Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Suprantu aš, kad A juosta yra pažymėta gerokai prieš sankryžą, ir tu ja negali važiuoti, bet reliai jau prieš pat sankryžą žiūrint, nematei, kad ten A juosta buvo, ir ženklas be plytos (nežinau ar atskirai su plyta yra toks ženklas KET) tai šitas ženklas leidžia eismą tiesiai visiems. Ar neturėtų būti ženklas baltas su A juosta (autobusu) vietoj šito mėlyno su balta rodykle?
-
Situacija tokia, kaip ir tame pavyzdyje. Iš vienos pusės (dažniausiai pagrindiniame kelyje) greitis apribotas, šiuo atveju iki 30 km/h, o šalutinėse gatvėse nėra papildomo ribojimo ir galimas įprastinis vietoveje leistinas greitis (50 ar 90). Mano komentaras ir buvo apie tai, kad dažnai ribojimai būna tik viename kelyje/gatvėje, o šalutinėse - ne.Parašė dsanto Rodyti pranešimąGal galima tokį pavyzdį? Kaip gali taip būti pagal dabartines KET? Jeigu greitis ribojamas prieš sankryžą, tai greičio ribojimas skirtas iki sankryžos ir sankryžoje baigiasi (pagal dabartinę tvarką nesvarbu, ar pagrindinis kelias pažymėtas pirmumo ženklu).
Jeigu sankryža teisingai ir normaliai padaryta, tai iš visų pusių joje turi būti toks pats leistinas greitis.
Komentuoti:
-
matosi ženklo kyšantys ragai, o ir kitoje pusėje esantis šitos gatvės tęsinys turi trikampį kuris niekuo neuždengtas ir matomas. šiaip visos gatvės su gatvės pavadinimu turės pirmumo ženklus.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kaune turime atkarpą Europos pr. su 60 km/h. Privažiavus šią vietą - neaišku, ar čia sankryža, nes trikampį užstoja kelio ženklas iš pagrindinio kelio pusės. Tai čia sankryža ar įvažiavimas iš šalia kelio esančios teritorijos?
https://maps.app.goo.gl/pMjuMk8nxPF7jgRa9?g_st=ac
Komentuoti:
-
Aš tiesiog manau, kad šitas pakeitimas yra visiškai nereikalingas, nes:
a) 90+% vairuotojų nesidomi KET pakeitimais ir dar ilgai važinės pagal seną tvarką ir čia ne vien dtl greičio ribojimo.
b) žinsnt kaip kelininkai mėgsta sustatyti ženklus, jokio pertvarkymo nebus. Geriausiu atveju tai įvyks pagrindiniuose magistraliniuose keliuose kur ir dabar jokių problemų ženklų galiojimo suvokime nėra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Mačiau tą ženklą kairėje. Bet kai važiuoji 60 km/h ir priekyje matai pėsčiųjų perėją, reikia koncentruotis į pėsčiuosius, o ne dairytis į šonus, kurių viename, arčiausiame (dešinėje), trikampio ženklo nesimato. Pakeitimo esmė, kad vairuotojas vadovautųsi jam skirtais kelio ženklais.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
O iš kur tamsta ištraukei, kad tai ne sanjryža? Gal prieš rašydamas paskaitykite KET kas tai yra sankryža, be to kitoje pusėje akivaizdžiai matosi trikampis ženklas. Ir pasikartosiu jeigu tamstai sunku su sankryžos suvokimu, tai gal derėtų atsisakyti vairavimo ir naudotis VT, taksi ar pavežėjais. Nieko gėdingo nėra negalėjime dalyvauti viešajame eisme.
Pritariu Savitarnos kasa, kad nepertvarkius kelio ženklų, bus nesusipratimų, todėl esu už tai, kad kelių eismo taisyklių pakeitimai ir kelio ženklų sutvarkymas eitų lygiagrečiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O iš kur tamsta ištraukei, kad tai ne sanjryža? Gal prieš rašydamas paskaitykite KET kas tai yra sankryža, be to kitoje pusėje akivaizdžiai matosi trikampis ženklas. Ir pasikartosiu jeigu tamstai sunku su sankryžos suvokimu, tai gal derėtų atsisakyti vairavimo ir naudotis VT, taksi ar pavežėjais. Nieko gėdingo nėra negalėjime dalyvauti viešajame eisme.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Jei tai ne sankryža, tai neprivalau praleisti važiuojančių iš dešinės iš šalia kelio esančios teritorijos.
Naujos taisyklės net ir lygiareikšmės sankryžos atveju keistų prasmę - lygiareikšmė sankryža irgi privalės būti paženklinta kelio ženklu.
Komentuoti:
-
Jei tai ne sankryža, tai neprivalau praleisti važiuojančių iš dešinės iš šalia kelio esančios teritorijos.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąLygeverčių kelių sankryža, turite praleisti važiuojančius iš dešinės. Ir tai niekuo nepakeistų naujos taisyklės )
Naujos taisyklės net ir lygiareikšmės sankryžos atveju keistų prasmę - lygiareikšmė sankryža irgi privalės būti paženklinta kelio ženklu.Paskutinis taisė dsanto; 2024.09.08, 13:56.
Komentuoti:
-
Kaune turime atkarpą Europos pr. su 60 km/h. Privažiavus šią vietą - neaišku, ar čia sankryža, nes trikampį užstoja kelio ženklas iš pagrindinio kelio pusės. Tai čia sankryža ar įvažiavimas iš šalia kelio esančios teritorijos?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Va būtent, jog naujas pakeitimas ir padaro tokią nesąmonę. Senoji tvarka yra pritaikyta mūsų kelių ženklinimui, nes ne visos kryptys turi pirmumo ženklus sankryžoje. Šalutiniai turi visada, pagrindiniai - ne visada.
https://maps.app.goo.gl/pMjuMk8nxPF7jgRa9?g_st=ac
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lygeverčių kelių sankryža, turite praleisti važiuojančius iš dešinės. Ir tai niekuo nepakeistų naujos taisyklės )
Komentuoti:
-
O kas nusprendė, kad dėl to keičiamos taisyklės?Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąDėl to žaisti su taisyklių pakeitimais neverta.
Komentuoti:
-
Neuždaviau retorinio klausimo. Tiesiog nesu sutikęs atkarpos kur ribojimo ženklai leistų didesnį greitį ir tokių ženklų galiojimo pabaiga keltų abejones. Todėl ir klausiu ar tokią matėte? Ten kur yra sumažintas greitis ribojimo ženklais įvažiavimo keliukų pasitaiko apie kuriuos ir buvo diskutuota, kur padidintas nesu matęs. Todėl ir klausiu pavyzdžio. Taigi tokio varianto kur greitis būtų padidintas ir pabaiga būtų neaiški tiesiog praktikoje neegzistuoja, nes tai susiję su eismo saugumu. O jeigu tokią sugalvositę tai gyvename demokratinėjd šalyje, kur apie ją pranešę, situacija bus ištaisyta pastačius atitinkamus darbus. Dėl to žaisti su taisyklių pakeitimais neverta.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Uždavėt retorinį klausimą dėl mažesnio greičio. Retoriškai paklausiau, o kaip būtų dėl didesnio. Jei jau klausiat, tai klausimas turi apimti abu variantus.
Komentuoti:
-
Uždavėt retorinį klausimą dėl mažesnio greičio. Retoriškai paklausiau, o kaip būtų dėl didesnio. Jei jau klausiat, tai klausimas turi apimti abu variantus.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Gal galite pavyzdį atkarpos kur greitis leidžiamas greitesnis ir apribojimo vietos pabaiga yra neakivaizdi?
Komentuoti:
-
Va būtent, jog naujas pakeitimas ir padaro tokią nesąmonę. Senoji tvarka yra pritaikyta mūsų kelių ženklinimui, nes ne visos kryptys turi pirmumo ženklus sankryžoje. Šalutiniai turi visada, pagrindiniai - ne visada.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Tai naujai siūlomas pakeitimas toks ir yra. O aš manau, kad senoji tvarka, kai ženklai turėjo būti po kiekvienos sankryžos, nes kitaip jų galiojimas baigdavosi ir buvo gera. Tik kai kurie pradėjo aiškinti, kad nesiorentuoja kur yra sankryža, o kur tiesiog išvažiavimas.
Komentuoti:
-
Tai naujai siūlomas pakeitimas toks ir yra. O aš manau, kad senoji tvarka, kai ženklai turėjo būti po kiekvienos sankryžos, nes kitaip jų galiojimas baigdavosi ir buvo gera. Tik kai kurie pradėjo aiškinti, kad nesiorentuoja kur yra sankryža, o kur tiesiog išvažiavimas.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Esmė yra apribojimų taikymui visiems taip pat. Ar būtų gerai, jeigu tau atimtų teises už lenkimą, nors nepravažiavai ženklo 325, o linijos yra punktyrai? Bet policininkas tą ženklą pravažiavo, nes važiavo kitu maršrutu negu tu. Arba nutemptų tavo mašiną, nors niekur tavo kelyje nebuvo ženklo 332? O gal nufotkintų trikojis, nes sankryžoje įsukai į gatvę su apribojimu 40, kuris niekur nebuvo pažymėtas?
Komentuoti:
-
Esmė yra apribojimų taikymui visiems taip pat. Ar būtų gerai, jeigu tau atimtų teises už lenkimą, nors nepravažiavai ženklo 325, o linijos yra punktyrai? Bet policininkas tą ženklą pravažiavo, nes važiavo kitu maršrutu negu tu. Arba nutemptų tavo mašiną, nors niekur tavo kelyje nebuvo ženklo 332? O gal nufotkintų trikojis, nes sankryžoje įsukai į gatvę su apribojimu 40, kuris niekur nebuvo pažymėtas?Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Klausiu kuo eismo saugumas nukentės jeigu dar vieną atstumą tarp sankryžų nuvažiuosi mažesniu nei leistina greičiu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Klausiu kuo eismo saugumas nukentės jeigu dar vieną atstumą tarp sankryžų nuvažiuosi mažesniu nei leistina greičiu.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
klausi kas blogai jeigu nesiorientuoji kokie apribojimai tau galioja?
čia kaip vidutinis Kauno vairuotojas, pamatęs radaro ženklą, sulėtina iki 40
leisdamasis nuo kalno, pažymėto ženklu 60
O tiems kas jaučia sunkumų su orentacija tai reiktų susimąstyti ar jie iš vis gali dalyvauti viešajame eisme?
Komentuoti:
-
Gal galite pavyzdį atkarpos kur greitis leidžiamas greitesnis ir apribojimo vietos pabaiga yra neakivaizdi?Parašė dsanto Rodyti pranešimą
O jei didesniu?
Komentuoti:
-
pirmumo ženklas visuose aplinkiniuose keliuose, nes pas mus neretai pagrindiniame kelyje pirmumo ženklų nebūna.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Pirmumo ženklas pagrindiniame kelyje?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pirmumo ženklas pagrindiniame kelyje?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
dar kartą pasikartosiu, reikia žiūrėti ar yra pirmumo ženklas, o ne į kažkokius pločius ar pan. nesąmones.
Komentuoti:
-
dar kartą pasikartosiu, reikia žiūrėti ar yra pirmumo ženklas, o ne į kažkokius pločius ar pan. nesąmones.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kai yra normalios sankryžos, tai suprantama. Bet pilna visokių įvažiavimų, keliukų, kurie kelia abejonių, ar tai yra sankryža, ar pvz.: didelis įvažiavimas į kiemų teritoriją.
Komentuoti:
Komentuoti: