Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    O, žiūrėk, dėl traukinių kažkas atsibudo. Kaip čia taip dabar?
    Kaip ten kai kurie aiškino? Bus galima nusipirkti naudotų traukinių off the shelf? Ar kažkokie mistiniai privatūs vežėjai iš kažkur susiveiks traukinių?

    Visgi gerai, kad bent kažkokia žinutė dėl to viešumoje atsirado, nes jau visiškai akivaizdu, kad tai taps dar viena problema t.y. nebus kuo vežti keleivių. Šiaip LTG Link šiuo metu turėtų vykdyti labai intensyvias ir konkrečias fast track pirkimo procedūras keliasdešimčiai naujų 250km/h ir 160km/h traukinių. Kodėl jie to nedaro ir tyli kaip vandens į burną prisisėmę, žino nebent bb.
    Linkai šiaip tai vykdo rinkos konsultacija regioniniams (160km/h) traukiniams, bet kiek girdėjau, Latviai ir Estai truputi supyko kad jie patys taip sugalvojo daryti ir su jais nepradėjo derintis.

    Bet su 250km/h traukiniais tai truputi sudėtingiau, nes realistiškai per mažas traukinių skaičius kiekvienam operatoriui būtų jei kiekvienas atskirai pirktų ir operuotų, tad pirkimas kažkoks bendras turėtų būti, bet kadangi neaišku kaip su greitųjų traukinių bendru operavimu, tai viskas sėdi klaustukuose. Reikia sprendimo dėl greitųjų traukinių operavimo, ir tada jau galėtų pajudėti reikalai.

    Cituojant ataskaitą:

    71. 2024 m. pradžioje turėjo būti baigta viena veikla, t. y. sprendimas dėl
    traukinių įsigijimo. Ši veikla pažymėta kaip išorės suinteresuotojo subjekto (t.
    y. subjekto, kuris apima visas tris šalis, bet jo dar nėra) atsakomybė ir trijų
    ministerijų atskaitomybė.

    72. Ministerijos dar nenusprendė, ar tarptautiniai traukiniai turėtų būti
    nuomojami, įsigyti nuosavybės teise ar keleivių vežėjai privalėtų turėti savus.
    Jei sprendimas nebus priimtas greitai, kyla rizika, kad 2030–2031 m. nebus
    geležinkeliu važiuojančių traukinių. Studijos duomenimis, traukiniams įsigyti
    gali prireikti aštuonerių metų: dvejų metų pasirengti viešiesiems pirkimams,
    ketverių metų traukiniams pristatyti ir dvejų metų bandymams.
    Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.06.12, 12:15.

    Comment


      Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
      Taigi raso:
      One set of tracks instead of two in the section Panevėžys to Lithuania/Latvia border
      Nebuvau dar konkrečiai tos vietos priėjęs skaitydamas pilną reportą, tik iš RB atsakymo imiau. Bet vis tiek įdomu tai kad tarsi visur kitur Lietuvoje dvikelis.

      Comment


        Latviai ministrų kabineto posėdyje nutarė sukrapštyti pinigų iš abiejų pusių pajungti Rygą. Taip pat panašu, kad iki metų galo priims sprendimą Rail Baltica infrastruktūrą, kai ji bus pastatyta, perduoti Latvijos geležinkeliams.

        https://www.sam.gov.lv/lv/jaunums/va...-pirmaja-karta

        Comment


          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

          Linkai šiaip tai vykdo rinkos konsultacija regioniniams (160km/h) traukiniams, bet kiek girdėjau, Latviai ir Estai truputi supyko kad jie patys taip sugalvojo daryti ir su jais nepradėjo derintis.

          Bet su 250km/h traukiniais tai truputi sudėtingiau, nes realistiškai per mažas traukinių skaičius kiekvienam operatoriui būtų jei kiekvienas atskirai pirktų ir operuotų, tad pirkimas kažkoks bendras turėtų būti, bet kadangi neaišku kaip su greitųjų traukinių bendru operavimu, tai viskas sėdi klaustukuose. Reikia sprendimo dėl greitųjų traukinių operavimo, ir tada jau galėtų pajudėti reikalai.

          Cituojant ataskaitą:
          Įdomu, kokios yra tikslios priežastys, trukdančios konsultuotis dėl to su latviais ir estais bei vykdyti bendrą pirkimą?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Įdomu, kokios yra tikslios priežastys, trukdančios konsultuotis dėl to su latviais ir estais bei vykdyti bendrą pirkimą?
            Turbūt lėšų trūkumas? Latviam su estais dabar turbūt irgi pajamos iš krovinių vežimo yra sumažėjusios?
            Flickr

            Comment


              Prasidėjo raganų medžioklė

              Skuodis dėl „Rail Baltica“ vėlavimo kaltina „RB Rail“ ir „Lietuvos geležinkelius“

              Dėl lėto europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ statybos tempo Lietuvos susisiekimo ministras Marius Skuodis kaltina bendrą Baltijos šalių įmonę „RB Rail“, be to, jis ragina „Lietuvos geležinkelių“ grupę (LTG) surasti už vėlavimą Lietuvoje atsakingus asmenis.

              „Vieną kartą reikia baigti šnekėti ir pridenginėti vieni kitus. Ir Valstybės kontrolė net aiškiai neparodo, kas yra atsakingi. Atsakinga yra bendra Baltijos šalių įmonė („RB Rail“ – BNS, kuri dvejus metus mums nepateikė projektų“, – žurnalistams Jonavoje trečiadienį sakė M. Skuodis, dalyvavęs gynybai ir tranzitui svarbaus Jonavos aplinkkelio statybų pradžios ceremonijoje.

              „Ir jeigu „Lietuvos geležinkeliai“, valdyba nesiims atsakomybės surasti kaltus, ir kad jie atsakytų, tai šitoje vietoje Susisiekimo ministerija suras. Aš kalbu ir apie žmones, kurie jau nedirba tų darbų, tai jie neturėtų jaustis saugiai“, – kalbėjo ministras.

              https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-gelezinkelius

              Comment


                Liko nepilnas pusmetis iki ministro darbo pabaigos, o dabar pradeda tik ieškoti. Darbų imitacija.

                Comment


                  Parašė eigh Rodyti pranešimą
                  Prasidėjo raganų medžioklė
                  Skuodis visą kadenciją iš esmės miegojo ir tik žodiškai "ragino" "spartinti statybas". If anything, pats turėtų pirmu numeriu atsistatydinti, nes nesužiūrėjo svarbiausio transporto projekto turbūt per visą Lietuvos istoriją. Aišku, kai viskas ateina iki viešų kaltinimų reiškimo per pranešimus žiniasklaidai, akivaizdu, kad traukinys jau nuvažiavęs ir žala jau padaryta. Panašu, kad dabar kažką daryti jau per vėlu. Labai gaila, aišku, kad viskas pasiekė tokią stadiją.

                  Comment


                    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
                    Liko nepilnas pusmetis iki ministro darbo pabaigos, o dabar pradeda tik ieškoti. Darbų imitacija.
                    Galėtų kaltų paieškoti savo kabinete, nes pats ministras, rodosi, labiau rūpinosi, kad atsirastų kartą per dieną važiuojantis traukinys į Rygą arba praktiškai parą trunkantis maršrutas į Krokuvą, o ne RBII.

                    Comment


                      Parašė eigh Rodyti pranešimą

                      Galėtų kaltų paieškoti savo kabinete, nes pats ministras, rodosi, labiau rūpinosi, kad atsirastų kartą per dieną važiuojantis traukinys į Rygą arba praktiškai parą trunkantis maršrutas į Krokuvą, o ne RBII.
                      Šiaip tai reikėjo ir to ir to, nepriešinkim šitų dalykų. RB finansavimas buvo skirtas iš ES, buvo visos galimybės forsuoti visus reikiamus darbus. Vietoj to buvo (ir tebėra) tiesiog miegama ir leidžiami idiotiški pranešimai spaudai apie tariamą "darbų kompleksiškumą" ir panašūs kliedesiai. Nežinau, ar Skuodis yra ant tiek durnas, kad nesuprastų, kad geležinkeliai satosi ir jų statyba spartinama ne tuščiais žodiniais pareiškimais ir susirūpinimais, o su ekskavatoriais, poliakalėmis, buldozeriais ir betonvežiais.

                      Comment


                        Prastos žinios.
                        Al1 pikdžiugiškai kikena kažkur.
                        Paskutinis taisė Sula; 2024.06.12, 13:11.

                        Comment


                          Simboliška, kad automobilizuotų artojų šalyje transporto ministras savo pralaimėjimo kalbą dėl Rail Baltica sako iš... 'aplinkkelio' statybų. Neseniai pranešęs apie dar vieno 'aplinkkelio' (Klaipėdoje) projekto patvirtinimą.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Nu kad pasitvirtino. Latvija ir Estija jau beveik pasistatė stotis. Lietuva, meanwhile, neturi nieko.
                            Kad neliktų kaip Omsko metro, stotis ir jokio geležinkelio.

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą

                              Kad neliktų kaip Omsko metro, stotis ir jokio geležinkelio.
                              Net ir pačiu blogiausiu atveju, jei RB projektas bus išvis nucancelintas (mažai tikėtina), stotys bus panaudotos esamo geležinkelio tinklo aptarnavimui. Kad ir kaip bežiūrėsi, latviai ir estai su stotimis išlošė ir tai buvo geras ir šiaip visiškai common sense sprendimas. Lietuva meanehile neturi visiškai nieko, išskyrus tik Latvijai/Estijai aktualią atkarpą, kur vykdom kažkokius darbus.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                O, žiūrėk, dėl traukinių kažkas atsibudo. Kaip čia taip dabar?
                                Kaip ten kai kurie aiškino? Bus galima nusipirkti naudotų traukinių off the shelf? Ar kažkokie mistiniai privatūs vežėjai iš kažkur susiveiks traukinių?
                                Negalim atmesti varianto, kad informacijos apie 8 metus šaltinis yra geležinkelių ekspertas John iš miestai.net forumo. Žurnalistai prascrollino temą ir įdėjo aptakų neįpareigojantį sakinį į straipsnį.

                                Comment


                                  Įsivaizdavo Baltijos tigrus, realybėje Baltijos šikatukai... Bendras projektų įgyvendinimas liko neįveikiamu iššūkiu ir geležinkelis čia nėra išimtis. Suskystintų dujų terminalo projektas buvo įgyvendintas tik dėl to, kad LT nusprendė imtis iniciatyvos ir visas rizikas prisiėmė ant savo kupros.

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Negalim atmesti varianto, kad informacijos apie 8 metus šaltinis yra geležinkelių ekspertas John iš miestai.net forumo. Žurnalistai prascrollino temą ir įdėjo aptakų neįpareigojantį sakinį į straipsnį.
                                    Mano šaltinis Jon Worth, kuris, sutikim, turi biškiuką žinių ir kompetencijų tokius dalykus žinoti.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Net ir pačiu blogiausiu atveju, jei RB projektas bus išvis nucancelintas (mažai tikėtina), stotys bus panaudotos esamo geležinkelio tinklo aptarnavimui. Kad ir kaip bežiūrėsi, latviai ir estai su stotimis išlošė ir tai buvo geras ir šiaip visiškai common sense sprendimas. Lietuva meanehile neturi visiškai nieko, išskyrus tik Latvijai/Estijai aktualią atkarpą, kur vykdom kažkokius darbus.
                                      Ne visi latviai ir estai islose - tie, kurie norejo vaziuoti 250km/h nauju HSR panasu kad pralose. Ir galit kiek norit kartoti kad projektui blogai ne del stociu, bet akivaizdu kad per ta laika ir uz tuos pinigus jie geriau butu nutiese gelezinkeli.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                                        Negalim atmesti varianto, kad informacijos apie 8 metus šaltinis yra geležinkelių ekspertas John iš miestai.net forumo. Žurnalistai prascrollino temą ir įdėjo aptakų neįpareigojantį sakinį į straipsnį.
                                        Kaip ir šitoks terminas yra minimas pačioje ataskaitoje iš "Operational Readiness Study in 2023" kuri nėra vieša mano žiniomis.

                                        72. The ministries have not decided how the international trains should
                                        be acquired – leased, owned or the passenger operators will be required
                                        to have their own trains. If the decision is not taken soon, there is a risk
                                        that there will be no trains to operate on the railway in 2030/2031.
                                        According to the Study, starting from the decision, it takes two years to
                                        prepare procurement, four years to deliver the rolling stock and two
                                        years testing time –eight years in total.

                                        Comment


                                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                          Kaip ir šitoks terminas yra minimas pačioje ataskaitoje iš "Operational Readiness Study in 2023" kuri nėra vieša mano žiniomis.
                                          Na va, praktiškai žodis į žodį, ką pernai Vilniaus meeto metu kalbėjo Jon Worth. Gal jis tokią info iš tos pačios studijos ir paėmė.
                                          Nors nereikia būti genijumi norint suprasti, kad traukinių pirkimas yra ilgas ir nuobodus procesas ir jei pirksi šiandien, tai važinėsi tikrai ne po metų ir ne po dviejų. O buvo čia pezėtojų, kliedinčių vaflius ir teisinančių SuMino ir LTG neveiklumą dėl riedmenų pirkimo. Man tikrai įdomu, iš kur tas neapsakomas pasišventimas teisinti šūdą ir blogą institucijų veikimą? Ką tai duos? Apginsim kažkokią įsivaizduojamą savo šalies garbę? Ministeriją? Mylimą politiką? Koks tikslas taip daryti bendrame kontekste? Juk tikslas turėtų būti veikiantis geležinkelis ir juo patogiai važiuojantys keleiviai ir kroviniai.
                                          Paskutinis taisė John; 2024.06.12, 15:20.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X