Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Ar kur nors JAU pakeitė radaro ženklą? Iš "negreičio kontrolė" į "greičio kontrolė" arba atvirkščiai pagal tai kas faktiškai sumontuota?
    Tik nukabino senus. Naujų dar neteko užmatyt. Matomai, kaip visada - laukė įsigaliojimo ir tik tada ėmė ieškoti, kas pagamins

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Ar kur nors JAU pakeitė radaro ženklą? Iš "negreičio kontrolė" į "greičio kontrolė" arba atvirkščiai pagal tai kas faktiškai sumontuota?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Kiek iš tų taip važiuojančių ir taip teisių neturi ir nieko dėti nesiruošia?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai visi važiuojantys ne taip kaip aš turėtų teises padėt. Bet vat bėda - nededa, o toliau važinėja.
    Įspėjimų apskritai neturėtų būti, o čia matai dar reikia kiekvienam individualiai pagal nusikaltimą įspėjinėt.
    Tik tie, kurie pažeidinėja/nežino KET.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tiems nuėmėjams reikėtų teises į stalčių dėti, nemoka KET.
    Tai visi važiuojantys ne taip kaip aš turėtų teises padėt. Bet vat bėda - nededa, o toliau važinėja.
    Įspėjimų apskritai neturėtų būti, o čia matai dar reikia kiekvienam individualiai pagal nusikaltimą įspėjinėt.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Kaip nereikia? Daug kas nuima greitį iki -20 nuo leistino.
    Tiems nuėmėjams reikėtų teises į stalčių dėti, nemoka KET.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Šiandien įsigalioja KET pokyčiai: naujos taisyklės ir kelio ženklai
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/12/...kelio-zenklai/

    Kaip suprantu pagaliau nebeklaidins magistralėje Kaunas Klaipėda radarų ženklai, kur fiksuoja ne greitį, bet žmonės galvoja, kad greitį
    Važiavau šiandien Kaunas - Vilnius. Sėkmingai toliau stovi kelio ženklai su fotoaparatu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O koks čia klaidinimas? Juk dėl to ženklo nereikia nieko daryti.
    Kaip nereikia? Daug kas nuima greitį iki -20 nuo leistino.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Šiandien įsigalioja KET pokyčiai: naujos taisyklės ir kelio ženklai
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/12/...kelio-zenklai/

    Kaip suprantu pagaliau nebeklaidins magistralėje Kaunas Klaipėda radarų ženklai, kur fiksuoja ne greitį, bet žmonės galvoja, kad greitį
    O koks čia klaidinimas? Juk dėl to ženklo nereikia nieko daryti.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Šiandien įsigalioja KET pokyčiai: naujos taisyklės ir kelio ženklai
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/12/...kelio-zenklai/

    Kaip suprantu pagaliau nebeklaidins magistralėje Kaunas Klaipėda radarų ženklai, kur fiksuoja ne greitį, bet žmonės galvoja, kad greitį
    tie žmonės, kurie galvoja jog ten matuoja greitį, ir sudėjus senus ženklus galvos kad ten matuoja greitį.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Šiandien įsigalioja KET pokyčiai: naujos taisyklės ir kelio ženklai
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/12/...kelio-zenklai/

    Kaip suprantu pagaliau nebeklaidins magistralėje Kaunas Klaipėda radarų ženklai, kur fiksuoja ne greitį, bet žmonės galvoja, kad greitį

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dar kartą iš naujos redakcijos cituoju paryškintai. Atsakyk tada kiek metrų turi būti minimaliai, pagal tas kitas taisykles:

    Skelk savo skaičių iš nurodytų taisyklių ir ginčas baigsis.
    Pabandykim taip: ŠĮT 100m ribojimas (nors ir taip buvo labiau rekomendacinio pobūdžio) panaikintas. Taip? Tuo pačiu užtvirtinta, kad ribojimus gali nustatyti tik PPOT. Taip? Kodėl to reikėjo? Nes tai buvo vienas iš tų atvejų, kai vienas dokumentas prieštarauja kitam. Kam prieštarauja? Tam pačiam tamstos minėtam PPOT 21 skirsniui, kuris kaip tik liepia įšviesoforint nereguliuojamas perėjas 100m atstumu nuo kitų šviesoforų. Tai yra labai pavojinga kombinacija, nes per žalią važiuojantis vairuotojas nesitikės pėsčiojo išėjimo, o pėstysis eis, nes turi pirmenybę. O dažni šviesoforai gali klaidinti tik dėl to, kad dar esame pripratę matyti šviesoforus ir už sankryžos.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dar kartą iš naujos redakcijos cituoju paryškintai. Atsakyk tada kiek metrų turi būti minimaliai, pagal tas kitas taisykles:
    55. Rekomenduojama, kad šviesoforais reguliuojamos pėsčiųjų perėjos būtų įrengtos ne per tankiai. Jeigu poreikis pereiti kelią yra visame kelio ruože, šviesoforais reguliuojamas pėsčiųjų perėjas galima įrengti ir mažesniu atstumu viena nuo kitos, tačiau ne mažesniu kaip nustatyta Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklėse.
    Skelk savo skaičių iš nurodytų taisyklių ir ginčas baigsis.
    Paskutinis taisė dondc; 2024.10.29, 18:11. Priežastis: URL

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Toliau nesutinku (nebent gausiu nuorodą). Pateikiu specialiai seną 2012 m. redakciją, kur būtent dar buvo konkrečiai 100 m nurodyta būtent šviesoforinių perėjų skiltyje.:
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
    Click image for larger version Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	62,1 kB ID:	2162300

    Naujoje redakcijoje 100 m termine nėra, bet nuoroda į tas kitas taisykles, kur jau ne "apie 100 m", bet konkretūs 100 m.
    Blemba, kiek galima ginčytis? Nauja redakcija panaikino, reiškia nebegalioja. Antroje nuorodoje kalbama jau nebe apie šviesoforus, o nereguliuojamas perėjas. Kas dar verčia abejoti, kad šviesoforai būna ir dažniau už 100m?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Žodis "Šviesoforais" pridėtas, nes žmonės neatskirdavo perėjos nuo reguliuojamos perėjos. Bet matomai nepadeda. 100m atstumas prie šviesoforų neminimas. Jis paminėtas tik prie perėjų (nešviesoforinių).
    Toliau nesutinku (nebent gausiu nuorodą). Pateikiu specialiai seną 2012 m. redakciją, kur būtent dar buvo konkrečiai 100 m nurodyta būtent šviesoforinių perėjų skiltyje.:
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	62,1 kB ID:	2162300

    Naujoje redakcijoje 100 m termine nėra, bet nuoroda į tas kitas taisykles, kur jau ne "apie 100 m", bet konkretūs 100 m. Sekančiose taisyklėse išvis nerašo ar ten nereguliuojamos, ar reguliuojamos perėjos, bet pirminės taisyklės liepia naudotis tomis sąlygomis (net jei tebūnie ten nereguliuojamų perėjų taisyklės, bet jos taikytinos ir reguliuojamoms (pagal kitą teisės aktą)).
    Paskutinis taisė dondc; 2024.10.29, 17:56.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nesutinku. Prašom tada duoti savo nuorodą su punktais. Pvz. pirmasis mano 55. punktas iš skilties Šviesoforais reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ne sankryžose (2012 m. buvo Reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ne sankryžose) senoje 2012 m. suvestinėje redakcijoje buvo 52. punktu ir originaliai buvo ten minėtas tas pats 100 m min. atstumas:
    Žodis "Šviesoforais" pridėtas, nes žmonės neatskirdavo perėjos nuo reguliuojamos perėjos. Bet matomai nepadeda. 100m atstumas prie šviesoforų neminimas. Jis paminėtas tik prie perėjų (nešviesoforinių).

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Va tiek galioja ket uždaroj (ne viešoj) teritorijoj: https://youtu.be/GZe2NcAZRvM?si=3iKCNeaKEm-UEPQ1

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    jei nutiks eismo įvykis
    KET arba galioja arba ne. Jeigu negalioja, tai eismas nėra reglamentuojamas pagal KET, todėl įvykio taip pat negalima aiškinti pagal KET. Bet kadangi galioja, tai pagal KET gali nustatyti įvykio kaltininką.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu nustato pagal KET, tai vadinasi KET galioja, a?
    jei nutiks eismo įvykis

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nesutinku. Prašom tada duoti savo nuorodą su punktais. Pvz. pirmasis mano 55. punktas iš skilties Šviesoforais reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ne sankryžose (2012 m. buvo Reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ne sankryžose) senoje 2012 m. suvestinėje redakcijoje buvo 52. punktu ir originaliai buvo ten minėtas tas pats 100 m min. atstumas:
    52. Rekomenduojama, kad reguliuojamosios pėsčiųjų perėjos būtų įrengtos ne per tankiai. Jeigu poreikis pereiti kelią yra visame kelio ruože, reguliuojamąsias pėsčiųjų perėjas tenka rengti ir mažesniu atstumu viena nuo kitos (apie 100 m).
    Paskutinis taisė dondc; 2024.10.29, 11:13.

    Komentuoti:

Working...
X