Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Taip. Dėl to ir kyla klausimas nuo kada gatvėje bet kur turiu stot ir praleist pėstįjį.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Teises bent turi?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kokią pirmenybę turi pėstieji prieš transportą gatvėse?
Vairuotojui nutrenkus ne perėjoje vertinama daug aplinkybių. Gaunasi 50/50 kaltė jei vairuotojas galėjo pastebėti, bet nieko nedarė, kad išvengtų susidūrimo. Vien vairuotojo kaltė nutrenkus pėstįjį ne perėjoje išimtiniai atvejai. Su sąlyga, kad neįskaičiuojam gyvenamosios zonos.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Kalba buvo apie pėsčiųjų perėjas dviračių takuose, o ne pėsčiuosius dviračių take.
Lygiai taip pat pėstieji turi pirmenybę prieš transportą gatvėse.
Dviratininkai apskritai turi per mažai atsakomybių pagal savo pavojingumą, kai tuo tarpu vairuotojas, net ir nutrenkęs ką nors ne perėjoje, lieka kaltas.
Vairuotojui nutrenkus ne perėjoje vertinama daug aplinkybių. Gaunasi 50/50 kaltė jei vairuotojas galėjo pastebėti, bet nieko nedarė, kad išvengtų susidūrimo. Vien vairuotojo kaltė nutrenkus pėstįjį ne perėjoje išimtiniai atvejai. Su sąlyga, kad neįskaičiuojam gyvenamosios zonos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ane? Tai gal ir su mašina važiuojant pėsčiuosius reikia bilekur praleist, nes jie turi pirmenybę?
Jei pėstieji turi pirmenybę prieš dviračius dvirtakiuose, tai matyt ir pėstiesiems galima eiti dvirtakiu. Tik tada klausimas kam atskiri ženklai - dviračių takas ir pėsčiųjų ir dviračių takas.
Lygiai taip pat pėstieji turi pirmenybę prieš transportą gatvėse.
Dviratininkai apskritai turi per mažai atsakomybių pagal savo pavojingumą, kai tuo tarpu vairuotojas, net ir nutrenkęs ką nors ne perėjoje, lieka kaltas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Turi visur. Dviratis nėra aukščiausioji transporto forma, kad jam turėtų būti kuriama aukščiausio lygio infrastruktūra, taikomos specialios taisyklės ir duodamas visada pirmumas. Aptemptašikniai gali ir pasidairyt, ne tik į priekinę padangą žiūrėt.
Jei pėstieji turi pirmenybę prieš dviračius dvirtakiuose, tai matyt ir pėstiesiems galima eiti dvirtakiu. Tik tada klausimas kam atskiri ženklai - dviračių takas ir pėsčiųjų ir dviračių takas.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pėstieji yra silpnoji grandis, bet tai nereiškia, kad turi pirmenybę bilekur.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Čia tipiškas pavyzdys to, ką Kuodis internetuose vadina lojerizmu (o iš tiesų tam tikra autizmo forma) - kai ženklas, kablelis ar paragrafas yra svarbiau už sveiką protą. Bet kuriam mąstančiam žmogui yra aišku, kad fūra avarijoje pavojingesnė už lengvajį automomobilį, automobilis už dviratį su dviratininku, dviratis su dviratininku už pėsčiąjį. Pėstieji yra silpnoji grandis, kuriems visi kiti eismo dalyviai (net ir save išskirtiniais laikantys dviratininkai) turi skirti padidintą dėmesį.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kodėl dviratininkas turi rūpintis ar šalia per gatvę yra perėja? Aš važiuodamas žiūriu į priekį, o ne į šonus. O jei žmogus eina statmenai į dviračių - tai nereiškia, kad turiu stabdyti ir jį praleisti. Zebras išspręstų šitas problemas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Dviratininkas turi rūpintis kad praleistų pėsčiusius kurie turi pirmenybę. Gal automobilis irgi turi nesurūpinti kad per perėją eina pėstysis nes vairuotojas žiūri į kelią o ne į šonus?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kodėl dviratininkas turi rūpintis ar šalia per gatvę yra perėja? Aš važiuodamas žiūriu į priekį, o ne į šonus. O jei žmogus eina statmenai į dviračių - tai nereiškia, kad turiu stabdyti ir jį praleisti. Zebras išspręstų šitas problemas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Esmė kad reikia ne zebro, o kad dviratininkai neišjungtų smegenų važiuodami.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Na taip. Turėjau omeny kai dvirtakis nėra gatvės dalis. O tokiais atvejais kaip prie Balto tilto irgi turėtų būti zebras.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu pėstysis kertą gatvę ir eina tiesiai šaligatviu, tai kirsdamas ne tik automobilių važiuojamąją dalį, bet ir dviračių važiuojamąją dalį išlaiko pirmenybę.
Pavyzdys - upės gatvė prie baltojo tilto. Ten kirsti dviračių taką yra pėsčiojo pirmenybė.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Man rodos be perėjos ir nėra pėsčiųjų pirmenybės? Ar kalbi apie tas vietas kur yra perėja?
Pavyzdys - upės gatvė prie baltojo tilto. Ten kirsti dviračių taką yra pėsčiojo pirmenybė.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąReikėtu ir priminti dviratininkams, kad ten pėsčiojo pirmenybė, nes dabar labai nepatenkinti būna jeigu bandai pereiti dviračių taką.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNuorodos niekaip nepaneigia paties rašyto teiginio. Dar mokini kitus skaityt:
Komentuoti:
-
Nuorodos niekaip nepaneigia paties rašyto teiginio. Dar mokini kitus skaityt:
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąmaniau mokėjimas skaityti yra privalomas norint gauti teises?
Komentuoti:
-
https://www.google.lt/maps/@54.93125...8192?entry=ttu
https://www.google.lt/maps/@54.92815...8192?entry=ttu
https://www.google.lt/maps/@54.93431...8192?entry=ttu
https://www.google.lt/maps/@55.46139...8192?entry=ttu
https://www.google.lt/maps/@54.57858...8192?entry=ttu
Komentuoti:
Komentuoti: