Parašė ignaloidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Konkrečiai šituo klausimu - visų trijų baltijos šalių susisiekimo ministerijų ne(su)sikalbėjimas. Taip audite ir parašyta.Parašė John Rodyti pranešimą
O kas tiksliai trukdo atsirasti žinomybei? Ir kas tą žinomybę turėtų nuleisti iš viršaus? Kas tiksliai trukdo priimti principinius sprendimus dėl keleivių vežimo modelio pasirinkimo?
- 4 patinka
Comment
-
Labai keistas atvejis. Juk tam kad susikalbėtų ir buvo steigiama bendra įmonė. Tai tada čia jau jos kaltė kad nesukoordinavo neiškėlė problemų ir pan.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Konkrečiai šituo klausimu - visų trijų baltijos šalių susisiekimo ministerijų ne(su)sikalbėjimas. Taip audite ir parašyta.
Comment
-
Įmonė steigta būtent infrastruktūros statyboms - traukinių operavimą galėtu ta pati įmonė teoriškai vykdyti, bet šiuo momentu nėra sprendimo dėl to tarp trijų šalių.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Labai keistas atvejis. Juk tam kad susikalbėtų ir buvo steigiama bendra įmonė. Tai tada čia jau jos kaltė kad nesukoordinavo neiškėlė problemų ir pan.
- 1 patinka
Comment
-
Ką tu žinai apie tai, kodėl tiltas nėra statomas? Sutartį su rangovu pasirašė. Ar nemokėjo sutartų sumų rangovui? Ar rangovas tiesiog nieko nedarė? Ar išlindo kažkoks projektavimo brokas? Tikrai gali atmesti, kad projekto tarptautiškumas niekaip netrukdė?Parašė John Rodyti pranešimąO tai kaip tiksliai projekto tarptautiškumas trukdo bent jau PRADĖTI Jonavos tilto statybas?
Comment
-
Dėl to ir klausiu.Parašė alga Rodyti pranešimą
Ką tu žinai apie tai, kodėl tiltas nėra statomas? Sutartį su rangovu pasirašė. Ar nemokėjo sutartų sumų rangovui? Ar rangovas tiesiog nieko nedarė? Ar išlindo kažkoks projektavimo brokas? Tikrai gali atmesti, kad projekto tarptautiškumas niekaip netrukdė?
Comment
-
Europos reikalų komiteto posėdis dėl Rail Baltica prieš porą dienų įvyko https://www.youtube.com/watch?v=atI_IU0G9wc Man kas įsiminė:
Pagrindinis stabdis - projektavimas, kuris buvo organizuojamas centrinės organizacijos iki šių metų pradžios, buvo 3 kontraktai bendrai neįvykdyti, ir kaip ir visi džiaugiasi kad pagaliau į vietinių rankas atitenka ir projektavimo organizavimas.
Latviai neturi sprendimo dėl galutinio infrastruktūros valdytojo, nes kaip ir nori kad būtų vienas bendras per visas šalis, nors Lietuviai ir Estai tai savus jau paskyrė, taipogi (kiek supratau, nelabai konkrečiai kalbėta) jie nori bendrai operuojamų greitųjų traukinių.
Kaunas-Vilnius sakoma jog tikrai bus, ir bus dvikelis bendrai visur Lietuvoje iki Panevėžio, Kaunas-Vilnius pastatymo tempas priklauso nuo kiek bus gaunama finansavimo.
Šeštokų, Marijampolės ir Kazlų Rūdos stotys įvardintos kaip itin svarbios kariniam mobilumui, jų kaštai sudarys maždaug puse visų regioninių stočių kaštų.
Finansavimo šiuo momentu yra per daug - kol kas šių metų panaudota tik 4% projektui numatytų lėšų, reikia didinti darbų tempus šiuo metu.Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.06.21, 08:05.
- 20 patinka
Comment
-
MVP ignaloidas! Kol čia mėtomės nuomonėm ir teorijom, suranda posėdžio įrašą, kur koncentruotai išdėstoma, kas darosi, kodėl ir kas bus toliau.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąEuropos reikalų komiteto posėdis dėl Rail Baltica prieš porą dienų įvyko https://www.youtube.com/watch?v=atI_IU0G9wc
- 1 patinka
Comment
-
Skuodžio išsakyta pagrindinė mintis dėl Kaunas-Vilnius buvo ne kad "tikrai bus", o kad viskas priklausys nuo finansavimo, kurio šiai dienai nėra. Atkreipk dėmesį, kad buvo labai sąmoningai nutylėta, ar Kaunas-Vilnius bus įgyvendinamas naujai išrastu "1 etapu" iki 2030 metų. Visiškai akivaizdu, kad nebus. Kitaip tariant, Skuodis labai norėtų, kad viskas būtų zjb ir Kaunas-Vilnius būtų, nu bet, suprask, nors jis praktiškai šventasis, bet ne nuo jo priklauso, o nuo finansavimo modelių ir ten dar kažko tais, o jis padarė ir tokiau daro viską, kad viskas būtų labai zjb. Kitaip tariant, tai reiškia, kad Kaunas-Vilnius šiai dienai yra nucencellintas, nebent kada nors ateityje, jau prasidėjus naujam finansavimo laikotarpiui po 2028, ES šliūkštels dar melejardų su 85% projekto finansavimo dalimi.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kaunas-Vilnius sakoma jog tikrai bus, ir bus dvikelis bendrai visur Lietuvoje iki Panevėžio, Kaunas-Vilnius pastatymo tempas priklauso nuo kiek bus gaunama finansavimo.
Aš, tiesą sakant, irgi labai norėčiau, kad taip būtų, bet šiai dienai žinome tik tai kad Kaunas-Vilnius neturi išvis jokio finansavimo ir kad galbūt gausime tam papildomų pinigų iš ES po 2028 metų.
Comment
-
Šitas "momentas", viso labo yra Skuodžio iš šiknos ištrauktas teiginys, t.y. ministro, kuris 3.5 metų savo kadencijos iš esmės tylėjo, kaip vandens į burną prisisėmęs dėl RB eigos, ir kažką pradėjo šnekėti tik tada, kai išėjo audito ataskaita, rodanti, kad reikalai yra prasti ir kad jo prižiūrimos srities didžiausias projektas feilina. Kitaip tariant, Skuodis yra suinteresuotas šnekėti bele ką, kad tik atrodytų geriau ir išliptų kuo švaresnis iš šūdų duobės, kurioje atsidūrė po audito išvadų. Dėl to reiktų labai atsargiai vertinti jo teiginius, net jeigu juose ir gali būti kažkokios logikos.Parašė alga Rodyti pranešimąMan tai įstrigęs momentas yra tai, kad Europos Komisijai reikia Rail Balticos kaip sėkmės istorijos, taigi ES biurokratija yra mūsų pusėje, darys viską, kad projektas pasisektų.
- 2 patinka
Comment
-
Išdėstyta "kas darosi" buvo nebent valstybės kontrolės audito išvadoje. Visa kita, šiaip, irgi tebuvo nuomonės, kurių reiškėjai turėjo savų motyvacijų sakyti viena ar kita. Pavyzdžiui, šūdo primalęs ir visą kadenciją neaišku ką daręs ir dabar ant uodegos užmintas, Skuodis. Posėdžio įrašas realiai neatskleidė nieko naujo, ko dar nežinojom.Parašė alga Rodyti pranešimą
MVP ignaloidas! Kol čia mėtomės nuomonėm ir teorijom, suranda posėdžio įrašą, kur koncentruotai išdėstoma, kas darosi, kodėl ir kas bus toliau.
Comment
-
Jei žemės paėmimui ir projektavimui pinigų užteks, tai nematau ko pergyvent. Tai yra ilgiausios procedūros, o pastatyt bus galima bet kada pakankamai greit, kai atsiras pinigų
Gal net statybos pinigų likutį labiau apsimokėtų nukreipti ne atkarpų statybai, o Klaipėdos atšakos žemės išpirkimui, kol žemė čia dar nekainuoja kaip Vokietijoj.
- 1 patinka
Comment
-
„Panevėžio rajono savivaldybė toliau ieško argumentų, kaip įtikinti Vyriausybę atsisakyti „Rail Balticos“ tarptautinės keleivių stoties Panevėžyje ir ją statyti Gustonių kaime.“
Plačiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...a-stop-zenkla/
Comment
-
Kaip tik atvirkščiai. Čia gi ne miesto, o rajono savivaldybė. Tempia paklodę į savę. Kieno teritorijoje to ir pergalė, bei piaras prieš rinkimus. Marijampolės irgi iš kailio nėrėsi, kax į Kauną eitų pro juos, o ne pro Prienus. Nors pro Prienus arčiau.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Pridūrkai.
- 4 patinka
Comment
-
Aha, būtent. Aš kažkaip iš pradžių irgi pagalvojau, kad čia miesto savivaldybė ir norėjau rašyti, kokie jie durniai, bet čia apie rajono savivaldybė. Aišku, tada kyla klausimas, kodėl Panevėžio rajono savivaldybė nesugeba visko koordinuoti ir derinti su miesto savivaldybe? Nes akivaizdu, kad nesugeba, o tai irgi yra labai blogai.
O štai, ką sako Panevėžio miesto meras:
Nu teisingai jis sako, tik, imho, Panevėžio miesto savivaldybė turėtų būti šiaip žymiai labiau proaktyvi RB įgyvendinime. Turėjo būti proaktyvesnė nuo pat pradžių. Čia gal šiaip bendra Lietuvos savivaldos yda t.y. neveiklumas ir aktyvumo stoka, kai kalba pasisuka apie koordinavimą su nacionaline valdžia, rimtesnius strateginius projektus ir t.t. Net ir Vilniaus savivaldybė tyli apie Rail Balticą ir dabartines problemas, nors tai yra by far svarbiausias transporto projektas Vilniaus miesto istorijoje.Panevėžio meras Rytis Račkauskas teigia, jog žinia apie artimiausių kaimynų – rajono Savivaldybės daromus žingsnius, kad miestą aplenktų greitieji traukiniai, jam netikėta. „Kaimynai mūsų neinformavo apie ketinimus kreiptis į Vyriausybę. Atrodė, kaip tik buvome ir, tikiuosi, tebesame radę bendrą požiūrį dėl mūsų regiono vystymo, perspektyvų ir prioriteto. Kol kas matau tik sprendimo projektą, parengtą rajono Savivaldybės vyriausiojo architekto Donato Malinausko. Man sunku spręsti, kiek toks projektas turi politinio palaikymo. Aš vis dar nenoriu abejoti rajono politikų išmintimi“, – sako Aukštaitijos sostinės meras. Anot jo, pritarę tokiam kreipimuisi į Vyriausybę, politikai padarytų didžiulę istorinę klaidą. „Investuoti pinigai į tarptautinę stotį Panevėžyje ir stotį Gustonyse duotų visiškai nevienodą naudą regionui. Nežinau tarptautinės praktikos, kad tokio lygio stotis stovėtų kažkur užmiestyje. Tokie politiniai žaidimai prieš rinkimus sunkiai suvokiami jau mums patiems, o mūsų palikuonys tą priimtų kaip visišką absurdą. Po 10, 20 metų jų pačių anūkai nelabai suprastų, kaip buvo galima tokio šanso regionui atsisakyti“, – pakomentavo R. Račkauskas.
Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...a-stop-zenkla/
- 6 patinka
Comment
-
Iš Latvijos noras bendrai stabdyti projektą https://bnn-news.com/you-need-to-be-crazy-to-continue-rail-baltica-latvian-mep-requests-audit-action-258361
MEP from Latvia Nils Ušakovs has turned to the European Commission (EC) with a request to put Rail Baltica on hold and commence an in-depth audit of the whole project.
Ušakovs belies that prior to EP elections, candidates mislead society by promising to secure money from Europe for this project. “Nowadays it is impossible to get additional funding from Europe simply because Latvia decided to build railway stations at the price of space centres,” stressed Ušakovs, adding that the full volume of financing Latvia will receive from the EU in the coming years will be approximately EUR 10 billion. According to him, the primary task now is avoiding the possibility of paying back the money already spent on the project.
Comment
Comment