dondc tik tas dvi nuotraukoj ir vieną "už nugaros". Aišku plačiausias įvažas pažymėjo, bet kitur irgi neprošal būtų primint, kad ten irgi eismas vyksta.
Nuo Ateities g. iki Narbuto g. trūksta berods 12 pervažų, o Karoliniškėse dar kokių 6
Čia principe tiek sistemiškai turėtų praeiti kaip su automobilių dalies žymėjimu. Na bet vietoj to reiks kaip išmaldos taškiniu būdu kiekvieną surašyt. Nors realiai ten tas įvažas iš vis reikia perdaryt į ištisinį asfaltą daugelyje vietų
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPranešinėjant galimai kūriau net fake'inius accaount'us, nes ten buvę mafijozai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šaunu. Įdomu ar ženklino visuose kituose susikirtimuose Laisvės pr. Prieš tai tik šviesoforinėse sankryžose atnaujinę buvo. Aišku, čia blogiausia vieta, tai esminis laimėjimas. Visgi aš pavargau, bet jei kas norit, galit pasidomėt VMS žemėlapy ar ta akcijos reklama yra legali. Įtariu ne ir formuoja aklają zoną, kur ne šiaip išvažiavimas, o realiai gatvė. Teko pakariaut slaptą karą su viena pakelės įstaiga, tai naikino daug savo reklamų. Užtruko kelis mėn. per kelis pranešimus, bet griovė ir konstrukcijas. Pranešinėjant galimai kūriau net fake'inius accaount'us, nes ten buvę mafijozai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Taip ir turi būti, nes VMS to tako nenaikino. Visgi kiek žinau pvz. Laisvės pr. 2018 m. nutiesus vieną pirmų raudonų takų, ženklinimo neatnaujino nei karto. Dažytos paprastais dažais pervažos ten rimtai turbūt per pusantro mėn. nusitrynė nuo statybų. Dabar šviežiai sankryžose pervažos atanujintos termoplastiku, bet išvažiavimas – nei vienas:
https://tvarkaumiesta.lt/problem/312590
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, gerai, ne dešimt, o 5 metai, ne tame esmė. Mano pointas yra tas, kad ten labiau pėsčiųjų takas vietiniams, o ne Vilniaus dvirtakių spec plano tinklo dalis. Užtat Senojo Gardino plento ir nesiekia, tik gyvenamųjų kvartalų galą.
Kitas keistas dalykas, kad tiek Dviračių spec. plane, tiek BP takas nenumatytas V. A. Graičiūno g. į šiaurę, bet realybėje dabar tiesia tą rekreacinį būtent ten.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąDigital nelike'ink post'o, alga neteisus:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Digital nelike'ink post'o, alga neteisus:
Prieš dešimt metų ten kairėje buvo tik tas asfaltuotas 1,8 m pločio šaligatvis (VMS žemėlapyje dabar įvardintas, kaip dviračių ir pėsčiųjų takas, nors ženklų ten nėra, o naujieji baigia galiot):
2019 m. Street View jau yra naujas takas, bet želdinimą ir apšvietimą įrenginėja tik dabar ir statyba dar nebaigta:
O, kad pradėjo statyti apie 2018 / 2019 m. tai dar labiau džedajus teisus, nes Dviračių spec. plano takų atkarpų eiliškumo eilė dar labiau buvo pažeista, nes nebuvo pastatyti jau dabar pastayti kai kurie takai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą“Beveik ne Vilnius, pervažiavus Senojo Gardino pl. metalmedinį tiltą ir sukant dešinėn link Trakų Vokės, netrukus prasideda naujas takas, įrengia apšvietimą. “
Esu daug mynęs ta atkarpa, kai ten dar nebuvo tako. Kelias gana platus, mašinų ten mažai važiuoja. Tas dvirtakis turėtų būti prioritetų sąraše 101 vietoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dviračių spec. plane iki 2020 m. 88 atkarpų prioritetų sąraše pagal eiliškumą šio tako iš vis net nebuvo numatyta Va toliau fotografuotos statybos Trakų Vokėj yra 81 vietoje eilėje, bet pati atkarpa kažkodėl yra tiesiama kitoje vietoje nei pačiame plane – E. Andre g. vs Liepos al.
Visgi nuo 2020 m. Vilniaus Bendrasis planas pridėjo ir šią pastatytą atkarpą ir papildomą jungtį per E. Andrė g.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf
Komentuoti:
-
“Beveik ne Vilnius, pervažiavus Senojo Gardino pl. metalmedinį tiltą ir sukant dešinėn link Trakų Vokės, netrukus prasideda naujas takas, įrengia apšvietimą. “
Esu daug mynęs ta atkarpa, kai ten dar nebuvo tako. Kelias gana platus, mašinų ten mažai važiuoja. Tas dvirtakis turėtų būti prioritetų sąraše 101 vietoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Keista, kad atsiranda dviračių gatvės, net norėjo daryti visokiuose Naujininkuose su autobusų eismu, bet Vingio parke nuėmę ženklą, įrengę šlagbaumus, kur gausu greitį mažinančių kalniukų – ženklą vėl atstatė. Esmė, kad tik keitė iš seno KET standarto į naują. Takas atitolsta keliems metrams, o po to eina lygiagrečiai gatvės, tad sudaro tą patį kelią, bet gatve jau važiuot negalima:
Paklojo ir trinkelių įvažiavime:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Beveik ne Vilnius, pervažiavus Senojo Gardino pl. metalmedinį tiltą ir sukant dešinėn link Trakų Vokės, netrukus prasideda naujas takas, įrengia apšvietimą.
1.
Medžiai geriau būtų nevienoje linijoje su apšvietimu. Medžiai arčiau gatvės, o gatvei apšviesti gembės ir taip ilgos:
2.
3.
Kaip nebūdinga, nėra trukdančio suolo, o stulpas ne take:
4.
5.
Įvažiavimai normalūs, be kalniukų dviračiams, be bortų, vienas lygis, kaip Nemenčinės pl. ar Riešės šiaurėj:
6.
7.
8.
Perėjimas į seną asfalto šaligatvį. Bendro tako ženklų jame jau nėra:
9.
10.
11.
Tiek į Trakus, tiek į sostinės centrą 14 km. Sunku išsirinkt
12.
Už sankryžos tiesiai vėl takas su ženklais, turbūt atnaujinta su Lidl statybomis, nes vėliau vėl senas asfaltas:
13.
14.
15.
Tako pabaiga:
16.
Trakų Vokės dvaro sodybos tvora labai arti, kur vėl prasideda asfalto šaligatvis vakarų kryptimi link Trakų, o ten, kaip suprantu, naujos statybos naujo bendro tako nuo Panerių:
17.
18.
19.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Atkarpa, nuo Narbuto kalno – kur PP buvo numatytas dviratinio asfalto nuvažiavimas iki Sėlių g. – bet perklojo tik buvusį 1,5 m pločio šaligatvį. Įtariu nenorėjo krūmokšnių kirsti, bet ten tikrai sunku juose įžvelgti vertę. Aš važiuoju, kur anksčiau buvo nupaišytas dviračių takas parkinge, nors dauguma varo šaligatviu. Tad dabar pasisaugokit, bet kada gali įgriūt, levituoja ore jau:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Neatsispyriau patrolint turputį. Labai knieti. Į CC dar Pakalnį įmečiau, kol dar dirba.
Laba diena, pone,
siunčiu siūlymus dviračių ir pėsčiųjų tako Šiltnamių g. dalyje.
Net neskaičiuojant matau, jog dviračių takas neatitinka STR maksimalaus numatyto išilginio nuolydžio, taikytino dviračių takui, pagal BP sulygtai tiek E, tiek F kategorijoms.
STR numato įrengti pandusą be skersinio (šoninio) nuolydžio iš neslidžios dangos. Prašau atsižvelgti į patogumą įveikiant panduso vingius, kad būtų patogu nenulipus naudotis apsisukimais kilpose, t. y. užtikrinkite pakankamą ir didesnį plotį ties apsisukimais.
Jeigu kažkaip atsidėkosit, galiu suskaičiuoti tikslų nuolydį, nuokrypį nuo normos, surasti konkrečius STR pažeidžiamus punktus ir reikalavimus panduso konstrukcijai, duočiau dar ištrauką iš Nyderlandų projektuotojų dokumento su rekomendacijomis, kaip įrengti pandusą geriausiai.
Konkretus prašymas: prašau atšaukti ir / ar teikti prašymą savivaldybei dėl atšaukimo projektinių pasiūlymų ir teikti naujus su panduso konstrukcija.
Informuokit mane atskirai šiuo el. paštu, jeigu norėsit, kad pakomentuočiau naujus projektinius pasiūlymus, nes galimai nepamatysiu naujos informacijos.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Čia gal ne tiek dviračių takų problema, bet...
Bl*t. Laisvės pr. arba Narbuto kalne VT stoteles daro vos 20m ilgio, nors piko metu ten kartais suvažiuoja po 3-4 TP vienu metu, o čia, kur važiuoja daug rečiau - 42 metrai...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠiltnamių g. projektuojamas 1,7km ilgio dviračių takas.
https://citify.eu/lt/dviraciu-takas-siltnamiu-g/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiltnamių g. projektuojamas 1,7km ilgio dviračių takas.
Kelios atkarpos:
https://citify.eu/lt/dviraciu-takas-siltnamiu-g/
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSavivaldybė imasi ambicingų planų – artimiausias dviračių takas nuo namų būtų už 250 metrų
Komentuoti:
-
Vileišio gatvėje ties Šilo tiltu tų idiotiškų posūkių taip ir neištaisė, nors Nikitinas žadėjo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti: