Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
prieš kelis metus kai lenkai remontavo savo autostradas ir visas eismas buvo aplinkiniais keliukais kaip tik teko važiuoti į Waršuvą, tai ten linksmųjų kalnelių 90/70/50 yra sakyčiau daugiau nei pas mus.
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąVienoje iš jų nuo Prienų žiedo iki nusukimo į Rokus, greitis vienoje vietoje padidėja nuo 70 iki 90 ir vėl sumažėja iki 70km/h. Tai tarkim uždės 70 ženklą ir atkarpoje kur galima važiuoti greičiau vis tiek važiuos lėčiau.
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kaip tik keliavau po Lenkiją, tai nustebino, kad ten tokio absurdiško leistino greičio ženklinimo, kur 100 m ruože greitis 2x numušamas iki 50 ir grąžinamas iki 90, dar daugiau nei pas mus. Tikėjausi, kad lenkai arčiau sveiko proto, bet matyt vietinė Via Lenkija nenusileidžia Via Lietuvai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Dalinai sutinku, bet matau problemą, kad tą kultūra dažnai kuria labai prastas greičio režimų parinkimas keliuose ir jų ženklinimas bendrai. Pas mus pilną kelių ruožų ar gatvių, kur greitis tai dideja, tai vėl mažėja mažose atkarpose ir net ne po vieną kartą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimąO kodėl tuomet nėra ispėjami vairuotojai, apie vykdomą greičio kontrolę mobiliomis priemonėmis? Jeigu jau einama prie tokių kraštutinumų, kad vairuotojui jau nebereikia dalyvaujant eisme domėtis kelio ženklais ir leistinu maksimaliu greičiu, tai kodėl palieka čia tokia spraga?
Visai būtų gerai, kad priekyje ir gale nežymėto policijos ekipažo važiuotų automobiliai, su ženklais, kad bus matuojamas greitis. Manau 500m būtų pats tas atstumas.
Taip pat ir prieš trikojus būtų įrengti laikini kelio ženklai.
Vairuotojai juk nevisada gali žinoti leistiną greitį.
Komentuoti:
-
O kodėl tuomet nėra ispėjami vairuotojai, apie vykdomą greičio kontrolę mobiliomis priemonėmis? Jeigu jau einama prie tokių kraštutinumų, kad vairuotojui jau nebereikia dalyvaujant eisme domėtis kelio ženklais ir leistinu maksimaliu greičiu, tai kodėl palieka čia tokia spraga?
Visai būtų gerai, kad priekyje ir gale nežymėto policijos ekipažo važiuotų automobiliai, su ženklais, kad bus matuojamas greitis. Manau 500m būtų pats tas atstumas.
Taip pat ir prieš trikojus būtų įrengti laikini kelio ženklai.
Vairuotojai juk nevisada gali žinoti leistiną greitį.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Delfi buvo įdėtas toks ViaLietuva paveiksliukas
Kas man atrodo labai idiotiškai. Kodėl automagistralėse ir greitkeliuose nebuvo galima šiose vietose prie matuoklių tiesiog pakabinti ženklo su 120 ir 130 km/h? Jeigu reikia nurodyti greitį, tai ir reikia kabinti ženklą su greičiu. Juk niekur neparašyta, kad tokios kategorijos keliuose draudžiama pakabinti ženklą su pvz. 130 km/h ribojimu (kas dabar pastoviai šviečia švieslentėse A1). Pagal šią logiką ir vietoje 50 km/h reikėtų kabinti gyvenvietės ženklą.
Kaip visada - idėja gera, bet įgyvendinimas kreivokas.
Aišku tam pačiam kelyje nuo sankryžos į Rokus iki Išlaužo situacija pagerės kai atsiras ženklas primenantis jog ten 90km/h maksimalus greitis ir bus mažiau važiuojančių 60-65km/h, nes prieš tai buvę vidutinio greičio zonos buvo su 70km/h apribojimais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ypač su lietuvišku ženklinimu, kur iš vienos pusės važiuojant ženklas vienas, iš kitos kitas, o jeigu griežtai laikantis KET tai pravažiavai "sankryžą" ir realus greitis iš vis trečias.Daug kur dar tiesiog trūksta ženklų neįvažiuojant iš pagrindinio. Pvz Panevežio aplinkelyje nusukus nuo aplinkelio į Šiaulių plentą yra greitis 70, bet ženklas egzistuoja tik iš Panevežio pusės, o nuvažiavus nuo aplinkelio nėra ženklo ir KET sakytų 90.
Komentuoti:
-
Manau geriausias tokios problemos sprendimas - nemontuoti radarų autostradose ir greitkeliuose. Tikrai nėra būtinybės tokiuose pagal apibrėžimą saugiuose keliuose matuoti greiti stacionaria technika.
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Apie tai nepagalvojau. Bet bet kokiu atveju, tokių vietų yra vienetai ir technologiškai tas pakeitimas nesunkiai išsprendžiamas. Yra variantų (pvz. dažnai naudojami Vokietijoje) kur ženklai gali būti uždengiami juos užlenkiant, arba galima įrengti paprastesnį tvirtinimo prie stulpo mechanizmą, kuris leistų greitai pakeisti ženklą. Prie apsisukimų automagistralėje irgi besikeičiant sezonui sumontuoja/demontuoja ar pakeičia ženklus kasmet ir problemų ten neiškyla. Juo labiau Kelių priežiūra kasdien važiuoja per ruožus juos apžiūrėdama ir tvarkydama.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąŠiaip tai labai geras pakeitimas. Visą laiką panikuoju, ar tikrai geru greičiu važiuoju pro tą greičio matuoklį
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Neatsakei esminės dalies - ar bus, ar nebus greitis nurodytas prie radaro, vis tiek galioja tavo teiginys, kad už radaro zonų leidžiama važinėti pasirenkant greitį savo nuožiūra.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Taisyklių turi būti laikomasi. Jeigu taisykles orientuoji į žmones, kurie jų nesilaiko, tai gaunasi valstybės prisipažinimas pralaimėjus karą prieš nusikaltėlius. Sakyčiau jog tokio lėtaeigio vairuotojo lenkimas (žinoma saugiai ir pagal eismo sąlygas) sukuria daug geresnį psichologinį efektą lėtaeigių galvose ateity išmokti žiūrėti į ženklus negu tiesiog pripažinti pralaimėjus ir visiems durniukams parodyti pirštu kokiu greičiu jie turi važiuoti.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai čia kaip tik gaunasi privalumas, kad kur bus radaras bent jau važiuos tinkamu, o ne bijodami minus 20 ir stabdydami eismą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tai čia ir gaunasi žemos kultūros įteisinimas - leidžiama važinėti pasirenkant greitį savo nuožiūra, o tada kaip mažiems vaikams ant matuoklio primena kokiu greičiu gali pro jį pravažiuoti.
Vis tiek kur nėra radaro ženklo galėtų savo nuožiūra važiuoti.
Tai čia kaip tik gaunasi privalumas, kad kur bus radaras bent jau važiuos tinkamu, o ne bijodami minus 20 ir stabdydami eismą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kolkas nesamoningiausius greicio apribojimus maciau Quebec, Canada. Geras motorway daug platesnis uz Kaunas -Klaipeda, greicio ribojimas... 100... ir absoliuciai niekas tu apribojimu nesilaiko minimum +20 ant virsaus. Tas pats su regional roads. Stacionariu greicio matuokliu nera bet mentai kartais stovi motorway su matuokliais.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tai čia ir gaunasi žemos kultūros įteisinimas - leidžiama važinėti pasirenkant greitį savo nuožiūra, o tada kaip mažiems vaikams ant matuoklio primena kokiu greičiu gali pro jį pravažiuoti.
Man pvz. visai patinka Nyderlanduose, kad ten automagistralėse prie kiekvieno atstumo žymeklio būna mažas leistinas greičio ženkliukas (jeigu greitis kažkaip ribotas). Tai dažnai padeda perdėtai nesikoncentruoti į greičio režimo sekimą. Ring Utrecht Oost - Google Maps
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTik tikslas tikriausia čia priešingas. Nes lekiant belekokiu greičiu vis vien pamačius greičio matuoklio ženklą yra pristabdoma. Tik dažnai prisibijant ir nesant tikriem, kiek realiai galima važiuoti, yra pristabdoma per daug. Tai toks ženklinimas gal paskatins prie atitinkamo greičio matuoklių nevažiuoti -20 km/h.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąGali lėkti belekokiu greičiu, nežiūrėti į ženklus, tik prie radaro pažiūri ką rodo lentelė, sulėtini, ir toliau varai kiek nori.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip tai labai geras pakeitimas. Visą laiką panikuoju, ar tikrai geru greičiu važiuoju pro tą greičio matuoklį
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPrie kiekvieno greičio matuoklio bus įspėjamasis ženklas+ greičio ženklas, kad tikrai žinotų koks ten leistinas greitis.
https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...nklai-n1443256
Sektoriniuose ruožuose tai iš viso absurdas, nes juose neretai greitis keičiasi ir ne vieną kartą.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Nes skiriasi maksimalus leistinas greitis vasarą ir žiemą - reiktų du kartus per metus kaitaliot ženklus.
Komentuoti:
Komentuoti: