoja. Panašu, kad turėjo būti tiesiog 30 km/h teritorija, bet kažkas paskutinę minutę sugalvojo "idea fix", kad reikia čia padaryti gyvenamąją zoną.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Gyvenamosios zonos pradžia, pėsčiųjų perėja ir greičio padidinimas iki 30 km/h, dar tokio neadekvataus kelio ženklų sandėlio nesu matęs
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Savanorių pr. bendras takas. Darbai prasideda netoli Savanorių žiedo.
Link Panerių
Panašu, pagrindiniai darbai baigti iki Naujosios Riovonių g.
Vaizdas tolyn, matyt, darbų tęsimas.
Naujoji Riovonių g. Jau pagal normalų atskirą projektą. Vos persikėlus per sankryžą. Dar bus raudonas sluoksnis.
Vaizdas atgal. Praktiškai į vieną foto telpa visas tako ilgis.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti: