Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    O iš kur tamsta ištraukei, kad tai ne sanjryža? Gal prieš rašydamas paskaitykite KET kas tai yra sankryža, be to kitoje pusėje akivaizdžiai matosi trikampis ženklas. Ir pasikartosiu jeigu tamstai sunku su sankryžos suvokimu, tai gal derėtų atsisakyti vairavimo ir naudotis VT, taksi ar pavežėjais. Nieko gėdingo nėra negalėjime dalyvauti viešajame eisme.
    Mačiau tą ženklą kairėje. Bet kai važiuoji 60 km/h ir priekyje matai pėsčiųjų perėją, reikia koncentruotis į pėsčiuosius, o ne dairytis į šonus, kurių viename, arčiausiame (dešinėje), trikampio ženklo nesimato. Pakeitimo esmė, kad vairuotojas vadovautųsi jam skirtais kelio ženklais.

    Pritariu Savitarnos kasa, kad nepertvarkius kelio ženklų, bus nesusipratimų, todėl esu už tai, kad kelių eismo taisyklių pakeitimai ir kelio ženklų sutvarkymas eitų lygiagrečiai.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Jei tai ne sankryža, tai neprivalau praleisti važiuojančių iš dešinės iš šalia kelio esančios teritorijos.

    Naujos taisyklės net ir lygiareikšmės sankryžos atveju keistų prasmę - lygiareikšmė sankryža irgi privalės būti paženklinta kelio ženklu.
    O iš kur tamsta ištraukei, kad tai ne sanjryža? Gal prieš rašydamas paskaitykite KET kas tai yra sankryža, be to kitoje pusėje akivaizdžiai matosi trikampis ženklas. Ir pasikartosiu jeigu tamstai sunku su sankryžos suvokimu, tai gal derėtų atsisakyti vairavimo ir naudotis VT, taksi ar pavežėjais. Nieko gėdingo nėra negalėjime dalyvauti viešajame eisme.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Lygeverčių kelių sankryža, turite praleisti važiuojančius iš dešinės. Ir tai niekuo nepakeistų naujos taisyklės )
    Jei tai ne sankryža, tai neprivalau praleisti važiuojančių iš dešinės iš šalia kelio esančios teritorijos.

    Naujos taisyklės net ir lygiareikšmės sankryžos atveju keistų prasmę - lygiareikšmė sankryža irgi privalės būti paženklinta kelio ženklu.
    Paskutinis taisė dsanto; 2024.09.08, 12:56.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Va būtent, jog naujas pakeitimas ir padaro tokią nesąmonę. Senoji tvarka yra pritaikyta mūsų kelių ženklinimui, nes ne visos kryptys turi pirmumo ženklus sankryžoje. Šalutiniai turi visada, pagrindiniai - ne visada.
    Kaune turime atkarpą Europos pr. su 60 km/h. Privažiavus šią vietą - neaišku, ar čia sankryža, nes trikampį užstoja kelio ženklas iš pagrindinio kelio pusės. Tai čia sankryža ar įvažiavimas iš šalia kelio esančios teritorijos?

    https://maps.app.goo.gl/pMjuMk8nxPF7jgRa9?g_st=ac

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Lygeverčių kelių sankryža, turite praleisti važiuojančius iš dešinės. Ir tai niekuo nepakeistų naujos taisyklės )

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Dėl to žaisti su taisyklių pakeitimais neverta.
    O kas nusprendė, kad dėl to keičiamos taisyklės?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Uždavėt retorinį klausimą dėl mažesnio greičio. Retoriškai paklausiau, o kaip būtų dėl didesnio. Jei jau klausiat, tai klausimas turi apimti abu variantus.
    Neuždaviau retorinio klausimo. Tiesiog nesu sutikęs atkarpos kur ribojimo ženklai leistų didesnį greitį ir tokių ženklų galiojimo pabaiga keltų abejones. Todėl ir klausiu ar tokią matėte? Ten kur yra sumažintas greitis ribojimo ženklais įvažiavimo keliukų pasitaiko apie kuriuos ir buvo diskutuota, kur padidintas nesu matęs. Todėl ir klausiu pavyzdžio. Taigi tokio varianto kur greitis būtų padidintas ir pabaiga būtų neaiški tiesiog praktikoje neegzistuoja, nes tai susiję su eismo saugumu. O jeigu tokią sugalvositę tai gyvename demokratinėjd šalyje, kur apie ją pranešę, situacija bus ištaisyta pastačius atitinkamus darbus. Dėl to žaisti su taisyklių pakeitimais neverta.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Gal galite pavyzdį atkarpos kur greitis leidžiamas greitesnis ir apribojimo vietos pabaiga yra neakivaizdi?
    Uždavėt retorinį klausimą dėl mažesnio greičio. Retoriškai paklausiau, o kaip būtų dėl didesnio. Jei jau klausiat, tai klausimas turi apimti abu variantus.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Tai naujai siūlomas pakeitimas toks ir yra. O aš manau, kad senoji tvarka, kai ženklai turėjo būti po kiekvienos sankryžos, nes kitaip jų galiojimas baigdavosi ir buvo gera. Tik kai kurie pradėjo aiškinti, kad nesiorentuoja kur yra sankryža, o kur tiesiog išvažiavimas.
    Va būtent, jog naujas pakeitimas ir padaro tokią nesąmonę. Senoji tvarka yra pritaikyta mūsų kelių ženklinimui, nes ne visos kryptys turi pirmumo ženklus sankryžoje. Šalutiniai turi visada, pagrindiniai - ne visada.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Esmė yra apribojimų taikymui visiems taip pat. Ar būtų gerai, jeigu tau atimtų teises už lenkimą, nors nepravažiavai ženklo 325, o linijos yra punktyrai? Bet policininkas tą ženklą pravažiavo, nes važiavo kitu maršrutu negu tu. Arba nutemptų tavo mašiną, nors niekur tavo kelyje nebuvo ženklo 332? O gal nufotkintų trikojis, nes sankryžoje įsukai į gatvę su apribojimu 40, kuris niekur nebuvo pažymėtas?
    Tai naujai siūlomas pakeitimas toks ir yra. O aš manau, kad senoji tvarka, kai ženklai turėjo būti po kiekvienos sankryžos, nes kitaip jų galiojimas baigdavosi ir buvo gera. Tik kai kurie pradėjo aiškinti, kad nesiorentuoja kur yra sankryža, o kur tiesiog išvažiavimas.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Klausiu kuo eismo saugumas nukentės jeigu dar vieną atstumą tarp sankryžų nuvažiuosi mažesniu nei leistina greičiu.
    Esmė yra apribojimų taikymui visiems taip pat. Ar būtų gerai, jeigu tau atimtų teises už lenkimą, nors nepravažiavai ženklo 325, o linijos yra punktyrai? Bet policininkas tą ženklą pravažiavo, nes važiavo kitu maršrutu negu tu. Arba nutemptų tavo mašiną, nors niekur tavo kelyje nebuvo ženklo 332? O gal nufotkintų trikojis, nes sankryžoje įsukai į gatvę su apribojimu 40, kuris niekur nebuvo pažymėtas?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    klausi kas blogai jeigu nesiorientuoji kokie apribojimai tau galioja?

    čia kaip vidutinis Kauno vairuotojas, pamatęs radaro ženklą, sulėtina iki 40 leisdamasis nuo kalno, pažymėto ženklu 60
    Klausiu kuo eismo saugumas nukentės jeigu dar vieną atstumą tarp sankryžų nuvažiuosi mažesniu nei leistina greičiu.
    O tiems kas jaučia sunkumų su orentacija tai reiktų susimąstyti ar jie iš vis gali dalyvauti viešajame eisme?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    O jei didesniu?
    Gal galite pavyzdį atkarpos kur greitis leidžiamas greitesnis ir apribojimo vietos pabaiga yra neakivaizdi?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Pirmumo ženklas pagrindiniame kelyje?
    pirmumo ženklas visuose aplinkiniuose keliuose, nes pas mus neretai pagrindiniame kelyje pirmumo ženklų nebūna.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    dar kartą pasikartosiu, reikia žiūrėti ar yra pirmumo ženklas, o ne į kažkokius pločius ar pan. nesąmones.
    Pirmumo ženklas pagrindiniame kelyje?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Kai yra normalios sankryžos, tai suprantama. Bet pilna visokių įvažiavimų, keliukų, kurie kelia abejonių, ar tai yra sankryža, ar pvz.: didelis įvažiavimas į kiemų teritoriją.
    dar kartą pasikartosiu, reikia žiūrėti ar yra pirmumo ženklas, o ne į kažkokius pločius ar pan. nesąmones.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą

    1. Esama tvarka.
    2. Būsima tvarka.
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Puikiai iliustruotas blogai suprojektuotos sankryžos pavyzdys.
    Kaip ir minėjau, jeigu viena kryptimi sankryžoje ribotas greitis, tai tas pats greitis turi būti iš visų pusių įvažiuojant/pravažiuojant šią sankryžą. T.y. turėtų būti 30 km/h ribojimas visomis kryptimis artėjant prie sankryžos. Nes dabartiniu atveju (kas realiai dažnai yra praktikoje pas mus), viena kryptimi greitis prieš sankryžą ribotas iki 30 km/h, o kažkodėl iš šalutinio kelio šią sankryžą galima kirsti 50/90 km/h ar kitokiu greičiu.
    Gal galima tokį pavyzdį? Kaip gali taip būti pagal dabartines KET? Jeigu greitis ribojamas prieš sankryžą, tai greičio ribojimas skirtas iki sankryžos ir sankryžoje baigiasi (pagal dabartinę tvarką nesvarbu, ar pagrindinis kelias pažymėtas pirmumo ženklu).

    2 pavyzdys pagal naują tvarką. Jame reikia ne 30 km/h ženklo šalutiniam keliui, o pagrindiniame kelyje įrengti trūkstamą pirmumo ženklą. Nes kelio valdytojo tikslas yra riboti greitį iki sankryžos. Už jos ribojimo neturi būti.
    Paskutinis taisė dsanto; 2024.09.07, 01:00.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    na man pačiam kaip vairuotojui nėra sunku, ypač turint omeny jog greičio nukrypimai nuo standartinio 50/90 nėra dažni o ir pastebėti pirmumo ženklus nėra sudėtinga.
    Kai yra normalios sankryžos, tai suprantama. Bet pilna visokių įvažiavimų, keliukų, kurie kelia abejonių, ar tai yra sankryža, ar pvz.: didelis įvažiavimas į kiemų teritoriją.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Ir kas blogo jeigu nebūdamas tikras ar ribojimas pasibaigė iki kitos sankryžos važiuosi mažesniu už leistiną greitį?
    O jei didesniu?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Ir kas blogo jeigu nebūdamas tikras ar ribojimas pasibaigė iki kitos sankryžos važiuosi mažesniu už leistiną greitį?
    klausi kas blogai jeigu nesiorientuoji kokie apribojimai tau galioja?

    čia kaip vidutinis Kauno vairuotojas, pamatęs radaro ženklą, sulėtina iki 40 leisdamasis nuo kalno, pažymėto ženklu 60

    Komentuoti:

Working...
X