Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • bardakas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Pėsčiųjų perėja dviračių take? Ar galite pateikti šio absurdo pavyzdžių iš Lietuvos?
    Vilnius, Žirmūnai.

    https://goo.gl/maps/QVy1qqfJpMWWSkfb8

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Galima streetview pavyzdžių?
    https://www.google.lt/maps/@54.92116...8192?entry=ttu

    Pagal saugaus eismo įstatymą, pėsčiųjų perėja gali būti tik daiktas su kelio ženklais ir ženklinimu arba tik ženklais. Jeigu tik zebrai ant žemės tai jau nesiskaito? šiaip perėjos per dviračių taką tikrai gali būti, nėra parašyta kad galima tik ant automobilių kelio statyti perėją.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Galima streetview pavyzdžių?


    Ačiū. Jei tai būtų Lietuvoje, tai nesiskaitytų kaip pėsčiųjų perėja.
    Nežinau kaip ten skaitytusi, bet Lietuvoje tokių tikrai mačiau

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Kaune takai turi
    Galima streetview pavyzdžių?

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Ačiū. Jei tai būtų Lietuvoje, tai nesiskaitytų kaip pėsčiųjų perėja.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Pėsčiųjų perėja dviračių take? Ar galite pateikti šio absurdo pavyzdžių iš Lietuvos?
    galiu iš Lenkijos: https://goo.gl/maps/hV2Bg2K4fDivgKvw6

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Pėsčiųjų perėja dviračių take? Ar galite pateikti šio absurdo pavyzdžių iš Lietuvos?
    Kaune takai turi

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Tai gerai, aš ir dvirtakyje praleidžiu pėsčiuosius kai pėstysis eina per pažymėtą perėją per dvirtakį.
    Pėsčiųjų perėja dviračių take? Ar galite pateikti šio absurdo pavyzdžių iš Lietuvos?

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kad rodos jau kalba buvo nusisukus į autostradas ir dar velnias žino kur.

    Tai gerai, aš ir dvirtakyje praleidžiu pėsčiuosius kai pėstysis eina per pažymėtą perėją per dvirtakį. Arba kai išsuku iš dvirtakio ir kertu lygiagrečiai einančio trajektoriją. Bet kalba buvo apie pėsčiųjų pirmenybę dvirtakiuose neatsižvelgiant į zebro (ne)buvimą.



    Tas pats chaosytis puikiai veikia ir mūsuose kur mažiau eismo. Bet kas veikia kalabybiškiuose ir tuščiuose dvirtakiuose miegamuose rajonuose, tas nelabai veikia prie Balto tilto.
    Na taip, neteisingai supratau dalį pradinio pranešimo. Kaltas

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Nuo tada, kai jie yra perėjose. Ar mes ne apie perėjas kalbam?

    Dar juos reikia praleisti, jeigu kerti jų ėjimo trajektoriją, nesvarbu kokio tipo kelyje
    Kad rodos jau kalba buvo nusisukus į autostradas ir dar velnias žino kur.

    Tai gerai, aš ir dvirtakyje praleidžiu pėsčiuosius kai pėstysis eina per pažymėtą perėją per dvirtakį. Arba kai išsuku iš dvirtakio ir kertu lygiagrečiai einančio trajektoriją. Bet kalba buvo apie pėsčiųjų pirmenybę dvirtakiuose neatsižvelgiant į zebro (ne)buvimą.

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Teko pasivažinėti Graikijoje. Ten pėsčiuosius praleidžia bet kur, pėstieji praleidžia mašinas nereguliuojamose perėjose. Nuo tokio lengvo chaoso šaranų ir priusų vairuotojams galvos sprogtų.
    Tas pats chaosytis puikiai veikia ir mūsuose kur mažiau eismo. Bet kas veikia kalabybiškiuose ir tuščiuose dvirtakiuose miegamuose rajonuose, tas nelabai veikia prie Balto tilto.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nuo kada eilinėj gatvėj, ne autostradoj ir ne gyvenamojoj zonoj, reikia praleisti pėsčiuosius?
    Nuo tada, kai jie yra perėjose. Ar mes ne apie perėjas kalbam?

    Dar juos reikia praleisti, jeigu kerti jų ėjimo trajektoriją, nesvarbu kokio tipo kelyje

    Teko pasivažinėti Graikijoje. Ten pėsčiuosius praleidžia bet kur, pėstieji praleidžia mašinas nereguliuojamose perėjose. Nuo tokio lengvo chaoso šaranų ir priusų vairuotojams galvos sprogtų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Mes dar apie miestus kalbam ar įtraukiam jau ir autostradas?
    Nuo kada eilinėj gatvėj, ne autostradoj ir ne gyvenamojoj zonoj, reikia praleisti pėsčiuosius?

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Taip. Dėl to ir kyla klausimas nuo kada gatvėje bet kur turiu stot ir praleist pėstįjį.
    Mes dar apie miestus kalbam ar įtraukiam jau ir autostradas?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Teises bent turi?
    Taip. Dėl to ir kyla klausimas nuo kada gatvėje bet kur turiu stot ir praleist pėstįjį.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kokią pirmenybę turi pėstieji prieš transportą gatvėse?

    Vairuotojui nutrenkus ne perėjoje vertinama daug aplinkybių. Gaunasi 50/50 kaltė jei vairuotojas galėjo pastebėti, bet nieko nedarė, kad išvengtų susidūrimo. Vien vairuotojo kaltė nutrenkus pėstįjį ne perėjoje išimtiniai atvejai. Su sąlyga, kad neįskaičiuojam gyvenamosios zonos.
    Teises bent turi?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Kalba buvo apie pėsčiųjų perėjas dviračių takuose, o ne pėsčiuosius dviračių take.

    Lygiai taip pat pėstieji turi pirmenybę prieš transportą gatvėse.

    Dviratininkai apskritai turi per mažai atsakomybių pagal savo pavojingumą, kai tuo tarpu vairuotojas, net ir nutrenkęs ką nors ne perėjoje, lieka kaltas.
    Kokią pirmenybę turi pėstieji prieš transportą gatvėse?

    Vairuotojui nutrenkus ne perėjoje vertinama daug aplinkybių. Gaunasi 50/50 kaltė jei vairuotojas galėjo pastebėti, bet nieko nedarė, kad išvengtų susidūrimo. Vien vairuotojo kaltė nutrenkus pėstįjį ne perėjoje išimtiniai atvejai. Su sąlyga, kad neįskaičiuojam gyvenamosios zonos.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ane? Tai gal ir su mašina važiuojant pėsčiuosius reikia bilekur praleist, nes jie turi pirmenybę?

    Jei pėstieji turi pirmenybę prieš dviračius dvirtakiuose, tai matyt ir pėstiesiems galima eiti dvirtakiu. Tik tada klausimas kam atskiri ženklai - dviračių takas ir pėsčiųjų ir dviračių takas.
    Kalba buvo apie pėsčiųjų perėjas dviračių takuose, o ne pėsčiuosius dviračių take.

    Lygiai taip pat pėstieji turi pirmenybę prieš transportą gatvėse.

    Dviratininkai apskritai turi per mažai atsakomybių pagal savo pavojingumą, kai tuo tarpu vairuotojas, net ir nutrenkęs ką nors ne perėjoje, lieka kaltas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Turi visur. Dviratis nėra aukščiausioji transporto forma, kad jam turėtų būti kuriama aukščiausio lygio infrastruktūra, taikomos specialios taisyklės ir duodamas visada pirmumas. Aptemptašikniai gali ir pasidairyt, ne tik į priekinę padangą žiūrėt.
    Ane? Tai gal ir su mašina važiuojant pėsčiuosius reikia bilekur praleist, nes jie turi pirmenybę?

    Jei pėstieji turi pirmenybę prieš dviračius dvirtakiuose, tai matyt ir pėstiesiems galima eiti dvirtakiu. Tik tada klausimas kam atskiri ženklai - dviračių takas ir pėsčiųjų ir dviračių takas.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pėstieji yra silpnoji grandis, bet tai nereiškia, kad turi pirmenybę bilekur.
    Turi visur. Dviratis nėra aukščiausioji transporto forma, kad jam turėtų būti kuriama aukščiausio lygio infrastruktūra, taikomos specialios taisyklės ir duodamas visada pirmumas. Aptemptašikniai gali ir pasidairyt, ne tik į priekinę padangą žiūrėt.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Čia tipiškas pavyzdys to, ką Kuodis internetuose vadina lojerizmu (o iš tiesų tam tikra autizmo forma) - kai ženklas, kablelis ar paragrafas yra svarbiau už sveiką protą. Bet kuriam mąstančiam žmogui yra aišku, kad fūra avarijoje pavojingesnė už lengvajį automomobilį, automobilis už dviratį su dviratininku, dviratis su dviratininku už pėsčiąjį. Pėstieji yra silpnoji grandis, kuriems visi kiti eismo dalyviai (net ir save išskirtiniais laikantys dviratininkai) turi skirti padidintą dėmesį.
    Pėstieji yra silpnoji grandis, bet tai nereiškia, kad turi pirmenybę bilekur.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kodėl dviratininkas turi rūpintis ar šalia per gatvę yra perėja? Aš važiuodamas žiūriu į priekį, o ne į šonus. O jei žmogus eina statmenai į dviračių - tai nereiškia, kad turiu stabdyti ir jį praleisti. Zebras išspręstų šitas problemas.
    Čia tipiškas pavyzdys to, ką Kuodis internetuose vadina lojerizmu (o iš tiesų tam tikra autizmo forma) - kai ženklas, kablelis ar paragrafas yra svarbiau už sveiką protą. Bet kuriam mąstančiam žmogui yra aišku, kad fūra avarijoje pavojingesnė už lengvajį automomobilį, automobilis už dviratį su dviratininku, dviratis su dviratininku už pėsčiąjį. Pėstieji yra silpnoji grandis, kuriems visi kiti eismo dalyviai (net ir save išskirtiniais laikantys dviratininkai) turi skirti padidintą dėmesį.

    Komentuoti:

Working...
X