Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tavo problemsai - eik pėsčias arba važiuok automobiliu. Jeigu aš stoviu kamštyje ir matau motociklininką, kuris važiuoje tarp eilių - visada užkertu jam kelią. O jeigu motociklinkas bando lenkti per kelkraštį - visada staigiai užkertu jam kelią, kadjis nukristų į griovį.
    Kurią naktį sapnavai tokį šlapią sapną?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Jei nors kartą teko važiuoti dviračiu šalia gatvės, kur daug šviesoforų/perėjų, tai bus akivaizdu, kad nulipinėti ir vestis dviratį jau po kokio 3 karto pasidaro vienodai ir beveik niekas taip nedaro. Tai pasiūlymas labai geras ir į temą.
    Tavo problemsai - eik pėsčias arba važiuok automobiliu. Jeigu aš stoviu kamštyje ir matau motociklininką, kuris važiuoje tarp eilių - visada užkertu jam kelią. O jeigu motociklinkas bando lenkti per kelkraštį - visada staigiai užkertu jam kelią, kadjis nukristų į griovį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Jei kažkas nespės sustoti su tavo 30+ perėjoje, tai bus tik tavo chirurginių varžtų problema. Ir draudimui gali būti įdomu kas čia toks, minkštas ir nepakankamai greitas, automobilius gadina.
    Su dabartiniu reguliavimu viskas aišku kieno pusėj problema. Jei važiuot leis - velnias žino kaip įrodyt be registratorių ir t.t.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Labiau kaip naglas dviratininkas žinau kaip galima lakstyt mieste. Ar tamsta pro visas perėjas važiuoji 10km/h, kad spėtum sustot kai išlėksiu iš už reklaminio stendo ar šimaškrūmių ant 30+ ? Nors ir tai negarantuoju, kad spėsi sustot.
    Jei kažkas nespės sustoti su tavo 30+ perėjoje, tai bus tik tavo chirurginių varžtų problema. Ir draudimui gali būti įdomu kas čia toks, minkštas ir nepakankamai greitas, automobilius gadina.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Man atrodo jūs abu apie skirtingus lazdos galus kalbate.

    Taip, būna "stirnų", kurios šokinėja į gatvę. Labiausiai "nevirškinu" tokių, kurie vietoje to, kad tinkamai apsidairytų, galvą nusukę į priešingą eismo kryptį eina, o priėję gatvės vidurį praktiškai į kitą pusę nusuka, taip specialiai parodydami, kad jiems px, ar juos nutrenks, ar ne, nes gi jų pirmenybė. Kai tuo tarpu aš praktiškai kol einu per gatvę, tol palaikau akių kontaktą su vairuotojais, prieš tai, kaip senais laikais Algis "Greitai" sakė TomTom navigacijoje, "Kaip vyturėlis galvą pasukiojęs" keturis kartus.

    Taip, būna "erelių" kurie prie perėjos sustos paskutinę akimirką, taip parodydami, jog jei norėtų - suvažinėtų pėstyjį, todėl jo geriau neversti sustoti.

    Nu ką padarysi. Debilų visose gyvenimo srityse galima sutikti. Bet ar dėl tų ribinių debilų verta ginčytis?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Koją nuo gazo nukelk prieš perėją ir pamatysi. Ar, kaip ir ponas R, turi alergiją pristabdymams?
    Asmenines nuoskaudas prašom išaiškinti asmeniškai su ponu R...

    Tai kiek pvz. reikia koją nukelt šioje vietoje? 13 A10 – „Google“ žemėlapiai
    Kiek trunka laiko iš tiesiog kulniuojančio pėsčiojo šaligatviu tapti einančiu per perėją?


    ​​​​​​​

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Koją nuo gazo nukelk prieš perėją ir pamatysi. Ar, kaip ir ponas R, turi alergiją pristabdymams?
    Labiau kaip naglas dviratininkas žinau kaip galima lakstyt mieste. Ar tamsta pro visas perėjas važiuoji 10km/h, kad spėtum sustot kai išlėksiu iš už reklaminio stendo ar šimaškrūmių ant 30+ ? Nors ir tai negarantuoju, kad spėsi sustot.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Norint kažką praleidinėti, reikia pirmiausia juos pamatyti. Perėjos ne miškas ir kaip stirnoms taip pat nereikėtų šokinėti.
    Koją nuo gazo nukelk prieš perėją ir pamatysi. Ar, kaip ir ponas R, turi alergiją pristabdymams?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Visur į vakarus nuo postsovoko vairuotojai geranoriškai stabdo ir praleidinėja, nepriklausomai ar nulipai ar nenulipai ar lianomis tarzaniškai perskridai. Vemti verčia vien nuo minties, kad yra vairuotojų, neketinančių kažko praleidinėti ant perėjos
    Ar į vakarus nuo to postsovoko dažni tokie atvejai, kai paspirtukų, dviračių vadeliotojai bando į saloną naglai per šoninius langus įlipti?
    Panevėžyje į automobilį atsitrenkė nepilnametės vairuojamas paspirtukas, mergina – ligoninėje
    Vemt verčia vien nuo minties, kad pajutus dabartinę begalinę laisvę, stabdant prie perėjos 8 iš 10 atvejų tu niekados nematai atsisukusiojo į automobilius pėsčiojo akių (žvilgsnis telefone, tiesiai į priekį, arba draugelius šalia).
    Norint kažką praleidinėti, reikia pirmiausia juos pamatyti. Perėjos ne miškas ir kaip stirnoms taip pat nereikėtų šokinėti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Jei nors kartą teko važiuoti dviračiu šalia gatvės, kur daug šviesoforų/perėjų, tai bus akivaizdu, kad nulipinėti ir vestis dviratį jau po kokio 3 karto pasidaro vienodai ir beveik niekas taip nedaro. Tai pasiūlymas labai geras ir į temą.
    Aš visada su dviračiu važiuoju per perėją. Daugių daugiausia prasispiriu jei kurį laiką nepraleidžia. Bet su tokiu pakeitimu klausimas kaip reiktų įrodyti, kad ne vairuotojas kaltas jei dviratininkas atskrenda 30km/h iš už žmonių minios ar reklaminio stendo ir neria į gatve?"

    Esamas reguliavimas su praktiniu taikymu atrodo visai saugus variantas kai dviratininkai itin atsargiai važiuoja per perėjas, nes kitaip bus patys kalti. Neteko girdėt apie piknaudžiavimus iš vairuotojų pusės.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Nežinau, ar naudinga kažkokius nišinius "What if" scenarijus svarstyti.
    Dabar jau visi ir taip važiuoja per perėjas, ir jokios diskusijos ar problemų nėra. Realiai, būtų tik legalizuotas toks veiksmas.
    O dėl eismo įvykio aplinkybių įrodymo, kai full-HD registratorių su microSD gali nusipirkti 100 Eur neišleidęs... Manau, turi būti neracionalus vairuotojas, kad be jo važinėtum. t'Sakant, ekstremalas, "living on the edge".

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Visur į vakarus nuo postsovoko vairuotojai geranoriškai stabdo ir praleidinėja, nepriklausomai ar nulipai ar nenulipai ar lianomis tarzaniškai perskridai. Vemti verčia vien nuo minties, kad yra vairuotojų, neketinančių kažko praleidinėti ant perėjos

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    vairuotojui teks įrodinėti kad sužvėrėjęs pedalgalvis nesivedė, o važiavo.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai dabar irgi rašo, kad per perėją reik vestis dviratį.... bet pagal statistiką nutrenktų važiuojančių kelios dešimtys Pasak policijos, nubaustų važiuojančių per perėją statistikos nėra, tai galimai ir apskritai nėra nubaustų?

    Tai klausimas lieka tas pats: kas įvykus eismo įvykiui turės įrodinėti? Sustojo, nesustojo, prilėtino, neprilėtino, važiavo pėsčiojo, sraigės ar dar kokiu greičiu... Ar nuosprendis vienareikšmiškas - perėja-avarija- vairuotoją ant ešafoto?
    Tai dabar dviratį vestis per perėją reikia ir kaltas vairuotojas jei nutrenks, nes vedančio dviratį pirmenybė.
    Važiuojant per perėją dviračiu - pirmenybė automobiliui, dviratis gali važiuoti tik praleidęs automobilius. Tai ne vairuotoją, o dviratininką ant ešafoto.

    Vedantis dviratį - vedančio pirmenybė perėjoje.
    Važiuojant per perėją dviračiu - automobilio pirmenybė.

    Nutrenkus pirmu atveju kaltas vairuotojas, nutrenkus antru atveju kaltas dviratininkas.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai, kad rašo jog dviratininkas turi sustoti ir praleisti automobibius.
    Tai dabar irgi rašo, kad per perėją reik vestis dviratį.... bet pagal statistiką nutrenktų važiuojančių kelios dešimtys Pasak policijos, nubaustų važiuojančių per perėją statistikos nėra, tai galimai ir apskritai nėra nubaustų?

    Tai klausimas lieka tas pats: kas įvykus eismo įvykiui turės įrodinėti? Sustojo, nesustojo, prilėtino, neprilėtino, važiavo pėsčiojo, sraigės ar dar kokiu greičiu... Ar nuosprendis vienareikšmiškas - perėja-avarija- vairuotoją ant ešafoto?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    "Prieš pėsčiųjų perėją jis privalėtų: sustoti, praleisti važiuojamąja kelio dalimi važiuojančias transporto priemones, pradėti važiuoti pėsčiųjų perėja tik įsitikinęs, kad tai yra saugu, važiuoti greičiu, artimu pėsčiojo judėjimo greičiui, duoti kelią pėstiesiems, jiems netrukdyti ir pan."

    Kas ir kaip kontroliuos šiuos punktus? Ar vairuotojas turės kas kart kirst per stabdžius, pamatęs dviratininką už 15-20m nuo perėjos. Nes kitu atveju užsivertus tokį ant kapoto jau turėsi pats įrodinėti, kad žemė ne plokščia.... sustojo, nesustojo, artimu greičiu, tolimu... o šventoji perėja, su nevisais šventais jos dalyviais...
    Jau su paspirtukais vargelis...
    Tai, kad rašo jog dviratininkas turi sustoti ir praleisti automobibius.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Jei nors kartą teko važiuoti dviračiu šalia gatvės, kur daug šviesoforų/perėjų, tai bus akivaizdu, kad nulipinėti ir vestis dviratį jau po kokio 3 karto pasidaro vienodai ir beveik niekas taip nedaro. Tai pasiūlymas labai geras ir į temą.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    "Prieš pėsčiųjų perėją jis privalėtų: sustoti, praleisti važiuojamąja kelio dalimi važiuojančias transporto priemones, pradėti važiuoti pėsčiųjų perėja tik įsitikinęs, kad tai yra saugu, važiuoti greičiu, artimu pėsčiojo judėjimo greičiui, duoti kelią pėstiesiems, jiems netrukdyti ir pan."

    Kas ir kaip kontroliuos šiuos punktus? Ar vairuotojas turės kas kart kirst per stabdžius, pamatęs dviratininką už 15-20m nuo perėjos. Nes kitu atveju užsivertus tokį ant kapoto jau turėsi pats įrodinėti, kad žemė ne plokščia.... sustojo, nesustojo, artimu greičiu, tolimu... o šventoji perėja, su nevisais šventais jos dalyviais...
    Jau su paspirtukais vargelis...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Seimo nario idėja – siūlo leisti važiuoti per perėjas nenulipus nuo dviračio

    Seime užgimė idėja keisti tvarką, kaip dviratininkai galėtų važiuoti per pėsčiųjų perėjas. Pagal dabartines taisykles dviratininkai tiek reguliuojamose, tiek nereguliuojamose perėjose dviratį gali tik stumtis šalia. Pagal naują siūlymą nulipti nuo dviračio būtų neprivaloma. Anot projekto iniciatorių, įstatymo projektu siekiama važiavimą dviračiu padaryti patrauklesnį ir patogesnį.

    Pagal šiuo metu galiojančias Kelių eismo taisykles (KET) dviratininkai, norėdami kirsti važiuojamąją kelio dalį per reguliuojamą ar nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, prieš tai privalo nulipti nuo dviračio ir šį stumtis šalia.

    Išimtis taikoma nebent tais atvejais, kai kelią kerta iš baltų kvadratų sudarytomis linijomis pažymėtas dviračių takas. Tokioje vietoje dviratininkas važiuojamąją dalį gali kirsti nenulipdamas nuo dviračio.

    Tačiau tokia tvarka gali būti pakeista. Seime įregistruotos Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisos, kuriose numatyta, kaip būtų galima kirsti kelią pėsčiųjų perėjose važiuojant įprastu ar motoriniu dviračiu. Šias pataisas įregistravo Seimo narys Rimas Jonas Jankūnas.

    „Šiuo metu galiojančio Lietuvos Respublikos Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo nuostatos nesuteikia dviratininkams galimybės važiuoti per pėsčiųjų perėjas, kas neatitinka nei tarptautinės praktikos, nei logikos, nes dviračiu leidžiama važiuoti ir šaligatviu (pėsčiojo greičiu), taip pat niekaip nedaro įtakos eismo saugumui. Nėra duomenų, pagrindžiančių bet kokius teigiamus pokyčius eismo saugumui būtent dėl šio reikalavimo ir net veikia priešingai – šio reikalavimo sistemiškai nesilaikoma kaip perteklinio ir nelogiško“, – dėstoma projekto aiškinamajame rašte.

    Jame priduriama, kad rengiant įstatymo projektą buvo atlikta 18-os institucijų ir įstaigų (ministerijų, teismų, policijos komisariatų, savivaldybių) apklausa dėl į avarijas patekusių dviratininkų važiuojant per pėsčiųjų perėjas.

    „Apklausos duomenys rodo, kad dviratininkų, važiuojančių per pėsčiųjų perėjas, avaringumas yra mažas. Minėtų 18 institucijų ir įstaigų atsakymai rodo, kad tik 2-ose institucijose buvo fiksuotas nedidelis avaringumas“, – nurodoma dokumente.

    Todėl nuspręsta siūlyti pakeitimus, atsisakant draudimo važiuoti įprastu ar motoriniu dviračiu per perėjas, taip pat aiškiai apibrėžiant, kaip saugiai turėtų elgtis važiuojantysis asmuo.

    Prieš pėsčiųjų perėją jis privalėtų: sustoti, praleisti važiuojamąja kelio dalimi važiuojančias transporto priemones, pradėti važiuoti pėsčiųjų perėja tik įsitikinęs, kad tai yra saugu, važiuoti greičiu, artimu pėsčiojo judėjimo greičiui, duoti kelią pėstiesiems, jiems netrukdyti ir pan.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tik nukabino senus. Naujų dar neteko užmatyt. Matomai, kaip visada - laukė įsigaliojimo ir tik tada ėmė ieškoti, kas pagamins
    Jei apmokestintuose keliuose - ten kažkas yra su etolingu ir teismais... matyt neveikia išvis.

    Komentuoti:

Working...
X