Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Problema dar ta, kad Lietuvoje labai prastas vairuotojų ruošimas ir daugelis elementariai nežino KET ir nepažįsta daugumos ženklų, išskyrus kelis dažniausiai pasitaikančius, kaip kad Pėsčiųjų perėja. Nekalbant apie tokias vietas, kur reikia praleisti pėsčiuosius, kai nėra perėjos ženklo ir pirmumą reikia suvokti pagal kontekstą ir fizinius sankryžos atributus. Tai pas mus tiesiog smaigstomi perėjos ženklai, kur reikia ir kur nereikia, nes dauguma vairuotojų kitaip tiesiog daro prielaidą, kad "čia perėjos nėra" ir galima minti gazą neprilėtinant, net jeigu tuo metu ten eina pėstieji.
- 2 patinka
-
Tai ne tik vaizdus reikia lyginti, bet ir teisinį reglamentavimą. Nežinau kaip pagal Nyderlandų taisykles ir normatyvus traktuojamos tos šalutinės gatvelės, bet akivaizdu, kad joms atskirai yra aptarta eismo tvarka. Kadangi ten net pirmumo ženklų nėra tokioje sankryžoje. Pas mus, kadangi tai dviejų gatvių sankryžą - norint pirmumo pėstiesiems, turi būti pažymėtos pėsčiųjų perėjos.
Komentuoti:
-
Nemanau, jog tokia logika buvo vadovautasi, greičiau - "čia reikia perėjos"Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ten kiek suprantu keturšalė sankryža. Jeigu pėstieji pirmenybę prieš atliekančius posūkį ir turi, tai prieš važiuojančius tiesiai, be pažymėtos perėjos, jokio pirmumo neturi. Būtent dėl to perėjos sankryžose ir ženklinamos.
Toks pat pavyzdys iš Nyderlandų: https://maps.app.goo.gl/ZwiWD4CqXgdgFD288, kur daug mažiau vizualinės taršos, bet viskas yra labai aišku
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ten kiek suprantu keturšalė sankryža. Jeigu pėstieji pirmenybę prieš atliekančius posūkį ir turi, tai prieš važiuojančius tiesiai, be pažymėtos perėjos, jokio pirmumo neturi. Būtent dėl to perėjos sankryžose ir ženklinamos.Parašė Kaid Rodyti pranešimąTaip, perėjos ženklinimas yra perteklinis. Fizinės priemonės puikiai atlieka pirmumo aiškumą, o horizontalus ženklinimas greit nusitrins ir reikalaus pastovios priežiūros.
Komentuoti:
-
Šis principas Pilaitėje pradėtas taikyti dar sovietmečiu (pvz. Papilėnų g.), tik užmirštas keliems dešimtmečiams. Dar visai nesenai jaunosios kartos projektuotojai, net nebuvo girdėję apie tai ir tokius siūlymus laikė nelogiškaisParašė John Rodyti pranešimąVisgi, kas man patiko šitoje vietoje, tai pats fizinis dviračių tako+šaligatvio ir šalutinės gatvės sankirtos layoutas, kai nežiūrint į jokius ženklus, yra aišku, kuri gatvė yra pagrindinė, ir kas kam turi duoti kelią
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, perėjos ženklinimas yra perteklinis. Fizinės priemonės puikiai atlieka pirmumo aiškumą, o horizontalus ženklinimas greit nusitrins ir reikalaus pastovios priežiūros.
Komentuoti:
-
Naujas dviračių takas Pilaitėje. Nežinau, kaip šita vieta tiksliai vadinasi, bet, kaip suprantu, tai yra "Karaliaučiaus g. atkarpa, Vištyčio g., J. Bretkūno g. atkarpa" projekto dalis, kuri taip vadinama Citify. Atkreipiau dėmesį į tai, kaip padarytas dviračių tako kirtimas automobiliams, važiuojant iš šalutinės gatvės. Nebėra to, tegul ir nedidelio, dviračių tako pažemėjimo, kuris yra praktiškai visuose kituose takuose ties įvažiavimais/sankryžomis. Kadangi dabar važiavau mašina, o ne dviračiu, tai visai įdomu pamatyti, kaip tai atrodo iš vairuotojo perspektyvos. O atrodo, kad reikia prilėtinti iki visai mažo greičio, nes kitaip tiesiog neišeina įveikinėti tokios aukštai iškilusios sankirtos su šaligatviu ir dviračių taku. Tikrai nėra noro minti gazą. Kitas dalykas, ar tikrai čia reikalingi pėsčiųjų perėjos ženklai ir zebros horizontalus ženklinimas? Aišku, blogiau nuo to gal ir nebus, turint omeny, kad didelė daris vairuotojų genuinely nežino KET ir neturi galvose koncepto, kas ir kada turi pirmenybę.
Visgi, kas man patiko šitoje vietoje, tai pats fizinis dviračių tako+šaligatvio ir šalutinės gatvės sankirtos layoutas, kai nežiūrint į jokius ženklus, yra aišku, kuri gatvė yra pagrindinė, ir kas kam turi duoti kelią


Paskutinis taisė John; 2025.01.27, 00:04.
- 22 patinka
Komentuoti:
-
Prieš tai buvo tas labai blogas ir duobėtas senas takas, kurį sutvarkė už, berods, 300K Eurų, skirtų per Covidą. Tai pagal tokią tavo siūlomą matematiką reiktų skaičiuoti, kad buvo nutiesta iš viso 8 km tako? Nu nes per Covidą nutiesė 4 km už 300K, po poros metų išardė ir dabar vėl nuties 4 km. Šiaip, tą pačią atkarpą išardžius ir vėlpaklojus 100 kartų, turėtume net 400 km naujų dviračių takų, kas, imho, būtų visai neblogaiParašė Creatium Rodyti pranešimą
Buvo bendras, bus platus atskiras raudono asfalto.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Buvo bendras, bus platus atskiras raudono asfalto.Parašė John Rodyti pranešimą
Buvo 4 km tako, jį išardė, stato iš naujo ir skaičiuojam tai kaip 4 km naujo tako?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tik Lazdynėlių pasijungia į esamus, kiti prasideda ir baigiasi - niekur ir... 2 km kuriais bus neįmanoma naudotis. Statistka gal graži, bet kokybė toli gražu ne.Parašė Creatium Rodyti pranešimą[LIST=1]- Lazdynėlių g. - apie 1 km
- Tarandės g. - apie 2 km
- Riovonių g. - apie 200 m dviračių takelio
- Nemenčinės pl. - apie 4 km
Paskutinis taisė Kaid; 2025.01.21, 14:03.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Buvo 4 km tako, jį išardė, stato iš naujo ir skaičiuojam tai kaip 4 km naujo tako?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dabar daro kelio rekonstrukciją gal ir takus atnaujina?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dabar daro kelio rekonstrukciją gal ir takus atnaujina?Parašė John Rodyti pranešimą
Kurioje vietoje Nemenčinės pl. statomas takas? Lyg ir visur jau buvo, bent jau bendras takas.
Komentuoti:
-
Kurioje vietoje Nemenčinės pl. statomas takas? Lyg ir visur jau buvo, bent jau bendras takas.Parašė Creatium Rodyti pranešimą- Lazdynėlių g. - apie 1 km
- Tarandės g. - apie 2 km
- Riovonių g. - apie 200 m dviračių takelio
- Nemenčinės pl. - apie 4 km
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Agas Rodyti pranešimą
Kurios naujos atkarpos statomos?- Lazdynėlių g. - apie 1 km
- Tarandės g. - apie 2 km
- Riovonių g. - apie 200 m dviračių takelio
- Nemenčinės pl. - apie 4 km
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kita bėda, jog ir to, kas daroma ne pagal senus projektus, o naujai, ženkliai kritusi takų kokybė: bendras asfaltuotas takas nuo Lazdynų tilto iki Litexpo stotelės užskaitomas kaip naujas dviračių takas, Liepkalnio g. dviračių takas preina į bendrą asfaltą su stulpais viduryje, pervažos įrengiamos be jokių posūkių spindulių kur pilna vietos padaryti normaliai (kaip pvz. prie Akropolio viaduko), akstfalduojant gatves faktiškai visur dedami gatvės bortai tako susijungimuose su važiuojamąja dalimi, net kur jų nebuvo.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMan toks įspūdis susidaro, kad su VB atėjimu baigėsi dviračių takų plėra.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kurios naujos atkarpos statomos?Parašė Creatium Rodyti pranešimąNu gal nesibaigė. Apmažėjimas dabar yra, nes akivaizdu, kad buvo prioritetas gatvių asfaltavimui. Dabar kai jis baigiasi, imamasi vėl projektų. Kelios atkarpos statomos, kelios atkarpėlės padarytos, yra projektuojamų nemažų atkarpų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Valdas dar yra ne kartą pabrėžęs, kad tikslas yra normaliai sujungti takus į realų tinklą, nes yra daug vietų, kur takai nutrūksta ir nesusijungia. Tokių vietų išties yra daug, tai aš vis dar laukiu, kada gi tas žadėtas takų sujunginėjimas prasidės. Vis laukiu ir laukiu.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMan toks įspūdis susidaro, kad su VB atėjimu baigėsi dviračių takų plėra.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nu gal nesibaigė. Apmažėjimas dabar yra, nes akivaizdu, kad buvo prioritetas gatvių asfaltavimui. Dabar kai jis baigiasi, imamasi vėl projektų. Kelios atkarpos statomos, kelios atkarpėlės padarytos, yra projektuojamų nemažų atkarpų.
Komentuoti:
-
Baigėsi.
Didieji projektai (P. Vileišio, Graičiūno ir Liepkalnio g.) buvo pradėti anos kadencijos, o visos kitos atkarpos įrengtos vystytojų
Komentuoti:
Komentuoti: