Parašė uzdvidesimt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSu distancija tarp mašinų didžiausias iššūkis - jei pasilieki distanciją, prieš tave nuolat įlindinėjaPaskutinis taisė uzdvidesimt; 2024.07.18, 13:05.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Baudas gaudavo ir anksčiau (pats esiu mokėjęs). Kad negauti baudos nešviečiant gabaritui reikia važiuoti įjungius avarinį. Dabar bus galima važiuoti be gabarito ir neveikiant avariniui, tik trikampį ant galo užsikabinus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Gaus baudas ir tiek. Jei anksčiau važinėdavo iki sekančios TA atlikimo laiko, tarkim pusmetį, dabar važiuos gerokai trumpiau.
Dalis "parkavimo fotkintojų" persikvalifikuos į galinių gabaritų fotkintojusPaskutinis taisė gerietis; 2024.07.18, 11:12.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pagal KET, nukritusi medį (kliūtį) turi pašalinti arba imtis priemonių kad būtų pašalinta (pvz pranešti apie tai policijai), o ne apvažiuoti.
Jeigu nežinai atstumo, reikia laikytis atsargos ir važiuoti toliau, kol būsi užtikrintas kad atstumas yra. Čia kaip ir visur kitur vairuojant. Jei nesi garantuotas kad spėsi aplenkti, nelenk. Jei nesi garantuotas kad yra 5m iki sankrižos, nestatyk. ir t.t.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPakeitimai:
1. "Pirmasis kelio ženklas naudojamas kelio ruože, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami) Taisyklių pažeidimus, išskyrus nustatyto greičio režimo, fiksuojantys automatiniai prietaisai. Antrasis kelio ženklas naudojamas kelio ruože, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami) nustatyto greičio režimo ir, esant techninėms galimybėms, kitus Taisyklių pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai“."
Bus aiškumas - A1 yra 3 greičio matuokliai (Maxima Bazė, Kauno marios ir Phillip Morris), o kiti tik skirti susimokėti už kelius (kas 15 km vidutiniškai).
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą2. .8. Pakeisti 176.3 papunktį ir jį išdėstyti taip: „176.3. palikti stovėti didesnės kaip 3,5 t didžiausiosios leidžiamosios masės krovininius automobilius ir didesnes kaip 3,5 t didžiausiosios leidžiamosios masės priekabas, daugiau kaip 12 sėdimų vietų autobusus, taip pat traktorius, savaeiges mašinas ir jų priekabas;“.
Daugiau jokių priekabų avarinėse juostose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
kad neveiktų gabaritai nei avarinis - tikimybė 1/1000000, tiesiog dauguma nepatikrina šviesų veikimo ir važiuoja be gabaritų nežinodami. BBZ kaip tas punktas kam nors padės.
Dalis "parkavimo fotkintojų" persikvalifikuos į galinių gabaritų fotkintojus
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
3. "Jei važiuojant tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui sugedo bent viena galinė gabaritinė šviesa ir neveikia avarinė šviesos signalizacija, norint tęsti judėjimą transporto priemonės gale privalo būti pritvirtintas avarinio sustojimo ženklas.“
Panašu, kad išmoko pamokas - skirtingo greičio atsitrenkimus ta pačia kryptimi kai priekinė mašina važiuoja be gabaritinių šviesų.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pagal KET, nukritusi medį (kliūtį) turi pašalinti arba imtis priemonių kad būtų pašalinta (pvz pranešti apie tai policijai), o ne apvažiuoti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gruodžio 11 d. nutarimo Nr. 1950 „Dėl Kelių eismo ta... (lrs.lt)
Pakeitimai:
1. "Pirmasis kelio ženklas naudojamas kelio ruože, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami) Taisyklių pažeidimus, išskyrus nustatyto greičio režimo, fiksuojantys automatiniai prietaisai. Antrasis kelio ženklas naudojamas kelio ruože, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami) nustatyto greičio režimo ir, esant techninėms galimybėms, kitus Taisyklių pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai“."
Bus aiškumas - A1 yra 3 greičio matuokliai (Maxima Bazė, Kauno marios ir Phillip Morris), o kiti tik skirti susimokėti už kelius (kas 15 km vidutiniškai).
2. .8. Pakeisti 176.3 papunktį ir jį išdėstyti taip: „176.3. palikti stovėti didesnės kaip 3,5 t didžiausiosios leidžiamosios masės krovininius automobilius ir didesnes kaip 3,5 t didžiausiosios leidžiamosios masės priekabas, daugiau kaip 12 sėdimų vietų autobusus, taip pat traktorius, savaeiges mašinas ir jų priekabas;“.
Daugiau jokių priekabų avarinėse juostose.
3. "Jei važiuojant tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui sugedo bent viena galinė gabaritinė šviesa ir neveikia avarinė šviesos signalizacija, norint tęsti judėjimą transporto priemonės gale privalo būti pritvirtintas avarinio sustojimo ženklas.“
Panašu, kad išmoko pamokas - skirtingo greičio atsitrenkimus ta pačia kryptimi kai priekinė mašina važiuoja be gabaritinių šviesų.
4. "150. Sustoti ir stovėti draudžiama:
<...>
1.6. Papildyti 150.17 papunkčiu: „150.17. kelio iš dviejų ir daugiau eismo juostų viena važiavimo kryptimi ruože, kuriame važiavimo greitis didesnis kaip 50 km/h, išskyrus specialiai stovėti skirtas vietas, pažymėtas atitinkamais kelio ženklais ir (ar) horizontaliuoju ženklinimu, arba sustojimą maršrutiniam transportui skirtose stotelėse.“
Panaši pamoka - atsitrenkimas į stovintį transportą.
Komentuoti:
-
Su distancija tarp mašinų didžiausias iššūkis - jei pasilieki distanciją, prieš tave nuolat įlindinėja
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kad bent straipsnyje rašo tik apie idiotiškos taisyklės panaikinimą, pagal kurią jei tavo kryptyje nuvirto medis, tai tu privalai likti stovėti valandas ar net dienas iki kol medį pašalins ir negali jo apvažiuoti, jei yra ištisinė.
100 proc vairuotojų ir taip to nedarydavo, tad čia niekas nesikeis.
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąNenoriu nuskambėti kaip naglas 90-ųjų stiliaus teisinis nihilistas, na bet....
O kaip man važiuojant 130 km/h pamatuoti atstumą iki prieky esančio automobilio? Žmona turi architektūrinį lazerinį atstumo matuoklį - man jį virš vairo prisimontuoti? Aš suprantu, ką ir kodėl jie daro (saugumas ir t.t.), na bet kaip tokius reikalavimus praktikoje pritaikyti?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jau buvo šioje temoje aptartos dvi sistemos: kai ženklas galioja iki artimiausio pirmumo ženklo ir kai ženklas galioja iki kito ribojančio ženklo arba jo pabaigos. Lietuva spėju toliau lieka prie pastarosios. Daug kur sudėti tik "Duoti kelią" arba "Stop" ženklai, o pagrindinio kelio ženklų nėra, išskyrus daugiausia LAKD valdomus ruožus arba neseniai rekonstruotas atkarpas.
Jeigu interpretuoti, kad nesant pirmumo ženklo "Pagrindinis kelias", nors šalutiniame yra "Duoti kelią", o draudžiamasis ženklas tęsiasi toliau, tai tokiu atveju draudžiamas ženklas turi būti įrengtas kartu su ženklu "duoti kelią" arba "Stop", na arba pakartojamas už kiekvienos sankryžos. Tuo požiūriu gal net geresnis sprendinys nei iš karto du ženklai "Pagrindinis kelias" ir už sankr. pvz. "greitis 30".Paskutinis taisė PoDV; 2024.07.17, 21:42.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKokio perteklinio ženklinimo norėta išvengti? Taigi dabar kaip tik bus reikalingas papildomas perteklinis ženklinimas - pirmumo arba apribojimus panaikinantys ženklai.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPagal šį principą nei pirmoko nenubaustum. Staigiai išdygs visi informavimai. Tiesa taip bus prarasta ir šio pakeitimo prasmė, nes juo ir norėta išvengti perteklinio ženklinimo
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Tačiau šiame pakeitime slepiasi baisus velnias - jeigu gatvių sankryžose, kuriose pirmumo ženklai įrengti tik šalutinėse gatvėse, iš šalutinės gatvės įvažiuojantys vairuotojai nebus informuoti apie esamus ribojimus pagrindinėje gatvėje, jie galės būti baudžiami vadovaujantis principu "nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia".
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kaip tai atrodys praktikoje? Važiuoji 120km/h, pasiveji važiuojantį 115km/h, persirikiuoji į antrą juostą prieš 60m, lėtai priartėji, "apsilenki" priekyje pirmoje juostoje tarp visų "numatyti tarpai". Kaip elgiamės? judam toliau ant 120km/h ieškot didesnio tarpo (o iš paskos šviesų ir signalų fiesta, važiuojančių 130km/h), ar lendam čia pat į pirmą ir minam stabdžius?
Kas logiškai atrodo popieriuje, kelyje gali tapti absurdu, kuriam nereik nei greičio viršijimo nei automarozų etikečių...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąšiame pakeitime slepiasi baisus velnias - jeigu gatvių sankryžose, kuriose pirmumo ženklai įrengti tik šalutinėse gatvėse, iš šalutinės gatvės įvažiuojantys vairuotojai nebus informuoti apie esamus ribojimus pagrindinėje gatvėje, jie galės būti baudžiami vadovaujantis principu "nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia".
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai kaip ir prie ženklo stovėti draudžiama stojama "trumpam", ar pralekiama pro geltoną šviesą, nes stabdymas būtų "staigus", taip ir sustojusį pasukti automobilį lenks per ištisinę, nes "kliūtis"
Komentuoti:
Komentuoti: