Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kažkada ten buvo pėsčiųjų perėja, nes gariūniniai masiškai tempia prekes tašėmis iš "Maksima bazė". Bet vėliau matyt nutarė kad saugiau bus be perėjos.
    Niekada ten nebuvo perėjos. Nuo 2012 važineju, nuo pat rekonstrukcijos pabaigos, buvo sustatyti atitvarai, kad tiesiai nevarytum tiesiai, pilna foto GSV.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Rodos čia santrauka, kurią verta pasiskaityt visiems vairuotojams. Buvau pramušinėjęs dviejų lygių dideliame mazge pirmumą dviračiams, turbūt Laisvės pr./L. Asanavičiūtrės, Vilniuje. Visgi pramušiau tik kelio ženklinimą (trikampiukus), kelio ženklus sukabino tik įspėjamuosius.

    Click image for larger version

Name:	KET_dviraciu_pirmumas.jpg
Views:	292
Size:	1,09 MB
ID:	2052222

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Nesutinku. Nuo kada įspėjamieji ir nurodomieji kelio ženklai nustato eismo dalyvių pirmumą?
    Juk aiškiai parašyta 60 punkte, jei nėra pirmumo ženklų, o visi tie automobiliai yra seniausiai pasukę (arba net niekur nesuko).
    Nesakiau, kad nusako. Tiesiog tokiose shady pavojingose situacijose VMS įrengia įspėjimus. Tik tiek.

    Atsidaryk ortofoto, aiškiai matosi, kad ten keturšalis dobilas. Tiesiog labai didelis. Sukimas traktuotinas tarp tų posūkio kelio ženklų prasidedančių kiekvienoje keturšalės sankryžos pusėje. Imi šiaurės rytų ir šiaurės vakarų sukimo ženklus, o kas tarp jų, tas vingis ir yra posūkis. KET neapibrėžia posūkio spindulių ir dydžių. Tiesiog Gariūnai yra Los Angeles, o ne Vilniaus senamiestis. Važiuojant agurkų-mobiliui, visi pradeda praleidinėt. Neneigiu, kad labai pavojinga, pasigirsta signalai ir vos nesusidaužo mašinos viena į kitą. Tokioj vietoj norint saugiai praleisti, reikia iš anksto tam ruoštis, stebėgi ar iš toli matosi dviračiai, žinoti, jog ten tokia vieta, ir labai norėti praleisti. Iš anksto švelniai lėtinti mašinų srautą už savęs.

    Beje, po tuneliuko statybos kiek tolėliau, panaikino čia matomus atitvarus, dviračiai gali greičiau kirsti gatvę.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Čia tas atvejis, kai diskusijos yra kiek beprasmės, nes precedentą ima ne formalios taisyklės, o infrastruktūros dizainas. Šiuo atveju infrastruktūros dizainas yra toks, kad pirmumas akivaizdžiai suteikiamas mašinoms. Sprendimas toje vietoje, imho, turėtų būti galimybė kirsti važiuojamąją dalį panaikinimas pėstiesiems ir dvriačiams.
    Kažkada ten buvo pėsčiųjų perėja, nes gariūniniai masiškai tempia prekes tašėmis iš "Maksima bazė". Bet vėliau matyt nutarė kad saugiau bus be perėjos.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Kokia tavo išvada dėl mano klausimo?
    Dviračio pirmumas, bet infrastruktūra toje vietoje visiškai neintuityvi, su nuovaža sudėtingiau, nes tikriausiai priklauso nuo ženklo šalutinis vietos (iki ar už dvirtakio), nežinau ar "sukimą" pavyktų pritempti - vargu.
    Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.19, 17:53.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Esu linkęs tau pritarti, bet intuityviai vairuotojams be šansų susivokti, kad dviračių/pėsčiųjų pirmumas toj vietoj, nes jau visi spaudžia gazą, plius, kodėl tada nėra jokio ženklo Pėsčiųjų perėja?
    Čia tas atvejis, kai diskusijos yra kiek beprasmės, nes precedentą ima ne formalios taisyklės, o infrastruktūros dizainas. Šiuo atveju infrastruktūros dizainas yra toks, kad pirmumas akivaizdžiai suteikiamas mašinoms. Sprendimas toje vietoje, imho, turėtų būti galimybė kirsti važiuojamąją dalį panaikinimas pėstiesiems ir dvriačiams.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Išvada kad KET "sukti" leidžia tik "į kairę". Į dešinę sukti negalima, tik važiuoti.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Užbaigiant šį interpretacinį nesusipratimą, kelių ženkluose pilna terminų sukti kartu eismo kryptimi, kelio geometrija neturi tokios reikšmės esant kelio ženklams ir/ar ženklinimui
    Kokia tavo išvada dėl mano klausimo?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Užbaigiant šį interpretacinį nesusipratimą, kelių ženkluose pilna terminų sukti kartu eismo kryptimi, kelio geometrija neturi tokios reikšmės esant kelio ženklams ir/ar ženklinimui

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230519_172535_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	145,2 kB ID:	2052151

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Na gerai, paskutinis pavyzdys, ar čia posūkis ar vingis? Realiai nematau esminio skirtumo su autostrados pavyzdžiu

    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	211
Size:	83,1 kB
ID:	2052138

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Tai pagal Jus čia posūkis ir praleistumėte dviračius?

    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	212
Size:	41,7 kB
ID:	2052135
    čia kelio vingis, realiai tas pats kaip ir toje sankryžoje, apie kurią ir eina kalba.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Tai pagal Jus čia posūkis ir praleistumėte dviračius?

    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	212
Size:	41,7 kB
ID:	2052135

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230519_154158.png Views:	1 Size:	829,4 kB ID:	2052131
    reiks kada pabandyti, užsidėsiu offroad padangas

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    „kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka“
    Ženklas „Eismo kryptis sankryžoje į dešinę“ nenurodo, kad yra atliekamas kažkoks posūkio manevras, o tiesiog „sankryžoje nurodo eismo kryptį, kuria leidžiama važiuoti šia eismo juosta“. Jeigu niekas neatlieka realaus posūkio, tai niekas niekur ir nesuka.
    Kas tada yra realus posūkis? Ar keičiant kryptį nereikia pasukti?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230519_151658_Maps.jpg
Views:	228
Size:	131,9 kB
ID:	2052123

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    59. Punktas pirmumo nenusako ir yra subjektyvus, nes pvz. ir pėstysis turi įsitikinti, kad saugu eiti perėja, nors pėsčiojo pirmumas.

    60. Paaiškina, kad sukant į Kauną minėtoje sankryžoje – visi Vadilos-Vadila-Vadilovai privalo praleisti dviračius, nes dviračiai ten važiuoja tiesiai, pagal sankryžos ženklus.

    Taigi, Bmweda, ramiau su savo BMW ten kur neturi primumo. Aišku praktikoj nieks nepraleidžia be kokio užsieniečio, bet agurkų-mobiliui važiuojant staiga pradeda ir lietuviai praleidinėti. Gal net su BMW. Aišku, VMS savo stiliui ir nėra trikampių prieš pervažą, yra tik standartinis įspėjamasis ženkliukas, kaip kitur mieste:
    Tip top diletantų diskusijos, love it. Nusišneka, ir to net nesupranta.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    59. Punktas pirmumo nenusako ir yra subjektyvus, nes pvz. ir pėstysis turi įsitikinti, kad saugu eiti perėja, nors pėsčiojo pirmumas.

    60. Paaiškina, kad sukant į Kauną minėtoje sankryžoje – visi Vadilos-Vadila-Vadilovai privalo praleisti dviračius, nes dviračiai ten važiuoja tiesiai, pagal sankryžos ženklus.

    Taigi, Bmweda, ramiau su savo BMW ten kur neturi primumo. Aišku praktikoj nieks nepraleidžia be kokio užsieniečio, bet agurkų-mobiliui važiuojant staiga pradeda ir lietuviai praleidinėti. Gal net su BMW. Aišku, VMS savo stiliui ir nėra trikampių prieš pervažą, yra tik standartinis įspėjamasis ženkliukas, kaip kitur mieste:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	4 Size:	1,69 MB ID:	2052076
    Nesutinku. Nuo kada įspėjamieji ir nurodomieji kelio ženklai nustato eismo dalyvių pirmumą?
    Juk aiškiai parašyta 60 punkte, jei nėra pirmumo ženklų, o visi tie automobiliai yra seniausiai pasukę (arba net niekur nesuko).

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    „kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka“
    Ženklas „Eismo kryptis sankryžoje į dešinę“ nenurodo, kad yra atliekamas kažkoks posūkio manevras, o tiesiog „sankryžoje nurodo eismo kryptį, kuria leidžiama važiuoti šia eismo juosta“. Jeigu niekas neatlieka realaus posūkio, tai niekas niekur ir nesuka.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    60. Paaiškina, kad sukant į Kauną minėtoje sankryžoje – visi Vadilos-Vadila-Vadilovai privalo praleisti dviračius, nes dviračiai ten važiuoja tiesiai, pagal sankryžos ženklus.
    Esu linkęs tau pritarti, bet intuityviai vairuotojams be šansų susivokti, kad dviračių/pėsčiųjų pirmumas toj vietoj, nes jau visi spaudžia gazą, plius, kodėl tada nėra jokio ženklo Pėsčiųjų perėja?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Kieliasdešimt metrų toliau nė tų įspėjamųjų ženklų nėra

    https://goo.gl/maps/C9wjw9aPVRvLrm9FA

    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Aišku, VMS savo stiliui ir nėra trikampių prieš pervažą, yra tik standartinis įspėjamasis ženkliukas, kaip kitur mieste

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    KET
    59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
    60. Dviračio vairuotojas, ketindamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas arba nėra eismo pirmumą nustatančių kelio ženklų, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.
    59. Punktas pirmumo nenusako ir yra subjektyvus, nes pvz. ir pėstysis turi įsitikinti, kad saugu eiti perėja, nors pėsčiojo pirmumas.

    60. Paaiškina, kad sukant į Kauną minėtoje sankryžoje – visi Vadilos-Vadila-Vadilovai privalo praleisti dviračius, nes dviračiai ten važiuoja tiesiai, pagal sankryžos ženklus.

    Taigi, Bmweda, ramiau su savo BMW ten kur neturi primumo. Aišku praktikoj nieks nepraleidžia be kokio užsieniečio, bet agurkų-mobiliui važiuojant staiga pradeda ir lietuviai praleidinėti. Gal net su BMW. Aišku, VMS savo stiliui ir nėra trikampių prieš pervažą, yra tik standartinis įspėjamasis ženkliukas, kaip kitur mieste:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	267
Size:	1,69 MB
ID:	2052076

    Komentuoti:

Working...
X