Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Rygoje trūksta 39 milijonų stoties statybai, valstybė padengė pirmą įmoką, kad darbai tęstųsi toliau.

    Kas yra kalbama video nelabai suprantu, tačiau yra neblogų vaizdų iš centrinio mazgo ir naujojo tilto statybų:

    Ko ten galima nesuprast? Paspaudi CC (subtitles), issirenki vertima i norima suprantama kalba ir skaitai.

    Kaip suprantu latviai dabar intensyviai iesko kaltu kas i RB2 idejo 2 super brangius zaislus - stoti centre ir oro uoste. Nu ir kas antram video lygina savo ta projekta su mersedeso uzsakymu, kai pinigu turi tik opeliui. Nu ir sprendzia dilema - uzkonservuoti sitas stroikes (super brangu) ar kaskokiu budu damusti (ner pinigu)

    Comment


      Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

      Ko ten galima nesuprast? Paspaudi CC (subtitles), issirenki vertima i norima suprantama kalba ir skaitai.

      Kaip suprantu latviai dabar intensyviai iesko kaltu kas i RB2 idejo 2 super brangius zaislus - stoti centre ir oro uoste. Nu ir kas antram video lygina savo ta projekta su mersedeso uzsakymu, kai pinigu turi tik opeliui. Nu ir sprendzia dilema - uzkonservuoti sitas stroikes (super brangu) ar kaskokiu budu damusti (ner pinigu)
      Kai daroma iš kito galo, taip ir būna. Ieško kaltų dabar, kai žmonių susivokime problemos. Net čia forume matosi. Apmaudu, kad strateginis mąstymas neugdomas ir tokie rezultatai.

      Klimato kaita, ekonomika ar geležinkelio statymas viskas nuvedama į kažkaip kaip nors ateity išsispręs (kaip dievas duos), nesukim galvos.

      Dabar latvių sunk costs tapo per didelės stabdyti projektą.
      Paskutinis taisė ifl; 2024.08.11, 13:37.

      Comment


        Intermodalinis mazgas, integracijos su vietiniu VT ir pilno prioriteto tiltas į miesto centrą kaip bereikalingi žaislai gali atrodyti gal tik gūdaus kaimo gyventojui, kur net sostinėje paskutinė rimtesnė nauja VT infrastruktūra buvo pastatyta Stalino laikais įrengiant troleibusų tinklą, o tikro centrinio mazgo nėra nei vieno visoje šalyje, kaip ir nėra nei vieno tilto sostinės centre, kuriame VT važiuotų prioritetu. Vis tik statyti geležinkelius kartu su integracijomis į miestą yra įprasta praktika visur, ar tai būtų Ispanija, Kinija, ar bet kuri kita šalis, išskyrus gal keistus bandymus JAV. Dėl to tikrai nėra stebėtina, kad tokie projektai buvo įtraukti į Rail Baltica projektą tiek Latvijoje, tiek Estijoje. Lietuva šitoje srityje buvo išimtis, nes čia tiesiog nėra supratimo, su kuo tokie dalykai yra valgomi.

        Dėl darbų vykdymo eiliškumo tai smagu, kad latvių spauda rimtai užsiima projekto nagrinėjimu. Lietuvos spauda tesugeba ploti rankomis kai LTG sėdmaišininkai komunikuoja apie pirmavimą Baltijos šalyse vien dėl to, kad turi iškirtę daug medžių ir pastatę kelis viadukus, kai latviai jau mato milijardinės (šių laikų Eurais) pasaulinio lygio infrastruktūros statybų pabaigą tunelio gale. Būtų smagu, kad ir čia būtų užsiimta analizuoti projektą tokiu lygiu, kokiu jis yra analizuojamas Latvijoje. Gal sužinotumėme, kas tiksliai vyksta su vieninteliu rimtesniu objektu, kurį čia buvo bandoma liesti (Jonavos tiltu), nes jis jau gana seniai dvokia Šeškinės stadiono dvoku. Taip pat galėtume sužinoti, kada prasidės Vilnius - Kaunas dalies statybos.

        Comment


          Beje, man 'CC' yra išjungtas, rašo 'Subtitles/closed captions unavailable'. Kitiems veikia?

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą
            Beje, man 'CC' yra išjungtas, rašo 'Subtitles/closed captions unavailable'. Kitiems veikia?
            taip, veikia: Click image for larger version

Name:	scr.jpg
Views:	600
Size:	214,9 kB
ID:	2145616

            Comment


              Grįžtant prie temos, yra poros savaičių senumo straipsnis railbaltica.org (deja tik angliškai).

              Rail Baltica set to receive additional €1.2 billion in EU funding to accelerate development and construction works

              https://www.railbaltica.org/rail-bal...ruction-works/

              Iš paskutinės pastraipos (Regarding Rail Baltica progress in 2024):

              Estija
              - Darbai vyksta 22km. trasos (10% viso trasos ilgio šalyje)
              - 52-yje kilometrų yra perkami darbai, dar 30 km. bus paskelbti pirkimai iki metų galo - taigi pirkimai yra paskelbti 24% trasos, iki metų galo šis skaičius išaugs iki 50%
              - Pradėtas statyti milžiniškas transporto mazgas Taline

              Lietuva
              - Darbai prie pagrindinės linijos vyksta 29 km trasos (apie 7% visos Rail Baltica trasos šalyje )
              - Iki metų galo planuojama pratęsti darbus iki 70 km trasos (apie 18% viso projekto ilgio šalyje)
              - Darbai prie centrinių mazgų nevyksta
              - Darbai nevyksta esminėje geopolitinėje jungtyje Vilnius - Lenkija ir artimiausiu metu ten jie nėra planuojami

              Su Latvija situacija kiek įdomesnė, jie turi vieną didelį kontraktą ir prie pagrindinės linijos darbų prisėdo tik labai neseniai. Darbai tuoj prasidės 13 km. (apie 5% pagrindinės trasos, t.y. kiek mažesnėje dalyje, nei dalis, kurioje vyksta darbai Lietuvoje), tai jų progreso vertinimas priklauso nuo to, kiek svarbos yra skiriama oro uosto ir centrinei stočiai bei tiltui. Tačiau ar mes galime visi draugiškai sutikti, kad estams su Rail Baltica sekasi geriau?
              Paskutinis taisė VLR; 2024.08.11, 17:45.

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                latviai jau mato milijardinės (šių laikų Eurais) pasaulinio lygio infrastruktūros statybų pabaigą tunelio gale
                Paziurejus ju video, siuo metu latviai mato valstybes bankrota ir labai stipriai nori pasodinti i kalejimus tuos, kurie jiem pakiso sita nuostabia "milijardinės (šių laikų Eurais) pasaulinio lygio infrastruktūros" dovanele. Niekur nemaciau kad latviai dziaugtusi sita afera. Pats buvau Rygoj sia vasara - tai labai graziai stovejo tos stroikes miesto centre ir nieko nevyko.

                Comment


                  Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
                  Paziurejus ju video, siuo metu latviai mato valstybes bankrota ir labai stipriai nori pasodinti i kalejimus tuos, kurie jiem pakiso sita nuostabia "milijardinės (šių laikų Eurais) pasaulinio lygio infrastruktūros" dovanele. Niekur nemaciau kad latviai dziaugtusi sita afera. Pats buvau Rygoj sia vasara - tai labai graziai stovejo tos stroikes miesto centre ir nieko nevyko.
                  Spauda mėgsta tirštinti spalvas. Ši 'afera' buvo finansuojama ES ir latviai kol kas tik pasipelnė stotį statydami iš ne savo pinigų. O dėl statybų sustojimo, tai iš didelių objektų turime užstrigusį tik Jonavos tiltą, Rygos stotis buvo trumpam užstrigus, bet Latvija valstybės lygiu metė keliasdešimt milijonų (valstybės lygiu tai nėra daug) ir viskas ten vėl važiuoja. Gali reikėti jiems mesti pinigų į stotį ir daugiau ir dabar spauda klykia, kad nebebus pensijų (toks jų darbas), bet ši 'afera' Latvijai bus apsimokėjus net jei ir reikės mesti kokį 100 milijonų į šį projektą. Vis tik gauti milijardinį projektą už 100 milijonų yra geras dealas. Latviai vien iš infliacijos gerokai daugiau išlošė pradėdami statyti anksti.

                  Pagyvensim - pamatysim.
                  Paskutinis taisė VLR; 2024.08.11, 17:55.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                    Intermodalinis mazgas, integracijos su vietiniu VT ir pilno prioriteto tiltas į miesto centrą kaip bereikalingi žaislai gali atrodyti gal tik gūdaus kaimo gyventojui, kur net sostinėje paskutinė rimtesnė nauja VT infrastruktūra buvo pastatyta Stalino laikais įrengiant troleibusų tinklą, o tikro centrinio mazgo nėra nei vieno visoje šalyje, kaip ir nėra nei vieno tilto sostinės centre, kuriame VT važiuotų prioritetu. Vis tik statyti geležinkelius kartu su integracijomis į miestą yra įprasta praktika visur, ar tai būtų Ispanija, Kinija, ar bet kuri kita šalis, išskyrus gal keistus bandymus JAV. Dėl to tikrai nėra stebėtina, kad tokie projektai buvo įtraukti į Rail Baltica projektą tiek Latvijoje, tiek Estijoje. Lietuva šitoje srityje buvo išimtis, nes čia tiesiog nėra supratimo, su kuo tokie dalykai yra valgomi.

                    Dėl darbų vykdymo eiliškumo tai smagu, kad latvių spauda rimtai užsiima projekto nagrinėjimu. Lietuvos spauda tesugeba ploti rankomis kai LTG sėdmaišininkai komunikuoja apie pirmavimą Baltijos šalyse vien dėl to, kad turi iškirtę daug medžių ir pastatę kelis viadukus, kai latviai jau mato milijardinės (šių laikų Eurais) pasaulinio lygio infrastruktūros statybų pabaigą tunelio gale. Būtų smagu, kad ir čia būtų užsiimta analizuoti projektą tokiu lygiu, kokiu jis yra analizuojamas Latvijoje. Gal sužinotumėme, kas tiksliai vyksta su vieninteliu rimtesniu objektu, kurį čia buvo bandoma liesti (Jonavos tiltu), nes jis jau gana seniai dvokia Šeškinės stadiono dvoku. Taip pat galėtume sužinoti, kada prasidės Vilnius - Kaunas dalies statybos.
                    Copiumas tiesiog upeliais teka. Matos, kad negali pripazint klydes, kad latviu ir estu prioritetas brangiom stotim ir kitai antraeilei infrstarukturai, o ne begiams ir zems paemimui buvo stipriai zalingas. Juodu ant balto patys latviai ir estai kalba, kad tai buvo klaida ir, kad lietuviu pasirinktas vystimo planas buvo geresnis negu ju. Bet aisku, pirma reikia pripazint klydus, ko nelabai eina padaryt.
                    Paskutinis taisė TrippleA; 2024.08.11, 22:16.

                    Comment


                      Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                      Copiumas tiesiog upeliais teka. Matos, kad negali pripazint klydes, kad latviu ir estu prioritetas brangiom stotim ir kitai antraeilei infrstarukturai, o ne begiams ir zems paemimui buvo stipriai zalingas. Juodu ant balto patys latviai ir estai kalba, kad tai buvo klaida ir, kad lietuviu pasirinktas vystimo planas buvo geresnis negu ju. Bet aisku, pirma reikia pripazint klydus, ko nelabai eina padaryt.
                      Parodyk man nors vieną latvių ar estų už Rail Baltica atsakingų žmonių 'juodu ant balto' parašytą tekstą, kur rašoma, kad lietuvių vystymo planas buvo geresnis nei jų? Kalčiau baną už tokių išgalvotų šūdų rašinėjimą.

                      Lietuvai šitame projekte sekasi be konkurencijos blogiausiai:
                      - Estija ir statosi transporto mazgą, apie kokį Vilniuje ilgai nesvajosime, ir vykdo darbus didesnėje dalyje ruožo šalyje nei Lietuva (iki metų galo bus dvigubai didesnėje dalyje)
                      - Latvija ir statosi transporto mazgą, oro uosto stotį ir tiltą į centrą, apie kokius Lietuvoje ilgai nesvajosime, ir turi kontraktą visam ruožui šalyje, ko Lietuvoje dar ilgai neturėsime (tiesa su latviais yra kiek daugiau reikalų nei su estais)
                      - Lietuva nestato nieko miestuose, bet užmiestyje irgi nieko gero nenuveikė , vienintelis didesnis projektas yra užstrigęs jau du metus - apskritai, skirtingai nei ypač Latvijoje, iki šiol nėra nuveikta nieko reikšmingo

                      Nekalbant jau apie tai, kad Lietuvoje ruožas yra suplanuotas be konkurencijos prasčiausiai:
                      - KUN integracija su autobusais vietoje kietos oro uosto stoties kaip RIX yra visiškas užlipimas ant grėblio lygioje vietoje
                      - yra planuojamas vienkelis Kauno tunelyje, kuriame sueis keturi keliai (du standartinės vėžės, du - rusiškos) į vieną, kas yra šokiruojančiai blogas sprendimas
                      - nepajungtas didžiausias miestelis tarp Vilniaus ir Kauno (Elektrėnai)
                      - Neišsiderėtos naujos stotys
                      ir tt. ir pan.

                      Norint Lietuvą matyti kaip kažkokią laimėtoją reikia būti tikru ystern juropean nacionalistėliu, iš serijos 'Putinas ir Lukašenka gal ir daro blogai, BET visur kitur yra dar blogiau, ūraaaa'.

                      Comment


                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                        Parodyk man nors vieną latvių ar estų už Rail Baltica atsakingų žmonių 'juodu ant balto' parašytą tekstą, kur rašoma, kad lietuvių vystymo planas buvo geresnis nei jų? Kalčiau baną už tokių išgalvotų šūdų rašinėjimą.
                        Jau buvo rasta, bet regis jūsų atmintis nepatogių faktų neprisimina. Užtat prašyčiau surasti Latvių ar Estų džiūgavimą per pastaruosius metus kad jie skirtingai nei Lietuviai į stotis fokusuojasi 8D

                        Comment


                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                          Jau buvo rasta, bet regis jūsų atmintis nepatogių faktų neprisimina. Užtat prašyčiau surasti Latvių ar Estų džiūgavimą per pastaruosius metus kad jie skirtingai nei Lietuviai į stotis fokusuojasi 8D
                          Situacija dabar yra maždaug tokia:

                          Latviai ir estai turės stotis
                          Estai turės visą liniją, kaip planuota, nors ir vienkelį pradžioje
                          Latviai turės visą liniją, kaip planuotą, bet galbūt be dalies Rygos jungties pradžioje
                          Lietuviai neturės stočių
                          Lietuviai neturės antros pagal svarbą (ppo Lenkija-Kaunas) atkarpos Kaunas-Vilnius

                          Kaip exactly tai yra geriau, nei tai, ką turės latviai ar estai?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Estai turės visą liniją, kaip planuota, nors ir vienkelį pradžioje
                            Latviai turės visą liniją, kaip planuotą, bet galbūt be dalies Rygos jungties pradžioje
                            Lietuviai neturės antros pagal svarbą (ppo Lenkija-Kaunas) atkarpos Kaunas-Vilnius
                            Jei pakeistume paskutinį sakinį į kažkurį iš šitų variantų:
                            Lietuviai turės visą liniją, kaip planuota, nors ir be atkarpos Kaunas-Vilnius pradžioje
                            arba
                            Lietuviai turės visą liniją, kaip planuota, bet galbūt be atkarpos Kaunas-Vilnius pradžioje
                            kaip tada?

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Jei pakeistume paskutinį sakinį į kažkurį iš šitų variantų:
                              Lietuviai turės visą liniją, kaip planuota, nors ir be atkarpos Kaunas-Vilnius pradžioje
                              arba
                              Lietuviai turės visą liniją, kaip planuota, bet galbūt be atkarpos Kaunas-Vilnius pradžioje
                              kaip tada?
                              Ne galbūt, o tikrai. Kaunas-Vilnius iki 2030 nebus, nes, jeigu pasižiūrėtum į kalendorių, dabar jau 2024 antra pusė, o statybos darbų pradžios net nesimato horizonte. Taip kad vietos žodžiui galbūt čia nėra. Taip pat, yra skirtumas neturėti vieno iš dviejų kelių (=traukiniai gali važiuoti) ir neturėti visos atkarpos (=traukiniai negali važiuoti). Taip kad, keisti nieko nereikia. Lietuva susifakapino su RB ir by now yra akivaizdu, kad nebus ir tos "pagrindine" vadinamos Linijos tarp Lenkijos ir Kauno iki 2030. Šiaip, tikriausiai ir tarp Kauno ir Latvijos nebus, turint omeny kolosalų apsišikimą su Jonavos tiltu. Dėti viltis į tai, kad kažkaip staiga nuo 2025 darbų sparta padidės kokiais 700% yra tiesiog nerealu, nes juk puikiai supprantam, kad to nebus. Tiesiog nemokam menedžinti didelių projektų ir to rezultatas pamažu unfoldinasi.
                              Paskutinis taisė John; 2024.08.12, 12:03. Priežastis: Ištaisyta 2023 į 2030.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Ne galbūt, o tikrai. Kaunas-Vilnius iki 2030 nebus, nes, jeigu pasižiūrėtum į kalendorių, dabar jau 2024 antra pusė, o statybos darbų pradžios net nesimato horizonte. Taip kad vietos žodžiui galbūt čia nėra. Taip pat, yra skirtumas neturėti vieno iš dviejų kelių (=traukiniai gali važiuoti) ir neturėti visos atkarpos (=traukiniai negali važiuoti). Taip kad, keisti nieko nereikia. Lietuva susifakapino su RB ir by now yra akivaizdu, kad nebus ir tos "pagrindine" vadinamos Linijos tarp Lenkijos ir Kauno iki 2023. Šiaip, tikriausiai ir tarp Kauno ir Latvijos nebus, turint omeny kolosalų apsišikimą su Jonavos tiltu. Dėti viltis į tai, kad kažkaip staiga nuo 2025 darbų sparta padidės kokiais 700% yra tiesiog nerealu, nes juk puikiai supprantam, kad to nebus. Tiesiog nemokam menedžinti didelių projektų ir to rezultatas pamažu unfoldinasi.
                                O kur yra tas "kolasalus apsisikimas su Jonavos tiltu"? Ta prasme, tiltas statomas, tempai gereja ir darbai sustiguoti. "Kolasalus apsisikimas" siuo atveju yra pas latviu ir estus, kur pinigai sukisti i stotis, o begiu ar net zemes apemimo vietosmis vis dar nera.

                                Comment


                                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                  O kur yra tas "kolasalus apsisikimas su Jonavos tiltu"? Ta prasme, tiltas statomas, tempai gereja ir darbai sustiguoti. "Kolasalus apsisikimas" siuo atveju yra pas latviu ir estus, kur pinigai sukisti i stotis, o begiu ar net zemes apemimo vietosmis vis dar nera.
                                  Tas, kad tiltas jau turėjo stovėti, o jis realiai dar tik pradedamas statyti t.y. vėluojama 2 metus, kai pastatymo terminas irgi buvo ~2 metai. Tempai "gerėja" nebent lyginant su tempais per pirmus "statybos" metus, kai nebuvo daroma išvis nieko. Šiuo metu tempai yra vėžlio greičio, lyginant su tuo, kas turėtų būti.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Taip kad, keisti nieko nereikia. Lietuva susifakapino su RB ir by now yra akivaizdu, kad nebus ir tos "pagrindine" vadinamos Linijos tarp Lenkijos ir Kauno iki 2023. Šiaip, tikriausiai ir tarp Kauno ir Latvijos nebus, turint omeny kolosalų apsišikimą su Jonavos tiltu.
                                    2023 m. jau praėjo Tiltas visgi ne pagrindinė problema, ir jis, tikriausiai, bus pastatytas ir stovės dar ilgokai tuščias be realaus eismo iki, optimistiškai, 2030 m.
                                    Man kaip tik kyla klausimas dėl Kaunas-Lenkija ir toliau. Nebent riedėti "sena" RBI.
                                    Vilnius-Kaunas apskritai gali neatsirasti, jei ES susidurs su ekonominėmis problemonis.

                                    Comment


                                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                      Jau buvo rasta, bet regis jūsų atmintis nepatogių faktų neprisimina. Užtat prašyčiau surasti Latvių ar Estų džiūgavimą per pastaruosius metus kad jie skirtingai nei Lietuviai į stotis fokusuojasi 8D
                                      Ne, nebuvo. Buvo citata, kur latviai kalbėjo, kad galimai buvo galima fokusuotis į pagrindinės linijos tiesimą, bet su jų teisine baze (kurią, skirtingai nei Lietuvoje, reikėjo keisti) tai buvo sunkiai įmanoma ir praktikoje tai būtų reiškę nieko nedarymą kelis metus. Lietuviai ten nebuvo minimi kaip geras pavyzdys, nes:

                                      - Latviai (šių dienų eurais) yra išleidę apie milijardą naudingai infrastruktūrai, už tiek galima pasistatyti apie 50 km. pilnai užbaigto HSR geležinkelio mūsų regiono sąlygomis (skaičiuojant už 20 milijonų/km.), arba padaryti daugiau progreso visame Latvijos ruože nei Lietuva yra padariusi varganuose keliasdešimtyje kilometrų. Taigi latviai, sakydami, kad galimai buvo galima tiesti pagrindinę liniją, turėjo omeny iš tikro ją tiesti, o ne daryti tai, ką daro lietuviai t.y. stagnuoti itin trumpame ruože, kur vienintelis rimtesnis objektas yra užstrigęs jau du metus.
                                      - Lietuviai, neprikausomai nuo to, ką sako, nesikoncentravo į pagrindinės linijos tiesimą. Daugiausia pinigų išleista buvo vidiniam Kauno mazgui, ypač stotis - Palemonas daliai, kuri nebus naudojama pagrindinei linijai. Prie pagrindinės linijos darbų padaryta praktiškai nėra. Vien tai, kad Lietuva sako, jog tiesia pagrindinę liniją vietoje stočių statymo nereiškia, kad taip ir yra, kaip ir (žinau, kad daug kam šioje temoje tai gali būti naujiena) Red Bull nesuteikia sparnų. Realybėje, Lietuva tiesiog nestato stočių, nes jų neišsiderėjo.
                                      - Estai jau dabar dirba didesnėje dalyje savo linijos nei lietuviai, iki metų galo, panašu, dirbs daugiau nei dvigubai didesnėje dalyje. Latviai jau turi kontraktus visam ruožui savo dalyje, kai Lietuva neturi jų (ir dar ilgai neturės) Vilnius - Kaunas ir Kaunas - Lenkija dalyse. Jau darosi akivaizdu, kad net statydami didžiulį transporto mazgą estai žymiai greičiau nusities ir pagrindinę liniją. Įtariu, kad tas pats bus su Latvija. Nėra priežasčių manyti, kad Lietuvos padaryti kuklūs darbeliai vos 7% savo Rail Baltica ruožo suteiks milžinišką pranašumą likusiuose 93% turint omeny, kad situacija su kontraktais ir planavimu likusiame ruože Lietuvoje yra blogiausia iš visų trijų šalių.

                                      Metų metus gynėte RB1 kol pats Marelis nepasakė, kad tas projektas buvo mėšlas ir pinigų išmetimas. Dabar bandot parodyti pakrapštytus 7% be nei vieno rimto objekto kaip esminį progresą projekte. Siūlyčiau nulipti nuo buko nacionalizmo adatos ir pasižiūrėti į realybę.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        Intermodalinis mazgas, integracijos su vietiniu VT ir pilno prioriteto tiltas į miesto centrą kaip bereikalingi žaislai gali atrodyti gal tik gūdaus kaimo gyventojui, kur net sostinėje paskutinė rimtesnė nauja VT infrastruktūra buvo pastatyta Stalino laikais įrengiant troleibusų tinklą, o tikro centrinio mazgo nėra nei vieno visoje šalyje, kaip ir nėra nei vieno tilto sostinės centre, kuriame VT važiuotų prioritetu. Vis tik statyti geležinkelius kartu su integracijomis į miestą yra įprasta praktika visur, ar tai būtų Ispanija, Kinija, ar bet kuri kita šalis, išskyrus gal keistus bandymus JAV. <...>
                                        Visada sakiau, kad RB2 turėjo eiti ne į senąją Naujininkų "Stanciya Minskaya", o statyti naują patogioje vietoje - "Vinius West Station", arba "Vinius New Center".
                                        P.S. labiau ne apie pastatą, o apie bėgius. Pastato užtenka minimalaus.
                                        Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.08.12, 11:04.

                                        Comment


                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                                          P.S. labiau ne apie pastatą, o apie bėgius. Pastato užtenka minimalaus.
                                          Latviams ir VLR'ui papasakokit.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X