Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu bobutė neina o tiesiog stovi, tai važiuoti gali. Nežinia ko ji ten stovi, gal kapi sakei draugės laikia. T.y. nėra pagrindimo manyti, kad jie staiga išeis į važiuojamają dalį.
    Visi suprantame, kad gali važiuoti. Tik pareigūno nuotraukoje iš nežymėto automobilio bus babulia prie perėjos ir tu važiuojantis per perėją. Kiek procentų, kad galėsi pasiteisinti dėl KET pažeidimo?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Jeigu bobutė neina o tiesiog stovi, tai važiuoti gali. Nežinia ko ji ten stovi, gal kapi sakei draugės laikia. T.y. nėra pagrindimo manyti, kad jie staiga išeis į važiuojamają dalį.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O ji moja, kad nesiruošia niekur eiti, gal draugės laukia. Ir gali mojuoti jai nors valandą Ir kaip tada elgtis? Kas žino gal dėdė pareigūnas, nežymėtoj su fotoaparatu sėdi...
    jei ir neis tai po tokio susitikimo su vairuotoju dažniausiai žengia žingsnį atgal.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    tokios situacijos tai tobula tiesiog. vistiek važiuoti negali jeigu matai kad nori eiti per gatvę, tai geriausia tokiu atveju yra pirštu rodyti į ją ir rodyti kad eitų.
    O ji moja, kad nesiruošia niekur eiti, gal draugės laukia. Ir gali mojuoti jai nors valandą Ir kaip tada elgtis? Kas žino gal dėdė pareigūnas, nežymėtoj su fotoaparatu sėdi...

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Kaip tu drįsti įžeidinėti šventąją pėsčiųjų kastą? Dar pridėk bobulytes, kurios stovi pie perėjos ir moja ranka, kad važiuotum...
    tokios situacijos tai tobula tiesiog. vistiek važiuoti negali jeigu matai kad nori eiti per gatvę, tai geriausia tokiu atveju yra pirštu rodyti į ją ir rodyti kad eitų.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    aš pvz. demonstratyviai nesidairau, tačiau tikrai akimis ir ausimis atkreipiu dėmesį į eismą. tai manau kad kai kuriems vairuotojams irgi nepatinka, nors elgiuosi saugiai. Jeigu aš pajudinu akis o ne kaklą, tai nereiškia kad nežiūrėjau

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Tiesą pasakius, jau pradeda užknisti tam tikri pėstieji, kurie priėję pėsčiųjų perėją demonstratyviai nusisuka nuo eismo krypties arba kitaip aiškiai parodo, kad nežiūri į atvažiuojantį eismą.
    Taip ir norisi surėkt, "Durne, aš tave tai pastebėjau ir praleidau, kitas smaukydamas telefoną už vairo gal ir nepastebės. Ir tada būsi teisi, bet suluošinta" (čia beveik be išimties būna moterys). Tiesiog nesuprantu tokio elgesio. Pats kai einu per perėją, aš konkrečiai vairuotojui į akis žiūriu, kol nematau, kad beveik pilnai sustojo.
    Kaip tu drįsti įžeidinėti šventąją pėsčiųjų kastą? Dar pridėk bobulytes, kurios stovi pie perėjos ir moja ranka, kad važiuotum...

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Tiesą pasakius, jau pradeda užknisti tam tikri pėstieji, kurie priėję pėsčiųjų perėją demonstratyviai nusisuka nuo eismo krypties arba kitaip aiškiai parodo, kad nežiūri į atvažiuojantį eismą.
    Taip ir norisi surėkt, "Durne, aš tave tai pastebėjau ir praleidau, kitas smaukydamas telefoną už vairo gal ir nepastebės. Ir tada būsi teisi, bet suluošinta" (čia beveik be išimties būna moterys). Tiesiog nesuprantu tokio elgesio. Pats kai einu per perėją, aš konkrečiai vairuotojui į akis žiūriu, kol nematau, kad beveik pilnai sustojo.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.09.12, 08:58.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    realiai tos pėsčiųjų perėjos ant dvirtakio mažina saugumą, nes pėstieji jomis žygiuoja nesidairydami, nes "nu juk perėja, mus turi praleisti",
    Tai gatvėje irgi perėjos mažina sauguma, nes piestėji jomis žygiuoja trugdydami automobiliams?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    realiai tos pėsčiųjų perėjos ant dvirtakio mažina saugumą, nes pėstieji jomis žygiuoja nesidairydami, nes "nu juk perėja, mus turi praleisti",
    Tai naikinam ir perėjas ant gatvių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu nėra perėjos žymėjimo gatvių susikirtime automobilis vis tiek turi praleisti. Kodėl dviratininkus laikai tokiais bukais?
    Susikirtime reikia praleisti tada jei kerti pėsčiojo eismo juostą išvažiuodamas/įvažiuodamas į gatvę. Bet jei tavo pagrindinis ir pėstysis ateina palei šalutinį kelią - tada jis neturi pirmenybės.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Visada reikia jeigu jie eina tam skirtoje vietoje. KET juk skaitėte.
    Mano pasiūlymas ir buvo, kad reikia pažymėti tam skirtas vietas pagal KET.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    realiai tos pėsčiųjų perėjos ant dvirtakio mažina saugumą, nes pėstieji jomis žygiuoja nesidairydami, nes "nu juk perėja, mus turi praleisti",

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tada ant dviračių tako turi būti atitinkamas žymėjimas. Vairuotojai irgi žiūri į žymėjimą gatvėje, o ne šalia esančiame dvirtakyje.
    Jeigu nėra perėjos žymėjimo gatvių susikirtime automobilis vis tiek turi praleisti. Kodėl dviratininkus laikai tokiais bukais?
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nuo kada eilinėj gatvėj, ne autostradoj ir ne gyvenamojoj zonoj, reikia praleisti pėsčiuosius?
    Visada reikia jeigu jie eina tam skirtoje vietoje. KET juk skaitėte.
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Teko pasivažinėti Graikijoje. Ten pėsčiuosius praleidžia bet kur, pėstieji praleidžia mašinas nereguliuojamose perėjose. Nuo tokio lengvo chaoso šaranų ir priusų vairuotojams galvos sprogtų.
    Graikija dar nieko, Ispanijoje susidariau nuomonę kad šviesaforai tiek pėstiesiems tiek automobiliams ten yra tik rekomendacinio pobūdžio.
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Ačiū už konkrečius pavyzdžius, pirmąkart regiu tokius dalykus. Pataisykit jei klystu, bet nesant jokių ženklų, tas ženklinimas ant tako nei kažką reiškia, nei kažkam suteikia pirmumą.
    Ten ir be ženklo yra pėsčiojo pirmumas.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    jūs įsivaizduojat kelias dviračiams labai skiriasi nuo kelio automobiliams? ant automobilių kelio uždedi ženklą kad „dviračių takas“ ir vis tiek galioja viskas kaip paprastoje gatvėje.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Tokios perėjos įrengimas yra tiesiog kvailystė, kuri neatitinka nei KET, nei pėsčiųjų perėjų įrengimo taisyklių. Čia eilinis Antono Nikitino ir Edgaro Starkevičiaus bulšitas, kaip ir „dviračių gatvės“.
    Liūdna, kad žmonės nesupranta kokiu tikslu turi būti įrengiamos perėjos ir įsivaizduoja, kad perėja yra eismo saugumo priemonė.
    Tikrai ne didesnė kvailystė už Balto tilto - Upės gatvės pėsčiųjų-dviratininkų-automobilistų eismo mazgą.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Čia eilinis Antono Nikitino ir Edgaro Starkevičiaus bulšitas
    seubas, anie ir Lenkiją sudarkė?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    argumentuoti pėsčiųjų perėjų įrengimą gyvenamojoje zonoje ar automobilių stovėjimo aikštelėse. Bet kaip žinome ten jų įrengimas irgi negalimas.
    tikrai tikrai? https://goo.gl/maps/xFc4dsp9nPSJwdjy9

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kodėl absurdo? Labai geras priminimas dviratininkams, kad toje vietoje reiktų atkreipti dėmesį į pėsčiuosius ir juos praleisti.
    Tokios perėjos įrengimas yra tiesiog kvailystė, kuri neatitinka nei KET, nei pėsčiųjų perėjų įrengimo taisyklių. Čia eilinis Antono Nikitino ir Edgaro Stankevičiaus bulšitas, kaip ir „dviračių gatvės“.
    Liūdna, kad žmonės nesupranta kokiu tikslu turi būti įrengiamos perėjos ir įsivaizduoja, kad perėja yra eismo saugumo priemonė.
    Paskutinis taisė KEdas; 2023.09.11, 23:04.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Ačiū už konkrečius pavyzdžius, pirmąkart regiu tokius dalykus. Pataisykit jei klystu, bet nesant jokių ženklų, tas ženklinimas ant tako nei kažką reiškia, nei kažkam suteikia pirmumą.
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kodėl absurdo? Labai geras priminimas dviratininkams, kad toje vietoje reiktų atkreipti dėmesį į pėsčiuosius ir juos praleisti.
    Taisyklėse nėra numatyta galimybių įrengti pėsčiųjų perėjas per dviračių takus. O jeigu pradėtume ženklinti perėjas, tuomet kaip atsvara turėtų atsirasti ir dviračių pervažų žymėjimas pėsčiųjų takuose ir šaligatviuose.
    Lygiai taip pat apie priminimus ir dėmesio atkreipimus būtų galima argumentuoti pėsčiųjų perėjų įrengimą gyvenamojoje zonoje ar automobilių stovėjimo aikštelėse. Bet kaip žinome ten jų įrengimas irgi negalimas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Pėsčiųjų perėja dviračių take? Ar galite pateikti šio absurdo pavyzdžių iš Lietuvos?
    Kodėl absurdo? Labai geras priminimas dviratininkams, kad toje vietoje reiktų atkreipti dėmesį į pėsčiuosius ir juos praleisti.

    Komentuoti:

Working...
X