Parašė ifl
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Be užsukimų į miestus tos stotys keliolika km nuo miestų bus iš esmės vaiduokliai. Kaip jūs įsivaizduojat susisiekimą, važiuoji su VT iki centrinės stoties, tada kitas autobusas nuveža iki geležinkelio stoties ir jau tada sėdi į greitajį traukinį? Ar važiuoji taxi ir moki iš esmės antrą bilieto kainą?Parašė John Rodyti pranešimą
Marijampolės esantis geležinkelis iš esmės yra lygiagretus naujai RB linijai, kai Panevėžys yra 45 laipsnių kampu t.y. "skersai". Tai Marijampolės atveju galima tiesiog panaudoti esamo geležinkelio trasą užsukimui į Marijampolę, kai Panevėžyje taip neišeitų ir tektų arba pragriauti jau urbanizuotas teritorijas, arba tiesti nemažą gabalą naujo geležinkelio pro kitą pusę su labai dideliu lanku, žemės išpirkimais etc. Nu arba tuneliuoti, kas tokio dydžio nykstančiame mieste būtų per brangu. Tai dabartinis sprendimas matyt kad yra gana optimalus. Aišku, sus ąlyga, kad bus apdarytas normalus VT nuo naujos RB stoties į centrą.
- 4 patinka
Comment
-
Nes jis nėra blogas pavyzdys, o pavyzdys kaip turėtų būti daroma.Parašė John Rodyti pranešimą
17 km detour kiek dar užtruks? Anyway, kokia prasmė susirasti vieną blogą pavyzdį ir jį naudoti? Žinoma, kad galima daryti blogai, bet tai nėra variantas.
Comment
-
Tokios stotys tik skatina automobilizaciją, nes niekas nevažinės su persėdimais iš vieno autobuso į kitą ir krūva lagaminų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Be užsukimų į miestus tos stotys keliolika km nuo miestų bus iš esmės vaiduokliai.
Atvažiuoji traukiniu iš Šiaulių į Panevėžį, tada lauki VT, kad nuvyktum į RB geležinkelio stotį, nors RB linija ir Šiaulių linija susikerta. Dar garantuotai Šiaulių - Panevėžio, Panevėžio VT ir RB tvarkaraščiai bus nesuderinti (kaip kad yra visoje Lt), todėl VT lauksi valandą, kuris nuveš 10min. po RB išvykimo. Tokios stotys niekur veikia tik fantazijose.
- 5 patinka
Comment
-
Yra nuvažiavimai 1520mm trasos į RB stotį. Nenustebčiau jeigu senojoje geležinkelio stotyje nebestotų keleiviniai traukiniai (nors šiaip koks "Panevėžys shuttle" tarp abiejų stočių būtų visai įdomi idėja).Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tokios stotys tik skatina automobilizaciją, nes niekas nevažinės su persėdimais iš vieno autobuso į kitą ir krūva lagaminų.
Atvažiuoji traukiniu iš Šiaulių į Panevėžį, tada lauki VT, kad nuvyktum į RB geležinkelio stotį, nors RB linija ir Šiaulių linija susikerta. Dar garantuotai Šiaulių - Panevėžio, Panevėžio VT ir RB tvarkaraščiai bus nesuderinti (kaip kad yra visoje Lt), todėl VT lauksi valandą, kuris nuveš 10min. po RB išvykimo. Tokios stotys niekur veikia tik fantazijose.
Comment
-
Nuvažiavimai iš abiejų pusių: t.y. įsivaizduojamas traukinys Daugpilis - Šiauliai turės apsisukti (reverse), norėdamas paleisti žmones Panevėžio RB?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Yra nuvažiavimai 1520mm trasos į RB stotį. Nenustebčiau jeigu senojoje geležinkelio stotyje nebestotų keleiviniai traukiniai (nors šiaip koks "Panevėžys shuttle" tarp abiejų stočių būtų visai įdomi idėja).
Comment
-
Taip, turėtų apsisukinėti. Bet nežinau kiek realistiška tuo geležinkeliu bus važiuoti link Daugpilio. Egzistuojančiam Mažeikiai-Panevėžys maršrutui apsisukinėti nereiktų. Gal variantas būtų tiesiog turėti du maršrutus, su kažkiek suderinimo Panevežyje, vis tiek tikriausiai persėdimai daugiausiai judėtų į Rail Baltica, ne tarp Šiaulių ir Daugpilio.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nuvažiavimai iš abiejų pusių: t.y. įsivaizduojamas traukinys Daugpilis - Šiauliai turės apsisukti (reverse), norėdamas paleisti žmones Panevėžio RB?
Comment
-
Taip, bet jei nustoti žiūrėti nacionalistiškai, o pradėti žiūrėti europietiškai, tai Daugpilio gyventojams RB pasiekti būtų daug greičiau per Panevėžį, ir statant stotis į tai irgi būtų atsižvelgiama, t.y. Ryga, Daugpilis, Panevėžys, Šiauliai sujungta patogiu žiedu.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Taip, turėtų apsisukinėti. Bet nežinau kiek realistiška tuo geležinkeliu bus važiuoti link Daugpilio. Egzistuojančiam Mažeikiai-Panevėžys maršrutui apsisukinėti nereiktų. Gal variantas būtų tiesiog turėti du maršrutus, su kažkiek suderinimo Panevežyje, vis tiek tikriausiai persėdimai daugiausiai judėtų į Rail Baltica, ne tarp Šiaulių ir Daugpilio.
Comment
-
Aš pilnai sutinku, bet manau kad nebūtų blogai jei Panevėžys būtų galutinė stotelė. T.y. turėtume maršrutus Šiauliai - Panevėžys ir Daugpilis - Panevėžys, idealiu atveju suderintus taip kad į Panevėžį atvažiuoja vienu laiku ir tada po kokio pusvalandžio išvažiuoja priešinga kryptimi. Bendros kelionės laikas kažkiek nukentėtų, bet aš nemanau kad būtent Šiauliai-Daugpilis srautai yra ar kada bus tokie rimti kad reikėtų daryti vieną maršrutą.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Taip, bet jei nustoti žiūrėti nacionalistiškai, o pradėti žiūrėti europietiškai, tai Daugpilio gyventojams RB pasiekti būtų daug greičiau per Panevėžį, ir statant stotis į tai irgi būtų atsižvelgiama, t.y. Ryga, Daugpilis, Panevėžys, Šiauliai sujungta patogiu žiedu.
- 1 patinka
Comment
-
Manau, kad normaliausias sprendimas būtų buvę tiesti keleivinę kilpą pro Vakarinę ir Pramonės gatves (ant žemės). Geležinkelis labai gerai aptarnautų daugiabučių rajonus, stotis būtų ties Klaipėdos ir Vakarinės g. sankryža. Aplink esančius garažus ir tuščius plotus būtų galima perstatyti į normalius kvartalus, „užmautus“ ant geležinkelio, puikiai pasiekiamus iš regiono ir visos Lietuvos. Deja...Parašė John Rodyti pranešimą
Marijampolės esantis geležinkelis iš esmės yra lygiagretus naujai RB linijai, kai Panevėžys yra 45 laipsnių kampu t.y. "skersai". Tai Marijampolės atveju galima tiesiog panaudoti esamo geležinkelio trasą užsukimui į Marijampolę, kai Panevėžyje taip neišeitų ir tektų arba pragriauti jau urbanizuotas teritorijas, arba tiesti nemažą gabalą naujo geležinkelio pro kitą pusę su labai dideliu lanku, žemės išpirkimais etc. Nu arba tuneliuoti, kas tokio dydžio nykstančiame mieste būtų per brangu. Tai dabartinis sprendimas matyt kad yra gana optimalus. Aišku, sus ąlyga, kad bus apdarytas normalus VT nuo naujos RB stoties į centrą.
Beje, čia buvo svarstymų apie traukinių kursavo intervalus. Tai primenu, kad pagal tą Final Report (jame pateikiamus tvarkaraščių gabaliukus, reisų skaičių per dieną) esu „rekonstravęs“ visos dienos tvarkaraščius 2030 metams. T. y. tinklaraštyje galite galite pamatyti, koks bus tvarkaraštis, kai atsidarys Rail Baltica:
Kiek greitųjų traukinių Lietuvoje turėsime 2030 metais? • Būsimas Rail Balticos tvarkaraštisPaskutinis taisė taccido; 2024.01.07, 15:25.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 6 patinka
Comment
-
Dabartinė Panevėžio stotis irgi nėra centre tai tokios (anksčiau minėtos) jungtys (1520mm vėže) iš miesto krašto į miesto kraštą greičiausiai, nebus labai populiarios. Labai gaila, kad neišėjo pritraukti stoties arčiau gyvenamųjų rajonų, tačiau smagu, kad buvo atsisakyta to absurdo Gustonyse. Kitas žingsnis bus atšaukti tą lanką pro Gustonys apskritai - tiesti paralelius HSR ruožus bulvių laukuose lyg jie būtų Madridas ar Berlynas yra pinigų išmetimas.
Dabar geriausias variantas Panevėžiui būtų gero transporto linija jungianti tikrą centrą, komiblokus ir stotį. Taip pat paruošti planą teritorijai tarp stoties ir komiblokų, įskaitant P+R aikštelę prie stoties ir aplinkkelio. Galima padaryti getai, bet čia jau ateities kartoms užduotis, nes dabartinė chebra tiek valstybiniam lygyje, tiek (tuo labiau) savivaldybės lygyje apie tokius dalykus visiškai nesigaudo.
- 2 patinka
Comment
-
Vilnius - Kaunas 3h tarpas tarp 8 ir 11 valandos su HSR?Parašė taccido Rodyti pranešimą
Manau, kad normaliausias sprendimas būtų buvę tiesti keleivinę kilpą pro Vakarinę ir Pramonės gatves (ant žemės). Geležinkelis labai gerai aptarnautų daugiabučių rajonus, stotis būtų ties Klaipėdos ir Vakarinės g. sankryža. Aplink esančius garažus ir tuščius plotus būtų galima perstatyti į normalius kvartalus, „užmautus“ ant geležinkelio, puikiai pasiekiamus iš regiono ir visos Lietuvos. Deja...
Beje, čia buvo svarstymų apie traukinių kursavo intervalus. Tai primenu, kad pagal tą Final Report (jame pateikiamus tvarkaraščių gabaliukus, reisų skaičių per dieną) esu „rekonstravęs“ visos dienos tvarkaraščius 2030 metams. T. y. tinklaraštyje galite galite pamatyti, koks bus tvarkaraštis, kai atsidarys Rail Baltica:
Kiek greitųjų traukinių Lietuvoje turėsime 2030 metais? • Būsimas Rail Balticos tvarkaraštis
Comment
-
Na Daugpilis įdomus/svarbus tuo, kad Panevėžio - Daugpilio linija jungtųsi Sankt Peterburgas - Varšuva, ir Helsinkis - Varšuva linijos, analogiškai kaip Vilnius ir Kaunas. Daugpilis kada nors ateityje vėl bus svarbus taškas ir leis pasiekti Sankt Peterburgą iš Šiaulių ir Klaipėdos.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Aš pilnai sutinku, bet manau kad nebūtų blogai jei Panevėžys būtų galutinė stotelė. T.y. turėtume maršrutus Šiauliai - Panevėžys ir Daugpilis - Panevėžys, idealiu atveju suderintus taip kad į Panevėžį atvažiuoja vienu laiku ir tada po kokio pusvalandžio išvažiuoja priešinga kryptimi. Bendros kelionės laikas kažkiek nukentėtų, bet aš nemanau kad būtent Šiauliai-Daugpilis srautai yra ar kada bus tokie rimti kad reikėtų daryti vieną maršrutą.Paskutinis taisė ifl; 2024.01.07, 17:11.
Comment
-
nuo planuojamos stoties iki KUN keleivių terminalo apie 2,5 km (tiesiąja linija).. geriausiu atveju paleis kokį shuttle'ą bus'ą aplink oro uostą , kol už 100 metų pastatys metro sujungimą ar dar kažką logiškesnio. Realesnis scenarijus, kad reiks per balas pėdint iki terminalo kažkaip pačiam arba kviestis BOLT'a (jeigu bus kelias dar nutiestas iki tos stotelės).Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąKUN stotis yra planuojama, kartu su Kaunas-Vilnius atkarpa. Klausimas kiek pats oro uostas integruosis, kalbos perkelti terminalą ten buvo, bet nelabai aiškios.
Aš suprantu, kad brangu, bet kodėl gi ne suinvestavus į požeminę atkarpą tiesiai po oro uostu, kuri tikrai ilguoju laikotarpiu atsipirktų (kiek kainuos busas, kiek kainuos algos, infrastruktūra is visas išlaikymas per 50 metų + pabrangimai, naujų kelių, šaligatvių, lempų montavimai ir t.t.). Gyvenam šiandiena.. anūkai ačiū tikrai nepasakys.
- 5 patinka
Comment
-
O kodėl būtina požeminė atkarpa? Kodėl negalima tiesiog paartinti?Parašė xvoss Rodyti pranešimą
nuo planuojamos stoties iki KUN keleivių terminalo apie 2,5 km (tiesiąja linija).. geriausiu atveju paleis kokį shuttle'ą bus'ą aplink oro uostą , kol už 100 metų pastatys metro sujungimą ar dar kažką logiškesnio. Realesnis scenarijus, kad reiks per balas pėdint iki terminalo kažkaip pačiam arba kviestis BOLT'a (jeigu bus kelias dar nutiestas iki tos stotelės).
Aš suprantu, kad brangu, bet kodėl gi ne suinvestavus į požeminę atkarpą tiesiai po oro uostu, kuri tikrai ilguoju laikotarpiu atsipirktų (kiek kainuos busas, kiek kainuos algos, infrastruktūra is visas išlaikymas per 50 metų + pabrangimai, naujų kelių, šaligatvių, lempų montavimai ir t.t.). Gyvenam šiandiena.. anūkai ačiū tikrai nepasakys.
Comment
-
Šiaip gana sudėtingai ten atrodo paartinti, yra tikslas ten išlaikyti bėgius paraleliai su pagrindine linija kad tarpe statyti krovinių stotį, ir laikantis to stipriai arčiau nepadarysi jeigu nori palikti vietos ateityje kur statyti terminalą. Bet su požeminėmis atkarpomis aš irgi neįsivaizduoju kaip tvarkingai išdėstyti reikėtų.Parašė ifl Rodyti pranešimą
O kodėl būtina požeminė atkarpa? Kodėl negalima tiesiog paartinti?
Comment
-
Kai tarp Panevėžio ir Vilniaus bus toks pat atstumas kaip tarp Torino ir Naples, irgi bus galima du kartus keisti kryptį. Ir greičiausi ten keičiama ne kabina, o mašinistas, t.y. tuo pačiu metu vienas priima priekinę kabiną, kitas uždaro galinę kabiną. Nes tiek pat laiko užtrunka mašinisto pasikeitimas toje pačioje kabinoje Jelgavoje. Jei mašinistui reiktų pereiti į kitą kabiną, pridėk dar bent 5 minutes.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kurgi ne. Pvz., Frecciarossa 9607 Turinas - Neapolis kryptį keičia 2 kartus (Milane ir Romoj). Reversinimas užtrunka 10 min.
- 1 patinka
Comment
-
Milane, jeigu važiuojama į centrinę, visuomet keičiama. Aš čia tik tokį pavyzdį pateikiau per visą Italiją, nes buvo teigiama, kad HSR to nedaro.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kai tarp Panevėžio ir Vilniaus bus toks pat atstumas kaip tarp Torino ir Naples, irgi bus galima du kartus keisti kryptį. Ir greičiausi ten keičiama ne kabina, o mašinistas, t.y. tuo pačiu metu vienas priima priekinę kabiną, kitas uždaro galinę kabiną. Nes tiek pat laiko užtrunka mašinisto pasikeitimas toje pačioje kabinoje Jelgavoje. Jei mašinistui reiktų pereiti į kitą kabiną, pridėk dar bent 5 minutes.
Comment
Comment