Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kaip toks grindinys su plentiniu? Pravažiuojamas ar galima ratą susikišt?
    Geriau, nei dauguma žvyrkelių, bet ne taip lygu, kaip trinkelės.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Man rodos, ją ten pro forma įpaišė, nes iki tol buvo: https://goo.gl/maps/3Ym5NwUZifXY4bBZ8 Tas taktilinis paviršius 3 plytelių šaligatvy, pereinančiam į vienos man pasirodė kurioziškai, tai nufotkinau.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Čia minimalių pločių perėja įpaišė? kaip visi gariunčikai su terbom eis į stoteles?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Naujas dvirtakis pro Gariūnus! Žiedas dar uždarytas, bet žmonės eina skersai-išilgai.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Dabar turim mega konfliktines vietas Upės g. take ties Baltuoju tiltu, kiek mažiau ties Žaliuoju ir Mindaugo. Neleki kaip psichas, pristabdai, apsižiūri ir prisiderini: praleidi arba pralendi. Kelių eismo taisyklių iki automobilio neegzistavo, visi puikiai be jų apsiėjo. Pėstiesiems takuose ir dviračiams dvirtakiuose taisyklių ir nereikia: nedaryk kvailysčių, saugok save ir kitus ir tiek.
    Egzistavo, tik jos buvo skirtos karietoms

    Beje tais laikais pėsčiojo pareiga buvo pamatyti karietą ir spėti pasitraukti, nes karietai stabdyti nebuvo privaloma.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Šiaip turėtų dar ir Pramonės g. Nuo miesto ribos iki geležinkelio pervažos tiesti bendrą dviračių/pėsčiųjų taką, bent jau tokią informaciją buvo pateikta infrastruktūros skyriaus. Įdomus dalykas, kad ši atkarpa niekur nefiguruoja, tai nelabai ir suprantu, kaip jie ten be projekto kažką planuoja daryti.

    Nenustebčiau, jeigu šiais metais nieko ir nepadarytų, nes kiek pastebėjau, YIT kurie yra atsakingi už rytinę miesto pusę beveik nieko nedaro, o planai yra tiesiog permetami iš metų į metus - tą pati Liepkalnio g. Dar praeitais metais turėjo būti tvarkoma, Subačiaus g. Šaligatviai jau antrus metus taip ir lieka tik planuose, Pramonės g. Taip pat asfaltuota turėjo būti praeitais metais... keista, kad savivaldybei viskas tinka ir patinka, nes jeigu sudaro planus, tai turėtų jų laikytis, o atrodo kad visiems vienodai, ar bus laikomasi plano, ar ne.
    Pgal logiką, turėtų pirmumo teisę tvarkyti tas vietas, kurių nespėjo 2022 metais, bet taip nedaro.
    Paskutinis taisė adomazzz; 2023.09.01, 07:52.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Tai maps.vilnius žemėlapyje figuruoja, gal ponas asfaltuotojas pravers šitu fetišu darant daugiau jungčių bent bendro tako pavidalu. Šiaip jei po remontu pakiš ir kokį dvirtakį (pvz. ateities g.), tai gal nesustos jungčių progresas. Ypač patvarkius ды kategorijos gatveles.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230831_101235_Brave.jpg
Views:	1764
Size:	91,1 kB
ID:	2072533

    Šiaip kažkada žadėjo "kai jau mes priimsim biudžetą" tai neva rimčiau ties ir dvirtakius. Kaip ir projektų nemažai visokių yra, lyg ir Ozo - Ukmergės mazgas turėtų artimaisiais metais pajudėt. Gal tai bus paskata pajudinti magistralę per Buivydiškių g. Aišku ir Oginskio suprojektuota atkarpa senokai laukia, ir Kudirkos-Savanorių bent dalis suprojektuota. Žodžiu vien magistralėse pilna dar galimos veiklos.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Savanorių pr. dviračių takas Vilniaus planuojamų darbų žemėlapiuose jau nuo 2022 metų nurodytas, bet kaip nejuda, taip nejuda.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Liepkalnio g. niekur gi nefiguruoja? "Dviračių projektų timeline" yra 2 projektai (anksčiau atroedo buvo tik 1):
    https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0
    Elektrinės, Eigulių g. ir G. Vilko g. (iki Vingio parko) dviračių takas 1,1 km Biudžetas
    Darbai planuoti nuo rugsėjo.
    Savanorių pr. (nuo Elektrinės g. iki Titnago g.) bendras takas 3.2 km Biudžetas
    Darbai planuoti nuo birželio.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Kaip supratau iš infrastruktūros skyriaus vedėjo pasisakymo taryboje tai vienoje iš dviejų arba net abejose (pagal žemėlapius abejose) - Savanoriụ pr. ir/ar Liepkalnio g. rudenį darys kažką panašaus į dvirtakį ar bendrą su pėsčiaisiais. Kas keliaujat pro ten dažniau prašau užmeskit akį ir duokit žinių ar pasitvirtins.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Dabar turim mega konfliktines vietas Upės g. take ties Baltuoju tiltu, kiek mažiau ties Žaliuoju ir Mindaugo. Neleki kaip psichas, pristabdai, apsižiūri ir prisiderini: praleidi arba pralendi. Kelių eismo taisyklių iki automobilio neegzistavo, visi puikiai be jų apsiėjo. Pėstiesiems takuose ir dviračiams dvirtakiuose taisyklių ir nereikia: nedaryk kvailysčių, saugok save ir kitus ir tiek.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Paprastai net esant labai intensyviam eismui, konfliktai tarp dviratininkų natūraliai išsisprendžia akių kontaktu ir "derybomis". Tai mini youtube'uose apie dviračių eismą Nyderlanduose.
    Tai čia "ten". O pas mus net nenulipimą perėjose kai kurie vairuotojai supranta, kaip leidimą pervažiuoti, ir visur akcentuojama būtent pirmenybė. Šiuo atveju akių kontaktas netgi nelabai įmanomas jeigu nesustosi. Norint iš dviračių gatvės patekti į dviračių taką reikės kirsti normalią gatvę ir net kaip suprantu be pirmenybės?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Klausimas šiaip sau: ar dviratininkai važiuojantys į automobilių dalį turės praleisti dviratininkus darančius lanką į dviračių taką ar atvirkščiai? Nes nu tokį galvosūkį sukurti lygioje vietoje reikia gabumų
    Paprastai net esant labai intensyviam eismui, konfliktai tarp dviratininkų natūraliai išsisprendžia akių kontaktu ir "derybomis". Tai mini youtube'uose apie dviračių eismą Nyderlanduose.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šiltnamių g. projektuojamas 1,7km ilgio dviračių takas.



    https://citify.eu/lt/dviraciu-takas-siltnamiu-g/
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Neatsispyriau patrolint turputį. Labai knieti. Į CC dar Pakalnį įmečiau, kol dar dirba.
    Šiandien išgridau, kad Pakalnis jau nedirba – gavo išeitinę 13 000 Eur į rankas. Tuo tarpu atėjo atsakymai, pasirodo Lietuvoje pandusai negali būti skirti važiuoti dviračiu. Šis STR punktas buvo keistas šį birželį, kažkodėl anksčiau buvau įsitikinęs, kad dviratiniai pandusai egzistavo. Arba klaidingai supratau, arba patikslinta, jog pandusas yra ne važiuojamasis plotis, o ta juostelė plytelių / betono dviračio užtempimui rankomis – kaip analogas tam metaliniam bėgiui.

    https://www.e-tar.lt/portal/legalAct...78886e85107ab2
    Pakeičiu 168 punktą ir jį išdėstau taip:

    168. Vietose, kuriose nėra galimybių įrengti dviračių tako leistinais nuolydžiais pagal 39 lentelės reikalavimus, kartu turi būti įrengiami laiptai su dviračių panduso juosta (≥0,30 m) arba grioveliu dviračiui vestis. Kai dviračių takai įrengiami saugomose teritorijose, kultūros paveldo objektuose, kuriuose saugotina vertybe laikomas kraštovaizdis, neįmanoma išlaikyti ISO 21542:2011 reikalavimų, gali būti taikomi STR „Statinių prieinamumas“ [5.11] reikalavimai.“
    Nei dviračiams, nei pėstiesiems skirtas pandusas nebuvo numatytas, bet pareikalavus įrengti dviratinį pandusą – atsisakę – nutarė statyti pėsčiųjų pandusą. Tai kodėl negali tiesiog padaryti vos platesnį su vos didesniais apsisukimo spinduliais ties 180° hairpin'ais, kad visi tie skirti pinigai ne tik neįgaliuosius pradžiugintų, bet ir dviratininkus? Kol Nyderlanduose skaičiuojama vėjo įtaka ir sprendžiama, kaip įrengti infrą, kad lengviau būtų minti, nekalabant apie tiesiog užvažiavimą pandusu, tai LT STR praktiškai dabar jau oficialiai nebenumato galimybės važiuoti dviračiu. VMS skyrus didžiulius pinigus pandusui – kurio aišku niekas net neplanavo ten statyti iki pasiūlymų PP metu – dar turputį patrupinti pinigų ant pločio ir vos didesnių radiusų jau nesigauna. Gaunasi veltui išmes krūva pinigų, nes neįgaliųjų ten būtų santykiu su dviratininkais maždaug 1 prie 100 000, tuo tarpu padarys, kad dviračiu nebūtų galima važiuoti.

    Projektuotojo atsakymas:
    Pasiūlymai atmesti. Motyvai:
    Rengiant projektinius pasiūlymus buvo vertinta daug variantų kaip būtų įmanoma įgyvendinti STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ dviračių takams keliamus išilginio nuolydžio reikalavimus.

    Dviračių tako projektavimui pagal STR ribojantys veiksniai:
    1. Dviračių takas projektuojamas laisvoje žemėje, kurioje nesuformuoti sklypai tarp gatvės važiuojamosios dalies ir privačių sklypų, virš magistralinės (2x1000mm) šilumotiekio trasos. Šilumotiekio trasos rekonstruoti ar kitaip ją pažeminti, kad suprojektuoti tinkamą išilginį profilį neekonomiška ir bus per dideli kaštai, todėl kartu su Užsakovu buvo nuspręsta projektuoti tokiais nuolydžiais kokie gaunasi. Pagal STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ 39 lentelę 10% nuolydis gali būti neilgesniame nei 30 m ruože pagal Projektinius pasiūlymus 10% nuolydis bus iki 50m ruože.
    2. Esamas Šiltnamių gatvės nuolydis 8 %.
    3. Kadangi projektuojami ir pėsčiųjų takai todėl taip pat privalome įgyvendinti ir neįgaliesiems skirtus reikalavimus pagal STR 2.03.01:2019 „Statinių prieinamumas“ bei ISO 21542:2011. Suprojektuoti pandusai skirti neįgaliesiems pagal STR 2.03.01:2019 „Statinių prieinamumas“ bei ISO 21542:2011 dviratininkams numatomi laiptai su dviračių vedimo juostomis. Skersiniai nuolydžiai numatyti pagal ISO 21542:2011 7.3, 7:13 ir 8.6 p. reikalavimus neviršijant 2 proc.

    Pagal ISO 21542:2011 7.3 p. „<...> Priėjimo tako skersinis nuolydis neturėtų viršyti 1:50 (20mm/m) <...>“ t.y. 2 proc.

    7.13 p. <...> Paviršinio vandens drenažui numatytas horizontalaus arba nuolaidaus tako, tako su pakopomis, rampos arba laiptų aikštelės skersinis nuolydis neturėtų viršyti 1:50 <...>“ t.y. 2 proc.

    Pandusai neskirti važiuoti dviračiu nenulipus.

    Projektinių pasiūlymų atšaukimui nėra teisinio pagrindo, nes, pandusų konstrukcijos bus suprojektuotos ir detalizuojamos techninio projekto rengimo metu. Principinės planuojamos detalės (laiptai, pandusai, atraminės sienelės, tvorelės), jų vieta plane, pjūviai nurodyti PP brėžiniuose.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Klausimas šiaip sau: ar dviratininkai važiuojantys į automobilių dalį turės praleisti dviratininkus darančius lanką į dviračių taką ar atvirkščiai? Nes nu tokį galvosūkį sukurti lygioje vietoje reikia gabumų

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Vileišio g. prie Šilo tilto, matosi šviesa tunelio gale. Šlaitai padengti vieliniu tinkleliu.
    Click image for larger version

Name:	20230829_124840.jpg
Views:	847
Size:	2,90 MB
ID:	2072106
    Attached Files

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kaip toks grindinys su plentiniu? Pravažiuojamas ar galima ratą susikišt?
    Dar nebaigta, buvau ne su plentiniu, dar aptverta tai dar net nevažiavau juo, bet, manau, bus visai gerai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Kaip toks grindinys su plentiniu? Pravažiuojamas ar galima ratą susikišt?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Ir pabaiga tarp tvenkinių:
    Attached Files

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Toliau:
    Attached Files

    Komentuoti:

Working...
X