John, gera santrauka yra čia; https://eismas.eu/index.php/ketnuobaudos
Bet klausimas turbūt retorinis ir principas, kad „paskata nedaryti pažeidimo lygi baudos dydžio ir tikimybės ją gauti sandaugai“ žinomas. O kai tikimybė arti 0, tai nėra prasmės aiškintis kokia gi yra bauda, nes bet kokį skaičių padauginus iš nulio rezultatas yra 0.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Turiu klausimą. Gal KEdas ar kas nors kitas geriau išmanantis baudas už KET pažeidimus žino, kokio dydžio baudos skiriamos (ir ar išvis skiriamos?) už sekančius pažeidimus, konkrečiose situacijose?
1. Ištisinės linijos kirtimas va čia:
2. Apsisukimas šitoje sankryžoje, kur yra apsisukimą draudžiantis ženklas?
3. Sukti šioje vietoje į dešinę, kai nedega žalia šviesoforo rodyklė, leidžianti sukti į dešinę?
Priežastis, kodėl domina būtent šios vietos, yra tokia, kad šitose vietose pažeidimai yra masiniai, nuolatiniai ir sistematiški, ir įdomu, ar verta tokius pridavinėti per e. policiją?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąMane tai knisa, kad skaitant KET gaunasi, jog dviračių takas nepriskirtas turintis važiuojamąją dalį, nors atsivertus kitus įstatymus / taisykles, dviračių takas turi važiuojamąją dalį.
Pasikeistų vertinimas dviračių takų statyboje, kad tai yra kaip tęsiniai ar papildiniai važiuojamų kelio dalių dangų. Jie nukreipia dviračių vairuotojus nuo jiems pavojingų gatvių, taip pat padeda išskirti jiems skirtus kelius kitose vietose (parkai, atokiau nuo automobilių kelių esančios vietos).
Visus takus užtektų žymėti paprasčiausiai dviračių simboliu "Dviračių takas", o šalia esantis pėsčiųjų takas būtų dviračių tako šaligatvis pėstiesiems. Juk nereikia prie kiekvienos automobilių gatvės įrenginėti ženklo pėsčiųjų takas, jau pagal dizainą aišku kur kelias, kur šaligatvis.
Tik man tas traktavimas Dviračių tako ženklo kaip nukreipiamojo dviprasmiškas. Viskas yra ok, kai takas visiškai eina parareliai automobilių gatvės, t.y. nukreipia dviračius važiuoti šalia. Tačiau turime atvejus kai tokie takai eina izoliuotai arba tam tikrais momentais nutolsta nuo važiuojamosios dalies, pasislepia kokiam parke. Tu net negali žinoti atvažiavęs į tokią gatvę, kad kažkur už medžių pasislėpęs eina dviračių takas.
Kažkaip viskas būtų aiškiau jei dviračių tako ženklas būtų kaip nurodomasis, t.y. išskiria tik dviračiams (ir mikromobilumo priemonėms) skirtą važiuojamą dalį. Tik nežinau ar tikslinga tuo ženklu išskirt dviračių juostas. Reiktų labai gerai prižiūrimo horizonalaus ženklinimo arba tokias juostas žymėti kitokiais kelio ženklais.
Galbūt norvegiškas variantas būtų patraukliausias, kvadrato formos nurodomieji kelio ženklai, atskiri ženklai dviračių takui ir juostai.
Paskutinis taisė PoDV; 2024.01.17, 03:28.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTai kaip dabar žinot: a) dviračių take reikia lempučių / liemenės?
Komentuoti:
-
Ne jaunesniems nei 16 metų, su liemenėmis ir šviesomis, plius dar garsinis signalas. Jeigu realiai būtų verčiama laikytis manau 99% paspirtukų dingtų.
Net 3 punktai draudimo bandant sustabdyti nuomuotojų paspirtukų vežiojimus.
Komentuoti:
-
Mane tai knisa, kad skaitant KET gaunasi, jog dviračių takas nepriskirtas turintis važiuojamąją dalį, nors atsivertus kitus įstatymus / taisykles, dviračių takas turi važiuojamąją dalį.
Tai kaip dabar žinot: a) dviračių take reikia lempučių / liemenės? b) dviejų dviračių takų susikirtimo vietoje ar paspirtukininkas tikrai turi visais atvejais praleisti dviračius?
Juokinga. Diskusija buvom užvedę kitoj temoj. Tai reialiai kas skiriasi nuo LRT publikacijos, tai galima važiuot gatve, ten nsukambėjo, kad tarsi planavo neleist (turbūt tik žurnalistai pasimetė).
Komentuoti:
-
Na prireikė laiko "atpainioti", kad grynai pėsčiųjų takais draudžiama važiuoti, tačiau bendrais "pėsčiųjų ir dviračių" takais nėra jokio amžiaus apribojimų, gerai kad bent greičio apribojimas yra. Įdomu kiek skaitys ir kiek "nusilauš galvą" beskaitydami. Reikia esminių punktų santraukos ir viešinti plačiauPaskutinis taisė RamasN; 2024.01.16, 10:48.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
KET įvestas naujas skyrius apie elektrinių mikrojudumo priemonių reikalavimus.
Keista, kad spaudoje jokių pranešimų nebuvo.
VIII1 SKYRIUS
ELEKTRINIŲ MIKROJUDUMO PRIEMONIŲ VAIRUOTOJAMS TAIKOMI REIKALAVIMAI IR DRAUDIMAI
661. Elektrine mikrojudumo priemone leidžiama važiuoti dviračių takais, dviračių juostomis, kelkraščiu, važiuojamąja dalimi, gyvenamojoje zonoje ne jaunesniems kaip 16 metų asmenims, o ne jaunesniems kaip 14 metų asmenims – tik išklausiusiems Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos nustatytą mokymo kursą ir turintiems mokyklos išduotą pažymėjimą. Gyvenamojo namo kieme elektrine mikrojudumo priemone važiuojančių asmenų amžius neribojamas, tačiau jaunesnius kaip 10 metų asmenis privalo prižiūrėti suaugęs asmuo.
662. Važiuoti leidžiama tik tvarkingą stabdį ir garso signalą, baltos šviesos žibintą priekyje ir raudonos šviesos žibintą gale, taip pat iš abiejų šonų oranžinius šviesą atspindinčius elementus turinčia elektrine mikrojudumo priemone. Važiuodamas važiuojamąja dalimi, elektrinės mikrojudumo priemonės vairuotojas privalo dėvėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba šios priemonės priekyje turi degti baltos šviesos žibintas, o gale – raudonos šviesos žibintas. Važiuojant keliu tamsiuoju paros metu arba kai blogas matomumas, elektrinės mikrojudumo priemonės priekyje turi degti baltos šviesos žibintas, o gale – raudonos šviesos žibintas, šios priemonės vairuotojas privalo dėvėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais. Jaunesni kaip 18 metų elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojai, važiuodami keliu, privalo būti užsidėję ir užsisegę dviratininko, riedlentininko ar motociklininko šalmą. Vyresniems kaip 18 metų elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojams, važiuojantiems keliu, rekomenduojama, o važiuojantiems važiuojamąją dalimi, privaloma būti užsidėjus ir užsisegus dviratininko, riedlentininko ar motociklininko šalmą. Elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojams taip pat rekomenduojama naudoti kūno apsaugos priemones (pavyzdžiui, alkūnių, kelių apsaugas ir kt.).
663. Važiuoti elektrine mikrojudumo priemone leidžiama tik dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu. Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus Taisyklių 106 punkte nurodytus atvejus, taip pat kai reikia apvažiuoti kliūtį, važiuoti tiesiai, kai iš pirmosios eismo juostos leidžiama sukti tik į dešinę. Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, elektrinės mikrojudumo priemonės vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui, paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.
664. Elektrinės mikrojudumo priemonės vairuotojui, važiuojančiam važiuojamąja dalimi, prireikus pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, rekomenduojama nulipti nuo elektrinės mikrojudumo priemonės ir kirsti važiuojamąją dalį vedantis arba nešantis elektrinę mikrojudumo priemonę, jeigu eismo sąlygos to reikalauja.
665. Elektrinės mikrojudumo priemonės vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
666. Elektrinės mikrojudumo priemonės vairuotojas, ketindamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas arba nėra eismo pirmumą nustatančių kelio ženklų, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.
667. Važiuodami dviračių taku, elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojai privalo važiuoti kuo arčiau šio tako (jiems skirtos tako dalies) dešiniojo krašto. Jeigu pėsčiųjų ir dviračių take ar šaligatvyje ženklinimo linijomis (baltu dviračio simboliu) yra paženklinta dviračių eismui skirta šio tako ar šaligatvio dalis, elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojai privalo važiuoti tik ja ir kuo arčiau jos dešiniojo krašto.
668. Vietose, kur eismą reguliuoja šviesoforai, elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojai privalo paisyti šviesoforų su dviračio simboliu, o kai jų nėra, – transporto šviesoforų signalų.
669. Elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojams draudžiama:
669.1. važiuoti šaligatviais savivaldybės tarybos ar jos įgalioto asmens nustatytose vietose;
669.2. važiuoti pėsčiųjų takais;
669.3. važiuoti važiuojamąja dalimi, išskyrus Taisyklių 663 punkte nustatytus atvejus;
669.4. važiuoti automagistralėmis ir greitkeliais;
669.5. kirsti važiuojamąją dalį važiuojant pėsčiųjų perėjomis;
669.6. vežti keleivius;
669.7. kirsti kelią tam nepritaikytose vietose;
669.8. važiuoti nelaikant bent viena ranka vairo, jeigu jis įrengtas;
669.9. vežti, vilkti ar stumti krovinius, kurie trukdo vairuoti arba kelia pavojų kitiems eismo dalyviams;
669.10. kad jų elektrinė mikrojudumo priemonė būtų velkama kitos transporto priemonės;
669.11. vilkti kitą transporto priemonę;
669.12. važiuoti įsikibus į kitą transporto priemonę;
669.13. važiuoti didesniu kaip 20 km/h greičiu, o važiuojant pėsčiųjų ir dviračių taku, kelkraščiu arba šaligatviu pro pat pėsčiąjį – didesniu kaip 7 km/h greičiu.
6610. Į elektrinę mikrojudumo priemonę arba į motorinį dviratį savo konstrukcija panašiai transporto priemonei, kurios didžiausioji naudingoji galia didesnė kaip 1 kW ir (arba) didžiausiasis projektinis greitis didesnis kaip 25 km/h ir kuri negali būti klasifikuojama kaip elektrinė mikrojudumo priemonė arba motorinis dviratis, leidžiama dalyvauti viešajame eisme, jeigu yra atliktos visos motorinėms transporto priemonėms privalomos procedūros (atitikties įvertinimas, registracija, privalomoji techninė apžiūra, galioja transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomasis draudimas), o šios transporto priemonės vairuotojas vykdo Saugaus eismo automobilių keliais įstatyme ir Taisyklėse motorinės transporto priemonės vairuotojui nustatytus reikalavimus.
1.13.1.„Zebras“ žymi nereguliuojamą pėsčiųjų perėją. Nereguliuojama pėsčiųjų perėja tik horizontaliuoju ženklinimu „zebras“ gali būti pažymėta dviračių take ar stovėjimo aikštelėje.10.3. Pėsčiųjų perėja – pėsčiųjų perėjimo per kelią ar gatvę vieta, pažymėta nurodomaisiais kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“ ir ženklinimo linijomis arba tik nurodomaisiais kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“. Pėsčiųjų perėja gali būti žymima vien ženklinimo linijomis Kelių eismo taisyklių nustatytais atvejais. Pėsčiųjų perėjos ribas žymi ženklinimo linijos, o jeigu jų nėra, – įsivaizduojamos tiesės, einančios nuo kelio ženklų statmenai per kelią.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
https://www.google.lt/maps/@54.79193...8192?entry=ttu čia sankryža su ta asfaltuota nuovaža?ar reik prisiminti ženklų statymo atstumus ir tikėtis tikros sankryžos už aklo posūkio ? Ar sunku ženklą buvo už šios nuovažos įbesti, atstumas liktų dar 200m viskas telpa į normas.... prie stalo kitaip atrodo juk projektuojant.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąLeiskit atspėti - toje vietoje gyvenvietė ne visada egzistavo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Leiskit atspėti - toje vietoje gyvenvietė ne visada egzistavo. Pagal ženklų įrengimo taisykles
94.1. Ženklas Nr. 201 gyvenvietėje įrengiamas prieš pat sankryžą, ne toliau kaip 15 m nuo važiuojamųjų dalių susikirtimo.
94.3. Ne gyvenvietėje ženklas Nr. 201 naudojamas tik tuo atveju, kai pagrindinis kelias keičia kryptį ar jo trajektorija tampa neaiški. Tokiu atveju ženklas su papildoma lentele Nr. 842 įrengiamas 150–300 m atstumu prieš sankryžą, tai yra įrengiamas vietoj kurio nors iš ženklų Nr. 108–110. Prireikus papildomas ženklas Nr. 201 su papildoma lentele Nr. 842 gali būti įrengiamas prieš pat sankryžą.
Komentuoti:
-
Ar teisingai suprantu kad pagrindinė gatvė yra rodyklės kryptim į Saulėtekio g.?
https://maps.app.goo.gl/D44UprvQC7vcS37w6
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąman per egzaminą taip buvo - perėja prie stotelės, diedukas stovi, žvalgosi, prilėtinu jog suprastų, kad jau gali eiti, jis neina. Nu gerai, nuvažiuoju, matyt autobuso laukia. Pasirodo kad veidrodėlyje egzaminuotojas pamatė, kad jis paėmė ir nuėjo, tai gavau kritinę klaidą
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąaš pvz. demonstratyviai nesidairau, tačiau tikrai akimis ir ausimis atkreipiu dėmesį į eismą. tai manau kad kai kuriems vairuotojams irgi nepatinka, nors elgiuosi saugiai. Jeigu aš pajudinu akis o ne kaklą, tai nereiškia kad nežiūrėjau
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Visi suprantame, kad gali važiuoti. Tik pareigūno nuotraukoje iš nežymėto automobilio bus babulia prie perėjos ir tu važiuojantis per perėją. Kiek procentų, kad galėsi pasiteisinti dėl KET pažeidimo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
man per egzaminą taip buvo - perėja prie stotelės, diedukas stovi, žvalgosi, prilėtinu jog suprastų, kad jau gali eiti, jis neina. Nu gerai, nuvažiuoju, matyt autobuso laukia. Pasirodo kad veidrodėlyje egzaminuotojas pamatė, kad jis paėmė ir nuėjo, tai gavau kritinę klaidą
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: