Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nitro
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kas man atrodo labai idiotiškai. Kodėl automagistralėse ir greitkeliuose nebuvo galima šiose vietose prie matuoklių tiesiog pakabinti ženklo su 120 ir 130 km/h?
    Nes skiriasi maksimalus leistinas greitis vasarą ir žiemą - reiktų du kartus per metus kaitaliot ženklus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Prie kiekvieno greičio matuoklio bus įspėjamasis ženklas+ greičio ženklas, kad tikrai žinotų koks ten leistinas greitis.

    https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...nklai-n1443256
    Delfi buvo įdėtas toks ViaLietuva paveiksliukas
    Click image for larger version  Name:	b7f8fb74-cb5f-4228-b6d8-b4e762a7a5af.jpg Views:	0 Size:	141,1 kB ID:	2215062

    Kas man atrodo labai idiotiškai. Kodėl automagistralėse ir greitkeliuose nebuvo galima šiose vietose prie matuoklių tiesiog pakabinti ženklo su 120 ir 130 km/h? Jeigu reikia nurodyti greitį, tai ir reikia kabinti ženklą su greičiu. Juk niekur neparašyta, kad tokios kategorijos keliuose draudžiama pakabinti ženklą su pvz. 130 km/h ribojimu (kas dabar pastoviai šviečia švieslentėse A1). Pagal šią logiką ir vietoje 50 km/h reikėtų kabinti gyvenvietės ženklą.

    Kaip visada - idėja gera, bet įgyvendinimas kreivokas.

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Prie kiekvieno greičio matuoklio bus įspėjamasis ženklas+ greičio ženklas, kad tikrai žinotų koks ten leistinas greitis.
    https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...nklai-n1443256
    Siaip su greicio zenklais Lietuvoje toli iki tobulos situacijos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Prie kiekvieno greičio matuoklio bus įspėjamasis ženklas+ greičio ženklas, kad tikrai žinotų koks ten leistinas greitis.

    https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...nklai-n1443256

    Komentuoti:


  • MantasMa
    replied
    Tai ir dabar tie 25+ km/h mopedai/motociklai kaip ir privalo būti su numeriais ir draudimu, bet skraido kur nori ir kaip nori, nes nėra jokių reidų ir kontrolės, tame pagrindinė problema.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Man įdomu, ar kažkada kažkas pradės tvarkyti elektrinius motociklus, "paspirtukus" ir morolerius, kurie akivaizdžiai nepakliūna į dviračių kategoriją?
    Vakar vėl vos nesusidūriau su elektriniu motociklu, skuodžiančiu dviračiu/pėsčiųjų (!) taku. Monstras varė į Gariūnų kalną ne lėčiau nei automobiliai. Aišku, be jokių registracijos numerių.
    Reikia siūlyti visas transporto priemones su nominalia variklio/motoro galia virš 1 kW priverstine tvarka registruoti ir eksploatavimui reikalauti civilinio draudimo. Be sarkazmo sakau tai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Man įdomu, ar kažkada kažkas pradės tvarkyti elektrinius motociklus, "paspirtukus" ir morolerius, kurie akivaizdžiai nepakliūna į dviračių kategoriją?
    Vakar vėl vos nesusidūriau su elektriniu motociklu, skuodžiančiu dviračiu/pėsčiųjų (!) taku. Monstras varė į Gariūnų kalną ne lėčiau nei automobiliai. Aišku, be jokių registracijos numerių.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Taigi ponas, pats ir prikibai su savo geltonu fonu. Kartoju: turi kitokį fono paskirties pagrindimo dokumentą - dėk ant stalo, ir aš atsiimu savo žodžius, pripažįstu klydęs. O kol kas tai tik bėgimas nuo klausimo...
    Nu ok vasara, saulė į pakaušį, asfaltas sausas, ruko nėra, aplink laukai ir geltoname fone 70... kokias papildomas atsargumo priemones naudoji? Persižegnoji ar ką?
    Tokias, kurių pakanka skaudžioms pasekmėms išvengti, kai teismas nagrinėsis, ar padarei viską, kad jų išvengti, nes informuotas buvai netgi papildomai su dideliu užrašu "Avaringa sankryža". Vien pasakymo "neviršyjau" ar "mano pirmenybė" nevisad pakanka
    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.05.29, 20:33.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    VISI mokantys važiuoti dviračiu yra psichiškai nesveiki.
    O galima šitą priedurnį vėl išbanint, tik šį kart su visam?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Tai matyt pasirašė net neklausinėjęs, nes po tokio atsakymo nebūtum praėjęs
    VISI mokantys važiuoti dviračiu yra psichiškai nesveiki.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Taip, Jūsų Kelių Didenybe.
    Tu nesutinki su tuo, kad motociklus/mopedus/motorolerius/dviračius reikia uždrausti?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ir vėl senai visiems įkyrėjęs whataboutizmo žaidimas. Nu nespėliosiu kada ir pagal kokius kriterijus avaringumas ten pasikeitė.
    Neviršyti nustatyto greičio dar nereiškia imtis visų reikiamų atsargumo priemonių, kurias gali padiktuoti pvz. meteorologinės sąlygos. Didžiausią karą keliuose sukelia būtent tokie, teisinantys save formalaus draudimo nebuvimu
    Taigi ponas, pats ir prikibai su savo geltonu fonu. Kartoju: turi kitokį fono paskirties pagrindimo dokumentą - dėk ant stalo, ir aš atsiimu savo žodžius, pripažįstu klydęs. O kol kas tai tik bėgimas nuo klausimo...
    Nu ok vasara, saulė į pakaušį, asfaltas sausas, ruko nėra, aplink laukai ir geltoname fone 70... kokias papildomas atsargumo priemones naudoji? Persižegnoji ar ką?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Tai pagal KET, ką reikia kitaip daryti artėjant prie tokių ženklų geltoname fone, lyginant su tiesiog ženklais?
    Šitą žaidimą galima žaisti be galo. Pagal KET, ką reiktų kitaip daryti Kaune pamačius rombus ant asfalto? O pagal baudžiamąjį kodeksą už kokį administracinį pažeidimą galima nubausti? O pagal...

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ir vėl senai visiems įkyrėjęs whataboutizmo žaidimas. Nu nespėliosiu kada ir pagal kokius kriterijus avaringumas ten pasikeitė.
    Neviršyti nustatyto greičio dar nereiškia imtis visų reikiamų atsargumo priemonių, kurias gali padiktuoti pvz. meteorologinės sąlygos. Didžiausią karą keliuose sukelia būtent tokie, teisinantys save formalaus draudimo nebuvimu
    Tai pagal KET, ką reikia kitaip daryti artėjant prie tokių ženklų geltoname fone, lyginant su tiesiog ženklais?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Aha matau sliekų radai, tai kapstai giliau...
    Tai pateik formuluotę, paaiškinimą, kokiu dokumentu remiantis ir kaip kitaip aš turėčiau pravažiuoti šią perėją su geltonu fonu? Ką turėčiau daryti kitaip nei visose kitose perėjose? ką geltonas fonas mane įpareigoja pagal KET?
    Kitas atvejis 122 – „Google“ žemėlapiai... ką turiu daryti papildomai kitaip, nei laikytis man nurodyto maksimalaus greičio? Beje dabar to fono jau nebėra, niekas nepasikeitė, tik įvažiuojantys iš šalutinio tapo drausmingesni. Tad "pavojinga sankryža" patapo nepavojinga, tik dėl to, kad šalutinio ir pagrindinio kelio dalyviai, laikosi atitinkamų ženklų.
    Jei jau taip prikibai, ta laukiu kur parašyta geltono fono paskirtis? Galėsim tada iškinkyti
    Ir vėl senai visiems įkyrėjęs whataboutizmo žaidimas. Nu nespėliosiu kada ir pagal kokius kriterijus avaringumas ten pasikeitė.
    Neviršyti nustatyto greičio dar nereiškia imtis visų reikiamų atsargumo priemonių, kurias gali padiktuoti pvz. meteorologinės sąlygos. Didžiausią karą keliuose sukelia būtent tokie, teisinantys save formalaus draudimo nebuvimu

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Čia jau pats sliekų ieškai pasikinkęs formuluotę apie "ženklo matomumą", kai reali priežastis yra atkreipti dėmesį į tai, apie ką jis ir įspėja - pavojingą situaciją. Gi pats rašei, kad sunku suprasti ar pėstysis pasuks kirsti ar nepasuks - tai te tau įspėjimas. Kur geras matomumas, nelaksto vaikai ir neįvyksta įvykių, ten ir nestato tokių
    Aha matau sliekų radai, tai kapstai giliau...
    Tai pateik formuluotę, paaiškinimą, kokiu dokumentu remiantis ir kaip kitaip aš turėčiau pravažiuoti šią perėją su geltonu fonu? Ką turėčiau daryti kitaip nei visose kitose perėjose? ką geltonas fonas mane įpareigoja pagal KET?
    Kitas atvejis 122 – „Google“ žemėlapiai... ką turiu daryti papildomai kitaip, nei laikytis man nurodyto maksimalaus greičio? Beje dabar to fono jau nebėra, niekas nepasikeitė, tik įvažiuojantys iš šalutinio tapo drausmingesni. Tad "pavojinga sankryža" patapo nepavojinga, tik dėl to, kad šalutinio ir pagrindinio kelio dalyviai, laikosi atitinkamų ženklų.
    Jei jau taip prikibai, ta laukiu kur parašyta geltono fono paskirtis? Galėsim tada iškinkyti

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Pradžiai rekomenduočiau pasekti apie ką ir dėl ko buvo replikuota... bet čia juk sudėtingiau nei sliekų ieškoti
    Buvo replika į siūlymą atleisti gazą..., tai pateikiau pavyzdį, kur praktiškai atleidimo nepakanka, kai netoli perėjos esant pėsčiajam tiesiog turi stabdyti ir spėlioti, jis eis per perėją ar ne. Ir jei nebus abipusio supratimo, čia nukentėjusių visados bus. Tai kur čia ko išsižadėjau?
    Taupant laiką, nors DI 100 procentu negalima pasitikėti, bet pateiksiu: praktikoje, remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos (dabar – Via Lietuva) techniniais dokumentais, geltonas foninis skydas naudojamas siekiant padidinti kelio ženklo matomumą, ypač pavojingose vietose, tokiose kaip pėsčiųjų perėjos prie mokyklų ar kitose intensyvaus eismo zonose. Šie techniniai dokumentai pateikia rekomendacijas dėl tokių papildomų priemonių taikymo, nors tai nėra tiesiogiai įtvirtinta minėtose taisyklėse.
    Kitaip tariant "žiūrėk žioply čia PERĖJA, vadovaukis atitinkamu KET punktu" .Jei vairuotojas ir pėstysis abipusiai čia laikosi KET, tai perėja nėra išskirtinė ir pavojinga kaip tokia.
    Čia jau pats sliekų ieškai pasikinkęs formuluotę apie "ženklo matomumą", kai reali priežastis yra atkreipti dėmesį į tai, apie ką jis ir įspėja - pavojingą situaciją. Gi pats rašei, kad sunku suprasti ar pėstysis pasuks kirsti ar nepasuks - tai te tau įspėjimas. Kur geras matomumas, nelaksto vaikai ir neįvyksta įvykių, ten ir nestato tokių

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai vienam poste duodi alia pavojingâ pavyzdį, o kitame jau sakai visas vienodai laikai. Išsižadi savo žodžių? Gi ženklâ ryškina ne todėl kad pačio ženklo nesimato, o situacijos kelyje
    Pradžiai rekomenduočiau pasekti apie ką ir dėl ko buvo replikuota... bet čia juk sudėtingiau nei sliekų ieškoti
    Buvo replika į siūlymą atleisti gazą..., tai pateikiau pavyzdį, kur praktiškai atleidimo nepakanka, kai netoli perėjos esant pėsčiajam tiesiog turi stabdyti ir spėlioti, jis eis per perėją ar ne. Ir jei nebus abipusio supratimo, čia nukentėjusių visados bus. Tai kur čia ko išsižadėjau?
    Taupant laiką, nors DI 100 procentu negalima pasitikėti, bet pateiksiu: praktikoje, remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos (dabar – Via Lietuva) techniniais dokumentais, geltonas foninis skydas naudojamas siekiant padidinti kelio ženklo matomumą, ypač pavojingose vietose, tokiose kaip pėsčiųjų perėjos prie mokyklų ar kitose intensyvaus eismo zonose. Šie techniniai dokumentai pateikia rekomendacijas dėl tokių papildomų priemonių taikymo, nors tai nėra tiesiogiai įtvirtinta minėtose taisyklėse.
    Kitaip tariant "žiūrėk žioply čia PERĖJA, vadovaukis atitinkamu KET punktu" .Jei vairuotojas ir pėstysis abipusiai čia laikosi KET, tai perėja nėra išskirtinė ir pavojinga kaip tokia.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pradžiai reikia apriboti (ne teisiškai, bet techniškai) moticiklų maksimalų greitį iki 25-30 km/h. Ir, svarbiausia - uždrausti elspirtukus ir eldviračius.
    Taip, Jūsų Kelių Didenybe.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Kodėl aš net netikrinęs žinau kad vienintelis kuris deda patiktukus ant Aleksio yra Kristupas
    Galimai įsimylėjo?

    Komentuoti:

Working...
X