Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Hm, kaip keista. Kokia prasmė atsisakyti to ženklo?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Jums buvo duota nuoroda į straipsnį, kur viskas aiškiau negu aiškiai parašyta

    Parašė BNS
    Atsisakoma neaktualių paslaugų kelio ženklų mėlyname fone Nr. 706 „Telefonas“ ir Nr. 725 „Lankytina vieta“.
    Nr. 706 Telefonas


    Nr. 725 Lankytina vieta

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Gal turima omenyje 628/629?

    KET tai vadina "lankytina vieta".
    Tai - lankytina vieta:
    Click image for larger version

Name:	zenkl1-63235.jpg
Views:	338
Size:	248,0 kB
ID:	2047727

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Gal turima omenyje 628/629?



    KET tai vadina "lankytina vieta".

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Susisiekimo ministerija pabandė parodyti, kad ji Lietuvoje išvis egzistuoja. Kai nieko nenuveikia, tai bent imitavo kosmetinius eismo taisyklių pakeitimus, nors neseniai jau buvo taisyklių pakeitimai.

    Bus reglamentuota, kaip negalima naudotis mobiliu telefonu (tas seniausiai irtaip sureglamentuota) ir bus uždrausta lenkti gyvenamojoje zonoje (tartum yra bent viena tokia gatvė, kur buvo vietos lenkti).
    Didžiausi pakeitimai - ir tie įsigalios rudenį - dėl ženklų. Atsiras įspėjimas dėl raitelių (gal "Laisvės partija" tikisi, jog dėl žaliojo kurso jų privis daugiau nei paspirtukininkų), bus panaikinti ženklai "Telefonas" ir "Įžymi vieta".

    BNS 2023.05.01
    Keičiasi eismo taisyklės
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ves-dviraciams
    Kas per ženklas "įžymi vieta"?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Susisiekimo ministerija pabandė parodyti, kad ji Lietuvoje išvis egzistuoja. Kai nieko nenuveikia, tai bent imitavo kosmetinius eismo taisyklių pakeitimus, nors neseniai jau buvo taisyklių pakeitimai.

    Bus reglamentuota, kaip negalima naudotis mobiliu telefonu (tas seniausiai irtaip sureglamentuota) ir bus uždrausta lenkti gyvenamojoje zonoje (tartum yra bent viena tokia gatvė, kur buvo vietos lenkti).
    Didžiausi pakeitimai - ir tie įsigalios rudenį - dėl ženklų. Atsiras įspėjimas dėl raitelių (gal "Laisvės partija" tikisi, jog dėl žaliojo kurso jų privis daugiau nei paspirtukininkų), bus panaikinti ženklai "Telefonas" ir "Įžymi vieta".

    BNS 2023.05.01
    Keičiasi eismo taisyklės
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ves-dviraciams

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Šio teismo atveju buvo įrodyta kad pėsčiajam išėjus net neatleido akseleratiriaus. Jei gerai atsimenu tai šalia buvęs prekybcentris turėjo video medžiagą.


    Bet tas realiai veikia. Žiede šalikelėje nuobuodžiaujantys policininka pagerina eismą žiede net nieko nedarydami. Vairuotojai matyt prisibijo.
    Kai gatvė suprojektuota lėkti, tai pareigūnas, žinoma padeda, visi prilėtina, mažiau avarijų ir pan.
    Bet nestovės pareigūnas 365 d. per metus, yra svarbesnių darbų.

    Šiaip esu už tai, kad infrastruktūra kontroliuotų eismą, o ne (tik) pareigūnas.

    Pareigūnai kuo daugiau dėmesio skirtų visokiems išskirtiniems atvejams eisme (ekscesams).
    Visokie triukšmautojai, chuliganizmai, pavartoję ir pan.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.09.01, 11:46.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Žiūrint, kokia situacija. Jei pėstysis išėjo į perėją per per raudoną, o mašina tuo metu buvo pakankamai toli ir net nebandė stabdyti, o galiausiai partrenkė, tai galima traktuoti kaip tyčinį nusikaltimą, o ne tik KET įvykį. Kas kita, jei pėstysis iššoko į perėją per raudoną visai prieš mašiną.
    Be abejo, viskam reikia kietų įrodymų, geriausiai jei toks įvykis nufilmuotas.
    Šio teismo atveju buvo įrodyta kad pėsčiajam išėjus net neatleido akseleratiriaus. Jei gerai atsimenu tai šalia buvęs prekybcentris turėjo video medžiagą.
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Jau rytoj arba penktadienį, kaip ir kiekvienais metais, tikriausiai vėl bus pastatyti pareigūnai rytais stebėti prie pėsčiųjų perėjų ar vairuotojai per daug neužsihipnotizuoja su plačiomis lygiomis gatvėmis. Aišku STOP ženklų niekas neturės, bus paprasti nuobodžiaujantys uniformuoti pareigūnai. Pora savaičių stebės perėjas.
    Bet tas realiai veikia. Žiede šalikelėje nuobuodžiaujantys policininka pagerina eismą žiede net nieko nedarydami. Vairuotojai matyt prisibijo.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

    Arba kai pėsčiajį einantį per perėją "apvažiuoja". Pasijauti kaip Bangladeše.
    buvo vieną kartą, norėjau sukt iš šalutinio ir kaip tik pėsčiasis perėjoje eiti pradėjo, galvoju puiki proga pasukti, bet teko kirst ant stabdžių kai BMW ne sustojo, o apvažiavo prieš eismą važiuodamas dvigubai nustatyto 30 km/h. Net į galvą netoptelėjo kad taip įmanoma pasielgti.

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Reiktų prisiminti ir atvirkščius atvejus, kai pėsčiajam nespėjus pereiti užsidega raudona o vairuotojai jau gazuoja, nors tokiu atveju reikia laukti kol pėsčiasis pereis.
    Arba kai pėsčiajį einantį per perėją "apvažiuoja". Pasijauti kaip Bangladeše.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
    Matau, kad mūsų forumiečiams labai rūpi saugus eismas. Klausimas, kada Lietuvoje sulauksime geriausios saugaus eismo praktikos naujovių iš už Atlanto?

    Visi suprantam, ypač dideiji LAKD saugaus eismo propogatuojai, kad vaikai dar nesubrendę mūsų šitai automobilistinei Futuramai.
    Sarkazmo pabaiga.

    Nežinau ar čia tik Kaunui galioja, ar ir likusiai Lietuvai.
    Jau rytoj arba penktadienį, kaip ir kiekvienais metais, tikriausiai vėl bus pastatyti pareigūnai rytais stebėti prie pėsčiųjų perėjų ar vairuotojai per daug neužsihipnotizuoja su plačiomis lygiomis gatvėmis. Aišku STOP ženklų niekas neturės, bus paprasti nuobodžiaujantys uniformuoti pareigūnai. Pora savaičių stebės perėjas.

    Tas žinoma nervuoja, kai Nyderlandai aiškiai pažymi, kad eismo dalyvio atidumas neturi turėti tiek prasmės, kiek infrastruktūra, kuri neverstų žmonių įsitempti.
    Aišku, gal ir nebūčiau labai prieš dėl perėjų, kur ypač daug vaikų gali būti vienoj vietoj. Kaune mačiau pareigūnus daug šimtų metrų nuo artimiausios mokyklos, kur beveik nieko nėra net prieš 8 ryto.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.08.31, 15:32.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Reiktų prisiminti ir atvirkščius atvejus, kai pėsčiajam nespėjus pereiti užsidega raudona o vairuotojai jau gazuoja, nors tokiu atveju reikia laukti kol pėsčiasis pereis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nepavyktu tau užmušinėti žmonių, buvo neseniai byla kur per raudoną ejes pėstysis buvo numuštas. Teismas nusprendė kad vairuotojas net nebandė stabdyti todėl yra kaltas, nors jis ir turėjo pirmenybę pagal šviesaforą.
    Žiūrint, kokia situacija. Jei pėstysis išėjo į perėją per per raudoną, o mašina tuo metu buvo pakankamai toli ir net nebandė stabdyti, o galiausiai partrenkė, tai galima traktuoti kaip tyčinį nusikaltimą, o ne tik KET įvykį. Kas kita, jei pėstysis iššoko į perėją per raudoną visai prieš mašiną.
    Be abejo, viskam reikia kietų įrodymų, geriausiai jei toks įvykis nufilmuotas.
    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.31, 08:35.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

    Nu čia jau akrobatišką loginį šuolį padarei. Traukinys gatvėmis nevažiuoja.
    Ten kur yra normalus VT (tramvajus) - važinėja.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Žiūriu, kliedesių tema prospekto skiltyje buvo sukurta ne šiaip sau...

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Matau, kad mūsų forumiečiams labai rūpi saugus eismas. Klausimas, kada Lietuvoje sulauksime geriausios saugaus eismo praktikos naujovių iš už Atlanto?

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Važiuoja geležinkeliu kur irgi tenka susitikti su pėsčiaisiais. Pagal tamstos logiką mašinos šaligatviais nevažinėja, tai koks skirtumas tie pėstieji.
    Šaligatvis yra gatvės dalis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

    Nu čia jau akrobatišką loginį šuolį padarei. Traukinys gatvėmis nevažiuoja.
    Važiuoja geležinkeliu kur irgi tenka susitikti su pėsčiaisiais. Pagal tamstos logiką mašinos šaligatviais nevažinėja, tai koks skirtumas tie pėstieji.

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gal tada ir traukiniui reiktų sustot praleist žmones Arba mašinistas lieka bent dalinai kaltas
    Nu čia jau akrobatišką loginį šuolį padarei. Traukinys gatvėmis nevažiuoja.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

    Išmesta plyta išvis neturi stabdžių – tik visiškai natūralias kliūtis.
    Gal tada ir traukiniui reiktų sustot praleist žmones Arba mašinistas lieka bent dalinai kaltas

    Komentuoti:

Working...
X