Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Man rodos, ją ten pro forma įpaišė, nes iki tol buvo: https://goo.gl/maps/3Ym5NwUZifXY4bBZ8 Tas taktilinis paviršius 3 plytelių šaligatvy, pereinančiam į vienos man pasirodė kurioziškai, tai nufotkinau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia minimalių pločių perėja įpaišė? kaip visi gariunčikai su terbom eis į stoteles?
Komentuoti:
-
-
Parašė alga Rodyti pranešimąDabar turim mega konfliktines vietas Upės g. take ties Baltuoju tiltu, kiek mažiau ties Žaliuoju ir Mindaugo. Neleki kaip psichas, pristabdai, apsižiūri ir prisiderini: praleidi arba pralendi. Kelių eismo taisyklių iki automobilio neegzistavo, visi puikiai be jų apsiėjo. Pėstiesiems takuose ir dviračiams dvirtakiuose taisyklių ir nereikia: nedaryk kvailysčių, saugok save ir kitus ir tiek.
Beje tais laikais pėsčiojo pareiga buvo pamatyti karietą ir spėti pasitraukti, nes karietai stabdyti nebuvo privaloma.
Komentuoti:
-
Šiaip turėtų dar ir Pramonės g. Nuo miesto ribos iki geležinkelio pervažos tiesti bendrą dviračių/pėsčiųjų taką, bent jau tokią informaciją buvo pateikta infrastruktūros skyriaus. Įdomus dalykas, kad ši atkarpa niekur nefiguruoja, tai nelabai ir suprantu, kaip jie ten be projekto kažką planuoja daryti.
Nenustebčiau, jeigu šiais metais nieko ir nepadarytų, nes kiek pastebėjau, YIT kurie yra atsakingi už rytinę miesto pusę beveik nieko nedaro, o planai yra tiesiog permetami iš metų į metus - tą pati Liepkalnio g. Dar praeitais metais turėjo būti tvarkoma, Subačiaus g. Šaligatviai jau antrus metus taip ir lieka tik planuose, Pramonės g. Taip pat asfaltuota turėjo būti praeitais metais... keista, kad savivaldybei viskas tinka ir patinka, nes jeigu sudaro planus, tai turėtų jų laikytis, o atrodo kad visiems vienodai, ar bus laikomasi plano, ar ne.
Pgal logiką, turėtų pirmumo teisę tvarkyti tas vietas, kurių nespėjo 2022 metais, bet taip nedaro.Paskutinis taisė adomazzz; 2023.09.01, 07:52.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai maps.vilnius žemėlapyje figuruoja, gal ponas asfaltuotojas pravers šitu fetišu darant daugiau jungčių bent bendro tako pavidalu. Šiaip jei po remontu pakiš ir kokį dvirtakį (pvz. ateities g.), tai gal nesustos jungčių progresas. Ypač patvarkius ды kategorijos gatveles.
Šiaip kažkada žadėjo "kai jau mes priimsim biudžetą" tai neva rimčiau ties ir dvirtakius. Kaip ir projektų nemažai visokių yra, lyg ir Ozo - Ukmergės mazgas turėtų artimaisiais metais pajudėt. Gal tai bus paskata pajudinti magistralę per Buivydiškių g. Aišku ir Oginskio suprojektuota atkarpa senokai laukia, ir Kudirkos-Savanorių bent dalis suprojektuota. Žodžiu vien magistralėse pilna dar galimos veiklos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Savanorių pr. dviračių takas Vilniaus planuojamų darbų žemėlapiuose jau nuo 2022 metų nurodytas, bet kaip nejuda, taip nejuda.
Komentuoti:
-
Liepkalnio g. niekur gi nefiguruoja? "Dviračių projektų timeline" yra 2 projektai (anksčiau atroedo buvo tik 1):
https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0
Darbai planuoti nuo rugsėjo.Elektrinės, Eigulių g. ir G. Vilko g. (iki Vingio parko) dviračių takas 1,1 km Biudžetas Darbai planuoti nuo birželio.Savanorių pr. (nuo Elektrinės g. iki Titnago g.) bendras takas 3.2 km Biudžetas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip supratau iš infrastruktūros skyriaus vedėjo pasisakymo taryboje tai vienoje iš dviejų arba net abejose (pagal žemėlapius abejose) - Savanoriụ pr. ir/ar Liepkalnio g. rudenį darys kažką panašaus į dvirtakį ar bendrą su pėsčiaisiais. Kas keliaujat pro ten dažniau prašau užmeskit akį ir duokit žinių ar pasitvirtins.
Komentuoti:
-
Dabar turim mega konfliktines vietas Upės g. take ties Baltuoju tiltu, kiek mažiau ties Žaliuoju ir Mindaugo. Neleki kaip psichas, pristabdai, apsižiūri ir prisiderini: praleidi arba pralendi. Kelių eismo taisyklių iki automobilio neegzistavo, visi puikiai be jų apsiėjo. Pėstiesiems takuose ir dviračiams dvirtakiuose taisyklių ir nereikia: nedaryk kvailysčių, saugok save ir kitus ir tiek.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Paprastai net esant labai intensyviam eismui, konfliktai tarp dviratininkų natūraliai išsisprendžia akių kontaktu ir "derybomis". Tai mini youtube'uose apie dviračių eismą Nyderlanduose.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKlausimas šiaip sau: ar dviratininkai važiuojantys į automobilių dalį turės praleisti dviratininkus darančius lanką į dviračių taką ar atvirkščiai? Nes nu tokį galvosūkį sukurti lygioje vietoje reikia gabumų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠiltnamių g. projektuojamas 1,7km ilgio dviračių takas.
https://citify.eu/lt/dviraciu-takas-siltnamiu-g/Parašė dondc Rodyti pranešimąNeatsispyriau patrolint turputį. Labai knieti. Į CC dar Pakalnį įmečiau, kol dar dirba.
https://www.e-tar.lt/portal/legalAct...78886e85107ab2
Pakeičiu 168 punktą ir jį išdėstau taip:
„168. Vietose, kuriose nėra galimybių įrengti dviračių tako leistinais nuolydžiais pagal 39 lentelės reikalavimus, kartu turi būti įrengiami laiptai su dviračių panduso juosta (≥0,30 m) arba grioveliu dviračiui vestis. Kai dviračių takai įrengiami saugomose teritorijose, kultūros paveldo objektuose, kuriuose saugotina vertybe laikomas kraštovaizdis, neįmanoma išlaikyti ISO 21542:2011 reikalavimų, gali būti taikomi STR „Statinių prieinamumas“ [5.11] reikalavimai.“
Projektuotojo atsakymas:
Pasiūlymai atmesti. Motyvai:
Rengiant projektinius pasiūlymus buvo vertinta daug variantų kaip būtų įmanoma įgyvendinti STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ dviračių takams keliamus išilginio nuolydžio reikalavimus.
Dviračių tako projektavimui pagal STR ribojantys veiksniai:
1. Dviračių takas projektuojamas laisvoje žemėje, kurioje nesuformuoti sklypai tarp gatvės važiuojamosios dalies ir privačių sklypų, virš magistralinės (2x1000mm) šilumotiekio trasos. Šilumotiekio trasos rekonstruoti ar kitaip ją pažeminti, kad suprojektuoti tinkamą išilginį profilį neekonomiška ir bus per dideli kaštai, todėl kartu su Užsakovu buvo nuspręsta projektuoti tokiais nuolydžiais kokie gaunasi. Pagal STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ 39 lentelę 10% nuolydis gali būti neilgesniame nei 30 m ruože pagal Projektinius pasiūlymus 10% nuolydis bus iki 50m ruože.
2. Esamas Šiltnamių gatvės nuolydis 8 %.
3. Kadangi projektuojami ir pėsčiųjų takai todėl taip pat privalome įgyvendinti ir neįgaliesiems skirtus reikalavimus pagal STR 2.03.01:2019 „Statinių prieinamumas“ bei ISO 21542:2011. Suprojektuoti pandusai skirti neįgaliesiems pagal STR 2.03.01:2019 „Statinių prieinamumas“ bei ISO 21542:2011 dviratininkams numatomi laiptai su dviračių vedimo juostomis. Skersiniai nuolydžiai numatyti pagal ISO 21542:2011 7.3, 7:13 ir 8.6 p. reikalavimus neviršijant 2 proc.
Pagal ISO 21542:2011 7.3 p. „<...> Priėjimo tako skersinis nuolydis neturėtų viršyti 1:50 (20mm/m) <...>“ t.y. 2 proc.
7.13 p. <...> Paviršinio vandens drenažui numatytas horizontalaus arba nuolaidaus tako, tako su pakopomis, rampos arba laiptų aikštelės skersinis nuolydis neturėtų viršyti 1:50 <...>“ t.y. 2 proc.
Pandusai neskirti važiuoti dviračiu nenulipus.
Projektinių pasiūlymų atšaukimui nėra teisinio pagrindo, nes, pandusų konstrukcijos bus suprojektuotos ir detalizuojamos techninio projekto rengimo metu. Principinės planuojamos detalės (laiptai, pandusai, atraminės sienelės, tvorelės), jų vieta plane, pjūviai nurodyti PP brėžiniuose.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Klausimas šiaip sau: ar dviratininkai važiuojantys į automobilių dalį turės praleisti dviratininkus darančius lanką į dviračių taką ar atvirkščiai? Nes nu tokį galvosūkį sukurti lygioje vietoje reikia gabumų
- 4 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKaip toks grindinys su plentiniu? Pravažiuojamas ar galima ratą susikišt?
Komentuoti:
-
Kaip toks grindinys su plentiniu? Pravažiuojamas ar galima ratą susikišt?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: