Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Biškį pavargę tie juokeliai darosi. Kaip suprantu, realiai Lietuva iki šiol nepadarė ir neužkontraktavo darbų net už ~1 mlrd. Eur ir toliau kapstosi (jau virš 3 metų) kažkur toje pačioje 25 km atkarpoje + 15 km or so paruošiamųjų darbų ir vargais negalais per 3 metus išbezdėjo pirmąją (iš kiek?) Jonavos tilto atramą. Likę ~250 (be Kaunas-Vilnius, aišku) km nejuda ir nėra užkontraktuoti, ir visiškai neaišku, kada jie bus realiai statomi. Dalykai Lietuvoje su RB neatrodo gerai ir matyt ne apie Estiją reiktų skaldyti bajeriukus, nes rest assured, Estija savo liniją IR stotis, kaip ir traukinius, turės anksčiau už mus. Lietuva vis dar yra gumos tempimo ir faktų ignoravimo/nutylėjimo stadijoje, kai galvojama, kad apie problemą nekalbant ir ją stumiant tolyn į ateitį, o žurnalistams nieko nesusigaudant, ji kažkokiu būdu savaime išsispręs arba dings. 50-ajį kartą suskėlus tą patį bajeriuką apie RB vaizdus iš kosmoso nelabai ką keičia mūsų naudai.
- 6 patinka
Comment
-
Matosi:Parašė alga Rodyti pranešimąEstų progreso iš kosmoso nesimato, nes jau spėjo apaugti krūmais?









- 15 patinka
Comment
-
Kiek žinau, jiems ne taip senai ZHA pabaigė stotį ir Merko gavo ją statyti.Parašė alga Rodyti pranešimąEstų progreso iš kosmoso nesimato, nes jau spėjo apaugti krūmais?
Comment
-
Europinės vėžės traukiniams, dvipusiam eismui turėtų pakakti 10 metrų pločio. Lyginant pagal šalia stovintį buldozerį, tai panašu jog ten plačiau.Parašė Tomas Rodyti pranešimąKažin nebus čia butelio kakliukas, panašiai kaip Kauno tunelyje?
- 2 patinka
Comment
-
tunelis vidury miško? kodėl?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Europinės vėžės traukiniams, dvipusiam eismui turėtų pakakti 10 metrų pločio. Lyginant pagal šalia stovintį buldozerį, tai panašu jog ten plačiau.
Comment
-
čia viadukas zuikiams ir grybautojams.Parašė xvoss Rodyti pranešimą
tunelis vidury miško? kodėl?-
- 3 patinka
Comment
-
Šiaip tikriausiai apie antrą koloną kalbi, pirma kolona projektinį aukštį prieš kokį mėnesį pasiekė pagal OroPatrulis nuotrauką prieš mėnesį, ji tiesiog dabar tiek pastoliais apkrauta kad jos iš šono nesimatoParašė Tomas Rodyti pranešimąPanašu, kad pirma kolona priartėjo prie projektinio aukščio ir greitai matysime perdengtą pirmą tarpatramį.
- 6 patinka
Comment
-
Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai. Tad nenustebčiau, kad Kaunas - Lenkijos siena atkarpa bus įgyvendinta sekančiu etapu, o galbūt kartu su atkarpa Kaunas - Vilnius.Parašė John Rodyti pranešimąKas žiauriausia, tai, kad "pinigų nėra" juk ir Kaunas-Lenkija normaliai atkarpai. Jokie darbai nepradėti. Kaip suprantu, net žemė neišpirkta dar? So much prioritetas bėgiams, bet ne stotims. Neturėsim nei to, nei ano.
Comment
-
Gal gali pagrįsti šitą savo teiginį? Man rodos, kad visiems aišku, kad linija nėra besidubliuojanti, ir ES nori duoti jai pinigų, bet negali. Tiesiog visai Rail Balticai yra numatytas konkretus skaičius milijardų ir numatytas tikslas: geležinkelio susisiekimas nuo Talino iki Varšuvos. Ar prijungti Rygos oro uostą, ar Vilnių, ar reusinti RB1 yra taktiniai sprendimai, daugiausia priklausantys nuo projekto įgyvendintojų. Kol neateis nauja CEF perspektyva arba nebus rasta kitų finansavimo šaltinių iš kitų fondų, ES tiesiog neturi iš kur skirti pinigų.Parašė Effka Rodyti pranešimą
Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai.
- 3 patinka
Comment
-
)Tai greitasis traukinys bus tik: Kaunas-Rygos priemestis-Talinas (be elektros, vienkelis, be stočių)?Parašė Effka Rodyti pranešimą
Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai. Tad nenustebčiau, kad Kaunas - Lenkijos siena atkarpa bus įgyvendinta sekančiu etapu, o galbūt kartu su atkarpa Kaunas - Vilnius.
Kažkaip mažai prasmės tame, išskyrus gal karines reikmes.
- 6 patinka
Comment
-
Labai paprasta, jau dabar yra esamas geležinkelis. Šiek tiek modernizavus galima naudotis. Tiesiant papildomai naują geležinkelį (nukertant esamo kampus ir išgaunant didesnį greitį) biurokratai gali paprieštarauti ir nueiti pigesniu keliu - pradžiai kad ir lėčiau važiuos traukinys, bet bent jau bus Europinė jungtis.Parašė alga Rodyti pranešimą
Gal gali pagrįsti šitą savo teiginį? Man rodos, kad visiems aišku, kad linija nėra besidubliuojanti, ir ES nori duoti jai pinigų, bet negali. Tiesiog visai Rail Balticai yra numatytas konkretus skaičius milijardų ir numatytas tikslas: geležinkelio susisiekimas nuo Talino iki Varšuvos. Ar prijungti Rygos oro uostą, ar Vilnių, ar reusinti RB1 yra taktiniai sprendimai, daugiausia priklausantys nuo projekto įgyvendintojų. Kol neateis nauja CEF perspektyva arba nebus rasta kitų finansavimo šaltinių iš kitų fondų, ES tiesiog neturi iš kur skirti pinigų.
O kodėl šitas variantas patrauklesnis? Dabar visiems ginklai aktualūs, o ne infrastruktūra, kuri pirmosiomis karo dienomis bus pažeista/sunaikinta ir nebepanaudojama.
Comment
-
Ar tikrai ES "nenori skirti"? Ar Lietuva tiesiog jų nepanaudoja? Ar ne Skuodis (ar tai Šimonytė?) aiškino, kad pinigų yra, bet mes jų nepanaudojame. Lietuva RB (neskaitant RB1) panaudojo kiek pinigų bendroje sumoje? Kokius 300 mln? Gal 400, jei skaičiuosim šių metų planuoijamus kontraktus? Lenkija-Kaunas-Latvija kainuos, grubiai jamant, apie 6 mlrd. Eur. Net Kaunas-Latvija (grubiai 200km) kainuos apie 4 mlrd. Tai kažkaip keistai atrodo tas "ES nenori skirti pinigų". Ar nebus taip, kad ne ES, o LIetuva stall'ina, nes tiesiog nenori skirti savo 15% dalies ir tempia gumą?Parašė Effka Rodyti pranešimą
Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai. Tad nenustebčiau, kad Kaunas - Lenkijos siena atkarpa bus įgyvendinta sekančiu etapu, o galbūt kartu su atkarpa Kaunas - Vilnius.
Comment
-
Na, aš galvoju apie dvi priežastis. Pirma, pasikeitus geopolitinei situacijai, keičiasi ir prioritetai finansuose. Railbaltic gal ir galima pakišti po kariniu mobilumu, bet jos nauda bus tik iki karo, tad ginklai ir ginybos elemenatai yra naudingesnė investicija šiai dienai. Sekantis dalykas, Briuselis mato kaip sunkiai sekasi valdyti projekto finansus Baltijos valstybėms (bent jau LT ir LV), tad nebeskiria papildomų pinigų daugiau nei minimaliam projekto išpildymui (mažinama kartelė projektiniam greičiui). Iš čia atsiranda visokie taupymai, tad logiškai atrodytų ir Kaunas - Lenkijos siena atkarpos pilno įgyvendinimo nukėlimas.Parašė John Rodyti pranešimą
Ar tikrai ES "nenori skirti"? Ar Lietuva tiesiog jų nepanaudoja? Ar ne Skuodis (ar tai Šimonytė?) aiškino, kad pinigų yra, bet mes jų nepanaudojame. Lietuva RB (neskaitant RB1) panaudojo kiek pinigų bendroje sumoje? Kokius 300 mln? Gal 400, jei skaičiuosim šių metų planuoijamus kontraktus? Lenkija-Kaunas-Latvija kainuos, grubiai jamant, apie 6 mlrd. Eur. Net Kaunas-Latvija (grubiai 200km) kainuos apie 4 mlrd. Tai kažkaip keistai atrodo tas "ES nenori skirti pinigų". Ar nebus taip, kad ne ES, o LIetuva stall'ina, nes tiesiog nenori skirti savo 15% dalies ir tempia gumą?
Comment

Comment