Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kas tiksliai trukdo kad ir šiandien paleisti Marijampolė-Šiauliai per Kauną? Ar tie trukdžiai išnyks pastačius RB bėgius, tik Šiaulius pakeitus Panevėžiu?
    Tai ir dabar iš Panevėžio galima būtų važiuoti, bet nėra traukinio.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Tai ir dabar iš Panevėžio galima būtų važiuoti, bet nėra traukinio.
      Traukinys yra, bet jis link Kauno neveža.
      Ir nežinia kas trukdo jį padaryti. Taip, Radviliškyje ar Šiauliuose tektų keisti važiavimo kryptį; bet tai nėra neįmanoma.

      Comment


        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
        Va labai įdomų aspektą paėmė, kad GALI BŪTI tarp valstybių skirtingas reguliavimas statybų srityje. Pvz., man įdomu, kaip nuo 2024 lapkričio įsigaliojęs statybų įstatymas Lietuvoje paveiks RBII eigą, nes net neabejoju, kad pagal senąjį statybos įstatymą tik mažesnė dalis projekto turėjo išduotus statybos leidimus. Ir toms atkarpoms, kur neturėjo statybos leidimo, jau keliaus pagal naują tvarką, pagal kurią projektuotojo rolė bus atskirta nuo rangovo rolės. T.y. negali paskelbti konkurso, kuriame laimėtojas ir parengs techninį darbo projektą, ir užsiims ranga. Ir bet kokios projektuotojo klaidos rangovas pataisyti/padaryti nukrypstant nuo TDP nebegalės Gal yra kokių insaiderių ir nori pakomentuoti šioje vietoje?
        Ne viskas taip paprasta ir kartu taip sudėtinga.
        Klaidas taisyti bus galima, bet jos kainuos gerokai daugiau.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą

          Na, kai Ryga turės tik priemiestinę stotelę, nėr ko tikėtis Panevežio integracijos nuo pirmos dienos.
          Net Ryga turės tik stotelę?! Siūlau pas mus išvis nedaryt nė vienos stotelės(nekalbant apie stotis) Lietuvoj kad neduok Diev neišleist EUR perniek o geriau patriūbyt kad pats ilgiausias(o tai lygu DIDŽIAŪSIAS!) tarpstotis pasaulyje!

          Comment


            Parašė evvt Rodyti pranešimą

            Net Ryga turės tik stotelę?! Siūlau pas mus išvis nedaryt nė vienos stotelės(nekalbant apie stotis) Lietuvoj kad neduok Diev neišleist EUR perniek o geriau patriūbyt kad pats ilgiausias(o tai lygu DIDŽIAŪSIAS!) tarpstotis pasaulyje!
            Teisingai jokių stočių nereikia. Svarbiausia bėgiai laukuose.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Euronews reportažas apie Rail Baltica.
              Ich freue mich, dass ich diesen ganzen Bericht verstehen kann, sans lire les sous-titres. Such European, much wow.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                O kas tiksliai trukdo kad ir šiandien paleisti Marijampolė-Šiauliai per Kauną? Ar tie trukdžiai išnyks pastačius RB bėgius, tik Šiaulius pakeitus Panevėžiu?
                Kažin, ar pasiteisintų Marijampolė - Klaipėda, kad ir pratęsiant Klaipėda - Radviliškis ir Kaunas - Šiauliai?

                Iš Žemaitijos pusės pasiekti Kauną vistiek užima gan daug laiko.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Kažin, ar pasiteisintų Marijampolė - Klaipėda, kad ir pratęsiant Klaipėda - Radviliškis ir Kaunas - Šiauliai?

                  Iš Žemaitijos pusės pasiekti Kauną vistiek užima gan daug laiko.
                  O kodėl turėtų nepasiteisinti?

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    Na, kai Ryga turės tik priemiestinę stotelę, nėr ko tikėtis Panevežio integracijos nuo pirmos dienos.
                    Napoli Afragola irgi tik priemiestinė stotelė traukinukui FR8509 iš Sibari į Bozen, per Salerno, Roma Termini, Firenze, Bologna, Verona, Trento. Ir nieko, išdidūs pietiečiai kažkaip išgyvena.
                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2025-07-01-22-52-00-059_com.google.android.apps.maps.jpg Views:	0 Size:	314,7 kB ID:	2208100
                    Beje, ZHA projektavo.

                    Comment


                      Jau krapštosi ruože Šėta-Ramygala : https://www.facebook.com/share/1EWrRsbrkv/

                      Comment


                        Nusimato labai sudėtingos gamtinės sąlygos: žolė, purvas, žvyras, lygus kaip stalas paviršius...

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Nusimato labai sudėtingos gamtinės sąlygos: žolė, purvas, žvyras, lygus kaip stalas paviršius...
                          Taip, čia jums ne Estija.
                          Snowflakes will attack U <3

                          Comment


                            Iš įdomumo, pasižiūrėjau kaip iš satelito atrodo statybų progresas. Viskas iš https://browser.dataspace.copernicus.eu/ mastelis visur toks pat, LT ir LV vakar dienos nuotraukos, EE nuotraukos iš prieš poros savaičių nes debesys uždengė statybas paskutinėmis dienomis.

                            Lietuva:
                            Click image for larger version

Name:	RB_LT_20250702.png
Views:	802
Size:	1,20 MB
ID:	2208339
                            Latvija:
                            Click image for larger version

Name:	RB_LV_20250702.png
Views:	798
Size:	1,26 MB
ID:	2208340
                            Estija:
                            Click image for larger version

Name:	RB_EE_20250615.png
Views:	801
Size:	1,18 MB
ID:	2208341

                            Comment


                              Ką dar pastebėjau tai kad miško kirtimai jau įvykdyti iki panevežio
                              Attached Files

                              Comment


                                Comment


                                  Vargu ar iki 2030 pabaigs tas atramas. Akivaizdžiai vilkinamos statybos, kad projektas vėluotų, brangtų ir būtų galima sedėti ant tos pinigų adatos.
                                  2,5 km ilgio ir 350 m. aukščio Millau viaduką prancūzai pastatė per porą metų, o čia kelias suknistas atramėles po vaikišką kibirėlį pila ir visk stiprumą matuoja, lyg gyvenime niekas nestatė tokių atramų.

                                  Comment


                                    Kiek aš esu pastebėjęs pvz. su NMC aukštaūgių pastatų statybomis, tai juos statant knisimasis duobėje užima vos ne pusę laiko. Ir kaip taisyklė labai dažnai tada būna komentarai 'tokiais tempais ir iki 2050 m. nepastatys', kurie, irgi kaip taisyklė, užsibaigia kai pastatas pradeda kilti iš duobės. Pvz. citata iš Artery projekto:

                                    Parašė Diogenas Rodyti pranešimą
                                    Pamenu, kai šio objekto statybos vyko, kiek šiame forume buvo diskusijų, kad nepastatys, koks lievas projektas ir net lažybos, kada iš duobės išlips. Bet va pastatė.
                                    Iki 2030 m. dar 4,5 metų, laiko užbaigti šitą tilta dar daugiau nei pakankamai. Šitas objektas yra pats sudėtingiausias visoje Rail Balticoje, bet vargu ar jis bus tas, kuris ją stabdys.

                                    Comment


                                      Gražiai matosi progresas:

                                      Dear Sir,

                                      Comment


                                        Gal kas visai netyčia turite Ulemistės stoties tenderio metu pateiktą projektą? Noriu pasitikrinti tam tikrus aspektus. Man reiktų bent dalių dokumentų sarašų ir bendro SA dalies detalumo.

                                        NDA.

                                        Comment


                                          Atnaujinta official schemutė su labiau tikrovę atspindinčiais planais.

                                          Turiu klausimų, gal gudrieji kurmiai padės atsakyti:
                                          • Kaži kodėl Kauno mazge nenupiešta sugretinta linija pro tunelį. Ar pro tunelį 1435mm negali važiuoti varomi elektra, nes elektros laidai nesialignina su pantografu? Ar tai reiškia, kad nebus through-traffic pro Kauno centrinę stotį?
                                          • Ar ta vežės keitimo sistema reiškia, kad vienintielis galimas variantas yra Talgo traukiniai iki Vilniaus?
                                          • Panevėžio mazgo linija pro miestą net nėra pažymėta pilka linija (Postponed section). Ar tai reiškia, kad LTG grynai už savo pinigus nebent statys tą atkarpėlę?
                                          • Iš Rail Baltica interaktyvaus online žemėlapio kažkuriuo metu dingo visi objektai - liko tik linijos. Ar man atrodo ar kažkaip Lietuvos teritorijoje apmažėjo stočių (tarp Kauno ir Panevėžio)?

                                          Click image for larger version

Name:	Gvabd8mWgAAUAVN.jpeg
Views:	995
Size:	427,7 kB
ID:	2209187

                                          Comment

                                          Working...
                                          X