Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    O tai kaip tiksliai projekto tarptautiškumas trukdo bent jau PRADĖTI Jonavos tilto statybas?
    Ką tu žinai apie tai, kodėl tiltas nėra statomas? Sutartį su rangovu pasirašė. Ar nemokėjo sutartų sumų rangovui? Ar rangovas tiesiog nieko nedarė? Ar išlindo kažkoks projektavimo brokas? Tikrai gali atmesti, kad projekto tarptautiškumas niekaip netrukdė?

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą

      Ką tu žinai apie tai, kodėl tiltas nėra statomas? Sutartį su rangovu pasirašė. Ar nemokėjo sutartų sumų rangovui? Ar rangovas tiesiog nieko nedarė? Ar išlindo kažkoks projektavimo brokas? Tikrai gali atmesti, kad projekto tarptautiškumas niekaip netrukdė?
      Dėl to ir klausiu.

      Comment


        Europos reikalų komiteto posėdis dėl Rail Baltica prieš porą dienų įvyko https://www.youtube.com/watch?v=atI_IU0G9wc Man kas įsiminė:

        Pagrindinis stabdis - projektavimas, kuris buvo organizuojamas centrinės organizacijos iki šių metų pradžios, buvo 3 kontraktai bendrai neįvykdyti, ir kaip ir visi džiaugiasi kad pagaliau į vietinių rankas atitenka ir projektavimo organizavimas.

        Latviai neturi sprendimo dėl galutinio infrastruktūros valdytojo, nes kaip ir nori kad būtų vienas bendras per visas šalis, nors Lietuviai ir Estai tai savus jau paskyrė, taipogi (kiek supratau, nelabai konkrečiai kalbėta) jie nori bendrai operuojamų greitųjų traukinių.

        Kaunas-Vilnius sakoma jog tikrai bus, ir bus dvikelis bendrai visur Lietuvoje iki Panevėžio, Kaunas-Vilnius pastatymo tempas priklauso nuo kiek bus gaunama finansavimo.

        Šeštokų, Marijampolės ir Kazlų Rūdos stotys įvardintos kaip itin svarbios kariniam mobilumui, jų kaštai sudarys maždaug puse visų regioninių stočių kaštų.

        Finansavimo šiuo momentu yra per daug - kol kas šių metų panaudota tik 4% projektui numatytų lėšų, reikia didinti darbų tempus šiuo metu.
        Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.06.21, 08:05.

        Comment


          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
          Europos reikalų komiteto posėdis dėl Rail Baltica prieš porą dienų įvyko https://www.youtube.com/watch?v=atI_IU0G9wc
          MVP ignaloidas! Kol čia mėtomės nuomonėm ir teorijom, suranda posėdžio įrašą, kur koncentruotai išdėstoma, kas darosi, kodėl ir kas bus toliau.

          Comment


            Man tai įstrigęs momentas yra tai, kad Europos Komisijai reikia Rail Balticos kaip sėkmės istorijos, taigi ES biurokratija yra mūsų pusėje, darys viską, kad projektas pasisektų.

            Comment


              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

              Kaunas-Vilnius sakoma jog tikrai bus, ir bus dvikelis bendrai visur Lietuvoje iki Panevėžio, Kaunas-Vilnius pastatymo tempas priklauso nuo kiek bus gaunama finansavimo.
              Skuodžio išsakyta pagrindinė mintis dėl Kaunas-Vilnius buvo ne kad "tikrai bus", o kad viskas priklausys nuo finansavimo, kurio šiai dienai nėra. Atkreipk dėmesį, kad buvo labai sąmoningai nutylėta, ar Kaunas-Vilnius bus įgyvendinamas naujai išrastu "1 etapu" iki 2030 metų. Visiškai akivaizdu, kad nebus. Kitaip tariant, Skuodis labai norėtų, kad viskas būtų zjb ir Kaunas-Vilnius būtų, nu bet, suprask, nors jis praktiškai šventasis, bet ne nuo jo priklauso, o nuo finansavimo modelių ir ten dar kažko tais, o jis padarė ir tokiau daro viską, kad viskas būtų labai zjb. Kitaip tariant, tai reiškia, kad Kaunas-Vilnius šiai dienai yra nucencellintas, nebent kada nors ateityje, jau prasidėjus naujam finansavimo laikotarpiui po 2028, ES šliūkštels dar melejardų su 85% projekto finansavimo dalimi.

              Aš, tiesą sakant, irgi labai norėčiau, kad taip būtų, bet šiai dienai žinome tik tai kad Kaunas-Vilnius neturi išvis jokio finansavimo ir kad galbūt gausime tam papildomų pinigų iš ES po 2028 metų.

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą
                Man tai įstrigęs momentas yra tai, kad Europos Komisijai reikia Rail Balticos kaip sėkmės istorijos, taigi ES biurokratija yra mūsų pusėje, darys viską, kad projektas pasisektų.
                Šitas "momentas", viso labo yra Skuodžio iš šiknos ištrauktas teiginys, t.y. ministro, kuris 3.5 metų savo kadencijos iš esmės tylėjo, kaip vandens į burną prisisėmęs dėl RB eigos, ir kažką pradėjo šnekėti tik tada, kai išėjo audito ataskaita, rodanti, kad reikalai yra prasti ir kad jo prižiūrimos srities didžiausias projektas feilina. Kitaip tariant, Skuodis yra suinteresuotas šnekėti bele ką, kad tik atrodytų geriau ir išliptų kuo švaresnis iš šūdų duobės, kurioje atsidūrė po audito išvadų. Dėl to reiktų labai atsargiai vertinti jo teiginius, net jeigu juose ir gali būti kažkokios logikos.

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                  MVP ignaloidas! Kol čia mėtomės nuomonėm ir teorijom, suranda posėdžio įrašą, kur koncentruotai išdėstoma, kas darosi, kodėl ir kas bus toliau.
                  Išdėstyta "kas darosi" buvo nebent valstybės kontrolės audito išvadoje. Visa kita, šiaip, irgi tebuvo nuomonės, kurių reiškėjai turėjo savų motyvacijų sakyti viena ar kita. Pavyzdžiui, šūdo primalęs ir visą kadenciją neaišku ką daręs ir dabar ant uodegos užmintas, Skuodis. Posėdžio įrašas realiai neatskleidė nieko naujo, ko dar nežinojom.

                  Comment


                    Sujudimas, pastebėjau, pradeda visuomet vykti dar ir tik tada kai prieš pat rinkimus reikia suvaidint kad tikrai "dirbama"

                    Comment


                      Jei žemės paėmimui ir projektavimui pinigų užteks, tai nematau ko pergyvent. Tai yra ilgiausios procedūros, o pastatyt bus galima bet kada pakankamai greit, kai atsiras pinigų
                      Gal net statybos pinigų likutį labiau apsimokėtų nukreipti ne atkarpų statybai, o Klaipėdos atšakos žemės išpirkimui, kol žemė čia dar nekainuoja kaip Vokietijoj.

                      Comment


                        Keista, kad vis dar yra manančių, kad ministras dirba tik tada, kai yra rodomas per žiniasklaidą

                        Comment


                          „Panevėžio rajono savivaldybė toliau ieško argumentų, kaip įtikinti Vyriausybę atsisakyti „Rail Balticos“ tarptautinės keleivių stoties Panevėžyje ir ją statyti Gustonių kaime.“

                          Plačiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...a-stop-zenkla/

                          Comment


                            Pridūrkai.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Pridūrkai.
                              Kaip tik atvirkščiai. Čia gi ne miesto, o rajono savivaldybė. Tempia paklodę į savę. Kieno teritorijoje to ir pergalė, bei piaras prieš rinkimus. Marijampolės irgi iš kailio nėrėsi, kax į Kauną eitų pro juos, o ne pro Prienus. Nors pro Prienus arčiau.

                              Comment


                                Aha, būtent. Aš kažkaip iš pradžių irgi pagalvojau, kad čia miesto savivaldybė ir norėjau rašyti, kokie jie durniai, bet čia apie rajono savivaldybė. Aišku, tada kyla klausimas, kodėl Panevėžio rajono savivaldybė nesugeba visko koordinuoti ir derinti su miesto savivaldybe? Nes akivaizdu, kad nesugeba, o tai irgi yra labai blogai.

                                O štai, ką sako Panevėžio miesto meras:
                                Panevėžio meras Rytis Račkauskas teigia, jog žinia apie artimiausių kaimynų – rajono Savivaldybės daromus žingsnius, kad miestą aplenktų greitieji traukiniai, jam netikėta. „Kaimynai mūsų neinformavo apie ketinimus kreiptis į Vyriausybę. Atrodė, kaip tik buvome ir, tikiuosi, tebesame radę bendrą požiūrį dėl mūsų regiono vystymo, perspektyvų ir prioriteto. Kol kas matau tik sprendimo projektą, parengtą rajono Savivaldybės vyriausiojo architekto Donato Malinausko. Man sunku spręsti, kiek toks projektas turi politinio palaikymo. Aš vis dar nenoriu abejoti rajono politikų išmintimi“, – sako Aukštaitijos sostinės meras. Anot jo, pritarę tokiam kreipimuisi į Vyriausybę, politikai padarytų didžiulę istorinę klaidą. „Investuoti pinigai į tarptautinę stotį Panevėžyje ir stotį Gustonyse duotų visiškai nevienodą naudą regionui. Nežinau tarptautinės praktikos, kad tokio lygio stotis stovėtų kažkur užmiestyje. Tokie politiniai žaidimai prieš rinkimus sunkiai suvokiami jau mums patiems, o mūsų palikuonys tą priimtų kaip visišką absurdą. Po 10, 20 metų jų pačių anūkai nelabai suprastų, kaip buvo galima tokio šanso regionui atsisakyti“, – pakomentavo R. Račkauskas.

                                Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...a-stop-zenkla/
                                Nu teisingai jis sako, tik, imho, Panevėžio miesto savivaldybė turėtų būti šiaip žymiai labiau proaktyvi RB įgyvendinime. Turėjo būti proaktyvesnė nuo pat pradžių. Čia gal šiaip bendra Lietuvos savivaldos yda t.y. neveiklumas ir aktyvumo stoka, kai kalba pasisuka apie koordinavimą su nacionaline valdžia, rimtesnius strateginius projektus ir t.t. Net ir Vilniaus savivaldybė tyli apie Rail Balticą ir dabartines problemas, nors tai yra by far svarbiausias transporto projektas Vilniaus miesto istorijoje.

                                Comment


                                  Iš Latvijos noras bendrai stabdyti projektą https://bnn-news.com/you-need-to-be-crazy-to-continue-rail-baltica-latvian-mep-requests-audit-action-258361

                                  MEP from Latvia Nils Ušakovs has turned to the European Commission (EC) with a request to put Rail Baltica on hold and commence an in-depth audit of the whole project.

                                  Ušakovs belies that prior to EP elections, candidates mislead society by promising to secure money from Europe for this project. “Nowadays it is impossible to get additional funding from Europe simply because Latvia decided to build railway stations at the price of space centres,” stressed Ušakovs, adding that the full volume of financing Latvia will receive from the EU in the coming years will be approximately EUR 10 billion. According to him, the primary task now is avoiding the possibility of paying back the money already spent on the project.

                                  Comment


                                    Tai, kad buvęs Rygos meras Ušakovas yra prorusiškos partijos atstovas. Nė kiek neabejoju, kad jo tikslas keliant abejones ir sumaištį stabdyti bet kokius europinius projektus. Mažai tikėtina, kad šio išverstaskūrio balsas bus išgirstas.
                                    Paskutinis taisė Perfect; 2024.06.26, 17:40.

                                    Comment


                                      Čia labai geras pavyzdys, kad net punktualieji vokiečiai gali užtrukti +7 metai su dideliais projektais, ir kaina išaugo kartais.

                                      https://www.facebook.com/share/v/QX8MdvJJGMgAJUz8/

                                      Comment


                                        Šiandien teko apsilankyti Jonavos apylinkėse, ta proga užsukau pasižiūrėti tilto per Nerį "regreso". Tai iš technikos buvo lygiai vienas grąžtas, kranas ir betonvežis. Foto tik vienas kuklus pro automobilio langą
                                        Click image for larger version  Name:	DSC_3724.JPG Views:	11 Size:	824,7 kB ID:	2138367
                                        Paskutinis taisė Perfect; 2024.06.27, 20:57.

                                        Comment


                                          Projektas ant tiek sudėtingas, kad pernelyg sudįtinga net statybinei technikai privažiuoti iki statybvietės

                                          Comment

                                          Working...
                                          X