Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Reiškia kardinalių pokyčių nebus.
Šiaip tikrai norėtųsi, kad kažkokia informacija apie pasibaigiantį galioti ribojantį ženklą vis tik būtų.
Pas mus sankryžos tikrai labai skirtingų tipų, tai išvažiavimas į degalinę, ar į lauko keliuką, o gal tai normali sankryža kur sudėti pirmumo ženklai.
Reiktų rimtai peržiūrėt ženklo Pagrindinis kelias įrengimo specifiką.
Ženklą Pagrindinis kelias toliau įrengti prieš sankryžą, bet skirtųsi aplinkybės dėl kurių galima būtų įrengti šiuos ženklus. Taip pat nepaisyti ženklas įrengtas gyvenvietėje ar negyvenvietėje:- Vienodo pločio susikertančios važiuojamosios dalys (patikslinant, ne gyvenvietėse važ. dalių pločiai gali skirtis iki pvz. 0,5 m, o gyvenvietėse iki 0,25 m). Tokiu atveju vairuotojas labiau linkęs dairytis ar jis dar tikrai turi pirmumą ar ženklai tikrai nenugriauti ir taip toliau.
- Kai reikia atšaukti draudžiamojo ženklo galiojimą. Važiuoji 70, pagal KET žinai, kad pirmumo ženklai atšaukia ribojimą, tai ir lauki to pirmumo ženklo, pvz. Pagrindinis kelias.
- Šviesoforinės sankryžos.
- Kitose situacijose ženklo Pagrindinis kelias rengti nebūtina (situacija aiški, prieš šalutinį kelią sudėti ženklai Duoti kelią arba išimtiniu atveju Stop).
Taip pat Kaunas eina gera linkme, dėlioja Zona 30 ženklus, o ne padėlioja ženklus paskiroms atkarpoms su greičiu 40 ar 30.
Dar apie Pagr. kelio pabaigos ženklinimą turiu minčių, nes atrodo dubliuoja ženklą Duoti kelią arba Stop.
Pagrindinio kelio pabaiga kada naudoti, kai draudžiamas ženklas galioja už sankryžos (važiuojant pagr. keliu), nėra įrengta pirmumo ženklų (ženklas Pagrindinis kelias). Tada pagr. kelio pabaiga primintų, kad kažkur matytas draudžiantis ženklas tikrai baigia galioti. Tik tokiu atveju nežinau ar Lietuvoje tokia taisyklė taikysis iš vis. Jei nebus taikoma, bala žino ar toks ženklas iš vis reikalingasIš kitos pusės, gal tiesiog būtų informatyviau tiesiog įrengti ženklą Draudžiamo ženklo galiojimo pabaiga (pvz. greičio ribojimo pabaiga, lenkimo draudimo pabaiga ir pan.). Jeigu galiotų daugiau nei vienas ženklas, tai tada padėtų bendras ženklas ribojimų pabaiga be simbolių. Lieku neužtikrintas ar toks ženklas Pagrindinio kelio pabaiga mums reikalingas
Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.06, 13:16.
Komentuoti:
-
Iki 2012 m. galiojo LST 1405, pagal kurį pirmumo ženklai buvo statomi taip:
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai aišku, kad neskaitėm, o pasitikėjom vieno iš didžiausių portalų žurnalistų kompetencija - rašyti faktais pagristus straipsnius, o ne kokius kliedesius
Jei gerai pamenu, tai gyvenvietėse visos sankryžos turi būti pažymėtos pirmumo ženklais visomis kryptimis. Tik deja, bet pas mus likę iš anksčiau visokių įvažiavimų, išvažiavimų ties kuriais stovi "Duoti kelia", bet pagrindiniame kelyje jokio ženklo. Turbūt šis patikslinimas grynai dėl to.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Pasirodo, esmė visgi yra. Ar galite pateikti tokį pavyzdį iš kokios rimtos gatvės, kur yra greičio apribojimas, o sankryža, iki kurios jis turi galioti, yra nepažymėta pirmumo ženklais vairuotojo kryptimi? Čia reikia nagrinėti LST ir dabartines kelio ženklų įrengimo taisykles. Pabandysiu vakare parašyti plačiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai aišku, kad neskaitėm, o pasitikėjom vieno iš didžiausių portalų žurnalistų kompetencija - rašyti faktais pagristus straipsnius, o ne kokius kliedesius
Jei gerai pamenu, tai gyvenvietėse visos sankryžos turi būti pažymėtos pirmumo ženklais visomis kryptimis. Tik deja, bet pas mus likę iš anksčiau visokių įvažiavimų, išvažiavimų ties kuriais stovi "Duoti kelia", bet pagrindiniame kelyje jokio ženklo. Turbūt šis patikslinimas grynai dėl to.Reikia nagrinėti ir LST. Daugelis sankryžų įrengtos iki 2012 m. Rodos, buvo leidžiama neįrengti pagrindinio kelio ženklų gyvenvietėse?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAr kas nors bent skaitė siūlomą pakeitimą? Ar diskutuojama pagal šūdžurnalistų paistalus?
Jei gerai pamenu, tai gyvenvietėse visos sankryžos turi būti pažymėtos pirmumo ženklais visomis kryptimis. Tik deja, bet pas mus likę iš anksčiau visokių įvažiavimų, išvažiavimų ties kuriais stovi "Duoti kelia", bet pagrindiniame kelyje jokio ženklo. Turbūt šis patikslinimas grynai dėl to.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
sankryžų, kur pagrindinis kelias neturi ženklo, bet šalutiniai turi yra apstu. tad dar daugiau ženklų visur turės išstatyti?
Komentuoti:
-
Nutarimo projekto 1.9.2 ir 1.9.4 papunkčiai. Siūloma patikslinti KET 1 priedo 5 ir 81 punktus, kad vairuotojas, spręsdamas dėl galiojimo zoną turinčių draudžiamųjų kelio ženklų draudimų ir nurodomųjų kelio ženklų Nr. 528–532 galiojimo, turi vadovautis jam skirtais (jo važiavimo kryptimi įrengtais) kelio ženklais, o ne esančiais šalutiniame kertamame ar prisijungiančiame kelyje. Pakeitimai tikslinamojo pobūdžio ir esminių principų dėl KET nustatyto kelio ženklų galiojimo zonos nustatymo nekeičia.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Vėl pamirštam sankirtas ties degalinėmis bei kiemais - ties jais ribojimai neturi nutrūkti ir vairuotojai neprivalo spėlioti ar ten nesislepia už medžio trikampis. O normalios sankirtos bus ir pažymėtos vairuotojui skirtais ženklais pagrindiniame kelyje
Komentuoti:
-
keičia tai, jog aplinkui važiuojamame kelyje esantys „Stop“ ir „Duoti kelią“ nebenutraukia apribojimų, tad ties kiekvienu gatvių susikirtimu reikės pridėlioti „Pagrindinis kelias“.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Šiaip visas gilinimasis tėra pažiūrėjimas ar nesimato ženklo „Duoti kelią“ (labai lengvai atpažįstamos formos) arba „Stop“ (irgi labai aiškios formos).
Komentuoti:
-
Ar kas nors bent skaitė siūlomą pakeitimą? Ar diskutuojama pagal šūdžurnalistų paistalus? Aš randu tokį siūlomą 1 priedo 5 punkto pakeitimą:
5. Galiojimo zoną turinčių draudžiamųjų kelio ženklų Nr. 319, 325, 327, 329, 331–335 draudimai galioja nuo draudžiamojo kelio ženklo iki artimiausios sankryžos (įskaitant sankryžos plotą) ar važiuojamųjų dalių sankirtos (įskaitant sankirtos plotą) už draudžiamojo kelio ženklo, kurios pažymėtos vairuotojui skirtais pirmumo kelio ženklais, kelio ženklais „Lygiareikšmių kelių sankryža“, „Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš dešinės“, „Šalutinis kelias iš kairės“ arba „Eismas ratu“, o gyvenvietėse, kai nėra nurodytos sankryžos ar važiuojamųjų dalių sankirtos, – iki gyvenvietės pabaigos, pažymėtos nurodomuoju kelio ženklu „Gyvenvietės pabaiga.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...6-a7f53419bdc8
Nelabai suprantu, ką išvis duoda šis pakeitimas. Ir jau tikrai jis nieko nesako, kad greičio ribojimo ženklai galios ir už sankryžos. Panašu į tikslinamojo pobūdžio pakeitimą. Tas instruktorius delfi straipsnyje neišmano KET, nes nežino, kad ir dabar tai aprašyta, tik prisideda pora žodžių "vairuotojui skirtais". Ir visuomenėj užverda diskusijos...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąMatyt ji ateina iš tų laikų, kai kOlūkio agronomas lėtai sau riedėdavo uaziku ir turėjo laiko gilintis į tai, ar keliukas šone yra tikras kelias, ar tik nuovaža į fermas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Dar vienas dalykas - daugelyje pastarąjį dešimtmety gamintų automobilių yra kelio ženklų sekimo ir atpažinimo sistemos. Tai va, jos LT nuolat rodo nesąmones, nes reaguoja tik į kelio ženklus, o ne kažkokius pakelės šunkelius pakeičiančius kelio ženklų galiojimą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Esama tvarka yra debiliška, nes kelio ženklų galiojimą turi sekti ne pagal ženklus, o pagal kažkokius aplinkos požymius. Matyt ji ateina iš tų laikų, kai kOlūkio agronomas lėtai sau riedėdavo uaziku ir turėjo laiko gilintis į tai, ar keliukas šone yra tikras kelias, ar tik nuovaža į fermas. Be to, sovietmečių taupė geležį, kurios daug reikėjo tankams lieti, todėl kelio ženklams nebelikdavo.
Dar vienas dalykas - daugelyje pastarąjį dešimtmety gamintų automobilių yra kelio ženklų sekimo ir atpažinimo sistemos. Tai va, jos LT nuolat rodo nesąmones, nes reaguoja tik į kelio ženklus, o ne kažkokius pakelės šunkelius pakeičiančius kelio ženklų galiojimą.
Dabar daug kur prismaigstyta šalutinis kelias iš dešinės/kairės ženklų, bet ir jų vertingumas neaiškus, galiojimo neatšaukia jie, atstumas iki sankryžos bala žino koks, elektroninės sistemos vis tiek pasimes.
Dėl kelio ženklų, tai tikėtina, kad sovietai ant jų labai taupė (kaip ir šiaip ant kelių). Viskas apie juos toks jau užribinis minimalizmas, kur jau kompromituoja daikto funkcijos atlikimą (taupo ženklų spalvinimą, įrengimo vietą, kokybę ir taip toliau). Apie pačius sovietų prioritetus nemalonu kalbėti, kažkodėl amerikietiškoje Šaltojo karo pusėje užteko pinigų car centrism aukso amžiui užtikrinti, vystyti ženklinimą, kryptis, o sovietams matyt kitokia logika galiojo.Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.05, 13:31.
Komentuoti:
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąPakeitimas vardan pakeitimo. Kuo negera esama tvarka, kad ją reikia keisti ir ką šiuo pakeitimu pagerinsime/pasieksime?
Dar vienas dalykas - daugelyje pastarąjį dešimtmety gamintų automobilių yra kelio ženklų sekimo ir atpažinimo sistemos. Tai va, jos LT nuolat rodo nesąmones, nes reaguoja tik į kelio ženklus, o ne kažkokius pakelės šunkelius pakeičiančius kelio ženklų galiojimą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na nestabdant gali tik kirsti, jei priešais tolyn yra kelias, T sankryžoj nestabdant nelabai išsuksi...
Iš viso tokio paveikslo darosi išvada, kad tai gaunasi ne kaip teigiama šiaip "patikslinimas" popieriuje. O tam reikės lėšų, papildomiems ženklams, peržymėjimui. Ar bus kaip visada: taisyklės sau, situacija kelyje sau..
O pakeitimas būtų pakankamai rimtas ir jam reikia stipriai pasiruošti, o ne tik vieną sakinį word'e pakoreguoti. Matant kompetencijas ir kaip kai kuriuose regionuose statomi kelio ženklai, tai sakyčiau dar reiketų lygiagrečiai išleisti ir praktinį vadovą kelio ženklų projektavimui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nevažiuoja, jeigu yra STOP ženklas. Artėjant prie STOP ženklo, greitis nėra ir mažinamas ženklais, nes nėra jokios prasmės. Tačiau sankryžoje, kurioje nereikalinga sustoti, nėra jokios problemos pravažiuoti ją net nepristabdant.
Iš viso tokio paveikslo darosi išvada, kad tai gaunasi ne kaip teigiama šiaip "patikslinimas" popieriuje. O tam reikės lėšų, papildomiems ženklams, peržymėjimui. Ar bus kaip visada: taisyklės sau, situacija kelyje sau..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąiš šalutinio kelio niekas nevažiuoja didesniu greičiu nes reikia įsitikinti ar galima važiuoti. tai nelabai yra problemos.
Komentuoti:
Komentuoti: