Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


    Užsidegus žaliam, kad ir koks geras vairuotojas būčiau ar nebūčiau, start-stop sistemos greičiau užvesti pypsėjimas nepadės.
    geras vairuotojas spusteli lengvai akseleratoriaus pedalą kad užsivestų variklis prieš užsidegant žaliai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    nu tai žiūri ir matai ar yra, ar nėra. ar užmesti akį jau toks didelis darbas?
    Tai pritariat, kad galiojimas baigiasi ties kiekviena degaline?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai kad apie tai ir kalbam, kad to nepakanka, nes pilna išvažiavimų, kuriuose gali būti arba nebūti 203 ženklas, o gal tik nepastebėjau krūmuose, o kai kurių nuomone tai nesiskaito žymėtu pirmumu
    nu tai žiūri ir matai ar yra, ar nėra. ar užmesti akį jau toks didelis darbas?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Realiai užtenka atsiminti jog pirmumo ženklai = ribojimų pabaiga, nes nesu matęs sankryžos, kurioje būtų „šalutinis kelias iš x“ bet nebūtų pirmumo ženklų.
    Tai kad apie tai ir kalbam, kad to nepakanka, nes pilna išvažiavimų, kuriuose gali būti arba nebūti 203 ženklas, o gal tik nepastebėjau krūmuose, o kai kurių nuomone tai nesiskaito žymėtu pirmumu

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai čia nagrinėjate LAKD magistralinius kelius, kur daugmaž apsitvarkę žymėjimus. Vietinės reikšmės keliuose rajonuose bei gyvenvietėse pasitaiko įvairiausių atvejų. Žinau vietų, kur rajonas perdavęs teritorijas miestui, o ženklai dar likę seni, tai prie iškilių perėjų greitis "padidinamas" iki 60. O tada ir išsiskiria vairuotojų nuomonės ar prie sekančio įvažiavimo su 203 ženklu vis dar 60 ar jau 50 , o gal 90?

    Jei viskas vyksta balto miesto ženklo teritorijoje, tai 50. Jei už, tai 90. Čia jau valdžiažmogių problemos.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Realiai užtenka atsiminti jog pirmumo ženklai = ribojimų pabaiga, nes nesu matęs sankryžos, kurioje būtų „šalutinis kelias iš x“ bet nebūtų pirmumo ženklų.
    Tai čia nagrinėjate LAKD magistralinius kelius, kur daugmaž apsitvarkę žymėjimus. Vietinės reikšmės keliuose rajonuose bei gyvenvietėse pasitaiko įvairiausių atvejų. Žinau vietų, kur rajonas perdavęs teritorijas miestui, o ženklai dar likę seni, tai prie iškilių perėjų greitis "padidinamas" iki 60. O tada ir išsiskiria vairuotojų nuomonės ar prie sekančio įvažiavimo su 203 ženklu vis dar 60 ar jau 50 , o gal 90?


    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Pvz. čia E67 – „Google“ žemėlapiai. Apribojimo 70 ir lenkimo draudimo pabaiga ar ne? Iš šono STOP ženklas, pagrindiniame jokio ženklo apie sankryžą. Nors kažkada nuo šios vietos buvo pakartotinis apribojimo ženklas.
    Va va, tokios situacijos ir sumėto mane.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Realiai užtenka atsiminti jog pirmumo ženklai = ribojimų pabaiga, nes nesu matęs sankryžos, kurioje būtų „šalutinis kelias iš x“ bet nebūtų pirmumo ženklų.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    Yra, iš abiejų pusių.
    Ups, pripažįstu praleidau

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    ...pagrindiniame jokio ženklo apie sankryžą...
    Yra, iš abiejų pusių.

    Click image for larger version  Name:	E67.png Views:	0 Size:	858,6 kB ID:	2073610
    Click image for larger version

Name:	E67-1.png
Views:	180
Size:	1,08 MB
ID:	2073613
    Paskutinis taisė Austras; 2023.09.05, 09:07.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Iš nugarinės, ne iš šono gi. O čia kažkaip turėčiau įžvelgti ženklą iš šono, kai nepamatysi formos.
    Bet gal daugiau apie tai nieko nekomentuosiu, kol nebus argumentų (nes be jų tai tiesiog interpretacijos). Reikės pasėdėti, bet visi instrumentai tam yra - ir puslapis su visais greičio ribojimais, ir street view. Belieka surasti vietą kurioje būtų šalutinio kelio ženklas kokiame nors kelyje, bet greičio ribojimas nesikeičia.
    Jeigu nerasiu, pripažinsiu kad esu neteisus. Bet kol kas esu tikras kad ką nors pavyks surasti.
    vėlgi, tas puslapis niekaip neatspindi realybės. jo visa paskirtis yra padėti OSM kūrėjams vizualizuoti greičius, kad būtų galima lengviau pastebėti klaidas ir jas ištaisyti žemėlapyje.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Iš nugarinės, ne iš šono gi. O čia kažkaip turėčiau įžvelgti ženklą iš šono, kai nepamatysi formos.
    Bet gal daugiau apie tai nieko nekomentuosiu, kol nebus argumentų (nes be jų tai tiesiog interpretacijos). Reikės pasėdėti, bet visi instrumentai tam yra - ir puslapis su visais greičio ribojimais, ir street view. Belieka surasti vietą kurioje būtų šalutinio kelio ženklas kokiame nors kelyje, bet greičio ribojimas nesikeičia.
    Jeigu nerasiu, pripažinsiu kad esu neteisus. Bet kol kas esu tikras kad ką nors pavyks surasti.
    Pvz. čia E67 – „Google“ žemėlapiai. Apribojimo 70 ir lenkimo draudimo pabaiga ar ne? Iš šono STOP ženklas, pagrindiniame jokio ženklo apie sankryžą. Nors kažkada nuo šios vietos buvo pakartotinis apribojimo ženklas.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Nustebsite, bet toks ir yra užmanymas – STOP, duoti kelią ir pagrindinio kelio ženklai taip ir sumanyti, kad jie būtų atpažįstami iš nugarinės pusės, todėl yra išskirtinės formos. Ne be reikalo pirmumo ženklų skirsnyje yra vos keli ženklai: https://eismas.eu/index.php/keliu-ei...enklai&catid=4
    Iš nugarinės, ne iš šono gi. O čia kažkaip turėčiau įžvelgti ženklą iš šono, kai nepamatysi formos.
    Bet gal daugiau apie tai nieko nekomentuosiu, kol nebus argumentų (nes be jų tai tiesiog interpretacijos). Reikės pasėdėti, bet visi instrumentai tam yra - ir puslapis su visais greičio ribojimais, ir street view. Belieka surasti vietą kurioje būtų šalutinio kelio ženklas kokiame nors kelyje, bet greičio ribojimas nesikeičia.
    Jeigu nerasiu, pripažinsiu kad esu neteisus. Bet kol kas esu tikras kad ką nors pavyks surasti.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Tai kaip ir logiška, kad važiuodamas keliu kreipi dėmesį į tuos ženklus, kurie yra tavo kelyje, o ne į tuos, kurie pastatyti šalutiniuose keliuose ir į tave žiūri šonu.
    O jei tarkim tas šalutinio kelio ženklas prie išvažiavimo iš degalinės yra ne prie pat kelio, o 10 metrų iki jo (ką esu ne kartą matęs) ir dar pasislėpęs už krūmų, tai iš kur turėtum jį pamatyti?
    Nustebsite, bet toks ir yra užmanymas – STOP, duoti kelią ir pagrindinio kelio ženklai taip ir sumanyti, kad jie būtų atpažįstami iš nugarinės pusės, todėl yra išskirtinės formos. Ne be reikalo pirmumo ženklų skirsnyje yra vos keli ženklai: https://eismas.eu/index.php/keliu-ei...enklai&catid=4

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Dėl to kelio ženklų atpažinimo sistema ir "grybauja", kad neranda ribojimo pabaigos ženklo.
    Pas mane dar "geresnė" - vidury Vilniaus sugeba rasti ir Greitkelio ir Automagistralės ženklus; važiuojant magistralinėm miesto gatvėm randa gyvenvietės ženklus (tuos, su žaidžiančiais vaikais) ir t.t. Tikrai patikimumas prastas.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Šio tipo ženklų (įspėjamųjų pirmumo) yra labai daug už miesto bent jau LAKD kontroliuojamuose keliuose.
    Išimtiniais atvejais jie nebūna įrengti prieš sankryžą (nulūžo, apsižiopsojo įrengti, etc.)

    Jeigu įrengtas kartu su 70, tai jei nekartojamas vėliau 70, tai pagal nutylėjimą už 300 m nuo ženklo "šalutinis kelias" dingsta . Galima jaučiu ir programėles suprogramuot, kad skaitytų ne tik ribojimo ženklą, bet ir šiuos ženklus. Juos traktuoti kaip ženklus ribojimų pabaiga, bet ribojimas įsigalios už 300 m (nors gali ir 150 m, nes rengiamos 150-300 m prieš sankryžą, bet nelaikom programėlių gudresnėmis nei skaitančios kelių ženklus).
    Šiaip tai neturėtų būti skirtumo kurioje vietoje ženklas 70 - greičio ribojimas turėtų dingti lygiai ties pažymėta sankryža

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_176.png Views:	10 Size:	974,8 kB ID:	2073521
    Šio tipo ženklų (įspėjamųjų pirmumo) yra labai daug už miesto bent jau LAKD kontroliuojamuose keliuose.
    Išimtiniais atvejais jie nebūna įrengti prieš sankryžą (nulūžo, apsižiopsojo įrengti, etc.)

    Jeigu įrengtas kartu su 70, tai jei nekartojamas vėliau 70, tai pagal nutylėjimą už 300 m nuo ženklo "šalutinis kelias" dingsta . Galima jaučiu ir programėles suprogramuot, kad skaitytų ne tik ribojimo ženklą, bet ir šiuos ženklus. Juos traktuoti kaip ženklus ribojimų pabaiga, bet ribojimas įsigalios už 300 m (nors gali ir 150 m, nes rengiamos 150-300 m prieš sankryžą, bet nelaikom programėlių gudresnėmis nei skaitančios kelių ženklus).

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_176.png
Views:	277
Size:	974,8 kB
ID:	2073521
    My mistake, pražiūrėjau.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Beje, čia offtopic, bet turėtų patikti Riedutininkui - visų greičio apribojimų Lietuvoje žemėlapis. Jeigu kyla klausimų kiek galima važiuoti vienoje ar kitoje atkarpoje, galima pasitikrinti: https://speed.openmap.lt
    čia greičiai pagal OSM, o ne pagal realius Lietuvos kelius. Aišku pastebėjus neatitikimus galima pranešti.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_176.png
Views:	277
Size:	974,8 kB
ID:	2073521

    Komentuoti:

Working...
X