Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paskutinis taisė OroPatrulis; 2025.03.31, 19:01.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Na jei būtų tik vienas pavasaris, tai būtų užtekę pozityvo, bet kai eina jau trečias pavasaris, tai pozityvo ima mažėti.
      Click image for larger version

Name:	9ad7df5175e4f9304d7b2b434dbee45d.jpg
Views:	1486
Size:	28,8 kB
ID:	2191596

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Įdomu, kiek jau tilto polių sukėlė? Spėju, jau kokius 70%, ir darbai toliau juda "pilnu tempu"
        Feisbuke rašo, kad net estai atvažiavo tilto statybų apžiūrėti.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Ir įdėjo naujų kadrų:

          https://www.facebook.com/RailBaltica...2oUJfTa2U7GrYl







          Comment


            Visam „Rail Baltica“ projektui trūksta apie 11 mlrd. Eur, svarstoma skolintis su ES paramos garantija

            Tam tikri žingsniai daromi paskubinti projekto įgyvendinimą, nes jeigu nematys Europos Komisija progreso, ypač jo trūksta Latvijoje, kai yra pastatytos stotys, o nėra vėžės, nėra bėgių, tai erzina ir Briuselį, tikėtis palankaus sprendimo dėl finansavimo bus labai sunku“, – teigė G. Paluckas.

            Baltijos šalių auditoriai pernai birželį paviešintoje bendroje ataskaitoje teigė, kad norint įgyvendinti planuojamus darbus trijose šalyse gali prireikti papildomų 10–19 mlrd. Eur, o vien Lietuvoje – 8,7 mlrd. Eur.
            https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...rantija-566727

            Comment


              Prieš Šv. Velykas Jonavos rajone atidarytas eismas nauju viaduku virš „Rail Baltica“ sankasos



              „Rail Baltica“ sankasos ir inžinerinių statinių statyba ruože Šveicarija–Žeimiai (Jonavos r.) yra baigiamajame etape. Prieš pat šv. Velykas LTG grupės geležinkelių infrastruktūros įmonė „LTG Infra“ atvėrė eismą viaduku per regioninį kelią 1505 Jonava–Čičinai–Smičkai, jungiantį gyvenvietes su Jonavos–Kėdainių keliu ir taip pagerino susisiekimą vykstantiems regioniniais keliais.

              Įrengiant viaduką buvo atnaujinta asfalto danga, įrengti nauji atitvarai ir apsauginiai tinklai, skirti apsaugoti būsimą infrastruktūrą nuo viaduko ant greitojo geležinkelio galinčių pakliūti objektų.

              „Mūsų statomame ruože Šveicarija–Žeimiai tai – jau antrasis atidarytas automobilių viadukas – svarbus postūmis projekto eigai ir reikšmingas įvykis vietos eismo dalyviams. Nors darbai visame ruože dar tęsiasi ir galimi laikini eismo ribojimai, šis atidarymas rodo, kad projektas sparčiai juda į priekį, – sakė „Fegda“ generalinis direktorius Jonas Jablonskis. – Esame dėkingi vietos bendruomenei už supratingumą statybų laikotarpiu. Visus darbus šiame ruože planuojame užbaigti iki metų pabaigos.“

              Viadukas bus perduotas „Via Lietuva“. Pernai eismui atidarytas kelias 1516, planuojama atidaryti dar vieną statinį – automobilių tunelį. Šiemet šiame ruože bus taip pat tiesiama 8,8 km bėgių.

              Comment


                Pagal nuotrauką tai ne geležinkelio sankasa, o iškasa.
                -

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                  Pagal nuotrauką tai ne geležinkelio sankasa, o iškasa.
                  O kažkur parašyta 'sankasa'?

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    O kažkur parašyta 'sankasa'?
                    Digital nukopijuota antraštė Prieš Šv. Velykas Jonavos rajone atidarytas eismas nauju viaduku virš „Rail Baltica“ sankasos
                    -

                    Comment


                      Matai kaip giliai paslėpė...
                      Aš stengiuosi nekreipti dėmesio į straipsnių pavadinimus.

                      Comment


                        Paluckas mato Latvijoje 'pastatytas stotis'? Nes aš matau tik pilnai suformuotą pilnai nuo rusiškos vėžės atskirtą estakadą per visą miesto centrą, kuriai reikėjo išpirkti milžiniškus prekybos centrus ir kitus objektus brangiausioje miesto vietoje ir uždaryti miesto centrą dešimtmečiui. Taip pat matau nemažą estakadą oro uoste. Tai, šiaip jau, irgi yra geležinkelio tiesimas, o ne stočių statymas. Vienos Rygos stoties pusės konstrukcijos yra pastatytos iš Rail Baltica biudžeto, taip pat Oro uosto stoties pastato maža dalis, bet tai yra nulis bendroje stočių kainoje.

                        Centrinės Rygos stoties statybos, beje, ką tik prasitęsė ir (bent pirma jų pusė) bus finansuojama ne iš Rail Baltica biudžeto. Dėl stotis jau tampa Latvijos vidaus projektu, o tokie projektai nebėra Palucko ar Lietuvos reikalas apskritai. Lygiai taip, kaip ir visokie abejotino reikalingumo ukmergių ir jonavų aplinkkeliai, kuriems dabar taškysim milijardus ir kuriais šersim socdemų draugelių kelių kompanijas, nėra Latvijos reikalas.

                        Tad kodėl šis milžiniškas kelyno išplėtimas Rygos centre (ir estakada prie oro uosto) Lietuvos politikų yra vadinami 'stočių statymu' (Rail Baltica kontekste), kai tai akivaizdžiai nebuvo stočių statymas? Todėl, kad jei vadinsi latvių nuveiktus darbus Rygoje tikru vardu, t.y. geležinkelio tiesimu miesto teritorijoj, gali tapti sunkiau pateisinti Lietuvos iki šiol padarytus menkus darbus. Lietuva, lygiai taip pat, kaip Latvija, irgi pradėjo projekto darbus nuo europinės vėžės įrengimo Kauno tunelyje, bei Palmonas - Stotis ruože apskritai, kurie nėra pagrindinės linijos dalys.

                        Jūs pradėjote nuo kelių tiesimo ne ant pagrindinės linijos miesto teritorijoje, o mes pradėjom nuo kelių tiesimo ne ant pagrindinės linijos miesto teritorijoje

                        Neskamba taip gerai kaip

                        Jūs pradėjote nuo stočių statymo, o mes - nuo kelių tiesimo

                        Deja, bet kas, kas rimčiau domisi projektu mato, kas yra kas. Pats Skuodis sakė savo paskutinėje žinutėje prieš išeinant, kad projektui niekada netrūko pinigų (jų pradėjo trūkti tik dabar, besibaigiant finansinei perspektyvai), trūko projektų, kuriais būtų galima tuos pinigus įsisavinti. Latviai padarė namų darbus, pasidarė reikiamus projektus ir persistatė miesto centrą, Lietuva įsisavino gerokai mažiau. Dabar tas traukinys nuvažiavo ir, jei būtume normali visuomenė su funkcionuojančia spauda, dabar ieškotume kaltų, o ne bandytume bet kokia kaina numesti kokį akmenį į latvių daržą.

                        Comment


                          Dar dėl Rygos centrinės stoties:

                          (Nors tai jau nebėra Rail Baltica dalis, o Latvijos projektas, dalinuosi čia, nes jis - glaudžiai susijęs)
                          (Deja, radau tik angliškai)

                          Construction of Rail Baltica's Rīga Central Station resumes

                          Following the government's decision to reallocate €114 million from the European Union (EU) Recovery Fund to complete the southern part of Rīga Central Station, work resumed in April, with major works scheduled to be completed by autumn next year, the Rail Baltica promoter Eiropas Dzelzceļa līnijas (EDzL) announced on 16 April.
                          https://eng.lsm.lv/article/economy/t...sumes.a595778/

                          Santrauka:
                          - Po žiemos pertraukos vėl prasideda darbai stotyje, nes buvo užtikrintas finansavimas pietinei stoties pusei
                          - Pagrindinius inžinerijos darbus planuojama baigti iki 2026 Rugpjūčio galo, vidaus darbus ir platformų paruošimą - iki 2026-ųjų metų galo, saugumo patikrą ir kitus priėmimo darbus - iki 2027-ųjų kovo galo
                          - Stotį plačiosios (rusiškosios) vėžės eismui naudoti planuojama pradėti 2027-ųjų vasarą

                          Ši stotis pakels keliavimo patirtį geležinkeliu į visiškai kitą lygį. Aišku PHL projekto landmarkiškumas išryškės tik pilnai projektą pabaigus, tačiau šis projektas yra toks geras, kad net pusė jo padarys tikrai didelį skirtumą visai stoties teritorijai ir jos bendram jausmui apskritai:
                          https://www.plh.dk/projects/riga-central-station
                          Paskutinis taisė VLR; 2025.04.19, 18:32.

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą
                            Dar dėl Rygos centrinės stoties:

                            (Nors tai jau nebėra Rail Baltica dalis, o Latvijos projektas, dalinuosi čia, nes jis - glaudžiai susijęs)
                            (Deja, radau tik angliškai)

                            Construction of Rail Baltica's Rīga Central Station resumes



                            https://eng.lsm.lv/article/economy/t...sumes.a595778/

                            Santrauka:
                            - Po žiemos pertraukos vėl prasideda darbai stotyje, nes buvo užtikrintas finansavimas pietinei stoties pusei
                            - Pagrindinius inžinerijos darbus planuojama baigti iki 2026 Rugpjūčio galo, vidaus darbus ir platformų paruošimą - iki 2026-ųjų metų galo, saugumo patikrą ir kitus priėmimo darbus - iki 2027-ųjų kovo galo
                            - Stotį plačiosios (rusiškosios) vėžės eismui naudoti planuojama pradėti 2027-ųjų vasarą

                            Ši stotis pakels keliavimo patirtį geležinkeliu į visiškai kitą lygį. Aišku PHL projekto landmarkiškumas išryškės tik pilnai projektą pabaigus, tačiau šis projektas yra toks geras, kad net pusė jo padarys tikrai didelį skirtumą visai stoties teritorijai ir jos bendram jausmui apskritai:
                            https://www.plh.dk/projects/riga-central-station
                            del Rigos tai buvo video kur isvardino kas bus ko nebus tuoj stoty. Tai labai keistas ten dalykas gausis uz 100mln kuriuos jiem pavyko rasti. Jokio trasporto hubo nebus nes nebus pravaziavimo po stotim, nebus sujungta su senu stoties pastatu - nebus tunelio, nebus irengtas aukstas virs platformu. Bet sake bent padarys kaskoki dvirtaki is dviraciu saugyklos kuria Riga irenge. Nzn, skamba gan blogai kol kas - tikiuosi ras pinigu normaliai dastatyt kada nors.

                            Comment


                              VLR
                              Kam rašyti paklodes ne į temą? Taip, mes visi pavydim Rygai jos stoties. Atėmė finansavimą iš kitų projektų ir dabar ją užbaigs. Kitų projektų sąskaita. Juk ne tame esmė. Ar lietuviai galėtų pasielgti panašiai? Gal ir galėtų, bet čia stočių o ne RB2 klausimas.
                              Paluckas pasakė ne savo, bet ES nuomonę: likusioje Latvijoje nėra bėgių ir tai erzina Briuselį. Kam tamstos tulžis, negi jis meluoja?

                              Comment


                                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                VLR
                                Kam rašyti paklodes ne į temą? Taip, mes visi pavydim Rygai jos stoties. Atėmė finansavimą iš kitų projektų ir dabar ją užbaigs. Kitų projektų sąskaita. Juk ne tame esmė. Ar lietuviai galėtų pasielgti panašiai? Gal ir galėtų, bet čia stočių o ne RB2 klausimas.
                                Paluckas pasakė ne savo, bet ES nuomonę: likusioje Latvijoje nėra bėgių ir tai erzina Briuselį. Kam tamstos tulžis, negi jis meluoja?
                                Taip, Paluckas, meluoja. Sako, kad Rygoje yra tik pabaigtos stotys (duodamas suprasti, kad Latvija švaistė RB pinigus stotims), kai Rygoje nėra pabaigtų stočių, o RB pinigų stotims skirta buvo minimaliai. Taip pat Paluckas sako, kad Latvijoje nėra tiesiami geležinkeliai, kai Latvijoje visi pinigai buvo skirti būtent geležinkelio tiesimui (estakadoms) mieste, kur darbai buvo sudėtingiausi ir daugybę kartų brangesni nei bėgių tiesimas laukuose.

                                Dėl Briuselio 'susierzinimo' tai čia senos naujienos - Latvija neseniai pradėjo statyti ruožą Lietuvos siena - Misa (apie 50 km), Lietuva yra kažką rimtesnio nuveikus vos keliolikoje kilometrų, tad esame (ar tuoj būsime) tame pačiame katile pagrindinės linijos statybos kontekste.

                                Ir ne, Lietuva negali perskirstyti pinigų stotims dėl to jų ir neskirstys, nes Lietuvoje kur kas svarbesniais yra laikomi žvyrkėlių asfaltavimai bei projektai suburbiniam automobilizmui skatinti. Stotys ar miesto centro pertvarka Lietuvoje yra nesuprantama ir niekas jokių pinigų tam niekada neskirs.

                                Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                                del Rigos tai buvo video kur isvardino kas bus ko nebus tuoj stoty. Tai labai keistas ten dalykas gausis uz 100mln kuriuos jiem pavyko rasti. Jokio trasporto hubo nebus nes nebus pravaziavimo po stotim, nebus sujungta su senu stoties pastatu - nebus tunelio, nebus irengtas aukstas virs platformu. Bet sake bent padarys kaskoki dvirtaki is dviraciu saugyklos kuria Riga irenge. Nzn, skamba gan blogai kol kas - tikiuosi ras pinigu normaliai dastatyt kada nors.
                                Mano supratimu, ilgalaikėje perspektyvoje bus baigtas visas projektas. Bet ko nebus pirmajame etape, teisybę pasakius, nežinau. Gal gali pasidalinti tuo video?

                                Comment


                                  VLR
                                  Tai Paluckas numetė tą komentarą kokiu tikslu? Šiaip sau? ES viskas puiku? Akivaizdu jog tamstai labai skaudu jog Lietuva neturi po miestus išvedžiotų geležinkelių. Tačiau jau n kartų buvo pasakyta jog ES miestų pajungimas yra paskutinėje vietoje, ir pagrindinis tikslas yra nutiesti vėžę per Baltijos šalis, o ne į jų miestus.

                                  Comment


                                    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                    VLR
                                    Tai Paluckas numetė tą komentarą kokiu tikslu? Šiaip sau? ES viskas puiku? Akivaizdu jog tamstai labai skaudu jog Lietuva neturi po miestus išvedžiotų geležinkelių. Tačiau jau n kartų buvo pasakyta jog ES miestų pajungimas yra paskutinėje vietoje, ir pagrindinis tikslas yra nutiesti vėžę per Baltijos šalis, o ne į jų miestus.
                                    Turbūt tamstai nepatinka, kad Kauno ir jeigu bus Vilniaus stotis neatrodys kaip architektūra kažkur JAE.
                                    Mano manymu tie pastatai Vilniuje ir Kaune labiau įsipaišo į miestą, negu pseudo gera architektūra lyg tu vidury laukų statytum.

                                    Comment


                                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                      Kam rašyti paklodes ne į temą?
                                      Man tai gyvenimas per trumpas, kad skaityčiau vėl, ir vėl, ir vėl tas pačias plačiai išrutuliotas nuomones. Aš skipinu, ir kitiems patariu.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        Mano supratimu, ilgalaikėje perspektyvoje bus baigtas visas projektas. Bet ko nebus pirmajame etape, teisybę pasakius, nežinau. Gal gali pasidalinti tuo video?
                                        sitas - https://www.youtube.com/watch?v=JAP5lQlJVS4

                                        Comment


                                          čia žinių reportažas. trumpai - valstybe davė ~100mln eurų kad pabaigt stotį ir 2027 jau pradėt naudot VIVI. Pastatas bus atskiras, t.y. nebus sujungtas su senąją stotimi, nebus po geležinkelių planuoto transporto mazgo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X