Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Pasirodo, esmė visgi yra. Ar galite pateikti tokį pavyzdį iš kokios rimtos gatvės, kur yra greičio apribojimas, o sankryža, iki kurios jis turi galioti, yra nepažymėta pirmumo ženklais vairuotojo kryptimi? Čia reikia nagrinėti LST ir dabartines kelio ženklų įrengimo taisykles. Pabandysiu vakare parašyti plačiau.
    čia labiau būtų galima rasti vietų už kurių pasukę iš šalutinių galės statyti mašiną šalikelėje, o pagrindiniu toliau keliaujantys nebegalės, nes nebuvo pagrindinio kelio ženklo ir jiems toliau galioja ribojimas iš seniau.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tai aišku, kad neskaitėm, o pasitikėjom vieno iš didžiausių portalų žurnalistų kompetencija - rašyti faktais pagristus straipsnius, o ne kokius kliedesius

    Jei gerai pamenu, tai gyvenvietėse visos sankryžos turi būti pažymėtos pirmumo ženklais visomis kryptimis. Tik deja, bet pas mus likę iš anksčiau visokių įvažiavimų, išvažiavimų ties kuriais stovi "Duoti kelia", bet pagrindiniame kelyje jokio ženklo. Turbūt šis patikslinimas grynai dėl to.
    Reikia nagrinėti ir LST. Daugelis sankryžų įrengtos iki 2012 m. Rodos, buvo leidžiama neįrengti pagrindinio kelio ženklų gyvenvietėse?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Ar kas nors bent skaitė siūlomą pakeitimą? Ar diskutuojama pagal šūdžurnalistų paistalus?
    Tai aišku, kad neskaitėm, o pasitikėjom vieno iš didžiausių portalų žurnalistų kompetencija - rašyti faktais pagristus straipsnius, o ne kokius kliedesius

    Jei gerai pamenu, tai gyvenvietėse visos sankryžos turi būti pažymėtos pirmumo ženklais visomis kryptimis. Tik deja, bet pas mus likę iš anksčiau visokių įvažiavimų, išvažiavimų ties kuriais stovi "Duoti kelia", bet pagrindiniame kelyje jokio ženklo. Turbūt šis patikslinimas grynai dėl to.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    sankryžų, kur pagrindinis kelias neturi ženklo, bet šalutiniai turi yra apstu. tad dar daugiau ženklų visur turės išstatyti?
    Pasirodo, esmė visgi yra. Ar galite pateikti tokį pavyzdį iš kokios rimtos gatvės, kur yra greičio apribojimas, o sankryža, iki kurios jis turi galioti, yra nepažymėta pirmumo ženklais vairuotojo kryptimi? Čia reikia nagrinėti LST ir dabartines kelio ženklų įrengimo taisykles. Pabandysiu vakare parašyti plačiau.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Nutarimo projekto 1.9.2 ir 1.9.4 papunkčiai. Siūloma patikslinti KET 1 priedo 5 ir 81 punktus, kad vairuotojas, spręsdamas dėl galiojimo zoną turinčių draudžiamųjų kelio ženklų draudimų ir nurodomųjų kelio ženklų Nr. 528–532 galiojimo, turi vadovautis jam skirtais (jo važiavimo kryptimi įrengtais) kelio ženklais, o ne esančiais šalutiniame kertamame ar prisijungiančiame kelyje. Pakeitimai tikslinamojo pobūdžio ir esminių principų dėl KET nustatyto kelio ženklų galiojimo zonos nustatymo nekeičia.
    sankryžų, kur pagrindinis kelias neturi ženklo, bet šalutiniai turi yra apstu. tad dar daugiau ženklų visur turės išstatyti?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Vėl pamirštam sankirtas ties degalinėmis bei kiemais - ties jais ribojimai neturi nutrūkti ir vairuotojai neprivalo spėlioti ar ten nesislepia už medžio trikampis. O normalios sankirtos bus ir pažymėtos vairuotojui skirtais ženklais pagrindiniame kelyje
    tai išvažiavimai iš šalia esančių teritorijų yra nežymimi pirmumo ženklais (ko yra laikomasi 95% laiko), o tie kurie yra pažymėti nutraukia ribojimą ir tiek.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    keičia tai, jog aplinkui važiuojamame kelyje esantys „Stop“ ir „Duoti kelią“ nebenutraukia apribojimų, tad ties kiekvienu gatvių susikirtimu reikės pridėlioti „Pagrindinis kelias“.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Šiaip visas gilinimasis tėra pažiūrėjimas ar nesimato ženklo „Duoti kelią“ (labai lengvai atpažįstamos formos) arba „Stop“ (irgi labai aiškios formos).
    Vėl pamirštam sankirtas ties degalinėmis bei kiemais - ties jais ribojimai neturi nutrūkti ir vairuotojai neprivalo spėlioti ar ten nesislepia už medžio trikampis. O normalios sankirtos bus ir pažymėtos vairuotojui skirtais ženklais pagrindiniame kelyje

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Ar kas nors bent skaitė siūlomą pakeitimą? Ar diskutuojama pagal šūdžurnalistų paistalus? Aš randu tokį siūlomą 1 priedo 5 punkto pakeitimą:

    5. Galiojimo zoną turinčių draudžiamųjų kelio ženklų Nr. 319, 325, 327, 329, 331–335 draudimai galioja nuo draudžiamojo kelio ženklo iki artimiausios sankryžos (įskaitant sankryžos plotą) ar važiuojamųjų dalių sankirtos (įskaitant sankirtos plotą) už draudžiamojo kelio ženklo, kurios pažymėtos vairuotojui skirtais pirmumo kelio ženklais, kelio ženklais „Lygiareikšmių kelių sankryža“, „Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš dešinės“, „Šalutinis kelias iš kairės“ arba „Eismas ratu“, o gyvenvietėse, kai nėra nurodytos sankryžos ar važiuojamųjų dalių sankirtos, – iki gyvenvietės pabaigos, pažymėtos nurodomuoju kelio ženklu „Gyvenvietės pabaiga.

    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...6-a7f53419bdc8

    Nelabai suprantu, ką išvis duoda šis pakeitimas. Ir jau tikrai jis nieko nesako, kad greičio ribojimo ženklai galios ir už sankryžos. Panašu į tikslinamojo pobūdžio pakeitimą. Tas instruktorius delfi straipsnyje neišmano KET, nes nežino, kad ir dabar tai aprašyta, tik prisideda pora žodžių "vairuotojui skirtais". Ir visuomenėj užverda diskusijos...

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Matyt ji ateina iš tų laikų, kai kOlūkio agronomas lėtai sau riedėdavo uaziku ir turėjo laiko gilintis į tai, ar keliukas šone yra tikras kelias, ar tik nuovaža į fermas.
    Šiaip visas gilinimasis tėra pažiūrėjimas ar nesimato ženklo „Duoti kelią“ (labai lengvai atpažįstamos formos) arba „Stop“ (irgi labai aiškios formos).

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Dar vienas dalykas - daugelyje pastarąjį dešimtmety gamintų automobilių yra kelio ženklų sekimo ir atpažinimo sistemos. Tai va, jos LT nuolat rodo nesąmones, nes reaguoja tik į kelio ženklus, o ne kažkokius pakelės šunkelius pakeičiančius kelio ženklų galiojimą.
    Jos ir vakaruose rodo nesąmones. Vasarą važiavau po vakarų Europą su nauju Hyundai, kur jo nebuvo galima atjungti, tai kelionės gale ausys skaudėjo nuo to pypsinimo.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Esama tvarka yra debiliška, nes kelio ženklų galiojimą turi sekti ne pagal ženklus, o pagal kažkokius aplinkos požymius. Matyt ji ateina iš tų laikų, kai kOlūkio agronomas lėtai sau riedėdavo uaziku ir turėjo laiko gilintis į tai, ar keliukas šone yra tikras kelias, ar tik nuovaža į fermas. Be to, sovietmečių taupė geležį, kurios daug reikėjo tankams lieti, todėl kelio ženklams nebelikdavo.

    Dar vienas dalykas - daugelyje pastarąjį dešimtmety gamintų automobilių yra kelio ženklų sekimo ir atpažinimo sistemos. Tai va, jos LT nuolat rodo nesąmones, nes reaguoja tik į kelio ženklus, o ne kažkokius pakelės šunkelius pakeičiančius kelio ženklų galiojimą.
    Jūs mane inspiravot labiau pamėgti vokišką ženklų įrengimą. Pradedu sutikti, kad jei yra ribojantis ženklas, kažkur turi būti nauja informacija kas bus su ribojančiu ženklu, gal jo galiojimas baigiasi, gal pradeda galioti naujas ribojimas, ir taip toliau. Sankryža iš tikrųjų gali būti visokia, kiemas arba rimtesnė sankryža su "Duoti kelią" ženklais.
    Dabar daug kur prismaigstyta šalutinis kelias iš dešinės/kairės ženklų, bet ir jų vertingumas neaiškus, galiojimo neatšaukia jie, atstumas iki sankryžos bala žino koks, elektroninės sistemos vis tiek pasimes.

    Dėl kelio ženklų, tai tikėtina, kad sovietai ant jų labai taupė (kaip ir šiaip ant kelių). Viskas apie juos toks jau užribinis minimalizmas, kur jau kompromituoja daikto funkcijos atlikimą (taupo ženklų spalvinimą, įrengimo vietą, kokybę ir taip toliau). Apie pačius sovietų prioritetus nemalonu kalbėti, kažkodėl amerikietiškoje Šaltojo karo pusėje užteko pinigų car centrism aukso amžiui užtikrinti, vystyti ženklinimą, kryptis, o sovietams matyt kitokia logika galiojo.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.05, 13:31.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Pakeitimas vardan pakeitimo. Kuo negera esama tvarka, kad ją reikia keisti ir ką šiuo pakeitimu pagerinsime/pasieksime?
    Esama tvarka yra debiliška, nes kelio ženklų galiojimą turi sekti ne pagal ženklus, o pagal kažkokius aplinkos požymius. Matyt ji ateina iš tų laikų, kai kOlūkio agronomas lėtai sau riedėdavo uaziku ir turėjo laiko gilintis į tai, ar keliukas šone yra tikras kelias, ar tik nuovaža į fermas. Be to, sovietmečių taupė geležį, kurios daug reikėjo tankams lieti, todėl kelio ženklams nebelikdavo.

    Dar vienas dalykas - daugelyje pastarąjį dešimtmety gamintų automobilių yra kelio ženklų sekimo ir atpažinimo sistemos. Tai va, jos LT nuolat rodo nesąmones, nes reaguoja tik į kelio ženklus, o ne kažkokius pakelės šunkelius pakeičiančius kelio ženklų galiojimą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Na nestabdant gali tik kirsti, jei priešais tolyn yra kelias, T sankryžoj nestabdant nelabai išsuksi...

    Iš viso tokio paveikslo darosi išvada, kad tai gaunasi ne kaip teigiama šiaip "patikslinimas" popieriuje. O tam reikės lėšų, papildomiems ženklams, peržymėjimui. Ar bus kaip visada: taisyklės sau, situacija kelyje sau..
    Čia labiau apie X formos sankryžas. T sankryžose ne tiek ir aktualu, bei tarkime, jeigu už sankryžos būtų apribojimų pabaiga, tai įvažiuojant į T sankryžą iš šono, net nereikalingas ribojimas iki 70, nes kaip ir paminėjai - greičiau vis vien nepravažiuosi.

    O pakeitimas būtų pakankamai rimtas ir jam reikia stipriai pasiruošti, o ne tik vieną sakinį word'e pakoreguoti. Matant kompetencijas ir kaip kai kuriuose regionuose statomi kelio ženklai, tai sakyčiau dar reiketų lygiagrečiai išleisti ir praktinį vadovą kelio ženklų projektavimui.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nevažiuoja, jeigu yra STOP ženklas. Artėjant prie STOP ženklo, greitis nėra ir mažinamas ženklais, nes nėra jokios prasmės. Tačiau sankryžoje, kurioje nereikalinga sustoti, nėra jokios problemos pravažiuoti ją net nepristabdant.
    Na nestabdant gali tik kirsti, jei priešais tolyn yra kelias, T sankryžoj nestabdant nelabai išsuksi...

    Iš viso tokio paveikslo darosi išvada, kad tai gaunasi ne kaip teigiama šiaip "patikslinimas" popieriuje. O tam reikės lėšų, papildomiems ženklams, peržymėjimui. Ar bus kaip visada: taisyklės sau, situacija kelyje sau..

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    iš šalutinio kelio niekas nevažiuoja didesniu greičiu nes reikia įsitikinti ar galima važiuoti. tai nelabai yra problemos.
    Nevažiuoja, jeigu yra STOP ženklas. Artėjant prie STOP ženklo, greitis nėra ir mažinamas ženklais, nes nėra jokios prasmės. Tačiau sankryžoje, kurioje nereikalinga sustoti, nėra jokios problemos pravažiuoti ją net nepristabdant.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    iš šalutinio kelio niekas nevažiuoja didesniu greičiu nes reikia įsitikinti ar galima važiuoti. tai nelabai yra problemos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Puikiai iliustruotas blogai suprojektuotos sankryžos pavyzdys.
    Tokių "blogai suprojektuotų" sankryžų šimtai, jei ne tūkstančiai vien Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    jūs dėl sankryžos norit riboti greitį ir UŽ sankryžos? kam to reikia?
    Aš tai nieko nenoriu, jeigu tas nėra reikalinga. Dažnu atveju būna už sankryžos įrengta stotelė, ties kuria ir toliau išlieka ribotas greitis. Arba kaip šiuo atveju, yra dvi sankryžos viena šalia kitos ir išlaikomas tas pats greitis (70 km/h) tarp jų.

    Jeigu tolimesnis ribojimas nereikalingas, tai sėkmingai už sankryžos įrengiamas ribojimų pabaigos ženklas. Kaip pvz. čia:
    Mönchhofer Landesstraße – „Google“ žemėlapiai

    Nuo 70 iki 90 pagreitėti, labai nespaudžiant irgi reikia laiko, bei tam tikro atstumo, tai čia pradėjus bėgėtis už sankryžos (nes nuo jos jau matomas apribojimų pabaigos ženklas), leistinas greitis bus pasiektas kažkur ties juo.


    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Vat čia pvz. kaip turėtų būti teisingai daroma. Sankryžų zonose ribotas greitis iki 70 km/h ir jis apribotas iš visų pusių atvažiuojantiems. Norint taip padaryti dabar pas mus, reikėtų vos ne 2x daugiau 70 km/h ženklų prismaigstyti, nes reikėtų ribojimo ženklą pradubliuoti ir už sankryžos.
    jūs dėl sankryžos norit riboti greitį ir UŽ sankryžos? kam to reikia?

    Komentuoti:

Working...
X