Parašė Taj Mahal
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Užsakomasis straipsnis:Parašė alga Rodyti pranešimąTaigi pats rašai, kad iki 2037 nieko nebus. Jei kontraktas dėl gamybos jau būtų, tai iki tada traukiniai spėtų morališkai pasent. Jie patys tikisi anksčiausiai 2028 metais pradėti testavimą, 2030 komercinį naudojimą, tai kokiais 2025 metais ir galės pradėti šopintis.
https://www.delfi.lt/uzsakomasis-tur...ukima-95173231
I. Glaniauskienė pasakoja, kad naujos technologijos neišvengiamai atkeliaus ir su naujais šveicariškų technologijų elektriniais ir bateriniais traukiniais, kurių atvykimui jau po truputį pradedame ruoštis: „Unikalu, kad šįkart „LTG Link“ įsigis būtent mūsų klimato sąlygoms pritaikytus traukinius bei techninės pagalbos paslaugas iki 2037 m. Tad laukia įdomi ir klientams visiškai naują kelionių traukiniais patirtį kurianti ateitis. Atvykus naujiesiems traukiniams iš esmės atnaujinsime traukinių parką ir užtikrinsime, kad jis būtų maksimaliai pritaikytas visiems, taip pat ir turintiems individualių poreikių“.
Šie modernūs traukiniai pakeis visus iki šiol Lietuvoje kursuojančius, daugiau kaip prieš 30 metų pagamintus ir šiandienos keleivių poreikių neatitinkančius traukinius. Kartu planuojama modernizuoti ir anksčiau įsigytus gamintojo „Pesa“ modelio traukinius, kurie ir toliau bus eksploatuojami kituose šalies maršrutuose.
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip geras klausimas, kas turima omeny dėl "klimato sąlygoms pritaikytų" traukinių? Gal bus tambūrai ar kažkaip kitaip atitverta erdvė ties durimis nuo keleivių salono?Parašė ifl Rodyti pranešimąKlimato sąlygoms pritaikytus. O tai Pesa nepritaikyti klimato sąlygoms? Lenkijoje jau, matyt, kitoks klimatas.
Lenkijoje klimatas, beje, šiek tiek kitoks. Bent jau kokioje Krokuvoje žiemos yra gerokai švelnesnės, nei didžiojoje dalyje Lietuvos.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal
Thalys traukiniai Amsterdam – Paris tai iškonkuravę visus skrydžius.
500-600 km atstumas, vidutinis greitis įskaičiuojant visas stoteles yra 214 km/h.
Traukinio bilietai nuo €35, kartais kai labai didelis užimtumas tai labai stipriai brangiau.
Ir tokių atkarpų kur traukiniai iškonkuravę skrydžius ar užima didesnę rinkos dalį nei skrydžiai tikrai yra daugiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip geras klausimas, kas turima omeny dėl "klimato sąlygoms pritaikytų" traukinių? Gal bus tambūrai ar kažkaip kitaip atitverta erdvė ties durimis nuo keleivių salono?
Lenkijoje klimatas, beje, šiek tiek kitoks. Bent jau kokioje Krokuvoje žiemos yra gerokai švelnesnės, nei didžiojoje dalyje Lietuvos.
Skiriasi 1.5 laipsnio vidutinė žemiausia temperatūra tarp Vilniaus ir Krokuvos gruodžio mėnesį. Didelis skirtumas. Gal būtų verta duomenis patikrint prieš postinant beleką? Ar man taip intuityviai atrodo, todėl tampa tiesa?
Comment
-
Šiaip tai 1.5 laipsnis yra išties gana nemažas skirtumas. O atrodo man ne šiaip intuityviai, bet iš asmeninių patirčių Gruodžio-Sausio mėnesiais Krokuvoje vs Vilniuje.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Skiriasi 1.5 laipsnio vidutinė žemiausia temperatūra tarp Vilniaus ir Krokuvos gruodžio mėnesį. Didelis skirtumas. Gal būtų verta duomenis patikrint prieš postinant beleką? Ar man taip intuityviai atrodo, todėl tampa tiesa?
Edit: pasirodo, aukščiausia vidutinė Gruodžio temperatūra skiriasi net 3 laipsniais. Tai here you go.Paskutinis taisė John; 2023.11.24, 17:14.
- 3 patinka
Comment
-
Tą asmeninę patirtį ir pavadinau intuityvia (anecdotal evidence - man taip nutiko/atrodo, todėl taip veikia pasaulis).Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip tai 1.5 laipsnis yra išties gana nemažas skirtumas. O atrodo man ne šiaip intuityviai, bet iš asmeninių patirčių Gruodžio-Sausio mėnesiais Krokuvoje vs Vilniuje.
Paskutinis taisė ifl; 2023.11.24, 17:22.
Comment
-
Na tai turim ir hard data:Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tą asmeninę patirtį ir pavadinau intuityvia (anecdotal evidence - man taip nutiko/atrodo, todėl taip veikia pasaulis).
Žemiausia vidutinė Krokuvoje +1.5C
Aukščiausia vidutinė Krokuvoje +3C
Viskas kaip ir aišku. Klimatas ten yra kur kas švelnesnis.
- 1 patinka
Comment
-
Tikrai?Parašė John Rodyti pranešimą
Na tai turim ir hard data:
Žemiausia vidutinė Krokuvoje +1.5C
Aukščiausia vidutinė Krokuvoje +3C
Viskas kaip ir aišku. Klimatas ten yra kur kas švelnesnis.
- 1 patinka
Comment
-
Matematika nėra mano stiprioji pusė, bet, man atrodo, kad 0+3=3 ne?Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tikrai?
Nu ir tavo įdėtas žemėlapis kaip ir labai aiškiai rodo, kad Lietuva yra kitoje klimato zonoje, nei Lenkija. Tai nelabai suprantu, dėl ko tu čia priešgyniauji.
- 3 patinka
Comment
-
Taip iškonkuravo visus skrydžius, kad kasdien po 84 skrydžius pirmyn atgal.Parašė Taj MahalThalys traukiniai Amsterdam – Paris tai iškonkuravę visus skrydžius..
https://www.parisaeroport.fr/en/pass...sArrival=False
- 1 patinka
Comment
-
Manau Vakaru Europoje zmones labiau linke atsizvelgti i kokia klimato itaka transporto priemones turi, ir tuo labiau kad su traukiniu keliauji is miesto centro i miesto centra. Su lektvuvu reiketu dar prideti papildoma laika skirta keliones patikrom, ir kelione is oro uostu kurie yra gana atitole nuo miestu.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Sudejus visus elementus kurie sudaro traukinio kelione, ir lektuvo kelione, manau traukinys tikrai daznai laimi kaip yra tinkama infrastruktura.
- 1 patinka
Comment
-
Jei nesi aklas, tai mano žemėlapis ne klimato juostą rodo, o gradientą, kurio skirtumas tarp Lietuvos ir Lenkijos yra 2 laipsniai (-4 / -2 vs -2 / 0).Parašė John Rodyti pranešimą
Matematika nėra mano stiprioji pusė, bet, man atrodo, kad 0+3=3 ne?
Nu ir tavo įdėtas žemėlapis kaip ir labai aiškiai rodo, kad Lietuva yra kitoje klimato zonoje, nei Lenkija. Tai nelabai suprantu, dėl ko tu čia priešgyniauji.
Dieną: |0 - 3| = 3 laipsniu skirtumas
Naktį: |-4 - -5| = 1 laipsnio skirtumas
Vidurkis: (1+3)/2 = 2 => visiškai ne esminis rodiklis, bandant įrodyti, kad Lietuvai dėl to reikia kažkokių specialių traukinių nei yra pas lenkus.Paskutinis taisė ifl; 2023.11.24, 17:57.
Comment
-
Čia geras pastebėjimas. Jeigu skrydis 1,15 val. trunka, tai tikrai ne tiek laiko užtrunki apskritai kelionėje. Traukinio aišku irgi reikia palaukti, bet na turbūt ne 2 val. prieš kelionę. Plius kelionės patogumas irgi gali būti faktorius (internetas, vieta bagažui, erdvė kojoms ir pan.).Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Manau Vakaru Europoje zmones labiau linke atsizvelgti i kokia klimato itaka transporto priemones turi, ir tuo labiau kad su traukiniu keliauji is miesto centro i miesto centra. Su lektvuvu reiketu dar prideti papildoma laika skirta keliones patikrom, ir kelione is oro uostu kurie yra gana atitole nuo miestu.
Sudejus visus elementus kurie sudaro traukinio kelione, ir lektuvo kelione, manau traukinys tikrai daznai laimi kaip yra tinkama infrastruktura.
- 2 patinka
Comment
-
Kalba buvo ne apie tai kaip mums norisi kad būtų, o apie tai kaip yra dabar: nei iškonkuravę, nei vidutinės kainos mažesnės (šiuo konkrečiu atveju).Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Manau Vakaru Europoje zmones labiau linke atsizvelgti i kokia klimato itaka transporto priemones turi, ir tuo labiau kad su traukiniu keliauji is miesto centro i miesto centra. Su lektvuvu reiketu dar prideti papildoma laika skirta keliones patikrom, ir kelione is oro uostu kurie yra gana atitole nuo miestu.
Sudejus visus elementus kurie sudaro traukinio kelione, ir lektuvo kelione, manau traukinys tikrai daznai laimi kaip yra tinkama infrastruktura.
Comment
-
Šiaip tai +3C dienos metu yra netgi labai esminis rodiklis, nekalbant apie tai, kad tai paprastai reiškia ir sniego/ledo buvimą vs nebuvimą. Biškį keista, kad pats ginčydamas mano pointus, pateikei visą reikiamą informaciją, kad patvirtintum tai, ką aš sakau. Tai kaip ir ačiūParašė ifl Rodyti pranešimą
Jei nesi aklas, tai mano žemėlapis ne klimato juostą rodo, o gradientą, kurio skirtumas tarp Lietuvos ir Lenkijos yra 2 laipsniai (-4 / -2 vs -2 / 0).
Dieną: |0 - 3| = 3 laipsniu skirtumas
Naktį: |-4 - -5| = 1 laipsnio skirtumas
Vidurkis: (1+3)/2 = 2 => visiškai ne esminis rodiklis, bandant įrodyti, kad Lietuvai dėl to reikia kažkokių specialių traukinių nei yra pas lenkus.
- 4 patinka
Comment
-
tai yra vienas ir tas pats skrydis.. tik codeshare avialinijų skirtingi (jungiamiesiems skrydžiams), greičiausiai skrenda AirFrance:Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip iškonkuravo visus skrydžius, kad kasdien po 84 skrydžius pirmyn atgal.
https://www.parisaeroport.fr/en/pass...sArrival=False
- 4 patinka
Comment
-
Visiškai ne esminis, nes čia vidutinė. Vieną dieną bus -3, kita + 9 ir turėsi tą patį vidurkį, bet kardinaliai skirtingas kondicijas. Norint įvertinti kiek dienų yra ledas vidurkis netinkamas, jeigu verčių sklaida apie vidurkį didelė. Ir jei net sklaida yra maža, 3 laipsnių skirtumas elektronikai, o tuo labiau traukiniui yra nulinis.Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip tai +3C dienos metu yra netgi labai esminis rodiklis, nekalbant apie tai, kad tai paprastai reiškia ir sniego/ledo buvimą vs nebuvimą. Biškį keista, kad pats ginčydamas mano pointus, pateikei visą reikiamą informaciją, kad patvirtintum tai, ką aš sakau. Tai kaip ir ačiū
Paskutinis taisė ifl; 2023.11.24, 19:18.
Comment
Comment