Parašė John
Rodyti pranešimą
Bet su 250km/h traukiniais tai truputi sudėtingiau, nes realistiškai per mažas traukinių skaičius kiekvienam operatoriui būtų jei kiekvienas atskirai pirktų ir operuotų, tad pirkimas kažkoks bendras turėtų būti, bet kadangi neaišku kaip su greitųjų traukinių bendru operavimu, tai viskas sėdi klaustukuose. Reikia sprendimo dėl greitųjų traukinių operavimo, ir tada jau galėtų pajudėti reikalai.
Cituojant ataskaitą:
71. 2024 m. pradžioje turėjo būti baigta viena veikla, t. y. sprendimas dėl
traukinių įsigijimo. Ši veikla pažymėta kaip išorės suinteresuotojo subjekto (t.
y. subjekto, kuris apima visas tris šalis, bet jo dar nėra) atsakomybė ir trijų
ministerijų atskaitomybė.
72. Ministerijos dar nenusprendė, ar tarptautiniai traukiniai turėtų būti
nuomojami, įsigyti nuosavybės teise ar keleivių vežėjai privalėtų turėti savus.
Jei sprendimas nebus priimtas greitai, kyla rizika, kad 2030–2031 m. nebus
geležinkeliu važiuojančių traukinių. Studijos duomenimis, traukiniams įsigyti
gali prireikti aštuonerių metų: dvejų metų pasirengti viešiesiems pirkimams,
ketverių metų traukiniams pristatyti ir dvejų metų bandymams.
traukinių įsigijimo. Ši veikla pažymėta kaip išorės suinteresuotojo subjekto (t.
y. subjekto, kuris apima visas tris šalis, bet jo dar nėra) atsakomybė ir trijų
ministerijų atskaitomybė.
72. Ministerijos dar nenusprendė, ar tarptautiniai traukiniai turėtų būti
nuomojami, įsigyti nuosavybės teise ar keleivių vežėjai privalėtų turėti savus.
Jei sprendimas nebus priimtas greitai, kyla rizika, kad 2030–2031 m. nebus
geležinkeliu važiuojančių traukinių. Studijos duomenimis, traukiniams įsigyti
gali prireikti aštuonerių metų: dvejų metų pasirengti viešiesiems pirkimams,
ketverių metų traukiniams pristatyti ir dvejų metų bandymams.


Comment