Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Estų progreso iš kosmoso nesimato, nes jau spėjo apaugti krūmais?
    Kiek žinau, jiems ne taip senai ZHA pabaigė stotį ir Merko gavo ją statyti.

    Comment


      Kažin nebus čia butelio kakliukas, panašiai kaip Kauno tunelyje?
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
        Kažin nebus čia butelio kakliukas, panašiai kaip Kauno tunelyje?
        Europinės vėžės traukiniams, dvipusiam eismui turėtų pakakti 10 metrų pločio. Lyginant pagal šalia stovintį buldozerį, tai panašu jog ten plačiau.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          Europinės vėžės traukiniams, dvipusiam eismui turėtų pakakti 10 metrų pločio. Lyginant pagal šalia stovintį buldozerį, tai panašu jog ten plačiau.
          tunelis vidury miško? kodėl?

          Comment


            Parašė xvoss Rodyti pranešimą

            tunelis vidury miško? kodėl?
            Žaliasis tiltas gyvūnams?

            Comment


              Parašė xvoss Rodyti pranešimą

              tunelis vidury miško? kodėl?
              čia viadukas zuikiams ir grybautojams.
              -

              Comment


                Kelios foto iš vakarykščio pasivaikščiojimo kairiuoju Neries šlaitu. Šiaip vaizdingoje vietoje tiltas kirs Neries slėnį, Jonavos rajonui vertėtų pagalvoti apie tilto išnaudojimą turizmo tikslams
                Paskutinis taisė Lašas; 2025.06.13, 09:38.

                Comment


                  Panašu, kad pirma kolona priartėjo prie projektinio aukščio ir greitai matysime perdengtą pirmą tarpatramį.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Panašu, kad pirma kolona priartėjo prie projektinio aukščio ir greitai matysime perdengtą pirmą tarpatramį.
                    Šiaip tikriausiai apie antrą koloną kalbi, pirma kolona projektinį aukštį prieš kokį mėnesį pasiekė pagal OroPatrulis nuotrauką prieš mėnesį, ji tiesiog dabar tiek pastoliais apkrauta kad jos iš šono nesimato

                    Comment


                      Kas žiauriausia, tai, kad "pinigų nėra" juk ir Kaunas-Lenkija normaliai atkarpai. Jokie darbai nepradėti. Kaip suprantu, net žemė neišpirkta dar? So much prioritetas bėgiams, bet ne stotims. Neturėsim nei to, nei ano.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Kas žiauriausia, tai, kad "pinigų nėra" juk ir Kaunas-Lenkija normaliai atkarpai. Jokie darbai nepradėti. Kaip suprantu, net žemė neišpirkta dar? So much prioritetas bėgiams, bet ne stotims. Neturėsim nei to, nei ano.
                        Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai. Tad nenustebčiau, kad Kaunas - Lenkijos siena atkarpa bus įgyvendinta sekančiu etapu, o galbūt kartu su atkarpa Kaunas - Vilnius.

                        Comment


                          Parašė Effka Rodyti pranešimą

                          Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai.
                          Gal gali pagrįsti šitą savo teiginį? Man rodos, kad visiems aišku, kad linija nėra besidubliuojanti, ir ES nori duoti jai pinigų, bet negali. Tiesiog visai Rail Balticai yra numatytas konkretus skaičius milijardų ir numatytas tikslas: geležinkelio susisiekimas nuo Talino iki Varšuvos. Ar prijungti Rygos oro uostą, ar Vilnių, ar reusinti RB1 yra taktiniai sprendimai, daugiausia priklausantys nuo projekto įgyvendintojų. Kol neateis nauja CEF perspektyva arba nebus rasta kitų finansavimo šaltinių iš kitų fondų, ES tiesiog neturi iš kur skirti pinigų.

                          Comment


                            )
                            Parašė Effka Rodyti pranešimą

                            Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai. Tad nenustebčiau, kad Kaunas - Lenkijos siena atkarpa bus įgyvendinta sekančiu etapu, o galbūt kartu su atkarpa Kaunas - Vilnius.
                            Tai greitasis traukinys bus tik: Kaunas-Rygos priemestis-Talinas (be elektros, vienkelis, be stočių)?
                            Kažkaip mažai prasmės tame, išskyrus gal karines reikmes.

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą

                              Gal gali pagrįsti šitą savo teiginį? Man rodos, kad visiems aišku, kad linija nėra besidubliuojanti, ir ES nori duoti jai pinigų, bet negali. Tiesiog visai Rail Balticai yra numatytas konkretus skaičius milijardų ir numatytas tikslas: geležinkelio susisiekimas nuo Talino iki Varšuvos. Ar prijungti Rygos oro uostą, ar Vilnių, ar reusinti RB1 yra taktiniai sprendimai, daugiausia priklausantys nuo projekto įgyvendintojų. Kol neateis nauja CEF perspektyva arba nebus rasta kitų finansavimo šaltinių iš kitų fondų, ES tiesiog neturi iš kur skirti pinigų.
                              Labai paprasta, jau dabar yra esamas geležinkelis. Šiek tiek modernizavus galima naudotis. Tiesiant papildomai naują geležinkelį (nukertant esamo kampus ir išgaunant didesnį greitį) biurokratai gali paprieštarauti ir nueiti pigesniu keliu - pradžiai kad ir lėčiau važiuos traukinys, bet bent jau bus Europinė jungtis.
                              O kodėl šitas variantas patrauklesnis? Dabar visiems ginklai aktualūs, o ne infrastruktūra, kuri pirmosiomis karo dienomis bus pažeista/sunaikinta ir nebepanaudojama.

                              Comment


                                Parašė Effka Rodyti pranešimą

                                Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai. Tad nenustebčiau, kad Kaunas - Lenkijos siena atkarpa bus įgyvendinta sekančiu etapu, o galbūt kartu su atkarpa Kaunas - Vilnius.
                                Ar tikrai ES "nenori skirti"? Ar Lietuva tiesiog jų nepanaudoja? Ar ne Skuodis (ar tai Šimonytė?) aiškino, kad pinigų yra, bet mes jų nepanaudojame. Lietuva RB (neskaitant RB1) panaudojo kiek pinigų bendroje sumoje? Kokius 300 mln? Gal 400, jei skaičiuosim šių metų planuoijamus kontraktus? Lenkija-Kaunas-Latvija kainuos, grubiai jamant, apie 6 mlrd. Eur. Net Kaunas-Latvija (grubiai 200km) kainuos apie 4 mlrd. Tai kažkaip keistai atrodo tas "ES nenori skirti pinigų". Ar nebus taip, kad ne ES, o LIetuva stall'ina, nes tiesiog nenori skirti savo 15% dalies ir tempia gumą?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Ar tikrai ES "nenori skirti"? Ar Lietuva tiesiog jų nepanaudoja? Ar ne Skuodis (ar tai Šimonytė?) aiškino, kad pinigų yra, bet mes jų nepanaudojame. Lietuva RB (neskaitant RB1) panaudojo kiek pinigų bendroje sumoje? Kokius 300 mln? Gal 400, jei skaičiuosim šių metų planuoijamus kontraktus? Lenkija-Kaunas-Latvija kainuos, grubiai jamant, apie 6 mlrd. Eur. Net Kaunas-Latvija (grubiai 200km) kainuos apie 4 mlrd. Tai kažkaip keistai atrodo tas "ES nenori skirti pinigų". Ar nebus taip, kad ne ES, o LIetuva stall'ina, nes tiesiog nenori skirti savo 15% dalies ir tempia gumą?
                                  Na, aš galvoju apie dvi priežastis. Pirma, pasikeitus geopolitinei situacijai, keičiasi ir prioritetai finansuose. Railbaltic gal ir galima pakišti po kariniu mobilumu, bet jos nauda bus tik iki karo, tad ginklai ir ginybos elemenatai yra naudingesnė investicija šiai dienai. Sekantis dalykas, Briuselis mato kaip sunkiai sekasi valdyti projekto finansus Baltijos valstybėms (bent jau LT ir LV), tad nebeskiria papildomų pinigų daugiau nei minimaliam projekto išpildymui (mažinama kartelė projektiniam greičiui). Iš čia atsiranda visokie taupymai, tad logiškai atrodytų ir Kaunas - Lenkijos siena atkarpos pilno įgyvendinimo nukėlimas.

                                  Comment


                                    Parašė Effka Rodyti pranešimą

                                    Na, aš galvoju apie dvi priežastis. Pirma, pasikeitus geopolitinei situacijai, keičiasi ir prioritetai finansuose. Railbaltic gal ir galima pakišti po kariniu mobilumu, bet jos nauda bus tik iki karo, tad ginklai ir ginybos elemenatai yra naudingesnė investicija šiai dienai. Sekantis dalykas, Briuselis mato kaip sunkiai sekasi valdyti projekto finansus Baltijos valstybėms (bent jau LT ir LV), tad nebeskiria papildomų pinigų daugiau nei minimaliam projekto išpildymui (mažinama kartelė projektiniam greičiui). Iš čia atsiranda visokie taupymai, tad logiškai atrodytų ir Kaunas - Lenkijos siena atkarpos pilno įgyvendinimo nukėlimas.
                                    Lietuvos politika dėl RB ir iki karo buvo identiška t.y. gumos tempimas ir nieko nedarymas. "Geopolitinės situacijos" argumentas neatrodo įtikinamai. Juo labiau, kad Estijoje, kuri, be kita ko, išleido ir išleidžia daugiau pinigų gynybai, nei Lietuva, Rail Baltica, panašu, bus pastatyta greičiausiai, be didelių nukrypimų ir pernelyg nevėluojant. Tai ne "geopolitinėje situacijoje" čia problema. Kur kas panašiau į gana ekstremalią nekompetenciją ir negebėjimą įgyvendinti tokio pobūdžio didelių projektų. O jei dar trumpiau: elementarus projekto mismanagementas.

                                    Comment


                                      labai paprasta ... Lietuva nesugebejo igyvendinti nei vieno didelio infrastrukturinio projekto.. via baltika stena 10 metu nuo kauno iki pl sienos, per silpni k..... . Tai tiek. europa mato, skundai juk eina..

                                      Comment


                                        Parašė Effka Rodyti pranešimą

                                        Labai paprasta, jau dabar yra esamas geležinkelis. Šiek tiek modernizavus galima naudotis. Tiesiant papildomai naują geležinkelį (nukertant esamo kampus ir išgaunant didesnį greitį) biurokratai gali paprieštarauti ir nueiti pigesniu keliu - pradžiai kad ir lėčiau važiuos traukinys, bet bent jau bus Europinė jungtis.
                                        O kodėl šitas variantas patrauklesnis? Dabar visiems ginklai aktualūs, o ne infrastruktūra, kuri pirmosiomis karo dienomis bus pažeista/sunaikinta ir nebepanaudojama.
                                        traukinių infrastruktūra yra labai svarbi karo logistikai (gal tik US doktrinoje ne), o geležinkeliai yra gana greitai ir pigiau remontuojami po priešo atakos. Tą matome Ukrainoje. Traukiniu vėžė kuri atitinka europinius logistinius poreikis būtų labai naudinga ir karine prasme.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          traukinių infrastruktūra yra labai svarbi karo logistikai (gal tik US doktrinoje ne), o geležinkeliai yra gana greitai ir pigiau remontuojami po priešo atakos. Tą matome Ukrainoje. Traukiniu vėžė kuri atitinka europinius logistinius poreikis būtų labai naudinga ir karine prasme.
                                          Mes kalbame apie infrastruktūrą Suvalkų koridoriuje. Iš jos ir ją bandančių remontuoti liks faršas greičiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X