Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Taj Mahal
    1. Harbin mieste stato 1000 km/h eksperimentinę liniją.
    2. Datong mieste (1500 km nuo Harbin) stato dar vieną 1000 km/h eksperimentinę liniją.
    3. Ateityje nori pasiekti 4000 km/h
    4. Qingdao mieste jau turi 600+ km/h eksperimentinę liniją.

    Jeigu pradėtų daryti maglev vactrain su 1000 km/h tai čia būtų visiškas gamechanger.
    Nuo Vilnaus iki Stambulo yra apie 1500 km (paukščio skrydžiu).
    Šitoje atkarpoje to traukinio niekada nebus, bet tik iliustruoti kaip pasikeičia atstumai ir pasiekiamumas.

    Bet galim grįžti prie temos ir prie Rail Baltica svajojamo 100 km/h.



    O kainos kelionių tokiais traukiniais bus n kartų didesnės nei lėktuvų. Jei 160km/h nepakonkuruoja, tai ką kalbėt apie didesnius greičius.

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą
      Taigi pats rašai, kad iki 2037 nieko nebus. Jei kontraktas dėl gamybos jau būtų, tai iki tada traukiniai spėtų morališkai pasent. Jie patys tikisi anksčiausiai 2028 metais pradėti testavimą, 2030 komercinį naudojimą, tai kokiais 2025 metais ir galės pradėti šopintis.
      Užsakomasis straipsnis:
      https://www.delfi.lt/uzsakomasis-tur...ukima-95173231
      I. Glaniauskienė pasakoja, kad naujos technologijos neišvengiamai atkeliaus ir su naujais šveicariškų technologijų elektriniais ir bateriniais traukiniais, kurių atvykimui jau po truputį pradedame ruoštis: „Unikalu, kad šįkart „LTG Link“ įsigis būtent mūsų klimato sąlygoms pritaikytus traukinius bei techninės pagalbos paslaugas iki 2037 m. Tad laukia įdomi ir klientams visiškai naują kelionių traukiniais patirtį kurianti ateitis. Atvykus naujiesiems traukiniams iš esmės atnaujinsime traukinių parką ir užtikrinsime, kad jis būtų maksimaliai pritaikytas visiems, taip pat ir turintiems individualių poreikių“.

      Šie modernūs traukiniai pakeis visus iki šiol Lietuvoje kursuojančius, daugiau kaip prieš 30 metų pagamintus ir šiandienos keleivių poreikių neatitinkančius traukinius. Kartu planuojama modernizuoti ir anksčiau įsigytus gamintojo „Pesa“ modelio traukinius, kurie ir toliau bus eksploatuojami kituose šalies maršrutuose.

      Comment


        Klimato sąlygoms pritaikytus. O tai Pesa nepritaikyti klimato sąlygoms? Lenkijoje jau, matyt, kitoks klimatas.

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą
          Klimato sąlygoms pritaikytus. O tai Pesa nepritaikyti klimato sąlygoms? Lenkijoje jau, matyt, kitoks klimatas.
          Šiaip geras klausimas, kas turima omeny dėl "klimato sąlygoms pritaikytų" traukinių? Gal bus tambūrai ar kažkaip kitaip atitverta erdvė ties durimis nuo keleivių salono?

          Lenkijoje klimatas, beje, šiek tiek kitoks. Bent jau kokioje Krokuvoje žiemos yra gerokai švelnesnės, nei didžiojoje dalyje Lietuvos.

          Comment


            Parašė Taj Mahal

            Thalys traukiniai Amsterdam – Paris tai iškonkuravę visus skrydžius.
            500-600 km atstumas, vidutinis greitis įskaičiuojant visas stoteles yra 214 km/h.
            Traukinio bilietai nuo €35, kartais kai labai didelis užimtumas tai labai stipriai brangiau.

            Ir tokių atkarpų kur traukiniai iškonkuravę skrydžius ar užima didesnę rinkos dalį nei skrydžiai tikrai yra daugiau.
            Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-11-24 170225.png
Views:	531
Size:	17,9 kB
ID:	2092461

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Šiaip geras klausimas, kas turima omeny dėl "klimato sąlygoms pritaikytų" traukinių? Gal bus tambūrai ar kažkaip kitaip atitverta erdvė ties durimis nuo keleivių salono?

              Lenkijoje klimatas, beje, šiek tiek kitoks. Bent jau kokioje Krokuvoje žiemos yra gerokai švelnesnės, nei didžiojoje dalyje Lietuvos.

              Skiriasi 1.5 laipsnio vidutinė žemiausia temperatūra tarp Vilniaus ir Krokuvos gruodžio mėnesį. Didelis skirtumas. Gal būtų verta duomenis patikrint prieš postinant beleką? Ar man taip intuityviai atrodo, todėl tampa tiesa?

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą


                Skiriasi 1.5 laipsnio vidutinė žemiausia temperatūra tarp Vilniaus ir Krokuvos gruodžio mėnesį. Didelis skirtumas. Gal būtų verta duomenis patikrint prieš postinant beleką? Ar man taip intuityviai atrodo, todėl tampa tiesa?
                Šiaip tai 1.5 laipsnis yra išties gana nemažas skirtumas. O atrodo man ne šiaip intuityviai, bet iš asmeninių patirčių Gruodžio-Sausio mėnesiais Krokuvoje vs Vilniuje.

                Edit: pasirodo, aukščiausia vidutinė Gruodžio temperatūra skiriasi net 3 laipsniais. Tai here you go.
                Paskutinis taisė John; 2023.11.24, 17:14.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Šiaip tai 1.5 laipsnis yra išties gana nemažas skirtumas. O atrodo man ne šiaip intuityviai, bet iš asmeninių patirčių Gruodžio-Sausio mėnesiais Krokuvoje vs Vilniuje.
                  Tą asmeninę patirtį ir pavadinau intuityvia (anecdotal evidence - man taip nutiko/atrodo, todėl taip veikia pasaulis).
                  Attached Files
                  Paskutinis taisė ifl; 2023.11.24, 17:22.

                  Comment


                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                    Tą asmeninę patirtį ir pavadinau intuityvia (anecdotal evidence - man taip nutiko/atrodo, todėl taip veikia pasaulis).
                    Na tai turim ir hard data:
                    Žemiausia vidutinė Krokuvoje +1.5C
                    Aukščiausia vidutinė Krokuvoje +3C
                    Viskas kaip ir aišku. Klimatas ten yra kur kas švelnesnis.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Na tai turim ir hard data:
                      Žemiausia vidutinė Krokuvoje +1.5C
                      Aukščiausia vidutinė Krokuvoje +3C
                      Viskas kaip ir aišku. Klimatas ten yra kur kas švelnesnis.
                      Tikrai?

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-11-24 172530.png
Views:	527
Size:	28,0 kB
ID:	2092472 Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-11-24 172540.png
Views:	526
Size:	29,3 kB
ID:	2092473

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        Tikrai?
                        Matematika nėra mano stiprioji pusė, bet, man atrodo, kad 0+3=3 ne?

                        Nu ir tavo įdėtas žemėlapis kaip ir labai aiškiai rodo, kad Lietuva yra kitoje klimato zonoje, nei Lenkija. Tai nelabai suprantu, dėl ko tu čia priešgyniauji.

                        Comment


                          Parašė Taj Mahal
                          Thalys traukiniai Amsterdam – Paris tai iškonkuravę visus skrydžius..
                          Taip iškonkuravo visus skrydžius, kad kasdien po 84 skrydžius pirmyn atgal.

                          https://www.parisaeroport.fr/en/pass...sArrival=False
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-11-24 170225.png
Views:	531
Size:	17,9 kB
ID:	2092461
                            Manau Vakaru Europoje zmones labiau linke atsizvelgti i kokia klimato itaka transporto priemones turi, ir tuo labiau kad su traukiniu keliauji is miesto centro i miesto centra. Su lektvuvu reiketu dar prideti papildoma laika skirta keliones patikrom, ir kelione is oro uostu kurie yra gana atitole nuo miestu.

                            Sudejus visus elementus kurie sudaro traukinio kelione, ir lektuvo kelione, manau traukinys tikrai daznai laimi kaip yra tinkama infrastruktura.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Matematika nėra mano stiprioji pusė, bet, man atrodo, kad 0+3=3 ne?

                              Nu ir tavo įdėtas žemėlapis kaip ir labai aiškiai rodo, kad Lietuva yra kitoje klimato zonoje, nei Lenkija. Tai nelabai suprantu, dėl ko tu čia priešgyniauji.

                              Jei nesi aklas, tai mano žemėlapis ne klimato juostą rodo, o gradientą, kurio skirtumas tarp Lietuvos ir Lenkijos yra 2 laipsniai (-4 / -2 vs -2 / 0).

                              Dieną: |0 - 3| = 3 laipsniu skirtumas
                              Naktį: |-4 - -5| = 1 laipsnio skirtumas

                              Vidurkis: (1+3)/2 = 2 => visiškai ne esminis rodiklis, bandant įrodyti, kad Lietuvai dėl to reikia kažkokių specialių traukinių nei yra pas lenkus.
                              Paskutinis taisė ifl; 2023.11.24, 17:57.

                              Comment


                                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                                Manau Vakaru Europoje zmones labiau linke atsizvelgti i kokia klimato itaka transporto priemones turi, ir tuo labiau kad su traukiniu keliauji is miesto centro i miesto centra. Su lektvuvu reiketu dar prideti papildoma laika skirta keliones patikrom, ir kelione is oro uostu kurie yra gana atitole nuo miestu.

                                Sudejus visus elementus kurie sudaro traukinio kelione, ir lektuvo kelione, manau traukinys tikrai daznai laimi kaip yra tinkama infrastruktura.
                                Čia geras pastebėjimas. Jeigu skrydis 1,15 val. trunka, tai tikrai ne tiek laiko užtrunki apskritai kelionėje. Traukinio aišku irgi reikia palaukti, bet na turbūt ne 2 val. prieš kelionę. Plius kelionės patogumas irgi gali būti faktorius (internetas, vieta bagažui, erdvė kojoms ir pan.).

                                Comment


                                  Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                                  Manau Vakaru Europoje zmones labiau linke atsizvelgti i kokia klimato itaka transporto priemones turi, ir tuo labiau kad su traukiniu keliauji is miesto centro i miesto centra. Su lektvuvu reiketu dar prideti papildoma laika skirta keliones patikrom, ir kelione is oro uostu kurie yra gana atitole nuo miestu.

                                  Sudejus visus elementus kurie sudaro traukinio kelione, ir lektuvo kelione, manau traukinys tikrai daznai laimi kaip yra tinkama infrastruktura.
                                  Kalba buvo ne apie tai kaip mums norisi kad būtų, o apie tai kaip yra dabar: nei iškonkuravę, nei vidutinės kainos mažesnės (šiuo konkrečiu atveju).

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Jei nesi aklas, tai mano žemėlapis ne klimato juostą rodo, o gradientą, kurio skirtumas tarp Lietuvos ir Lenkijos yra 2 laipsniai (-4 / -2 vs -2 / 0).

                                    Dieną: |0 - 3| = 3 laipsniu skirtumas
                                    Naktį: |-4 - -5| = 1 laipsnio skirtumas

                                    Vidurkis: (1+3)/2 = 2 => visiškai ne esminis rodiklis, bandant įrodyti, kad Lietuvai dėl to reikia kažkokių specialių traukinių nei yra pas lenkus.
                                    Šiaip tai +3C dienos metu yra netgi labai esminis rodiklis, nekalbant apie tai, kad tai paprastai reiškia ir sniego/ledo buvimą vs nebuvimą. Biškį keista, kad pats ginčydamas mano pointus, pateikei visą reikiamą informaciją, kad patvirtintum tai, ką aš sakau. Tai kaip ir ačiū

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Taip iškonkuravo visus skrydžius, kad kasdien po 84 skrydžius pirmyn atgal.

                                      https://www.parisaeroport.fr/en/pass...sArrival=False
                                      tai yra vienas ir tas pats skrydis.. tik codeshare avialinijų skirtingi (jungiamiesiems skrydžiams), greičiausiai skrenda AirFrance:

                                      Click image for larger version

Name:	ams.PNG
Views:	1664
Size:	60,4 kB
ID:	2092490

                                      Comment


                                        gamtai 1-3 laipsnių skirtumas yra daug, traukinys net nepastebės.

                                        -

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Šiaip tai +3C dienos metu yra netgi labai esminis rodiklis, nekalbant apie tai, kad tai paprastai reiškia ir sniego/ledo buvimą vs nebuvimą. Biškį keista, kad pats ginčydamas mano pointus, pateikei visą reikiamą informaciją, kad patvirtintum tai, ką aš sakau. Tai kaip ir ačiū
                                          Visiškai ne esminis, nes čia vidutinė. Vieną dieną bus -3, kita + 9 ir turėsi tą patį vidurkį, bet kardinaliai skirtingas kondicijas. Norint įvertinti kiek dienų yra ledas vidurkis netinkamas, jeigu verčių sklaida apie vidurkį didelė. Ir jei net sklaida yra maža, 3 laipsnių skirtumas elektronikai, o tuo labiau traukiniui yra nulinis.
                                          Paskutinis taisė ifl; 2023.11.24, 19:18.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X