Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Tai ir dabar tie 25+ km/h mopedai/motociklai kaip ir privalo būti su numeriais ir draudimu, bet skraido kur nori ir kaip nori, nes nėra jokių reidų ir kontrolės, tame pagrindinė problema.
- 1 patinka
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMan įdomu, ar kažkada kažkas pradės tvarkyti elektrinius motociklus, "paspirtukus" ir morolerius, kurie akivaizdžiai nepakliūna į dviračių kategoriją?
Vakar vėl vos nesusidūriau su elektriniu motociklu, skuodžiančiu dviračiu/pėsčiųjų (!) taku. Monstras varė į Gariūnų kalną ne lėčiau nei automobiliai. Aišku, be jokių registracijos numerių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man įdomu, ar kažkada kažkas pradės tvarkyti elektrinius motociklus, "paspirtukus" ir morolerius, kurie akivaizdžiai nepakliūna į dviračių kategoriją?
Vakar vėl vos nesusidūriau su elektriniu motociklu, skuodžiančiu dviračiu/pėsčiųjų (!) taku. Monstras varė į Gariūnų kalną ne lėčiau nei automobiliai. Aišku, be jokių registracijos numerių.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Taigi ponas, pats ir prikibai su savo geltonu fonu. Kartoju: turi kitokį fono paskirties pagrindimo dokumentą - dėk ant stalo, ir aš atsiimu savo žodžius, pripažįstu klydęs. O kol kas tai tik bėgimas nuo klausimo...
Nu ok vasara, saulė į pakaušį, asfaltas sausas, ruko nėra, aplink laukai ir geltoname fone 70... kokias papildomas atsargumo priemones naudoji? Persižegnoji ar ką?Paskutinis taisė Ginthus; 2025.05.29, 20:33.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVISI mokantys važiuoti dviračiu yra psichiškai nesveiki.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai matyt pasirašė net neklausinėjęs, nes po tokio atsakymo nebūtum praėjęs
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTaip, Jūsų Kelių Didenybe.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ir vėl senai visiems įkyrėjęs whataboutizmo žaidimas. Nu nespėliosiu kada ir pagal kokius kriterijus avaringumas ten pasikeitė.
Neviršyti nustatyto greičio dar nereiškia imtis visų reikiamų atsargumo priemonių, kurias gali padiktuoti pvz. meteorologinės sąlygos. Didžiausią karą keliuose sukelia būtent tokie, teisinantys save formalaus draudimo nebuvimu
Nu ok vasara, saulė į pakaušį, asfaltas sausas, ruko nėra, aplink laukai ir geltoname fone 70... kokias papildomas atsargumo priemones naudoji? Persižegnoji ar ką?
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Tai pagal KET, ką reikia kitaip daryti artėjant prie tokių ženklų geltoname fone, lyginant su tiesiog ženklais?
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ir vėl senai visiems įkyrėjęs whataboutizmo žaidimas. Nu nespėliosiu kada ir pagal kokius kriterijus avaringumas ten pasikeitė.
Neviršyti nustatyto greičio dar nereiškia imtis visų reikiamų atsargumo priemonių, kurias gali padiktuoti pvz. meteorologinės sąlygos. Didžiausią karą keliuose sukelia būtent tokie, teisinantys save formalaus draudimo nebuvimu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Aha matau sliekų radai, tai kapstai giliau...
Tai pateik formuluotę, paaiškinimą, kokiu dokumentu remiantis ir kaip kitaip aš turėčiau pravažiuoti šią perėją su geltonu fonu? Ką turėčiau daryti kitaip nei visose kitose perėjose? ką geltonas fonas mane įpareigoja pagal KET?
Kitas atvejis 122 – „Google“ žemėlapiai... ką turiu daryti papildomai kitaip, nei laikytis man nurodyto maksimalaus greičio? Beje dabar to fono jau nebėra, niekas nepasikeitė, tik įvažiuojantys iš šalutinio tapo drausmingesni. Tad "pavojinga sankryža" patapo nepavojinga, tik dėl to, kad šalutinio ir pagrindinio kelio dalyviai, laikosi atitinkamų ženklų.
Jei jau taip prikibai, ta laukiu kur parašyta geltono fono paskirtis? Galėsim tada iškinkyti
Neviršyti nustatyto greičio dar nereiškia imtis visų reikiamų atsargumo priemonių, kurias gali padiktuoti pvz. meteorologinės sąlygos. Didžiausią karą keliuose sukelia būtent tokie, teisinantys save formalaus draudimo nebuvimu
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia jau pats sliekų ieškai pasikinkęs formuluotę apie "ženklo matomumą", kai reali priežastis yra atkreipti dėmesį į tai, apie ką jis ir įspėja - pavojingą situaciją. Gi pats rašei, kad sunku suprasti ar pėstysis pasuks kirsti ar nepasuks - tai te tau įspėjimas. Kur geras matomumas, nelaksto vaikai ir neįvyksta įvykių, ten ir nestato tokių
Tai pateik formuluotę, paaiškinimą, kokiu dokumentu remiantis ir kaip kitaip aš turėčiau pravažiuoti šią perėją su geltonu fonu? Ką turėčiau daryti kitaip nei visose kitose perėjose? ką geltonas fonas mane įpareigoja pagal KET?
Kitas atvejis 122 – „Google“ žemėlapiai... ką turiu daryti papildomai kitaip, nei laikytis man nurodyto maksimalaus greičio? Beje dabar to fono jau nebėra, niekas nepasikeitė, tik įvažiuojantys iš šalutinio tapo drausmingesni. Tad "pavojinga sankryža" patapo nepavojinga, tik dėl to, kad šalutinio ir pagrindinio kelio dalyviai, laikosi atitinkamų ženklų.
Jei jau taip prikibai, ta laukiu kur parašyta geltono fono paskirtis? Galėsim tada iškinkyti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Pradžiai rekomenduočiau pasekti apie ką ir dėl ko buvo replikuota... bet čia juk sudėtingiau nei sliekų ieškoti
Buvo replika į siūlymą atleisti gazą..., tai pateikiau pavyzdį, kur praktiškai atleidimo nepakanka, kai netoli perėjos esant pėsčiajam tiesiog turi stabdyti ir spėlioti, jis eis per perėją ar ne. Ir jei nebus abipusio supratimo, čia nukentėjusių visados bus. Tai kur čia ko išsižadėjau?
Taupant laiką, nors DI 100 procentu negalima pasitikėti, bet pateiksiu: praktikoje, remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos (dabar – Via Lietuva) techniniais dokumentais, geltonas foninis skydas naudojamas siekiant padidinti kelio ženklo matomumą, ypač pavojingose vietose, tokiose kaip pėsčiųjų perėjos prie mokyklų ar kitose intensyvaus eismo zonose. Šie techniniai dokumentai pateikia rekomendacijas dėl tokių papildomų priemonių taikymo, nors tai nėra tiesiogiai įtvirtinta minėtose taisyklėse.
Kitaip tariant "žiūrėk žioply čia PERĖJA, vadovaukis atitinkamu KET punktu" .Jei vairuotojas ir pėstysis abipusiai čia laikosi KET, tai perėja nėra išskirtinė ir pavojinga kaip tokia.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai vienam poste duodi alia pavojingâ pavyzdį, o kitame jau sakai visas vienodai laikai. Išsižadi savo žodžių? Gi ženklâ ryškina ne todėl kad pačio ženklo nesimato, o situacijos kelyje
Buvo replika į siūlymą atleisti gazą..., tai pateikiau pavyzdį, kur praktiškai atleidimo nepakanka, kai netoli perėjos esant pėsčiajam tiesiog turi stabdyti ir spėlioti, jis eis per perėją ar ne. Ir jei nebus abipusio supratimo, čia nukentėjusių visados bus. Tai kur čia ko išsižadėjau?
Taupant laiką, nors DI 100 procentu negalima pasitikėti, bet pateiksiu: praktikoje, remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos (dabar – Via Lietuva) techniniais dokumentais, geltonas foninis skydas naudojamas siekiant padidinti kelio ženklo matomumą, ypač pavojingose vietose, tokiose kaip pėsčiųjų perėjos prie mokyklų ar kitose intensyvaus eismo zonose. Šie techniniai dokumentai pateikia rekomendacijas dėl tokių papildomų priemonių taikymo, nors tai nėra tiesiogiai įtvirtinta minėtose taisyklėse.
Kitaip tariant "žiūrėk žioply čia PERĖJA, vadovaukis atitinkamu KET punktu" .Jei vairuotojas ir pėstysis abipusiai čia laikosi KET, tai perėja nėra išskirtinė ir pavojinga kaip tokia.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPradžiai reikia apriboti (ne teisiškai, bet techniškai) moticiklų maksimalų greitį iki 25-30 km/h. Ir, svarbiausia - uždrausti elspirtukus ir eldviračius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKodėl aš net netikrinęs žinau kad vienintelis kuris deda patiktukus ant Aleksio yra Kristupas
Komentuoti:
-
Kodėl aš net netikrinęs žinau kad vienintelis kuris deda patiktukus ant Aleksio yra Kristupas
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTodėl juos ir reikia saugoti, o ne naikinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
„Foninis skydo naudojimas (papildomas geltonas fonas aplink kelio ženklą) taikomas siekiant padidinti kelio ženklo matomumą blogomis oro sąlygomis, tamsiu paros metu arba pavojingose vietose (pvz., prie mokyklų, sankryžų, pavojingų perėjų).“
Tai kur suklydau sakydamas "perėjos ženklo pastebimumui padidinti"? Ar turėjau būtinai tiksliai atkartoti?
Techniškai visos perėjos yra vienodos, tik kai kuriose didesne tikimybė kažkam išbėgti, tad visas nereguliuojamas perėjas aš vienodai laikau pavojingomis. Ar be geltono fono čia jau būtų galima atsipalaiduot?
Su dabartiniu traktavimu, tai idealiausia vieta nežymėtai policijos auto su fotoaparatu... pasuko pėstysis galvą į perėją.. pykšt te bauda už nepraleidimą.. o pėstysis kaip ėjo tolyn ir nuėjo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Na va, pasirodo didžiausi ženklinimo kritikuotojai net nežino, kodėl kai kur ženklai išryškinami. Galbűt dėl neįprastų sąlygų, kaip prastas matomumas, nepakankami saugos atstumai, reikalaujantys papildomo dėmesio? Ne?
Tai kur suklydau sakydamas "perėjos ženklo pastebimumui padidinti"? Ar turėjau būtinai tiksliai atkartoti?
Techniškai visos perėjos yra vienodos, tik kai kuriose didesne tikimybė kažkam išbėgti, tad visas nereguliuojamas perėjas aš vienodai laikau pavojingomis. Ar be geltono fono čia jau būtų galima atsipalaiduot?
Su dabartiniu traktavimu, tai idealiausia vieta nežymėtai policijos auto su fotoaparatu... pasuko pėstysis galvą į perėją.. pykšt te bauda už nepraleidimą.. o pėstysis kaip ėjo tolyn ir nuėjo.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: