Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    17 km detour kiek dar užtruks? Anyway, kokia prasmė susirasti vieną blogą pavyzdį ir jį naudoti? Žinoma, kad galima daryti blogai, bet tai nėra variantas.
    Kodėl vieną? Begalė stočių Europoj yra "galinės" (kaip lietuviškai "terminus"?), traukiniai jose keičia kryptį.

    Comment


      Vilnius - Kaunas pagal pateiktą schemą turi 16 numatytų HSR reisų per parą. Pridėjus su Vilnius - Panevėžys su užsukimu į Kauną tokių reisų būtų 24, būtų galima artėti prie reiso kas pusvalandį ir realaus duopolio modelio aka Dortmund - Dusseldorf. Taip pat atsirastų papildomi 8 HSR reisai Kaunas - Panevėžys. Vieninteliai, kas praloštų tokioje situacijoje, tai Vilnius - Panevėžys ekspreso keleiviai.
      Paskutinis taisė ifl; 2024.01.07, 18:12.

      Comment


        Parašė ifl Rodyti pranešimą
        Vilnius - Kaunas pagal pateiktą schemą turėtų 16 reisų per parą. Pridėjus su Vilnius - Panevėžys su užsukimu į Kauną tokių reisų būtų 24, ir būtų galima artėti prie reiso kas pusvalandį ir realaus duopolio modelio.
        Šiaip nežinau ar išeitų normaliai su užsukimais padaryt, Kauno tunelis uždeda šiokį tokį limitą - traukinių kiekį limituoja ne siaubingai, bet yra limituojamas tvarkaraščio lankstumas ir realiai visus Rail Baltica maršrutus tenka derinti pagal Kauno tunelio prieinamumą. Kiekvienas užsukinėjimas į Kauną pridėtų 2 pravažiavimus per Kauno tunelį - kas pridėtų daugiau spaudimo tvarkaraščiui ir galimai trukdytų kitiems maršrutams turėti patogius laikus.

        Comment


          Parašė xvoss Rodyti pranešimą

          nuo planuojamos stoties iki KUN keleivių terminalo apie 2,5 km (tiesiąja linija).. geriausiu atveju paleis kokį shuttle'ą bus'ą aplink oro uostą , kol už 100 metų pastatys metro sujungimą ar dar kažką logiškesnio. Realesnis scenarijus, kad reiks per balas pėdint iki terminalo kažkaip pačiam arba kviestis BOLT'a (jeigu bus kelias dar nutiestas iki tos stotelės).

          Aš suprantu, kad brangu, bet kodėl gi ne suinvestavus į požeminę atkarpą tiesiai po oro uostu, kuri tikrai ilguoju laikotarpiu atsipirktų (kiek kainuos busas, kiek kainuos algos, infrastruktūra is visas išlaikymas per 50 metų + pabrangimai, naujų kelių, šaligatvių, lempų montavimai ir t.t.). Gyvenam šiandiena.. anūkai ačiū tikrai nepasakys.
          Lyg ir buvo pasirodę minčių apie KUN terminalo perkėlimą prie RB linijos..

          Comment


            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

            Šiaip nežinau ar išeitų normaliai su užsukimais padaryt, Kauno tunelis uždeda šiokį tokį limitą - traukinių kiekį limituoja ne siaubingai, bet yra limituojamas tvarkaraščio lankstumas ir realiai visus Rail Baltica maršrutus tenka derinti pagal Kauno tunelio prieinamumą. Kiekvienas užsukinėjimas į Kauną pridėtų 2 pravažiavimus per Kauno tunelį - kas pridėtų daugiau spaudimo tvarkaraščiui ir galimai trukdytų kitiems maršrutams turėti patogius laikus.
            Kauno tunelis kažkada turėjo 2 kelius. Gal būtų laikas susigrąžinti? Visa RB derinasi prie prieš 200 metų statyto objekto techninių parametrų.
            Paskutinis taisė ifl; 2024.01.07, 18:24.

            Comment


              Parašė ifl Rodyti pranešimą

              Nes jis nėra blogas pavyzdys, o pavyzdys kaip turėtų būti daroma.
              Šiaip tai ne, nes taip, ypač naujuose, ir ypač HSR, nėra daroma. Taip daryti iš esmės būtų nesąmonė. Turint omeny, kad nesąmonių RB jau ir taip netrūksta, daryti dar vieną nesąmonę lygioje vietoje būtų kvailystė.

              Comment


                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                Šiaip nežinau ar išeitų normaliai su užsukimais padaryt, Kauno tunelis uždeda šiokį tokį limitą - traukinių kiekį limituoja ne siaubingai, bet yra limituojamas tvarkaraščio lankstumas ir realiai visus Rail Baltica maršrutus tenka derinti pagal Kauno tunelio prieinamumą. Kiekvienas užsukinėjimas į Kauną pridėtų 2 pravažiavimus per Kauno tunelį - kas pridėtų daugiau spaudimo tvarkaraščiui ir galimai trukdytų kitiems maršrutams turėti patogius laikus.
                Variantas būtų įdarbinti Palemoną. Nebūtina visada vežti į Kaunas Hbf. Taip VT ten bevveik joks, bet ir stotis dabar beveik nenaudojama keleivių pervežimui,

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Šiaip tai ne, nes taip, ypač naujuose, ir ypač HSR, nėra daroma. Taip daryti iš esmės būtų nesąmonė. Turint omeny, kad nesąmonių RB jau ir taip netrūksta, daryti dar vieną nesąmonę lygioje vietoje būtų kvailystė.
                  Jo, žinoma, italų planuotojai valdydami didžiausią stotį Europoje daro nesąmones, bet lietuviai žino geriau.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Kai tarp Panevėžio ir Vilniaus bus toks pat atstumas kaip tarp Torino ir Naples, irgi bus galima du kartus keisti kryptį. Ir greičiausi ten keičiama ne kabina, o mašinistas, t.y. tuo pačiu metu vienas priima priekinę kabiną, kitas uždaro galinę kabiną. Nes tiek pat laiko užtrunka mašinisto pasikeitimas toje pačioje kabinoje Jelgavoje. Jei mašinistui reiktų pereiti į kitą kabiną, pridėk dar bent 5 minutes.
                    Romoje ar Milane kalba eina apie egzistuojančią infrastruktūrą senuose miestuose su daug senų geležinkelių ir senų stočių miestų centruose, į kurias važiuoja HSR traukiniai. Londone išvis HS1 ir HS2 nebus sujungti. Tai dar kartą, naujose geležinkelio linijose ir ypač HSR, tokie dalykai nedaromi ir apie tokį variantą neverta net kalbėti, nes tai būtų elementarus idiotizmas. Žinoma, buvo galima tiesti jungtį į Kauną pro kitą pusę arba tiesti abi jungtis - vieną pro Šiaurę (kaip dabar), kitą kažkur iš Pietų - bet taip nebuvo padaryta ir šitas traukinys jau nuvažiavęs (no pun intended).

                    Jokie Vilnius-Panevėžys ar Vilnius-Ryga pro Kauną nevažiuos ir apie tai nėra prasmės kalbėti, kaip nėra prasmės kalbėti, ar Kaunas-Ryga nevažiuos pro Marijampolę. Ifl ir kiti, kurie šitą "idėją" kelia arba elementariai nesupranta, ką šneka, arba turi kažkokių kitokių motyvų rašinėti nesąmones.

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                      Jo, žinoma, italų planuotojai valdydami didžiausią stotį Europoje daro nesąmones, bet lietuviai žino geriau.
                      Jie daro tai, ką buvo galima padaryti su esančiomis istorinėmis 150+ metų senumo stotimis dar senesnių miestų centruose. Tai yra absoliučiai nelygintini pavyzdžiai, kuria šiuo atveju yra visiškai irrelevant.

                      Comment


                        Parašė taccido Rodyti pranešimą

                        Manau, kad normaliausias sprendimas būtų buvę tiesti keleivinę kilpą pro Vakarinę ir Pramonės gatves (ant žemės). Geležinkelis labai gerai aptarnautų daugiabučių rajonus, stotis būtų ties Klaipėdos ir Vakarinės g. sankryža. Aplink esančius garažus ir tuščius plotus būtų galima perstatyti į normalius kvartalus, „užmautus“ ant geležinkelio, puikiai pasiekiamus iš regiono ir visos Lietuvos. Deja...

                        Beje, čia buvo svarstymų apie traukinių kursavo intervalus. Tai primenu, kad pagal tą Final Report (jame pateikiamus tvarkaraščių gabaliukus, reisų skaičių per dieną) esu „rekonstravęs“ visos dienos tvarkaraščius 2030 metams. T. y. tinklaraštyje galite galite pamatyti, koks bus tvarkaraštis, kai atsidarys Rail Baltica:
                        Kiek greitųjų traukinių Lietuvoje turėsime 2030 metais? • Būsimas Rail Balticos tvarkaraštis
                        Jep, žiopsojau į žemėlapį ir tokių minčių kilo. Nauja centrinė geležinkelio stotis komiblokynuose, kur yra didžiausia gyventojų koncentracija. Šiaip turbūt gera idėja. Bet, deja, kad ir kaip būtų liūdna, čia vėl tinka posakis apie jau nuvažiavusį traukinį. Teoriškai, aišku, galima padaryti tai ateityje, bet turiu nuojautą, kad mūsų lifetime nebus.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Jie daro tai, ką buvo galima padaryti su esančiomis istorinėmis 150+ metų senumo stotimis dar senesnių miestų centruose. Tai yra absoliučiai nelygintini pavyzdžiai, kuria šiuo atveju yra visiškai irrelevant.
                          Kauno geležinkelio stotis yra 160 metų ir yra miesto centre. Irrelevant įsivaizduojančių, kad kažką protingo pasakė, lietuvių šnekose.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Variantas būtų įdarbinti Palemoną. Nebūtina visada vežti į Kaunas Hbf. Taip VT ten bevveik joks, bet ir stotis dabar beveik nenaudojama keleivių pervežimui,
                            Logiška, juolab, kad iš Palemono galimai planuojama nauja greitojo transporto linija:

                            KAUNAS linijos
                            Nuotrauka iš techninės specifikacijos viešojo pirkimo galimybių studijai dėl naujo didelio našumo VT rūšies.

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą

                              Kauno geležinkelio stotis yra 160 metų ir yra miesto centre. Irrelevant įsivaizduojančių, kad kažką protingo pasakė, lietuvių šnekose.
                              Jei linija eitų pro pat stotį, o ne už 17km, tuomet taip. Dabartinėje trasoje jokių šansų.

                              Kitas dalykas, kad jei jau Vilnius-Panevėžys užsukinėtų į Kauną ir po to reversintųsi, tai ir Vilnius-Ryga tą patį darytų? Tai reikštų minimum pusvalandžio praradimą susisiekime tarp sostinių. Statant HSR už 10+ milijardų (viso projekto kaina), tokiais kelionės laiko praradimais nesišvaistoma ir iš esmės nukilina HSR prasmę apskritai. Dėl to siūlyti tokais nesąmones reikia būti arba visišku neišmanėliu, arba daryti tai tyčia dėl velniai žino kokių motyvų. Buvo čia jau vienas traukinių žinovas, mėgęs visur kaišioti savo bolševikinę ideologiją ir siūlęs lietuvius tremti į Sibirą. Biškiuką panašūs vibes iš tavęs eina
                              Paskutinis taisė John; 2024.01.07, 18:50.

                              Comment


                                Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                Jo, žinoma, italų planuotojai valdydami didžiausią stotį Europoje daro nesąmones, bet lietuviai žino geriau.
                                Kaip suprantu, atvežti į Milano Centrale yra tam tikras statuso simbolis.

                                Kitaip važiuoji per M. Porto Garibaldi, M. Repubblica, M. Porta Venezia, M. Dateo, M. Porta Vittoria, o tada link Segrate arba Santa Giulia.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Jei linija eitų pro pat stotį, o ne už 17km, tuomet taip. Dabartinėje trasoje jokių šansų.

                                  Kitas dalykas, kad jei jau Vilnius-Panevėžys užsukinėtų į Kauną ir po to reversintųsi, tai ir Vilnius-Ryga tą patį darytų? Tai reikštų minimum pusvalandžio praradimą susisiekime tarp sostinių. Statant HSR už 10+ milijardų (viso projekto kaina), tokiais kelionės laiko praradimais nesišvaistoma ir iš esmės nukilina HSR prasmę apskritai. Dėl to siūlyti tokais nesąmones reikia būti arba visišku neišmanėliu, arba daryti tai tyčia dėl velniai žino kokių motyvų. Buvo čia jau vienas traukinių žinovas, mėgęs visur kaišioti savo bolševikinę ideologiją ir siūlęs lietuvius tremti į Sibirą. Biškiuką panašūs vibes iš tavęs eina
                                  Iš tavęs eina tik verksmai, kad traukiniai per retai važiuoja, bet kai pasiūlomas variantas, kaip būtų padažninami reisai tarp 1, 2 ir 5 šalies miestų, prasideda aiškinimai kaip tai nesąmonė. Nesąmonė yra važinėti 15km spinduliu pro antrą pagal dydį šalies miestą ir į jį neužsukti. Net ne nesąmonė, o blogis. Tuo labiau, kad vietoj to 15km lanksto gali būti daug mažesnis, jeigu nebūtų sugalvota, kad kažkodėl reikia apimti Kauno oro uostą.
                                  Paskutinis taisė ifl; 2024.01.07, 19:11.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Kaip suprantu, atvežti į Milano Centrale yra tam tikras statuso simbolis.

                                    Kitaip važiuoji per M. Porto Garibaldi, M. Repubblica, M. Porta Venezia, M. Dateo, M. Porta Vittoria, o tada link Segrate arba Santa Giulia.
                                    Tebūnie. Atvežti į laikinąją šalies sostinę yra statuso simbolis. Ir tai sakau būdamas vilniečiu.

                                    Comment


                                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                      Kauno geležinkelio stotis yra 160 metų ir yra miesto centre. Irrelevant įsivaizduojančių, kad kažką protingo pasakė, lietuvių šnekose.
                                      Bent įsivaizduoji kurioje vietoje prieš 160 metų buvo Ковно centras?
                                      Kas irgi neįsivaizduojat, galit ginčytis su žemėlapiu (iš maps4u.lt) :
                                      Click image for larger version

Name:	Kaunas_1862_M_1_21K_VSO_Afanasjev.jpg
Views:	371
Size:	80,4 kB
ID:	2102331

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Bent įsivaizduoji kurioje vietoje prieš 160 metų buvo Ковно centras?
                                        Kas irgi neįsivaizduojat, galit ginčytis su žemėlapiu (iš maps4u.lt) :
                                        Click image for larger version

Name:	Kaunas_1862_M_1_21K_VSO_Afanasjev.jpg
Views:	371
Size:	80,4 kB
ID:	2102331
                                        Ir? Dabar ji ne centre, nes prieš 160 metų nebuvo? Kauno geležinkelio stotis

                                        Comment


                                          Taigi galima buvo padaryti persėdimo mazgą ties KUN, kad pro jį pravažiuotų ir greitieji Vilnius–Kaunas, ir Vilnius–Panevėžys–Talinas. Tik reikėjo tinkamai išdėlioti bėgius. Bet taip jau pačioje koncepcijoje parinkta, kad greitieji Vilnius–Panevėžys–Talinas visiškai nestos nuo Vilniaus iki Panevėžio, ir netgi greitieji, važiuojantys atkarpa Kaunas–Panevėžys, KUN stotyje nestos. KUN stotis bus tik regioniniams ir, matyt, todėl yra nukišta belekaip, todėl jos nebus galima panaudoti jokiems persėdimams ar nuvykimui į Kauno oro uostą.

                                          Šiaip netgi lunatikai iš „Vilniaus metro sąjūdžio“ numatė, kad Karmėlavoje turi būti tam tikras mazgas, ir jie šiuo atžvilgiu buvo teisūs. Lenkija nori statyti savo centrinį transporto hub'ą – Lietuvoje būtent ties KUN ir galėjo būti panašaus stiliaus hub'as, nes tai šalies centre esantis oro uostas, šalia kurio juokingu atstumu susikerta du svarbiausi šalies geležinkeliai (T formos sankryža). Nesakau, kad KUN turėjo tapti mega oro uostu, bet toje vietoje padaryti paprastą stotį, kad greitieji traukiniai normaliai galėtų sustoti (bent jau dalis jų), kad keleiviai patogiai pasiektų KUN – šituos dalykus tikrai buvo galima bent jau svarstyti. Stotis geležinkelių sankirtoje laukuose – nelabai pateisinama. Stotis geležinkelių sankirtoje šalia oro uosto – tikrai skamba normaliai net eiliniam žmogui, kaip common sense.
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X