Parašė Effka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Tai kad Lietuva jau ištaškė 360mln (2015 pinigais, dabar būtų gerokai daugiau) už RB1. Dar kažin kiek planuoja ištaškyti už Panevėžio papildomą atšaką. Dar velniai žino, kiek ištaškė Kaunas-Palemonas jungčiai, kurią reiks perdaryti. Lietuva neina kuklesniu keliu, o eina mismanagemento ir pinigų švaistymo keliu. Tavo minimu keliu iš esmės eina estai, kurie turės ir stotis, ir pačią liniją visame ilgyje.Paskutinis taisė John; 2025.03.16, 13:11.
- 7 patinka
-
Tačiau RB1 bus naudojama, o perspektyvoje bus patobulinta nukertant kampus. O latviai pasistatę savo super duper golden Rygos mazgą, pakišo kiaulę estams, nes vietoj dvikelio, gaus vienkelį, o lietuviams, nes neteks atšakos į Vilnių.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad Lietuva jau ištaškė 360mln (2015 pinigais, dabar būtų gerokai daugiau) už RB1. Dar kažin kiek planuoja ištaškyti už Panevėžio papildomą atšaką. Dar velniai žino, kiek ištaškė Kaunas-Palemonas jungčiai, kurią reiks perdaryti. Lietuva neina kuklesniu keliu, o eina mismanagemento ir pinigų švaistymo keliu. Tavo minimu keliu iš esmės eina estai, kurie turės ir stotis, ir pačią liniją visame ilgyje.
- 2 patinka
Comment
-
Aha, "bus naudojama" jau 10 metų. Tai reiškia elementarų nesugebėjimą daryti projektų, nes kai kažkas daroma, tai ne su tikslu kelis dešimtmečius pezėti kaip "bus naudojama".Parašė Effka Rodyti pranešimą
Tačiau RB1 bus naudojama, o perspektyvoje bus patobulinta nukertant kampus. O latviai pasistatę savo super duper golden Rygos mazgą, pakišo kiaulę estams, nes vietoj dvikelio, gaus vienkelį, o lietuviams, nes neteks atšakos į Vilnių.
- 3 patinka
Comment
-
360m šių laikų pinigais yra koks 600m, tačiau reikia pridėti ir būsimas signalizavimo įrengimo išlaidas (virš 100m) ir būtina elektrifikaciją norint paversti tą ruožą kažkuo ilgalaikėje perspektyvoje. Taigi RB1 lėto ir vingiuoto europinio vienkelio kaina yra panaši į Rygos centro pertvarkos, ir jis net nėra pagrindinio projekto dalis. Pridėkim prie to Panevėžio nesąmonę ir Kauno mazgo dalykus ir lietuviai bus ištaškę gerokai daugiau pinigų nei latviai, kurių visi išleisti pinigai yra pagal galutinį projektą.
Apskritai tai jei 57-a forumo teorija (kurios viena kitai prieštarauja) apie tai, kodėl lietuviai šitame projekte taip smarkiai apsišiko yra ta, kad ‘latviai pasiėmė mūsų pinigus’ (kas aišku yra nesąmonė), tai aš noriu žinoti, kodėl mes nepasiėmėme jų pinigų. Gi esame žymiai protingesni nei kažkokie latviai. Reikia prisiminti, kad Lietuvos paskutinių kelių dešimtmečių pasididžiavimas prieš latvius ir net lenkus visuose forumuose, greitkeliai, buvo nutiesti iš bendro USSR biudžeto po Prunskienės ir Brazausko pagėrimo ir lašinių nuvežimo Maskvos komunistams. Taktikos, kurios latviai nebuvo įvaldę. Ar čia viskas keistųsi vien dėl to, kad būtume pralaimėjusioje pusėje?
- 1 patinka
Comment
-
Ką LTG aptarnautų su savo riedmenimis ir kokio tipo jie turėtų būti? Vienintelis realus variantas maršrutas Kaunas-Marijampolė, bet kam tam kurti 1435 mm riedmenų parką ir infrastruktūrą, jei galima šį maršrutą aptarnauti su turimais plačiosios vėžės riedmenimis. Kaip pats važiavęs, turbūt aiškiai galėjote matyti, kad pvz. maršrute iki Varšuvos didžioji dalis keleivių yra vidiniai Lenkijos keleiviai. Tai LTG nėra čia kažkokio intereso vežioti orą.Parašė Rijikas Rodyti pranešimą- Vežė yra jau 10+ metų - tai kur yra LTG riedmenys europinei vėžei?? Kodėl vis dar vienas reisas??? Alternatyviai, kodėl lenkiškas traukinys vis dar ne iki Kauno?
Lenkiškas traukinys ne iki Kauno tikriausiai dėl techninių priežasčių. T.y. PKP varinėti savo traukinį (rida, ekipažo darbo valandos) vežantį orą tikriausiai nėra jokio noro. Todėl pasirinktas kompromisinis variantas dvišaliu sutarimu. Šiaip net patys PKP Intercity turi tik du traukinius per dieną iš Suvalkų į Balstogę (vienas iš jų važiuojantis nuo Mockavos). Nes ta trasa geležinkeliu nėra konkurencinga ir nėra ten keleivių, pagal esamą infrastruktūrą ir laiko sąnaudas.
Kaip tas spaudimas turėtu atrodyti ir kokiais argumentais jį reikėtų grįsti?- Kur spaudimas Lenkijai susitvarkyti kritinius taškus savo infrastruktūroje???
Šiaip RB projektas vykdomas ir pas juos, tai net neaišku dėl ko ten reikėtų spausti.
RB1 infrastruktūra turbūt niekada ir nebuvo padaryta kaip galimybė keleivinio susisiekimo proveržiui. Nes objektyviai vertinant jo tokio, pagal esamus parametrus ir būti negalėjo. Pagrindinis dalykas buvo krovininio susisiekimo užtikrinimas. Nes turėti vėžę iki Šeštokų, kurie yra Lietuvos pakraščio kaimelis (miestelis su keliais šimtais gyventojų), tai reiškia neturėti jos išvis, nes jokiais loginiais ir ekonominiais sumetimais toks transportavimas geležinkeliu neturi prasmės.Tai jeigu va šitaip "puikiai" dabar išnaudojama RB1 infrastruktūra, tai RB2 nematau jokių prielaidų geresniam pasiruošimui eksploatuoti.
Visa dabartinio maršruto iš LT į PL didžiausia problema yra lėtas judėjimas Lenkijoje iki Balstogės. Nes kai vien nuo Mockavos iki Balstogės užtrunka nuvažiuoti beveik tiek laiko, kiek nuo Vilniaus iki tos pačios Balstogės nuvažiuoti automobiliu (ar autobusu), tai nužudo bet kokį potencialą.
- 5 patinka
Comment
-
Tai irgi Pesą, tik nenusususią? Šiaip man Pesa 730ML yra vos ne idealus variantas: gražu, patogu, šiuolaikiška.Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
Vienas pliusas, kad LTG dabar ne kažkokią ne nusususią PESA atsiuntė, o kažką geresnio kas jaučiu skirta Klaipėdos maršrutui, tai daug erdviau ir patogiau.Paskutinis taisė alga; 2025.03.18, 14:34.
- 3 patinka
Comment
-
Rods anksčiau buvo Pesa 630 MiL, tai skirtumas nuo 730 ML tikrai esminis - 630 MiL nebuvo net kur bagažo sudėti (kas važiuojant tarptautiniu maršrutu žiauriai reikalinga), dar prilipo Lietuvoje vietiniam susisiekimui (sėdėjo ant laiptukų), tai dar labiau ankšta pasidarė.Parašė alga Rodyti pranešimąTai irgi Pesą, tik nenusususią? Šiaip man Pesa 730ML yra vos ne idealus variantas: gražu, patogu, šiuolaikiška.
sleader O jei apie "spaudimą Lenkijai", tai tą ir turiu mintyje - tai kodėl tarp Lietuvos sienos ir Bialystoko bilekokio prastumo susisiekimas? Ką Lenkija padarė, kad upgradintų liniją? Net jei keleiviai ne prioritetas, tai kodėl krovininiai traukiniai Suwalkuose taip pat turi lokomotyvą perstumti į kitą sąstato pusę, NES nėra tiesioginių bėgių???
Ir beje išgirdau Vilniaus miesto savivaldybės lygio argumentą "nėra poreikio" (c):
Tai LTG nėra čia kažkokio intereso vežioti orą. <...> Šiaip net patys PKP Intercity turi tik du traukinius per dieną iš Suvalkų į Balstogę (vienas iš jų važiuojantis nuo Mockavos). Nes ta trasa geležinkeliu nėra konkurencinga ir nėra ten keleivių, pagal esamą infrastruktūrą ir laiko sąnaudas.<...>niekada ir nebuvo padaryta kaip galimybė keleivinio susisiekimo proveržiui. Nes objektyviai vertinant jo tokio, pagal esamus parametrus ir būti negalėjo
Žinoma, kad kai "neegzistuoja poreikis", tai akivaizdžiai visos investicijos yra beprasmės, sveikinu su teisinga logika
Paskutinis taisė Rijikas; 2025.03.18, 15:18.
Comment
-
„Rail Baltica“ skelbia pagrindinės linijos statybos darbų viešąjį pirkimą iki Kauno
ltg.lt
Jonavos rajone vykstant 46,3 km pagrindinės greitojo geležinkelio „Rail Baltica“ sankasos ir inžinerinių statinių (tiltų, viadukų, praginų, pralaidų) statyboms, skelbiami naujo ruožo viešieji pirkimai, sujungsiantys liniją Šveicarija–Žeimiai–Šėta–Ramygala su Kauno miestu.
Ruožas Kaunas–Šveicarija yra 18,9 km ilgio, tačiau dėl savo dydžio ir sudėtingumo skaidomas į atskiras dvi dalis – 10,4 ir 8,5 km ilgio ruožus.
„Pajėgus rangovas gali atlikti visus statybos darbus arba konkursus gali laimėti du rangovai. Pasirinkta strategija didina konkurencingumą ir mažina projekto įgyvendinimo rizikas. Nuolat konsultuojamės su rinkos dalyviais, stebime jų pajėgumus ir viešųjų pirkimų planą sudarome taip, kad vėliau pasirašytos sutartys būtų kuo sėkmingiau įgyvendinamos“, – kalbėjo už „Rail Baltica“ projekto statybas Lietuvoje atsakingos bendrovės „LTG Infra“ vadovas Vytis Žalimas.
Naujasis ruožas prisijungs prie esamos europinės vėžės, kuri jau dabar jungia Lenkiją ir Kauną (Palemoną). Palemono stotyje tęsiant europinės vėžės statybas link Latvijos, Kaunas bus tiesiogiai sujungtas su Panevėžiu. Kauno mieste suplanuotas „Rail Baltica“ Kauno mazgas, iš kurio bus atsišakojama ir į Vilnių. Numatoma, kad Kaunas bus vienas svarbiausių viso „Rail Baltica“ greitojo geležinkelio centrų, o tai miestui atneš daug socialinių ir ekonominių naudų.
Šiemet taip pat ketinama skelbti viešuosius pirkimus statybų linijoms nuo Ramygalos iki Berčiūnų (24,5 km) ir nuo Berčiūnų iki Joniškėlio (12,4 km), viso tai sudarys 114 km ruožą, kuriame jau bus vykdomi darbai.
Statybos darbai nuo Jonavos link Kauno turėtų prasidėti šių metų antroje pusėje.
„Rail Baltica“ – strateginis LTG grupės ir Europos Sąjungos bei didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Lietuvą, Latviją ir Estiją su Vidurio bei Vakarų Europa, užtikrinsiantis regiono integraciją, civilinį ir karinį mobilumą. Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse sieks 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.
- 15 patinka
Comment
-
Mano supratimu pirkimas vykdomas dinaminės pirkimų sistemos apimtyje, ir tokiu atveju nesant kvalifikuotu tiekėju prie pirkimo dokumentų neprieisi.Parašė sleader Rodyti pranešimąGal kas turi nuorodą į pirkimo dokumentus? Nes pas mus kaip visada, pranešimas dėl pirkimo išplatinamas, bet pats skelbimas paliekamas paslaptyje.
- 2 patinka
Comment
-
Galima daugiau pozityvo? Juk pavasarisParašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kiek jau tilto polių sukėlė? Spėju, jau kokius 70%, ir darbai toliau juda "pilnu tempu"
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Kažkur šioje vietoje. Netoli tos vietos bus sustojimo vieta. Dar nuo šios vietos iki pat tilto per 144 kelią yra pilnai padaryta sankasa.
Paskutinis taisė OroPatrulis; 2025.03.30, 15:20.
- 2 patinka
Comment
-
Na jei būtų tik vienas pavasaris, tai būtų užtekę pozityvo, bet kai eina jau trečias pavasaris, tai pozityvo ima mažėti.Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimą
Galima daugiau pozityvo? Juk pavasaris
- 2 patinka
Comment
-
Maždaug OroPatrulio apibrėžtoje apskritimu vietoje, kur padarytas laikinas apvažiavimas, pykštelėjau snapšotą. Darbų frontas didelis, nuotrauka neparodo masto.Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimą
Kažkur šioje vietoje. Netoli tos vietos bus sustojimo vieta. Dar nuo šios vietos iki pat tilto per 144 kelią yra pilnai padaryta sankasa.

-
- 5 patinka
Comment
-
Taigi ten pat, čia viadukas su RK1505.Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū OroPatrulis už nuotraukas
Kurioje vietoje daryta priešpaskutinė nuotrauka su viaduku?
Comment
Comment