Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Europinės vėžės traukiniams, dvipusiam eismui turėtų pakakti 10 metrų pločio. Lyginant pagal šalia stovintį buldozerį, tai panašu jog ten plačiau.Parašė Tomas Rodyti pranešimąKažin nebus čia butelio kakliukas, panašiai kaip Kauno tunelyje?
- 2 patinka
Comment
-
tunelis vidury miško? kodėl?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Europinės vėžės traukiniams, dvipusiam eismui turėtų pakakti 10 metrų pločio. Lyginant pagal šalia stovintį buldozerį, tai panašu jog ten plačiau.
Comment
-
čia viadukas zuikiams ir grybautojams.Parašė xvoss Rodyti pranešimą
tunelis vidury miško? kodėl?-
- 3 patinka
Comment
-
Šiaip tikriausiai apie antrą koloną kalbi, pirma kolona projektinį aukštį prieš kokį mėnesį pasiekė pagal OroPatrulis nuotrauką prieš mėnesį, ji tiesiog dabar tiek pastoliais apkrauta kad jos iš šono nesimatoParašė Tomas Rodyti pranešimąPanašu, kad pirma kolona priartėjo prie projektinio aukščio ir greitai matysime perdengtą pirmą tarpatramį.
- 6 patinka
Comment
-
Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai. Tad nenustebčiau, kad Kaunas - Lenkijos siena atkarpa bus įgyvendinta sekančiu etapu, o galbūt kartu su atkarpa Kaunas - Vilnius.Parašė John Rodyti pranešimąKas žiauriausia, tai, kad "pinigų nėra" juk ir Kaunas-Lenkija normaliai atkarpai. Jokie darbai nepradėti. Kaip suprantu, net žemė neišpirkta dar? So much prioritetas bėgiams, bet ne stotims. Neturėsim nei to, nei ano.
Comment
-
Gal gali pagrįsti šitą savo teiginį? Man rodos, kad visiems aišku, kad linija nėra besidubliuojanti, ir ES nori duoti jai pinigų, bet negali. Tiesiog visai Rail Balticai yra numatytas konkretus skaičius milijardų ir numatytas tikslas: geležinkelio susisiekimas nuo Talino iki Varšuvos. Ar prijungti Rygos oro uostą, ar Vilnių, ar reusinti RB1 yra taktiniai sprendimai, daugiausia priklausantys nuo projekto įgyvendintojų. Kol neateis nauja CEF perspektyva arba nebus rasta kitų finansavimo šaltinių iš kitų fondų, ES tiesiog neturi iš kur skirti pinigų.Parašė Effka Rodyti pranešimą
Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai.
- 3 patinka
Comment
-
)Tai greitasis traukinys bus tik: Kaunas-Rygos priemestis-Talinas (be elektros, vienkelis, be stočių)?Parašė Effka Rodyti pranešimą
Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai. Tad nenustebčiau, kad Kaunas - Lenkijos siena atkarpa bus įgyvendinta sekančiu etapu, o galbūt kartu su atkarpa Kaunas - Vilnius.
Kažkaip mažai prasmės tame, išskyrus gal karines reikmes.
- 6 patinka
Comment
-
Labai paprasta, jau dabar yra esamas geležinkelis. Šiek tiek modernizavus galima naudotis. Tiesiant papildomai naują geležinkelį (nukertant esamo kampus ir išgaunant didesnį greitį) biurokratai gali paprieštarauti ir nueiti pigesniu keliu - pradžiai kad ir lėčiau važiuos traukinys, bet bent jau bus Europinė jungtis.Parašė alga Rodyti pranešimą
Gal gali pagrįsti šitą savo teiginį? Man rodos, kad visiems aišku, kad linija nėra besidubliuojanti, ir ES nori duoti jai pinigų, bet negali. Tiesiog visai Rail Balticai yra numatytas konkretus skaičius milijardų ir numatytas tikslas: geležinkelio susisiekimas nuo Talino iki Varšuvos. Ar prijungti Rygos oro uostą, ar Vilnių, ar reusinti RB1 yra taktiniai sprendimai, daugiausia priklausantys nuo projekto įgyvendintojų. Kol neateis nauja CEF perspektyva arba nebus rasta kitų finansavimo šaltinių iš kitų fondų, ES tiesiog neturi iš kur skirti pinigų.
O kodėl šitas variantas patrauklesnis? Dabar visiems ginklai aktualūs, o ne infrastruktūra, kuri pirmosiomis karo dienomis bus pažeista/sunaikinta ir nebepanaudojama.
Comment
-
Ar tikrai ES "nenori skirti"? Ar Lietuva tiesiog jų nepanaudoja? Ar ne Skuodis (ar tai Šimonytė?) aiškino, kad pinigų yra, bet mes jų nepanaudojame. Lietuva RB (neskaitant RB1) panaudojo kiek pinigų bendroje sumoje? Kokius 300 mln? Gal 400, jei skaičiuosim šių metų planuoijamus kontraktus? Lenkija-Kaunas-Latvija kainuos, grubiai jamant, apie 6 mlrd. Eur. Net Kaunas-Latvija (grubiai 200km) kainuos apie 4 mlrd. Tai kažkaip keistai atrodo tas "ES nenori skirti pinigų". Ar nebus taip, kad ne ES, o LIetuva stall'ina, nes tiesiog nenori skirti savo 15% dalies ir tempia gumą?Parašė Effka Rodyti pranešimą
Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai. Tad nenustebčiau, kad Kaunas - Lenkijos siena atkarpa bus įgyvendinta sekančiu etapu, o galbūt kartu su atkarpa Kaunas - Vilnius.
Comment
-
Na, aš galvoju apie dvi priežastis. Pirma, pasikeitus geopolitinei situacijai, keičiasi ir prioritetai finansuose. Railbaltic gal ir galima pakišti po kariniu mobilumu, bet jos nauda bus tik iki karo, tad ginklai ir ginybos elemenatai yra naudingesnė investicija šiai dienai. Sekantis dalykas, Briuselis mato kaip sunkiai sekasi valdyti projekto finansus Baltijos valstybėms (bent jau LT ir LV), tad nebeskiria papildomų pinigų daugiau nei minimaliam projekto išpildymui (mažinama kartelė projektiniam greičiui). Iš čia atsiranda visokie taupymai, tad logiškai atrodytų ir Kaunas - Lenkijos siena atkarpos pilno įgyvendinimo nukėlimas.Parašė John Rodyti pranešimą
Ar tikrai ES "nenori skirti"? Ar Lietuva tiesiog jų nepanaudoja? Ar ne Skuodis (ar tai Šimonytė?) aiškino, kad pinigų yra, bet mes jų nepanaudojame. Lietuva RB (neskaitant RB1) panaudojo kiek pinigų bendroje sumoje? Kokius 300 mln? Gal 400, jei skaičiuosim šių metų planuoijamus kontraktus? Lenkija-Kaunas-Latvija kainuos, grubiai jamant, apie 6 mlrd. Eur. Net Kaunas-Latvija (grubiai 200km) kainuos apie 4 mlrd. Tai kažkaip keistai atrodo tas "ES nenori skirti pinigų". Ar nebus taip, kad ne ES, o LIetuva stall'ina, nes tiesiog nenori skirti savo 15% dalies ir tempia gumą?
Comment
-
Lietuvos politika dėl RB ir iki karo buvo identiška t.y. gumos tempimas ir nieko nedarymas. "Geopolitinės situacijos" argumentas neatrodo įtikinamai. Juo labiau, kad Estijoje, kuri, be kita ko, išleido ir išleidžia daugiau pinigų gynybai, nei Lietuva, Rail Baltica, panašu, bus pastatyta greičiausiai, be didelių nukrypimų ir pernelyg nevėluojant. Tai ne "geopolitinėje situacijoje" čia problema. Kur kas panašiau į gana ekstremalią nekompetenciją ir negebėjimą įgyvendinti tokio pobūdžio didelių projektų. O jei dar trumpiau: elementarus projekto mismanagementas.Parašė Effka Rodyti pranešimą
Na, aš galvoju apie dvi priežastis. Pirma, pasikeitus geopolitinei situacijai, keičiasi ir prioritetai finansuose. Railbaltic gal ir galima pakišti po kariniu mobilumu, bet jos nauda bus tik iki karo, tad ginklai ir ginybos elemenatai yra naudingesnė investicija šiai dienai. Sekantis dalykas, Briuselis mato kaip sunkiai sekasi valdyti projekto finansus Baltijos valstybėms (bent jau LT ir LV), tad nebeskiria papildomų pinigų daugiau nei minimaliam projekto išpildymui (mažinama kartelė projektiniam greičiui). Iš čia atsiranda visokie taupymai, tad logiškai atrodytų ir Kaunas - Lenkijos siena atkarpos pilno įgyvendinimo nukėlimas.
- 1 patinka
Comment
-
traukinių infrastruktūra yra labai svarbi karo logistikai (gal tik US doktrinoje ne), o geležinkeliai yra gana greitai ir pigiau remontuojami po priešo atakos. Tą matome Ukrainoje. Traukiniu vėžė kuri atitinka europinius logistinius poreikis būtų labai naudinga ir karine prasme.Parašė Effka Rodyti pranešimą
Labai paprasta, jau dabar yra esamas geležinkelis. Šiek tiek modernizavus galima naudotis. Tiesiant papildomai naują geležinkelį (nukertant esamo kampus ir išgaunant didesnį greitį) biurokratai gali paprieštarauti ir nueiti pigesniu keliu - pradžiai kad ir lėčiau važiuos traukinys, bet bent jau bus Europinė jungtis.
O kodėl šitas variantas patrauklesnis? Dabar visiems ginklai aktualūs, o ne infrastruktūra, kuri pirmosiomis karo dienomis bus pažeista/sunaikinta ir nebepanaudojama.
- 6 patinka
Comment
-
Mes kalbame apie infrastruktūrą Suvalkų koridoriuje. Iš jos ir ją bandančių remontuoti liks faršas greičiau.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
traukinių infrastruktūra yra labai svarbi karo logistikai (gal tik US doktrinoje ne), o geležinkeliai yra gana greitai ir pigiau remontuojami po priešo atakos. Tą matome Ukrainoje. Traukiniu vėžė kuri atitinka europinius logistinius poreikis būtų labai naudinga ir karine prasme.
- 1 patinka
Comment
Comment