Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Jei ten kieno sklypai, tai reikia apsitverti. Ar bent stulpelius sustatyti. Jei savininkams sklypai nerūpi, tai jų pačių problema.
    P.S. Aš visai nepalaikau tų automobilistų verkimo. Jų automobilis yra jų problema, kur statyti, už kokius pinigus išlaikyti ir t.t.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dabar galima statyti gatvės pakraštyje, nes nėra nieko ribojančio, išskyrus žolę... Kai bus susiaurinta, jau taip nebepastatys. Todėl iš tiesų liks mažiau vietų automobiliams.
    Pamiršot paminėt, kad ten yra sklypai - Žvaigždžių g. 4A ir 22A. Kažkokie kalchoznikai giliais 90-aisiais sugalvojo negerbt privačios nuosavybės, sklypo ribų, KET ir pradėjo brukt savo geldas kur papuola. Kultūringai įvedė 90laipsnių parkavimą ant žolės.

    Po 30 metų nepriklausomybės atėjo civilizacija ir liepė baigt marozint, ir statyt savo auto taip kaip reikia - šalia gatvės o ne ant svetimo sklypo. Nelabai suprantu, kodėl pažeidėjus reikia užjausti. Tų vietų ten niekada ir nebuvo. Aš nenorėčiau, kad mamo sklype būtų parkuojami automobiliai

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabar galima statyti gatvės pakraštyje, nes nėra nieko ribojančio, išskyrus žolę... Kai bus susiaurinta, jau taip nebepastatys. Todėl iš tiesų liks mažiau vietų automobiliams.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Wow. Neišprūsimas ir logikos nesuvokimas aukščiausio lygio

    Šiuo metu gatvė yra apytiksliai 7,5-8,0 m pločio, minusuojam palei gatvę sustatytus automobilius, gaunam 5,5-6,0 m. Realiai tas pats parametras, kokį stato
    Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	0 Size:	57,4 kB ID:	2159017


    Kitas dalykas, rašo sumažins parkavimo vietų skaičių. Esamoje situacijoje iš vis nesimato nei vienos parkavimo vietos, tai kaip gali sumažinti?
    Click image for larger version  Name:	2.JPG Views:	0 Size:	209,1 kB ID:	2159018
    Paskutinis taisė Kaid; 2024.10.14, 16:19.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Ar šioje vietoje gali stovėti ženklas 522?
    522 Eismas juostose (Nurodo, kad kraštinė eismo juosta sankryžoje skirta į kelią įvažiuojančioms transporto priemonėms. Kitiems vairuotojams įvažiuoti į ją leidžiama tik už sankryžos).

    A1 - Google Maps

    Manau, kad ne, nes ženklo aprašymas duoda suprasti, kad toje juostoje nieko negali būti, tačiau joje sėkmingai važiuoja, nusukantys link Petrašiūnų.
    Negali. Nes ženklas 522 skirtas greitėjimo juostoms. T.y. juostoms, kurios skirtos tik įsiliejančiam srautui, o šiame pvz. juosta skirta ir tiesiai važiuoti pagrindiniu keliu. Juo labiau pagrindiniame kelyje nėra to paties 522. Čia turėtų būti STOP ženklas. Išvis, kaip ir labai daug kur, čia su ženklinimu yra visiškas pravalas, nes vien ką čia veikia 402 atitrauktas tokiu atstumu.
    Ramučiai, Kaunas County - Google Maps

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Čia mano galva ir susprogo ...
    1. Jei traktorius 20 kmh greičiu ir ištisinė, lenkti negalima (šventa ištisinė).
    2. Jei traktorius 20 kmh greičiu ir ištisinė ir dar ženklas "lenkti draudžiama", lenkti galima (šventa ištisinė nebešventa, nes ženklas turi viršenybę, o ženklas leidžia lenkti iki 30 kmh).

    https://ketkursai.lt/letai-vaziuojan...oniu-lenkimas/

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Ar šioje vietoje gali stovėti ženklas 522?
    522 Eismas juostose (Nurodo, kad kraštinė eismo juosta sankryžoje skirta į kelią įvažiuojančioms transporto priemonėms. Kitiems vairuotojams įvažiuoti į ją leidžiama tik už sankryžos).

    A1 - Google Maps

    Manau, kad ne, nes ženklo aprašymas duoda suprasti, kad toje juostoje nieko negali būti, tačiau joje sėkmingai važiuoja, nusukantys link Petrašiūnų.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Iki pakeitimo šis punktas išvis apibrėžė visai kitą dalyką:
    132. Transporto priemonių (jų junginių), kurių matmenys (su kroviniu ar be jo) viršija Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos nustatytus didžiausiuosius leidžiamus dydžius, leidžiamas važiavimo greitis nurodomas išduotame leidime. Šioms transporto priemonėms leidžiama važiuoti ne didesniu kaip 70 km/h greičiu.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Žiauriai čia. 132 punktas pakeistas jau prieš 3 metus ir lig šiol nieks nepastebėjo. Ant tiek px ant visų taisyklių ir ukazų...

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Standartinis atvejis, kai taisyklės parašytos kreivai ir kodėl jas dažnai keičia bei tikslina. Šiuo atveju 132 punktas pagal idėją turėtų negalioti transporto priemonėms, paminėtoms 131.1 punkte. Arba kitaip, didesniu greičiu negu pagal nutylėjimą gali važiuoti tik TP iki 3,5 t, motociklai ir triračiai.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Žmogus laikė vairavimo egzaminą (B kat.). Gavo kritinę klaidą, nes nevažiavo 100 km/h kiek rodo kelio ženklas, bet tik 82 km/h.
    Taigi, jeigu kasdien kelyje vadovautumėmės pagal šį vertinimą egzamine, 132 punktas netenka prasmės. Mano nuomone, reiktų šį punktą patikslinti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Jeigu analizuoti 132 p., tai jame iš tiesų yra kažkaip kreivai parašyta.
    132. Jeigu leistinas greitis keliuose padidintas arba sumažintas atitinkamais kelio ženklais, vairuotojas privalo vadovautis kelio ženklų reikalavimais, tačiau vairuotojo pasirinktas važiavimo greitis gyvenvietėje ir ne gyvenvietėje negali būti didesnis už Taisyklių 131 punkte atitinkamai transporto priemonei arba jos junginiui su priekaba nustatytą maksimalų leistiną greitį.
    Pagal šį aprašymą, net jeigu ir leistinas 100 km/h, tai tiek niekas negali važiuoti, nes 131.1 nurodyta, kad lengvieji iki 3,5t užmiesčio keliais gali važiuoti max 90. Taip pat ir pvz. Vilniaus vakariniame aplinkkelyje nors ženklai leidžia 90, tai vis vien lengviesiems gyvenvietėje yra max 50 km/h (pagal 131.1).

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    ↑ Gaunasi, kad taip ir yra. Visgi, kai vienas įstatymo punktas priklausomas nuo kito, būtų gerai skliausteliuose pabaigoje prirašyt, pvz. šiuo 131.2. atveju: "Išskyrus 132. punkto atvejus".

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pagal KET punktą apibrėžtu greičiu galima važiuoti, jeigu nėra kitų greitį nurodančių ženklų. Nes tokiu atveju visi šiame kelyje galėtų važiuoti max 90, o ne tiek kiek rodo ženklas (prieš tai yra 131.1 p., kuriame visiems apibrėžti greičiai). Ženklai su greičio ribojimu gali padidinti arba sumažinti leistiną greitį.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    IMHO automagistralėse mokytis ar laikyti egzaminus iš viso turėtų būti draudžiama.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Žmogus laikė vairavimo egzaminą (B kat.). Gavo kritinę klaidą, nes nevažiavo 100 km/h kiek rodo kelio ženklas, bet tik 82 km/h.

    Pagal KET:
    131.2. A1, A2, A arba B kategorijų transporto priemonėmis, kurias vairuoja pradedantieji vairuotojai, besimokantys vairuoti arba laikantys praktinį vairavimo egzaminą asmenys, autobusais (įskaitant mokyklinius) automagistralėse – ne didesniu kaip 100 km/h greičiu, greitkeliuose – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu, keliuose su asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 80 km/h greičiu, kituose keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu;

    Tai kiek ten reikėjo važiuot? Prieš kelis mėn. kitas draugas gavo irgi kritinę, ties kelio ženklu "Grigiškių pabaiga mėlynam fone". Instruktorius mokė vienaip, egze jau kitaip.

    1. Automagistralės pabaiga įvažiuojant į Grigiškes: https://www.google.lt/maps/@54.67857...oASAFQAw%3D%3D
    Click image for larger version

Name:	1.png
Views:	398
Size:	570,5 kB
ID:	2156858

    2. Įsukama Grigiškių viduryje į tą buvusią automagistralę: https://www.google.lt/maps/@54.67722...oASAFQAw%3D%3D
    Click image for larger version

Name:	2.png
Views:	391
Size:	1,93 MB
ID:	2156859

    3. Nieks nesikeičia (suprantu, greitis lieka tas pats): https://www.google.lt/maps/@54.66332...oASAFQAw%3D%3D
    Click image for larger version

Name:	3.png
Views:	391
Size:	823,9 kB
ID:	2156860

    4. Išvažiuota iš ruožo: https://www.google.lt/maps/@54.65815...oASAFQAw%3D%3D
    Click image for larger version

Name:	4.png
Views:	396
Size:	1,82 MB
ID:	2156861

    Tai šioje atkarpoje palenda po tuo KET "B kategorijų transporto priemonėmis <...> laikantys praktinį vairavimo egzaminą asmenys <...> keliuose su asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 80 km/h greičiu"? Juk automagistralės pabaigos ženklas jau buvo prieš įsukant Grigiškėse į tą kelią, o 100 km/h pagal ženklą negali važiuot, nes laikai egzą. Ar aš kažko nepagaunu?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Suprantu aš, kad A juosta yra pažymėta gerokai prieš sankryžą, ir tu ja negali važiuoti, bet reliai jau prieš pat sankryžą žiūrint, nematei, kad ten A juosta buvo, ir ženklas be plytos (nežinau ar atskirai su plyta yra toks ženklas KET) tai šitas ženklas leidžia eismą tiesiai visiems. Ar neturėtų būti ženklas baltas su A juosta (autobusu) vietoj šito mėlyno su balta rodykle?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-09-30 111221.png
Views:	187
Size:	39,2 kB
ID:	2155242
    A juostą žymi ne tik A raidė ant asfalto, bet ir storesnė skiriamoji juosta.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Ta plyta tėra perteklinis žymėjimas KET pusdurniams, nes tiesiai ir taip negalima A juosta.
    Suprantu aš, kad A juosta yra pažymėta gerokai prieš sankryžą, ir tu ja negali važiuoti, bet reliai jau prieš pat sankryžą žiūrint, nematei, kad ten A juosta buvo, ir ženklas be plytos (nežinau ar atskirai su plyta yra toks ženklas KET) tai šitas ženklas leidžia eismą tiesiai visiems. Ar neturėtų būti ženklas baltas su A juosta (autobusu) vietoj šito mėlyno su balta rodykle?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-09-30 111221.png
Views:	187
Size:	39,2 kB
ID:	2155242

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Gal galima tokį pavyzdį? Kaip gali taip būti pagal dabartines KET? Jeigu greitis ribojamas prieš sankryžą, tai greičio ribojimas skirtas iki sankryžos ir sankryžoje baigiasi (pagal dabartinę tvarką nesvarbu, ar pagrindinis kelias pažymėtas pirmumo ženklu).
    Situacija tokia, kaip ir tame pavyzdyje. Iš vienos pusės (dažniausiai pagrindiniame kelyje) greitis apribotas, šiuo atveju iki 30 km/h, o šalutinėse gatvėse nėra papildomo ribojimo ir galimas įprastinis vietoveje leistinas greitis (50 ar 90). Mano komentaras ir buvo apie tai, kad dažnai ribojimai būna tik viename kelyje/gatvėje, o šalutinėse - ne.
    Jeigu sankryža teisingai ir normaliai padaryta, tai iš visų pusių joje turi būti toks pats leistinas greitis.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Kaune turime atkarpą Europos pr. su 60 km/h. Privažiavus šią vietą - neaišku, ar čia sankryža, nes trikampį užstoja kelio ženklas iš pagrindinio kelio pusės. Tai čia sankryža ar įvažiavimas iš šalia kelio esančios teritorijos?

    https://maps.app.goo.gl/pMjuMk8nxPF7jgRa9?g_st=ac
    matosi ženklo kyšantys ragai, o ir kitoje pusėje esantis šitos gatvės tęsinys turi trikampį kuris niekuo neuždengtas ir matomas. šiaip visos gatvės su gatvės pavadinimu turės pirmumo ženklus.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Aš tiesiog manau, kad šitas pakeitimas yra visiškai nereikalingas, nes:
    a) 90+% vairuotojų nesidomi KET pakeitimais ir dar ilgai važinės pagal seną tvarką ir čia ne vien dtl greičio ribojimo.
    b) žinsnt kaip kelininkai mėgsta sustatyti ženklus, jokio pertvarkymo nebus. Geriausiu atveju tai įvyks pagrindiniuose magistraliniuose keliuose kur ir dabar jokių problemų ženklų galiojimo suvokime nėra.

    Komentuoti:

Working...
X