Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu nėra perėjos žymėjimo gatvių susikirtime automobilis vis tiek turi praleisti. Kodėl dviratininkus laikai tokiais bukais?
    Susikirtime reikia praleisti tada jei kerti pėsčiojo eismo juostą išvažiuodamas/įvažiuodamas į gatvę. Bet jei tavo pagrindinis ir pėstysis ateina palei šalutinį kelią - tada jis neturi pirmenybės.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Visada reikia jeigu jie eina tam skirtoje vietoje. KET juk skaitėte.
    Mano pasiūlymas ir buvo, kad reikia pažymėti tam skirtas vietas pagal KET.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    realiai tos pėsčiųjų perėjos ant dvirtakio mažina saugumą, nes pėstieji jomis žygiuoja nesidairydami, nes "nu juk perėja, mus turi praleisti",

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tada ant dviračių tako turi būti atitinkamas žymėjimas. Vairuotojai irgi žiūri į žymėjimą gatvėje, o ne šalia esančiame dvirtakyje.
    Jeigu nėra perėjos žymėjimo gatvių susikirtime automobilis vis tiek turi praleisti. Kodėl dviratininkus laikai tokiais bukais?
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nuo kada eilinėj gatvėj, ne autostradoj ir ne gyvenamojoj zonoj, reikia praleisti pėsčiuosius?
    Visada reikia jeigu jie eina tam skirtoje vietoje. KET juk skaitėte.
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Teko pasivažinėti Graikijoje. Ten pėsčiuosius praleidžia bet kur, pėstieji praleidžia mašinas nereguliuojamose perėjose. Nuo tokio lengvo chaoso šaranų ir priusų vairuotojams galvos sprogtų.
    Graikija dar nieko, Ispanijoje susidariau nuomonę kad šviesaforai tiek pėstiesiems tiek automobiliams ten yra tik rekomendacinio pobūdžio.
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Ačiū už konkrečius pavyzdžius, pirmąkart regiu tokius dalykus. Pataisykit jei klystu, bet nesant jokių ženklų, tas ženklinimas ant tako nei kažką reiškia, nei kažkam suteikia pirmumą.
    Ten ir be ženklo yra pėsčiojo pirmumas.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    jūs įsivaizduojat kelias dviračiams labai skiriasi nuo kelio automobiliams? ant automobilių kelio uždedi ženklą kad „dviračių takas“ ir vis tiek galioja viskas kaip paprastoje gatvėje.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Tokios perėjos įrengimas yra tiesiog kvailystė, kuri neatitinka nei KET, nei pėsčiųjų perėjų įrengimo taisyklių. Čia eilinis Antono Nikitino ir Edgaro Starkevičiaus bulšitas, kaip ir „dviračių gatvės“.
    Liūdna, kad žmonės nesupranta kokiu tikslu turi būti įrengiamos perėjos ir įsivaizduoja, kad perėja yra eismo saugumo priemonė.
    Tikrai ne didesnė kvailystė už Balto tilto - Upės gatvės pėsčiųjų-dviratininkų-automobilistų eismo mazgą.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Čia eilinis Antono Nikitino ir Edgaro Starkevičiaus bulšitas
    seubas, anie ir Lenkiją sudarkė?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    argumentuoti pėsčiųjų perėjų įrengimą gyvenamojoje zonoje ar automobilių stovėjimo aikštelėse. Bet kaip žinome ten jų įrengimas irgi negalimas.
    tikrai tikrai? https://goo.gl/maps/xFc4dsp9nPSJwdjy9

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kodėl absurdo? Labai geras priminimas dviratininkams, kad toje vietoje reiktų atkreipti dėmesį į pėsčiuosius ir juos praleisti.
    Tokios perėjos įrengimas yra tiesiog kvailystė, kuri neatitinka nei KET, nei pėsčiųjų perėjų įrengimo taisyklių. Čia eilinis Antono Nikitino ir Edgaro Stankevičiaus bulšitas, kaip ir „dviračių gatvės“.
    Liūdna, kad žmonės nesupranta kokiu tikslu turi būti įrengiamos perėjos ir įsivaizduoja, kad perėja yra eismo saugumo priemonė.
    Paskutinis taisė KEdas; 2023.09.11, 23:04.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Ačiū už konkrečius pavyzdžius, pirmąkart regiu tokius dalykus. Pataisykit jei klystu, bet nesant jokių ženklų, tas ženklinimas ant tako nei kažką reiškia, nei kažkam suteikia pirmumą.
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kodėl absurdo? Labai geras priminimas dviratininkams, kad toje vietoje reiktų atkreipti dėmesį į pėsčiuosius ir juos praleisti.
    Taisyklėse nėra numatyta galimybių įrengti pėsčiųjų perėjas per dviračių takus. O jeigu pradėtume ženklinti perėjas, tuomet kaip atsvara turėtų atsirasti ir dviračių pervažų žymėjimas pėsčiųjų takuose ir šaligatviuose.
    Lygiai taip pat apie priminimus ir dėmesio atkreipimus būtų galima argumentuoti pėsčiųjų perėjų įrengimą gyvenamojoje zonoje ar automobilių stovėjimo aikštelėse. Bet kaip žinome ten jų įrengimas irgi negalimas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Pėsčiųjų perėja dviračių take? Ar galite pateikti šio absurdo pavyzdžių iš Lietuvos?
    Kodėl absurdo? Labai geras priminimas dviratininkams, kad toje vietoje reiktų atkreipti dėmesį į pėsčiuosius ir juos praleisti.

    Komentuoti:


  • bardakas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Pėsčiųjų perėja dviračių take? Ar galite pateikti šio absurdo pavyzdžių iš Lietuvos?
    Vilnius, Žirmūnai.

    https://goo.gl/maps/QVy1qqfJpMWWSkfb8

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Galima streetview pavyzdžių?
    https://www.google.lt/maps/@54.92116...8192?entry=ttu

    Pagal saugaus eismo įstatymą, pėsčiųjų perėja gali būti tik daiktas su kelio ženklais ir ženklinimu arba tik ženklais. Jeigu tik zebrai ant žemės tai jau nesiskaito? šiaip perėjos per dviračių taką tikrai gali būti, nėra parašyta kad galima tik ant automobilių kelio statyti perėją.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Galima streetview pavyzdžių?


    Ačiū. Jei tai būtų Lietuvoje, tai nesiskaitytų kaip pėsčiųjų perėja.
    Nežinau kaip ten skaitytusi, bet Lietuvoje tokių tikrai mačiau

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Kaune takai turi
    Galima streetview pavyzdžių?

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Ačiū. Jei tai būtų Lietuvoje, tai nesiskaitytų kaip pėsčiųjų perėja.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Pėsčiųjų perėja dviračių take? Ar galite pateikti šio absurdo pavyzdžių iš Lietuvos?
    galiu iš Lenkijos: https://goo.gl/maps/hV2Bg2K4fDivgKvw6

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Pėsčiųjų perėja dviračių take? Ar galite pateikti šio absurdo pavyzdžių iš Lietuvos?
    Kaune takai turi

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Tai gerai, aš ir dvirtakyje praleidžiu pėsčiuosius kai pėstysis eina per pažymėtą perėją per dvirtakį.
    Pėsčiųjų perėja dviračių take? Ar galite pateikti šio absurdo pavyzdžių iš Lietuvos?

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kad rodos jau kalba buvo nusisukus į autostradas ir dar velnias žino kur.

    Tai gerai, aš ir dvirtakyje praleidžiu pėsčiuosius kai pėstysis eina per pažymėtą perėją per dvirtakį. Arba kai išsuku iš dvirtakio ir kertu lygiagrečiai einančio trajektoriją. Bet kalba buvo apie pėsčiųjų pirmenybę dvirtakiuose neatsižvelgiant į zebro (ne)buvimą.



    Tas pats chaosytis puikiai veikia ir mūsuose kur mažiau eismo. Bet kas veikia kalabybiškiuose ir tuščiuose dvirtakiuose miegamuose rajonuose, tas nelabai veikia prie Balto tilto.
    Na taip, neteisingai supratau dalį pradinio pranešimo. Kaltas

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Nuo tada, kai jie yra perėjose. Ar mes ne apie perėjas kalbam?

    Dar juos reikia praleisti, jeigu kerti jų ėjimo trajektoriją, nesvarbu kokio tipo kelyje
    Kad rodos jau kalba buvo nusisukus į autostradas ir dar velnias žino kur.

    Tai gerai, aš ir dvirtakyje praleidžiu pėsčiuosius kai pėstysis eina per pažymėtą perėją per dvirtakį. Arba kai išsuku iš dvirtakio ir kertu lygiagrečiai einančio trajektoriją. Bet kalba buvo apie pėsčiųjų pirmenybę dvirtakiuose neatsižvelgiant į zebro (ne)buvimą.

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Teko pasivažinėti Graikijoje. Ten pėsčiuosius praleidžia bet kur, pėstieji praleidžia mašinas nereguliuojamose perėjose. Nuo tokio lengvo chaoso šaranų ir priusų vairuotojams galvos sprogtų.
    Tas pats chaosytis puikiai veikia ir mūsuose kur mažiau eismo. Bet kas veikia kalabybiškiuose ir tuščiuose dvirtakiuose miegamuose rajonuose, tas nelabai veikia prie Balto tilto.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nuo kada eilinėj gatvėj, ne autostradoj ir ne gyvenamojoj zonoj, reikia praleisti pėsčiuosius?
    Nuo tada, kai jie yra perėjose. Ar mes ne apie perėjas kalbam?

    Dar juos reikia praleisti, jeigu kerti jų ėjimo trajektoriją, nesvarbu kokio tipo kelyje

    Teko pasivažinėti Graikijoje. Ten pėsčiuosius praleidžia bet kur, pėstieji praleidžia mašinas nereguliuojamose perėjose. Nuo tokio lengvo chaoso šaranų ir priusų vairuotojams galvos sprogtų.

    Komentuoti:

Working...
X