Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    KAB bombos, tikslumas 5 metrai.
    Reikia mesti ne toliau nei 2-9 km nuo taikinio. Tai ne raketa.
    Ir reikia pataikyti tiksliai į nešančiasias konstrukcijas.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Reikia mesti ne toliau nei 2-9 km nuo taikinio. Tai ne raketa.
      Ir reikia pataikyti tiksliai į nešančiasias konstrukcijas.
      Tas KAB, apie kurį kalbėjau, turi laser guidance ir save koreguoja skrydžio metu. Atstumas wiki nurodomas kaip 50km, ir čia be UMPK.

      Comment


        Parašė ifl Rodyti pranešimą

        Tas KAB, apie kurį kalbėjau, turi laser guidance ir save koreguoja skrydžio metu. Atstumas wiki nurodomas kaip 50km, ir čia be UMPK.
        Yra įvairių tipų, ne tik lazerinio taikymo. Jos nesklando taip toli! Su UMPK FABai iki 40-45 km skrenda.

        Дальность сброса КАБ-500С достигает 9 км.
        https://topwar.ru/212739-kab-500s-av...l-i-zabyl.html


        Tas pats nurodyta ir wiki.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Kaip parodo nemenka praktika, tai nėra taip paprasta.
          O menamas nedarymas nuo bėgių tiesiogiai nepriklauso.
          sutinku gelezinkeli sunaikint yra labai labai sunku, lengviau roling stock garvezius, arba kritinius tiltus kazkuriuos.

          Comment


            Gal eikit jūs kur kitur šnekėti apie bombas.
            Jau keli puslapiai ne į temą.

            @VLR
            Gali vartyti kiek nori, lietuviai ne idealūs, bet faktas kad ES neduos pinigų tiek kiek reikia. Kai kuriais aspektais pritariu tamstai, bet pragmatiškas lietuvių požiūris, bent jau kol kas, laimi prieš zuokiškas latvių svajones. Jau ne kartą vardinai latvių pasiekimus, bet nuo Panevėžio vis vien bus tik vienkelis. Rygos stotis ir kilpa vis vien bus neužbaigtos. Jei jau būtų tokia nebrangi ta kilpa, tai latviai juk užsibaigtų patys, o ne karpytų kitus svarbius projektus ir lauktų kito finansavimo.

            Comment


              Pasaulio mega projektai. Gal kontekste viso TEN-T Lietuvai ir galima kiek atleisti už prastus rezultatus:

              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240904_122748_LinkedIn.jpg
Views:	592
Size:	130,2 kB
ID:	2149976

              Comment


                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                Gal eikit jūs kur kitur šnekėti apie bombas.
                Jau keli puslapiai ne į temą.

                @VLR
                Gali vartyti kiek nori, lietuviai ne idealūs, bet faktas kad ES neduos pinigų tiek kiek reikia. Kai kuriais aspektais pritariu tamstai, bet pragmatiškas lietuvių požiūris, bent jau kol kas, laimi prieš zuokiškas latvių svajones. Jau ne kartą vardinai latvių pasiekimus, bet nuo Panevėžio vis vien bus tik vienkelis. Rygos stotis ir kilpa vis vien bus neužbaigtos. Jei jau būtų tokia nebrangi ta kilpa, tai latviai juk užsibaigtų patys, o ne karpytų kitus svarbius projektus ir lauktų kito finansavimo.
                Nežinau ką reikia rūkyti, norint matyti Lietuvių kolosalų apsišikimą šitame projekte kaip pragmatiškumą. Lietuvos pusė nepadarė visiškai nieko gero šiame projekte, neišsiderėjo stočių ar integracijų į miestus, pastrigo prie vienintelio rimtesnio pradėto objekto ir vos pakrapštė itin trumpą ruožą. Gali fantazuoti šitame forumo nacionalistėlių būryje apie pergales, bet eilinį kartą liksime prie suskilusios geldos. Iki šių metų galo estai jau garantuotai aplenks Lietuvą pagal procentą ruožo, prie kurio yra dirbama. Latviai, spėju, aplenks iki kitų metų galo, stotys ar ne stotys.
                Paskutinis taisė VLR; 2024.09.04, 20:36.

                Comment


                  Estai pasirašė dar vieną darbų sutartį ir sparčiai artėja prie savo tikslo pradėti darbus 70km trasos, t.y. kiek mažiau nei trečdalyje Rail Baltica ruožo Estijoje. Čia prie prasidėjusių didžiulių darbų jų centriniame mazge ir integracijose į miestą Taline. Lietuviai neturi jokių integarcijų į miestus ar centrinių stočių, o darbai vyksta mažiau nei dešimtadalyje ruožo šalyje. 'Pragmatiškas požiūris'

                  Rail Baltica signs another contract for the construction of the Rail Baltica mainline in Estonia

                  On 26 August, Rail Baltic Estonia signed a construction contract for the construction of the mainline of the railway in Harju County. The joint bid by Merko Ehitus Eesti AS and GRK Eesti AS will see them constructing the section of the Rail Baltica mainline from the settlement of Saku to the Harju-Rapla County border. The contract is valued at 59.87 million euros.

                  “We are steadily moving towards this year’s goal of having at least 70 kilometers of the Rail Baltica mainline in Estonia under construction or with contracts. The contract signed today for the construction of a 10.5 km section will help us open a new construction front in Harju County with the help of experienced contractors, and soon the next sections in Harju County will also be under contract,” confirmed Anvar Salomets, Chairman of the Board of Rail Baltic Estonia.
                  https://www.railbaltica.org/rail-bal...ne-in-estonia/

                  Comment


                    Įdomu, kokia situacija su Jonavos tiltu? Kiek jau polių išgręžė?

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                      Estai pasirašė dar vieną darbų sutartį ir sparčiai artėja prie savo tikslo pradėti darbus 70km trasos, t.y. kiek mažiau nei trečdalyje Rail Baltica ruožo Estijoje. Čia prie prasidėjusių didžiulių darbų jų centriniame mazge ir integracijose į miestą Taline. Lietuviai neturi jokių integarcijų į miestus ar centrinių stočių, o darbai vyksta mažiau nei dešimtadalyje ruožo šalyje. 'Pragmatiškas požiūris'
                      Kaune RB kaip suprantu nebesustos. Kur ten tas estų centrinis mazgas irgi nesupratau, bet patikėsiu.

                      Žiūrim kitaip: estai stato 12 km ir kada nors vykdys darbus 10,5 km ruože; pas mus darbai vykdomi 27 km ruože. Latvijoje darbai vykdomi 3 km ruože. Ai, tiesa: latviai dar nugriovė prekybcentrio garažą, beveik pastatė pusę keleivių stoties pastato ir beveik pradėjo statyti tiltą per Dauguvą.

                      Comment


                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                        Nežinau ką reikia rūkyti, norint matyti Lietuvių kolosalų apsišikimą šitame projekte kaip pragmatiškumą. Lietuvos pusė nepadarė visiškai nieko gero šiame projekte, neišsiderėjo stočių ar integracijų į miestus, pastrigo prie vienintelio rimtesnio pradėto objekto ir vos pakrapštė itin trumpą ruožą. Gali fantazuoti šitame forumo nacionalistėlių būryje apie pergales, bet eilinį kartą liksime prie suskilusios geldos. Iki šių metų galo estai jau garantuotai aplenks Lietuvą pagal procentą ruožo, prie kurio yra dirbama. Latviai, spėju, aplenks iki kitų metų galo, stotys ar ne stotys.
                        O galima butu suzinoti kas issiderejo stotis siame projekte? Latviai tik galvojo kad issiderejo stotis, bet neseniai susipazino su realybe Visos tris salis issiderejo tik BEGIUS ir tai dar reikes prideti savo pinigu

                        Comment


                          Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                          O galima butu suzinoti kas issiderejo stotis siame projekte? Latviai tik galvojo kad issiderejo stotis, bet neseniai susipazino su realybe Visos tris salis issiderejo tik BEGIUS ir tai dar reikes prideti savo pinigu
                          Stotis šiame projekte išsiderėjo Talinas ir Ryga, neišsiderėjo Kaunas ir Vilnius, nes mūsų transportininkai yra obliai ir kaušai, kurie nesupranta, ką daro.

                          O su realybe Rygos mazgas susipažino kur kas mažiau, nei Vilnius - Kaunas atšaka, kuri irgi nebus finansuojama pirmojo etapo metu, bet, skirtingai nei Rygoje, ten yra padaryta lygiai nulis darbų. Pagrindinis darbas Rygos mazge - pusantro kilometro prioriteto formavimas (įskaitant griaunant pastatus) yra padarytas, didelė darbų dalis - irgi. Tokie geležinkelio integravimo darbai Lietuvoje yra laikomi visišku kosmosu, jų čia niekada nėra buvę ir artimiausiu laiku tikrai nebus.

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą

                            Stotis šiame projekte išsiderėjo Talinas ir Ryga, neišsiderėjo Kaunas ir Vilnius, nes mūsų transportininkai yra obliai ir kaušai, kurie nesupranta, ką daro.

                            O su realybe Rygos mazgas susipažino kur kas mažiau, nei Vilnius - Kaunas atšaka, kuri irgi nebus finansuojama pirmojo etapo metu, bet, skirtingai nei Rygoje, ten yra padaryta lygiai nulis darbų. Pagrindinis darbas Rygos mazge - pusantro kilometro prioriteto formavimas (įskaitant griaunant pastatus) yra padarytas, didelė darbų dalis - irgi. Tokie geležinkelio integravimo darbai Lietuvoje yra laikomi visišku kosmosu, jų čia niekada nėra buvę ir artimiausiu laiku tikrai nebus.
                            Man vistiek vis dar idomu ka issiderejo latviai? Ar tik ne galimybe pasistatyti uz SAVO pinigus stotis ir begius i miesto centra? Galimai ES tai leistu Lietuvai ir be derybu? Just thinking...

                            Comment


                              Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                              Man vistiek vis dar idomu ka issiderejo latviai? Ar tik ne galimybe pasistatyti uz SAVO pinigus stotis ir begius i miesto centra? Galimai ES tai leistu Lietuvai ir be derybu? Just thinking...
                              Nelabai suprantu, ką tu čia bandai pasakyti. ES Rygoje jau finansavo 85% sudėtingiausios pusantro kilometro bėgių integracijos visame projekte (žr. kad ir StreetView) ir didelę dalį statomų itin sudėtingų pastatų. Likusią dalį darbų finansuos antrajame etape. Kalbant apie statymą patiems - Lietuva galės Vilnius - Kaunas pati statytis, nes finansavimo šiai daliai pirmajame etape irgi nebus.

                              Comment


                                Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                                Man vistiek vis dar idomu ka issiderejo latviai? Ar tik ne galimybe pasistatyti uz SAVO pinigus stotis ir begius i miesto centra? Galimai ES tai leistu Lietuvai ir be derybu? Just thinking...
                                Šalys, mano žiniomis, derėjosi tik dėl finansavimo bėgiams ir finansavimą gavo daugiau mažiau proporcingai bėgių ilgiui šalyje.

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                  Latvija
                                  - Padarė sunkiausius darbus miesto centre, įskaitant ne tik 'taškinius' objektus, bet ir prioriteto formavimą griaunant didelius supermarketus ir Kultūros pavelde esančius pastatus
                                  - Įpusėjo statybose tokių objektų, kurių pavydėtų ir tokio dydžio Vokietijos ar Prancūzijos miestai
                                  - Įsisavino (šių dienų eurais skaičiuojant) gerokai virš milijardo ES eurų - ypatingai pasiteisino tai, kad darbai buvo pradėti anksti, dar prieš masinę infliaciją
                                  - Paruošė kontraktams visą pagrindinės linijos ruožą, kuriame jau prasideda darbai
                                  Gal galima pamatyti tuos nugriautus kultūros paveldo pastatus ir supermarketus?

                                  Ko neberandu:

                                  https://www.google.com/maps/@56.9450...oASAFQAw%3D%3D

                                  https://www.google.com/maps/@56.9456...oASAFQAw%3D%3D

                                  https://www.google.com/maps/@56.9455...oASAFQAw%3D%3D

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Nepyk, bet lyginti KUN su WAV ir jo kolegomis man nekyla pirštai. Ir reiktų prisiminti, jog jau atsiranda naktiniai traukiniai po Europą, tad Bialystokas yra žymiai gerenėje pozicijoje nei Kaunas. Beje, nuo Klaipėdos iki KUN irgi apie 200 km.
                                    Čia ne KUN ar WAV lyginimas. Pas mus čia forume, kažkokia vyraujanti mada su kažkuom ir dėl kažko "matuotis".
                                    Mano pranešimas buvo apie tai, kad galima pritraukti keleivių iš Balstogės į KUN. Jeigu kyla X avialinijų lėktuvas iš WAV ir tų pačių X avialinijų lėktuvas iš KUN, ta pačia kryptimi, tai didesnis šansas, kad bilietą pigiau galėsi nusipirkti iš KUN dėl mažesnės paklausos. Todėl yra potencialo turėti keleivių, kurie iš Lenkijos atvažiuos vien tam, kad galėtų kažkur skristi. Nors lenkai tiesdami savo RB šiek tiek tą potencialą sumažins, bet jis vis vien išlieka. Taigi tą reikia išnaudoti ir apie tai galvoti.

                                    Nelabai suprantu kuo čia dėta Klaipėda ir RB, nes šis infrastuktūros projektas Klaipėdos nei priartins, nei nutolins.

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      Estiškame straipsnyje buvo rašoma, kad Rygos prijungimas iš vienos pusės kainuotų 300m, kai Vilniaus pajungimas - apie 2,5 milijardo (spėčiau reiktų dauginti šiuos skaičius bent iš dviejų). Taigi, taip, lietuviai yra visiški liūzeriai šiame projekte, nes nieko gero be iškirstų medžių parodyti kol kas negali, kai latviai apsižiojo daug, bet kol kas dirba labai greitai, net jei ir didžiausio VT užkampio Europoje nacionalistėliams atrodo kitaip.
                                      Kaip po galais Rygos prijungimas gali kainuoti 300 mln., jei vien tik Rygos centrinio mazgo pirminė sąmata viršyja 0,55 mlrd. (pagal paskutinius Latvijos audito institucijos skaičiavimus - apie 0,9 mlrd.) ? Kam tada tie papildomi milijardai, jei viską galima padaryti už 300 milijonų?

                                      Šiaip neradau tikslaus skaičiaus, kiek kainuotų visa kilpa nuo pagrindinės linijos per Rygą, bet grubiai vertinant visą biudžetą (atnaujintais skaičiais), tai turėtų sudaryti ~2,5 mlrd. eur. Nes tai sudaro ~55 km iš visų 265 km Latvijos teritorijoje.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Kaip po galais Rygos prijungimas gali kainuoti 300 mln., jei vien tik Rygos centrinio mazgo pirminė sąmata viršyja 0,55 mlrd. (pagal paskutinius Latvijos audito institucijos skaičiavimus - apie 0,9 mlrd.) ? Kam tada tie papildomi milijardai, jei viską galima padaryti už 300 milijonų?

                                        Šiaip neradau tikslaus skaičiaus, kiek kainuotų visa kilpa nuo pagrindinės linijos per Rygą, bet grubiai vertinant visą biudžetą (atnaujintais skaičiais), tai turėtų sudaryti ~2,5 mlrd. eur. Nes tai sudaro ~55 km iš visų 265 km Latvijos teritorijoje.
                                        Būtų smagu, jei sektum tai, ką aš rašau prieš man atrašydamas. Buvo kalbos, kad Rygos centrinė stotis gali būti nepajungta prie Rail Baltica apskritai, ne tik pirmajame etape. Mano pranešimas buvo skirtas parodyti, kad nuo Rail Baltica iki Rygos jau dabar yra pilnai elektrifikuotas geležinkelis, kuris urbanizuotoje teritorijoje yra 4-10 juostų. Tad Rygos centrinei stočiai būti neprijungtai bent iš vienos pusės ilgalaikėje perspektyvoje šansų nėra, nes su tokia užduotimi latviai ramiai susitvarkytų. Prie ko čia pačio mazgo statybos ir jų bendra kaina? Ir prie ko čia tas ambicingas Rygos žiedo projektas?

                                        O dėl 300m, tai siūlyčiau susirasti tą estišką straipsnį, ten buvo minimas toks skaičius, būtent Rygos centrinio mazgo pajungimui iš vienos pusės.

                                        Comment


                                          Man tai būtų smagu, jeigu būtų dalinamasi skaičiais parašant ką jie reiškia. Jeigu rašoma, kad Rygos pajungimas kainuoja tik 300 mln. (pagal kažkokį menamą estišką straipsnį, kurio paieškai turbūt pats turėčiau skirti visą darbo dieną ir rasti, o tikėtina - nerasti), tai ir reiškia, kad Ryga pajungiama iš viso už 300 mln. Nors norint kažką pajungti, reikia pastatyti "mazgą" nes tai apima peronus, viadukus, tunelius ir kt., kad privažiuoti prie tos stoties ir prieiti prie peronų. O tai visai kito kalibro skaičiai.
                                          Šiaip galime toliau ir nediskutuoti, nes nelabai noriu bandyti pats susirasti ir pasigrįsti sau tamstos iš palubinsko imamus skaičius ar faktus. Tiesiog nėra tam nei laiko, nei tai duoda naudos.

                                          Dar vienas svarbus dalykas yra toks, kad visa "kilpa pro Ryga" suplanuota ir statoma tam, kad galėtų RB traukiniai važiuojantys šiaurė/pietūs kryptimis pro Latvija, prasukti ir pro Rygą. Jeigu stotis bus terminalinė, tai dėl ilgo laiko gaišimo vargu ar tie traukiniai ten užsuks. Vadinasi prasmės daryti terminalinę stoti nėra, o persėsti ir pavažiuoti keliolika minučių kitokia vėže - nėra problemų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X