Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    aš net neabejoju kad šita sankryža yra pažymėta ženklu „šalutinis kelias iš x“. Bet taip, jeigu tokio ženklo nėra, tada reikia įžiūrėti.
    Ne, nepažymėta: https://www.google.com/maps/@54.5833...8192?entry=ttu

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Beje, čia offtopic, bet turėtų patikti Riedutininkui - visų greičio apribojimų Lietuvoje žemėlapis. Jeigu kyla klausimų kiek galima važiuoti vienoje ar kitoje atkarpoje, galima pasitikrinti: https://speed.openmap.lt

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Gerai, aš netgi jums pavyzdį radau. Norite pasakyti kad čia važiuodamas pagal KET turiu kažkaip įžiūrėti tą ženklą, kurį ir dieną vos įžiūrėsi?
    aš net neabejoju kad šita sankryža yra pažymėta ženklu „šalutinis kelias iš x“. Bet taip, jeigu tokio ženklo nėra, tada reikia įžiūrėti.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Gerai, aš netgi jums pavyzdį radau. Norite pasakyti kad čia važiuodamas pagal KET turiu kažkaip įžiūrėti tą ženklą, kurį ir dieną vos įžiūrėsi?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-04 184809.png
Views:	290
Size:	1,74 MB
ID:	2073514

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Tai kaip ir logiška, kad važiuodamas keliu kreipi dėmesį į tuos ženklus, kurie yra tavo kelyje, o ne į tuos, kurie pastatyti šalutiniuose keliuose ir į tave žiūri šonu.
    O jei tarkim tas šalutinio kelio ženklas prie išvažiavimo iš degalinės yra ne prie pat kelio, o 10 metrų iki jo (ką esu ne kartą matęs) ir dar pasislėpęs už krūmų, tai iš kur turėtum jį pamatyti?
    Tai nekeičia fakto jog sankryža yra pažymėta pirmumo ženklais

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Tai kaip ir logiška, kad važiuodamas keliu kreipi dėmesį į tuos ženklus, kurie yra tavo kelyje, o ne į tuos, kurie pastatyti šalutiniuose keliuose ir į tave žiūri šonu.
    O jei tarkim tas šalutinio kelio ženklas prie išvažiavimo iš degalinės yra ne prie pat kelio, o 10 metrų iki jo (ką esu ne kartą matęs) ir dar pasislėpęs už krūmų, tai iš kur turėtum jį pamatyti?
    Nu bet pirmumui nustatyti to atseit pakanka, tai vadinasi sankryža YRA pažymėta pirmumo ženklais

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Nėra jokio sukonkretinimo, kad ženklas turėtų būti ne šalutiniame. Jeigu ties degalinės išvažiavimu yra 203, tai nuo tos vietos greičio apribojimas nebegalioja.
    Tai kaip ir logiška, kad važiuodamas keliu kreipi dėmesį į tuos ženklus, kurie yra tavo kelyje, o ne į tuos, kurie pastatyti šalutiniuose keliuose ir į tave žiūri šonu.
    O jei tarkim tas šalutinio kelio ženklas prie išvažiavimo iš degalinės yra ne prie pat kelio, o 10 metrų iki jo (ką esu ne kartą matęs) ir dar pasislėpęs už krūmų, tai iš kur turėtum jį pamatyti?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Atitinka bet koks iš pirmumo kelio ženklų (pagrindinis kelias, STOP, duoti kelią), jei jis pastatytas ne šalutiniame kelyje (išvažiuojant iš degalinės), o pagrindiniame, kuriuo važiuojama. Jeigu gerai supratau klausimą.
    Nėra jokio sukonkretinimo, kad ženklas turėtų būti ne šalutiniame. Jeigu ties degalinės išvažiavimu yra 203, tai nuo tos vietos greičio apribojimas nebegalioja.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Pasižiūrim į šį šedevrą 54 S. Kerbedžio g. – „Google“ žemėlapiai su ženklų mišku, tai ir ženklų atpažinimo dirbtinis intelektas greit pakibs

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Pilna automobilių be navigacijos, bet turinčių ženklų atpažinimą. Tai po LT važinėjant skydelyje pastoviai nesąmones rodo.
    Jei nėra navi ekrano, tai visai nereiškia, kad ženklų atpažinimo sistema neturi savo atmintyje kokių nors išankstinių duomenų.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Gal kiek OT, bet bet po paskutinės kelionės Lenkijoje susidariau įspūdį, kad ženklų atpažinimo sistema veikia sąjungoje su navigacijos žemėlapiais, tiksliau tų žemėlapių info apie ribojimos ir leistinus greičius.
    Pilna automobilių be navigacijos, bet turinčių ženklų atpažinimą. Tai po LT važinėjant skydelyje pastoviai nesąmones rodo.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Gal kiek OT, bet bet po paskutinės kelionės Lenkijoje susidariau įspūdį, kad ženklų atpažinimo sistema veikia sąjungoje su navigacijos žemėlapiais, tiksliau tų žemėlapių info apie ribojimos ir leistinus greičius.

    Va mano mašinos navi žemėlapiai turbūt 5 metų senumo ar senesni - tai važiuojant nauju lenkišku greitkeliu rodo visokias nesamones, panašu, kad iš žemėlapio traukia info apie ribojimus iki greitkelio pastatymo toje vietoje buvusiame paprastame plente.

    Na ir Lietuvoje tam tikrose vietose be atskiro ženklo mašina parodo, kad leistinas greitis keičiasi.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Aš tikrai esu dėkingas Waze (ir mašinoje integruotai ženklų atpažinimo sistemai, nors ji dažnai grybauja, tai mažai ja pasitikiu), nes ypač nesigaudau tarpmiestiniuose keliuose, kuriuose šiaip leidžiamas 90 kmh, bet būna kartais sumažinama iki 70 kmh, be tolesnio ženklo, jog baigėsi apribojimai.
    Dėl to kelio ženklų atpažinimo sistema ir "grybauja", kad neranda ribojimo pabaigos ženklo.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kaip manot, kiek % vairuotojų šį punktą supranta taip pat, kaip ir tamsta?
    Neįsivaizduoju

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Atitinka bet koks iš pirmumo kelio ženklų (pagrindinis kelias, STOP, duoti kelią), jei jis pastatytas ne šalutiniame kelyje (išvažiuojant iš degalinės), o pagrindiniame, kuriuo važiuojama. Jeigu gerai supratau klausimą.
    Kaip manot, kiek % vairuotojų šį punktą supranta taip pat, kaip ir tamsta?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Gsl tamsta paantrinsit, kaip asmeniškai interpretuojat "važiuojamųjų dalių sankirtą, pažymėtą pirmumo kelio ženklais"? 203 ženklas ties degaline kaip ir atitinka?
    Atitinka bet koks iš pirmumo kelio ženklų (pagrindinis kelias, STOP, duoti kelią), jei jis pastatytas ne šalutiniame kelyje (išvažiuojant iš degalinės), o pagrindiniame, kuriuo važiuojama. Jeigu gerai supratau klausimą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Nu akurat, viskas taip ir yra kaip sakiau. Kartais praverčia prisiminti KET, kurį mokeisi prieš bile kiek laiko.
    Tik pirmumo ženklų nepaminėjau.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-03 220037.png
Views:	305
Size:	30,4 kB
ID:	2073369
    Gsl tamsta paantrinsit, kaip asmeniškai interpretuojat "važiuojamųjų dalių sankirtą, pažymėtą pirmumo kelio ženklais"? 203 ženklas ties degaline kaip ir atitinka?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Jam beviltiška aiškint. Tiesiog "lets agree to disagree".

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Geltonas yra tam skirtas, o ne mirksintis žalias. O staiga stabdyti prie geltono nereikia, net ir negalima jeigu už tavęs yra kitas automobilis (gautum kritinę klaidą).

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tas mirksėjimas tam ir skirtas kad galėtum numatyti jog užsidegs raudonas ir planuoti ar pravažiuosi, ar ne. O staigia stabdyti prie geltono (kaip Lenkijoje) nelinkiu niekam. Pavojinga situacija ties kiekviena sankryža.
    Geltonas yra tam skirtas, o ne mirksintis žalias. O staiga stabdyti prie geltono nereikia, net ir negalima jeigu už tavęs yra kitas automobilis (gautum kritinę klaidą).

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Iš kur tokios interpretacijos? KET rašoma tik apie staigų stabdymą. Stabdymas užsidegus geltonam yra normali viso pasaulio šalių praktika. Tai yra Kelio ženklų ir signalų konvencijos pagrindas. Žalias signalas prieš geltoną transportui mirksi Austrijoje, buvusiose sovietinėse šalyse (išskyrus Latviją). Daugiau šalių pasaulyje bent jau nežinau.

    Suvokite, kad tam ir yra geltonas signalas, kaip pereinamasis. Nes kai kurie šiame forume apie jį kalba, tarsi jis būtų raudono atitikmuo.
    Tas mirksėjimas tam ir skirtas kad galėtum numatyti jog užsidegs raudonas ir planuoti ar pravažiuosi, ar ne. O staigia stabdyti prie geltono (kaip Lenkijoje) nelinkiu niekam. Pavojinga situacija ties kiekviena sankryža.
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    Stovėdamas prie sankryžos matysi, kad jau tuoj reikės važiuoti - pasiruoštum. O ne taip kaip kiti: žalias - ok ok ieškau bėgio, jungiu, pajudu.
    Užsidegus žaliam, kad ir koks geras vairuotojas būčiau ar nebūčiau, start-stop sistemos greičiau užvesti pypsėjimas nepadės.

    Komentuoti:

Working...
X