Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Aš maniau, kad ten ant 100 km/h galima, nes visi varo. Oficialiai, gaunasi, kad buvo 70 km/h → sankryžos ženklas 507. ties nusukimu į turgų panaikina šį greitį, nes jis galioja iki sankryžos → tada 50 km/h dar toliau esančiame posūkyje į Kauną, nes bendrinis greitis gyvenvietėje galioja → už pervažos gyvenvietės pabaiga ir dididnamas greitis vėl:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	0 Size:	971,4 kB ID:	2052512

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	900,1 kB ID:	2052513

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	1,11 MB ID:	2052511

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	1,33 MB ID:	2052514

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Matai, dėl tokio požiūrio po to asfaltuoja linksmuosius kalnelius nuovažose kaip Ozo - GV.
    Kai nesugeba nupaišyti pesčiuju perėjos ir pastatyti ženklu tai aišku vairuotojai kalti. Kažkodėl Pilaitės pr ir Vakarinio aplinkkelio sankryžoje ir be kalneliu praleidineja gerai.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Na čia vieta visai nepritaikyta kažka praleidinet... greitis 70, jokio ženklinimo...
    Matai, dėl tokio požiūrio po to asfaltuoja linksmuosius kalnelius nuovažose kaip Ozo - GV.

    Be to ten 50, nes 70km/h galioja iki tolimosios (nereguliuojamos) gariūnų sankryžos. kitas 70 yra uz dvirtakio "pervažos".

    Ai nors trūksta atitinkamo ženklo pagrindiniam kelyje, tai gal ir negalioja iki ten tada.
    Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.21, 10:56.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Na čia vieta visai nepritaikyta kažka praleidinet... greitis 70, jokio ženklinimo...

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Jei šoksi po ratais tai aišku praleisiu, kitu atveju ne.
    Prieš keliolika metų, kai dar nebuvo mados praleidinėti per įprastas perėjas (zebrus), tai iškišdavau dviračio ratą į važiuojamąją dalį, pats stovėdavau atsipūtęs. Kas antra mašina prašokdavo, ratą atitraukdavau atgal, kad nekabint, kas antra taip užstabdydavo, kad užskersuodavo švilpiant ratams. Aišku, rizika buvo, kad užšoks ant šaligatvio arba gaus smūgį į galą su kita mašina, tai būdavau pasiruošęs šokt atgal.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą


    Šiaip įstatymai nedraužia praleisti ir kur nėra privaloma praleisti. Vakar buvau nuostabiame šoke, kai Pabradės mieste važiuojant plačiu kelkraščiu, mašinos beveik pilnai pasitraukdavo iš savo juostos ir lėtai važiuodavo nukreipimo salelėmis, kas šiaip jau jiems užtrauktų baudą, kad tik galėtų per 3 m nuo manęs saugiai ir maloniai apvažiuoti.
    Šiuo metu esu Švedijoje. Tai tikras šokas, kad net neprivažiavus dviračiu sankryžos jau visų krypčių vairuotojai stoja ir nejuda, kol nepervažiuosiu, kur man reikia. Nors čia tikrai yra visokių diskutuotinų ženklinimo trūkumų. Pilna sankryžų išvis be pirmumo ženklų. Buvau dar užsukęs Kopenhagon, tai ten net ne šokas, o lengvas košmaras su chaotišku judėjimu.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Tai paaiškink prašau, po šių pokalbių, šioje vietoje praleisi mane man važiuojant dviračiu ar ne?
    Jei šoksi po ratais tai aišku praleisiu, kitu atveju ne.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tai paaiškink prašau, po šių pokalbių, šioje vietoje praleisi mane man važiuojant dviračiu ar ne?

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    "... kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka"

    Taip išeina jei čia sankriža ir vairuotojai suka, tai suka i kelia vilnius-kaunas. Tai reikia praleist tik tuos kurie kirs kelia vilnius-kaunas.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nežinau, bet aš rodau. Nepakenks.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	202
Size:	369,5 kB
ID:	2052397
    Šioje sankryžoje važiuojant į Kauno pusę reikia rodyti posūkį?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Šiaip pastebējimas, kad Laisvės pr. ties Asanavičiūtės g. jungtimis kažkodėl nėra tokių ženklų, nors manau kad turetų, o vietoje to pastatyti tik kliūties apvažiavimo bent pagal streetview.
    Sanryžos mėlynų ženklų nėra, bet yra toks (tik su rodykle į dešinę), kuris irgi reiškia, kad ten sankryža ir galioja sankryžos KET punktai:
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	1 Size:	27,3 kB ID:	2052456

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Vairuotojai nesuka, Sukasi kelio juosta. Ženklo 509 aprašyme taip ir parašyta "važiuoti", o ne "sukti" .
    Jeigu sakai sukasi kelio juosta, o pats važiuoji kelio juosta, tai kaip įmanoma, jog tu nesuki, nors sukasi juosta, kuria važiuoji? Fizika yra fizika.

    Dėl savokos, tai sukti nėra įmanoma, jei nevažiuoji. Tiesa sakant važiuojantiems „tiesiai“ ten sukasi kelio juostos į „kairę“, o link Kauno – į „dešinę“. Esmė yra ženkluose: kelio ženklas važiuojantiems tiesiai („kur realiai sukasi juostos į kairę“) nurodo, kad kryptis išlaikoma tiesiai, bet važiuojant į Kauną, ženklas sako, kad keiti kryptį. Išvada, jei nemanai, kad „suki“ ir nepriimi savokų, tai naudokis šiuo punktu, jog keiti kryptį ir vis tiek turėsi praleist dviračius ir pėsčiuosius:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	1 Size:	446,5 kB ID:	2052457


    Šiaip įstatymai nedraužia praleisti ir kur nėra privaloma praleisti. Vakar buvau nuostabiame šoke, kai Pabradės mieste važiuojant plačiu kelkraščiu, mašinos beveik pilnai pasitraukdavo iš savo juostos ir lėtai važiuodavo nukreipimo salelėmis, kas šiaip jau jiems užtrauktų baudą, kad tik galėtų per 3 m nuo manęs saugiai ir maloniai apvažiuoti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Vairuotojai nesuka, Sukasi kelio juosta. Ženklo 509 aprašyme taip ir parašyta "važiuoti", o ne "sukti" .

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Kaip man žinoti, kad ten iš vis kažkokia sankryža ir kad kažkokie keliai kertasi už 100 metų??? Iš anksto numatyti tą dobilą ir žinoti, kad virš jo VLN-KNS autostrada? Ta prasme?
    Dar kartą įsiskaityti į įkeltų kelio ženklų aprašymus - juose pilna žodžių sankryža.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230520_224041_Foxit PDF Editor.jpg Views:	1 Size:	27,1 kB ID:	2052400

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230520_224139_Foxit PDF Editor.jpg Views:	1 Size:	149,6 kB ID:	2052401

    Dar pravers ir SEAKĮ:
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230520_223758_Foxit PDF Editor.jpg Views:	1 Size:	86,4 kB ID:	2052402


    Šiaip pastebējimas, kad Laisvės pr. ties Asanavičiūtės g. jungtimis kažkodėl nėra tokių ženklų, nors manau kad turetų, o vietoje to pastatyti tik kliūties apvažiavimo bent pagal streetview. Nors pvz ties lazdynais ar litexpo vieno iš dviejų įvažiavimų jau yra. Nemažai skirtingų žymėjimų ar jų nebuvimo, matyt atsakingų už tai asmenų apsileidimas.
    Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.20, 22:00.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Tada kiekviename kelio vingyje reikėtų praleisti pėsčiuosius?
    Kelio vingis nėra lygu eismo krypties keitimui.

    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Kaip man žinoti, kad ten iš vis kažkokia sankryža ir kad kažkokie keliai kertasi už 100 metų??? Iš anksto numatyti tą dobilą ir žinoti, kad virš jo VLN-KNS autostrada? Ta prasme?
    Kelio ženklas 509. rodo, kad prasideda sankryža, vadinasi įsigalioja KET sankryžos punktai. Arba važiuoji tiesiai po viaduku arba suki į dešinę sankryžoje link Kauno. Jei naudojiesi ta juosta, kuriai galioja ženklas, sakantis, kad suki dešinėn ir matai įspėjimą apie dviratininkus ir pėsčiuosius, tai ir turi tikėtis jų bei praleisti juos, nes:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	210
Size:	292,7 kB
ID:	2052396

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (4).png
Views:	201
Size:	143,8 kB
ID:	2052398

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	202
Size:	369,5 kB
ID:	2052397

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Jei nesuktų / nekeistų krypties, tai žemėlapyje kelias būtų palei ištisinę liniją viršuje, o ne taip, kaip yra apačioje – visa tai nuo vieno tos pačios sankryžos kampo iki kito:
    Kaip man žinoti, kad ten iš vis kažkokia sankryža ir kad kažkokie keliai kertasi už 100 metų??? Iš anksto numatyti tą dobilą ir žinoti, kad virš jo VLN-KNS autostrada? Ta prasme?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Sakai fiziškai nesuka. Jei nesuktų / nekeistų krypties, tai žemėlapyje kelias būtų palei ištisinę liniją viršuje, o ne taip, kaip yra apačioje – visa tai nuo vieno tos pačios sankryžos kampo iki kito:
    Tada kiekviename kelio vingyje reikėtų praleisti pėsčiuosius?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Aš apie L. Asanavičiūtės / Laisvės pr. trikampiukus ant asfalto, o ne apie įspėjamuosius trikampius kelio ženklus. Ženklai vadinami kelio ženklais, dažymas asfalto – kelio ženklinimu.

    1.12. Iš trikampių sudaryta linija rodo vietą, kur vairuotojas privalo duoti kelią kertamuoju ar prisijungiančiuoju keliu važiuojančioms transporto priemonėms.
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.203613/asr
    VMS oficiali dažymo schema. Pirmieji trikampiukai tokio tipo nusukimuose iš greitos gatvės:
    Click image for larger version

Name:	image001.jpg
Views:	247
Size:	40,5 kB
ID:	2052265

    Jei ženklas sako, kad vairuotojas suka / keičia kryptį, tai vadinasi jis suka / keičia kryptį ir dar jis privalo išmanyti taisykles. Nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia.

    Sakai fiziškai nesuka. Jei nesuktų / nekeistų krypties, tai žemėlapyje kelias būtų palei ištisinę liniją viršuje, o ne taip, kaip yra apačioje – visa tai nuo vieno tos pačios sankryžos kampo iki kito:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	258
Size:	1,49 MB
ID:	2052266

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    . Visgi pramušiau tik kelio ženklinimą (trikampiukus), kelio ženklus sukabino tik įspėjamuosius.
    Bet trikampiukai nieko neindikuoja apie pirmumą. Matau, kad problema tame, jog ženklas sako, kad vairuotojas "suka", tuo tarpu jei vairuotojas po Depo visą laik važiuoja pirma juosta, jis faktiškai nieko "nesuka", o visą laiką važiuoja tiesiai.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Niekada ten nebuvo perėjos. Nuo 2012 važineju, nuo pat rekonstrukcijos pabaigos, buvo sustatyti atitvarai, kad tiesiai nevarytum tiesiai, pilna foto GSV.
    Žinokite, Maxima Bazė atsidarė kokius 10 metų iki 2012.

    Komentuoti:

Working...
X