Ką tas skaitymas tiksliai pakeis? Sužinosime, kad bandoma gaivinti ruožą-lavoną jį prijungiant abejotino naudingumo jungtimis? Jei Kazlų Rūda yra toks industrijos gigantas ir populiacijos centras, kad viena pati pateisina apie 40 km. naujų bėgių bei jų išlaikymą, tai, buvo galima tiesiog pasirinkti kitą RB2 trasos variantą ir tiesti greitąjį geležinkelį pro Kazlų Rūdą (toks variantas buvo).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
"RB1" čia labai sąlyginis paminėjimas, nes RB1 tėra pliki bėgiai ant jau esamų pylimų, išskyrus Marijampolės viadukus ir dar vieną kitą smulkų infrastruktūros objektėlį. Panaudos ten faktiškai tik esamus pylimus, kurie ten visada buvo, o ne tai, kas buvo pastatyta už 360 mln kaip "RB1" 2015 metais.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Tai jungtis ir į Marijampolę, ir į Šeštokus tai bus, faktas, kaip jau rašiau. Ir Kazlų Rudoje krovinių stotis kažkaip į projektą įeina
Iš fakto kad ir jungtys bus elektrifikuojamos, tai tikriausiai ir nebloga dalis RB1 bus elektrifikuota. Again, pasiskaitykim viešus projektus prieš spėliojant, gana daug jau nuspręsta.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigų pasiskaitytumėt tai nekalbėtumėte nesąmonių. Neplanuoja naujai statyti bėgių pagal RB1 trasą. Bet bus sukurtos galimybės geriau išnaudoti egzistuojančius. Ir net atskirai jungties nedaro - realiai jei iš Lenkijos pusės nori Kazlų Rūdą pasiekti, reikės per Marijampolę važiuoti. Pačioje Kazlų Rūdoje naikinamos vieno lygio pervažos. Bet trasa nesikeičia. Bėgiai kaip egzistuoja, taip ir egzistuos. O pati stotelė tai pagrinde pateisinama karinės krovos aikštele.Parašė VLR Rodyti pranešimąKą tas skaitymas tiksliai pakeis? Sužinosime, kad bandoma gaivinti ruožą-lavoną jį prijungiant abejotino naudingumo jungtimis? Jei Kazlų Rūda yra toks industrijos gigantas ir populiacijos centras, kad viena pati pateisina apie 40 km. naujų bėgių bei jų išlaikymą, tai, buvo galima tiesiog pasirinkti kitą RB2 trasos variantą ir tiesti greitąjį geležinkelį pro Kazlų Rūdą (toks variantas buvo).
Dauguma bėgių liks - tik nuo Mockavos dingsta bėgiai. Bet kad išnaudoti esamus bėgius nauji kažkiek prisidės. Pagrinde esamų objektų pasiekimui esami bėgiai bus naudojami, bet niekas netrukdo prie jų ir naujų objektų statyti.Parašė John Rodyti pranešimą
"RB1" čia labai sąlyginis paminėjimas, nes RB1 tėra pliki bėgiai ant jau esamų pylimų, išskyrus Marijampolės viadukus ir dar vieną kitą smulkų infrastruktūros objektėlį. Panaudos ten faktiškai tik esamus pylimus, kurie ten visada buvo, o ne tai, kas buvo pastatyta už 360 mln kaip "RB1" 2015 metais.
- 2 patinka
Comment
-
Nesusišnekam - aš nesakau, kad Kazlų Rūdos ruože bus tiesiami nauji bėgiai, aš sakau, kad ten jau buvo nutiesti nauji bėgiai (jiems nėra nei 10 metų) ir jie ten buvo nutiesti be reikalo ir jų pajungimas prie RB2 nepakeis to fakto.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Jeigų pasiskaitytumėt tai nekalbėtumėte nesąmonių. Neplanuoja naujai statyti bėgių pagal RB1 trasą.
Comment
-
Originaliai buvo diskusija apie integraciją. O ne apie panaudojimą. Kad esama trasa nėra tinkama RB2 greičiams tai visiems aišku, bet buvo labiau klausimas ar kažkas su ja bus daroma, ar bus tiesiog palikta rūdyti. Ir faktas yra kad nebus palikta rūdyti, bus bandoma integruoti ir išnaudoti.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Nesusišnekam - aš nesakau, kad Kazlų Rūdos ruože bus tiesiami nauji bėgiai, aš sakau, kad ten jau buvo nutiesti nauji bėgiai (jiems nėra nei 10 metų) ir jie ten buvo nutiesti be reikalo ir jų pajungimas prie RB2 nepakeis to fakto.
- 1 patinka
Comment
-
Per Marijampolę jau ėjo geležinkelis patogia kryptimi. Dėja to apie Panevėžį negalima pasakyti. Variantai geriau prijungti Panevėžį būtų arba tuneliuotis po beveik visu miestu (praktiškai be šansų stipriai neužkėlus biūdžeto reikalavimų), arba daryti ilgą lankstą ir pravažiuoti šalia egzistuojančių geležinkelių, iš ko susidarytų gana rimtas lankstas. Nauja stoties vieta nėra puiki, bet tikrai daug geresnė nei kad būtų prie Gustonių, kur išvis niekas nenaudotų.Parašė ifl Rodyti pranešimąMatant kaip gražiai prijungta Marijampolė, labai apmaudu kad Panevėžys prijungtas belekaip.
- 2 patinka
Comment
-
Kur cia tas jau labai rimtas lankstas? Su kuo mes lyginame? Ar per Marijampole ne didesnis?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Per Marijampolę jau ėjo geležinkelis patogia kryptimi. Dėja to apie Panevėžį negalima pasakyti. Variantai geriau prijungti Panevėžį būtų arba tuneliuotis po beveik visu miestu (praktiškai be šansų stipriai neužkėlus biūdžeto reikalavimų), arba daryti ilgą lankstą ir pravažiuoti šalia egzistuojančių geležinkelių, iš ko susidarytų gana rimtas lankstas. Nauja stoties vieta nėra puiki, bet tikrai daug geresnė nei kad būtų prie Gustonių, kur išvis niekas nenaudotų.
Comment
-
Kas čia taip nusprendė, kad turėjo eiti per Šiaulius? Man tai dabartinė trasa (neskaitant pačių stočių lokacijos, kuri kritikuotina) yra kaip tik didelis laimėjimas, nes tiesiant naują geležinkelį prijungiami miestai, kurie neturėjo patogaus susisiekimo geležinkeliu. Pro Šiaulius ir taip yra geležinkelio linija.Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimąTurėjo eiti pro Radviliškį ir Šiaulius o ne pro Panevėžį, Daug klausimų nusimestų bet kadangi koncervatorių dauguma dažniausiai ima Panevėžio rinkimus, o Šiauliai labiau ale socdemai ir paskutiniais kartais fotografas geležinkelį suderino eiti pro Panevėžį kur nėra infrastruktūros jokios.
- 6 patinka
Comment
-
Marijampolės esantis geležinkelis iš esmės yra lygiagretus naujai RB linijai, kai Panevėžys yra 45 laipsnių kampu t.y. "skersai". Tai Marijampolės atveju galima tiesiog panaudoti esamo geležinkelio trasą užsukimui į Marijampolę, kai Panevėžyje taip neišeitų ir tektų arba pragriauti jau urbanizuotas teritorijas, arba tiesti nemažą gabalą naujo geležinkelio pro kitą pusę su labai dideliu lanku, žemės išpirkimais etc. Nu arba tuneliuoti, kas tokio dydžio nykstančiame mieste būtų per brangu. Tai dabartinis sprendimas matyt kad yra gana optimalus. Aišku, sus ąlyga, kad bus apdarytas normalus VT nuo naujos RB stoties į centrą.Parašė B.S. Rodyti pranešimąKur cia tas jau labai rimtas lankstas? Su kuo mes lyginame? Ar per Marijampole ne didesnis?
Marijampolė

Panevėžys
- 2 patinka
Comment
-
Dėl tuneliavimo sutinku, o kaip dėl estakadų geležinkeliui statymo?Parašė John Rodyti pranešimą. Nu arba tuneliuoti, kas tokio dydžio nykstančiame mieste būtų per brangu. Tai dabartinis sprendimas matyt kad yra gana optimalus. Aišku, sus ąlyga, kad bus apdarytas normalus VT nuo naujos RB stoties į centrą.
Pats tikriausiai numanote, kad jokio normalaus VT nebus, todėl reikia tiesti iš karto gerai, o ne tikėtis, kad kažkas užtikrins.
Comment
-
Dabartinis nukvakęs Kazlų Rūdos meras nenori iš vis ten jokių RB statybų, aiškindamas kad čia kurortas ir geležinkelis "viską sugadins". Nors savivaldybės puslapyje pats parašė, kad miestas išaugo tik atsiradus geležinkeliuiParašė VLR Rodyti pranešimąKą tas skaitymas tiksliai pakeis? Sužinosime, kad bandoma gaivinti ruožą-lavoną jį prijungiant abejotino naudingumo jungtimis? Jei Kazlų Rūda yra toks industrijos gigantas ir populiacijos centras, kad viena pati pateisina apie 40 km. naujų bėgių bei jų išlaikymą, tai, buvo galima tiesiog pasirinkti kitą RB2 trasos variantą ir tiesti greitąjį geležinkelį pro Kazlų Rūdą (toks variantas buvo).
Tad panašu, kad Kazlų Rūda šįkart liks nuošaly.
- 8 patinka
Comment
-
Estakada iš principo labai nesiskiria nuo griovimų. Realiai nauda iš jų tik jei jos eitų virš egzistuojančių kelių, kur pakaktų kažkiek pakeisti kelią. Ir vienintelis ruožas einantis per visą miesto plotį tinkama kryptimi yra Basanavičiaus ir Smiltynės gatvės. Aš neįsivaizduoju gyventojų sutikimo su traukinių estakada šiuo keliu. Greitis irgi tūrėtų būti gana stipriai ribojamas, nes kai kurios kreivės (pvz. važiuojant pro autobusų stotį) tikrai nėra pakankamos. Kur dėti keleivinę stotį irgi sunkokas klausimas. O krovinių stočiai bet kokiu atveju reikėtų daryti lankstą aplink miestą, ir tikriausiai tai būtų lygiai toks pat lankstas kaip yra dabar, Gustonys yra tikrai nebloga vieta krovinių stočiai.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Dėl tuneliavimo sutinku, o kaip dėl estakadų geležinkeliui statymo?
Pats tikriausiai numanote, kad jokio normalaus VT nebus, todėl reikia tiesti iš karto gerai, o ne tikėtis, kad kažkas užtikrins.
Tad nežinau ar Panevėžys mieliau sutiktų su kiek pigesne estakada, ar su brangesniu tuneliavimu.
Comment
-
Ar estakada tikrai būtų tik kiek pigesnė? Apie tiesimą jūsų paminėtu gatvių viduriu nieko negriaunant ir galvojau. Daugelyje miestų metro nevažiuoja vien po žeme ir gyventojai susitaiko.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Estakada iš principo labai nesiskiria nuo griovimų. Realiai nauda iš jų tik jei jos eitų virš egzistuojančių kelių, kur pakaktų kažkiek pakeisti kelią. Ir vienintelis ruožas einantis per visą miesto plotį tinkama kryptimi yra Basanavičiaus ir Smiltynės gatvės. Aš neįsivaizduoju gyventojų sutikimo su traukinių estakada šiuo keliu. Greitis irgi tūrėtų būti gana stipriai ribojamas, nes kai kurios kreivės (pvz. važiuojant pro autobusų stotį) tikrai nėra pakankamos. Kur dėti keleivinę stotį irgi sunkokas klausimas. O krovinių stočiai bet kokiu atveju reikėtų daryti lankstą aplink miestą, ir tikriausiai tai būtų lygiai toks pat lankstas kaip yra dabar, Gustonys yra tikrai nebloga vieta krovinių stočiai.
Tad nežinau ar Panevėžys mieliau sutiktų su kiek pigesne estakada, ar su brangesniu tuneliavimu.
Comment
-
Bėgiai ant estakados yra apie 2 kartus brangesni nei paprastai tiesiami bėgiai, ir bėgiai tuneliuose yra apie 4 kartus brangesni nei paprastai tiesiami bėgiai. Tai taip, jeigu imsime tik Panevėžio ruožą, kaina skirtųsi maždaug dvigubai. Bet, aš tikrai nematau kaip žmonės sutiktų su estakada pačiame miesto centre, kitur tokios estakados paprastai yra toliau nuo centro. Jeigu daryti hibridą, koks 1km tunelis centre, estakados toliau nuo centro, tai labiau matyčiau žmonių sutikimą su tokiu planu, bet kaina vis dar yra gerokai didesnė, ir konfliktavimo su gyventojais vis dar yra. O bendrai pažiūrėjus į Rail Baltica projektuojamą kelią, realiai yra bandoma kuo labiau sumažinti konfliktavimą su žmonėmis, nors ir tai padaro projektą kiek prastesniu.Parašė ifl Rodyti pranešimąAr estakada tikrai būtų tik kiek pigesnė? Apie tiesimą jūsų paminėtu gatvių viduriu nieko negriaunant ir galvojau. Daugelyje miestų metro nevažiuoja vien po žeme ir gyventojai susitaiko.
- 1 patinka
Comment
-
Tai valio. Papildomai reikia ir vezes lanku pro kita puse. Dar ir pigiau gautusi nei estakados ir tuneliai. Kokio ilgio lankas gaunasi per Marijampole, gerokai mazesni miesta? Juk nebutina kiekvienam traukiniui stoti Panevezyje, lygiai kaip neuzsuks ir nestos Marijampojele.Parašė John Rodyti pranešimą
Marijampolės esantis geležinkelis iš esmės yra lygiagretus naujai RB linijai, kai Panevėžys yra 45 laipsnių kampu t.y. "skersai". Tai Marijampolės atveju galima tiesiog panaudoti esamo geležinkelio trasą užsukimui į Marijampolę, kai Panevėžyje taip neišeitų ir tektų arba pragriauti jau urbanizuotas teritorijas, arba tiesti nemažą gabalą naujo geležinkelio pro kitą pusę su labai dideliu lanku, žemės išpirkimais etc. Nu arba tuneliuoti, kas tokio dydžio nykstančiame mieste būtų per brangu. Tai dabartinis sprendimas matyt kad yra gana optimalus. Aišku, sus ąlyga, kad bus apdarytas normalus VT nuo naujos RB stoties į centrą.Paskutinis taisė B.S.; 2024.01.05, 20:48.
Comment
-
Tai kad stos. Visi, ir greitieji. Iš operacinio plano:Parašė B.S. Rodyti pranešimąJuk nebutina kiekvienam traukiniui stoti Panevezyje, lygiai kaip neuzsuks ir nestos Marijampojele.
- 1 patinka
Comment
-
Estai pasirašė sutartį ~5km linijos, planuoja užbaigti tą gabaliuką iki 2027 vidurio. https://www.railbaltica.org/construc...stonia-signed/
Comment
Comment