Tai, kad latviai patys nelabai žino, už kokius pinigus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Latviai turi labai konkretų pinigų šaltinį oro uosto stočiai, oro uosto jungčiai ir pusei naujosios stoties, kurios užteks suteikti pasaulinio lygio paslaugą vietiniam geležinkelių tinklui:Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTai, kad latviai patys nelabai žino, už kokius pinigus.
Šaltinis: https://eng.lsm.lv/article/economy/t...-2024.a581380/There is some good news: the European Commission has informally accepted the reallocation of Recovery Fund money to allow the finishing of the Riga stations and the running of the existing trains to the airport.
Tai bus padaryta pirmoje projekto frazėje, kurioje Vilniaus atšaka nebus pradėta tiesti, Kaunas - Lenkija galimai liks carinis vingiuotas pylimas, o ‘Panevėžio stotis’ bus kažkur prie Radviliškio. Bet kol nėra šie dalykai patvirtinti dėl 0 komunikacijos apie projektą, tol galim pasidžiaugti latvių į paviršių iškeltomis problemomis.
- 1 patinka
Comment
-
Prieš metus iš Latvių naujienos buvo tokios
https://www.railbaltica.org/contract...ion-in-latvia/
Prieš porą mėnesių iš Latvių naujienos buvo tokiosContract signed for Rail Baltica mainline construction in Latvia
The construction works for the Rail Baltica mainline outside Riga will involve railway substructures, embankments, road crossings, and railway superstructures, including track and other related infrastructure, over approximately 230 km. This FIDIC contract sets the estimate contract amount at 3.7 billion euros. The specific costs of each section of the works will be calculated after reviewing the construction designs. The client and construction engineer, Italferr (Ferrovie dello Stato Italiane Group), will manage the contract, work, and cost supervision, while the Ministry of Transport will oversee the execution of the contract.
The construction will be carried out in stages, initially commissioning the first-phase construction works in the Bauska region near Iecava, where the future Rail Baltica infrastructure maintenance facility will be located. The works will commence in early 2024 and will involve the mobilization of resources for the southern regional team, the review of construction designs, preparation for construction, the establishment of a construction base, and railway substructure works in accordance with the first five construction permits over a length of 13 km. Funding of 165 million euros has been secured for the implementation of these works.
"Statybų aikštelė" atrodo daugmaž taip(2025-01-18 nuotrauka iš Copernicus)Active construction works on Rail Baltica mainline set to begin soon in Iecava
“In preparation for the active construction phase of the mainline, we are organizing meetings with local residents in close cooperation with Eiropas Dzelzceļa līnijas and the Iecava Association Administration. These meetings aim to provide information about the progress of the construction launch in an open dialogue format and address the most important questions from residents.”
Žodžių pasirašom kontraktą už 3 milijardus, nors tuo metu jiems turėjo būti visiškai aišku kad kainuos daugiau, o ne 2016 kainomis, sakom kad pradėsim 2024 pradžioje, ir iki 2025 sugebam iškirsti kažkiek miško. Bet ne, nėr ko jaudintis, su pagrindinės linijos statybom viskas ok bus, jie turi kontraktą pasirašę viskam. Jeigu kas nors nesutinka, reiškiasi projektu visiškai nesidomi ir jų nuomonė bevertė.
- 5 patinka
Comment
-
Gal reiktų mažiau koncentruotis į Latviją ir pamažu pradėti domėtis Lietuva? Liko 5 metai. Esam pradėję statyti ir apie 3 metus jau statom 30 km atkarpą. Liko apie 250 km (neskaitant Vilniaus atkarpos). Matematika sako, kad per 5 metus turim ne tik pradėti, bet ir užbaigti papildomus 250 km. Viskas čia gerai atrodo ultrapatriotams ir visko teisintojams? Spėsim? Ar gal visgi nelabai? Kokią prognozuotumėt situaciją 2030 metams?
- 7 patinka
Comment
-
Tokios fazės nėra, nes tas ruožas yra elektrifikuotas ir juo važinėja modernios škodos. Be abejonės tokiam maršrutui bus skirti modernūs traukiniai. Taigi objektyviai nusišneki (eilinį kartą).Parašė Ignalina Rodyti pranešimąČia toje pačioje pirmoje fazėje, kurioje latviai iš Rygos iki RB važiuos su DRkėmis 1520mm geležinkeliu?
Comment
-
Koks dar ruožas. Iki oro uosto? Tokio nėra. RB statoma stotis prie oro uosto būtu pirma ir vienintelė jungtis geležinkeliu į Rygos oro uostą. Baik kaltinti kitus nusišnekėjimu kai pats visiškas nesąmones paistelioji.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tokios fazės nėra, nes tas ruožas yra elektrifikuotas ir juo važinėja modernios škodos. Be abejonės tokiam maršrutui bus skirti modernūs traukiniai. Taigi objektyviai nusišneki (eilinį kartą).
Comment
-
Šiaudinė baidyklė (eilinė), nesidomėjimo projektu apkaltinau ne dėl šito konkretaus teiginio (apie tai kalbama nebuvo).Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąJeigu kas nors nesutinka, reiškiasi projektu visiškai nesidomi ir jų nuomonė bevertė.
O latvių kontraktas yra lankstus ir su daug komplikuotų dalykų, kurių aš pats iki galo nesuprantu. Šiuo metu latviai turi pakankamai pinigų 40km ruožo, t.y. ilgesniam ruožui, nei tas, prie kurio dirbta Lietuvoje. Darbus pradėjo nuo bazės, pavasarį prasidės rimtesni darbai:
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...enter.a579631/
- 1 patinka
Comment
-
Ką? Kalbu apie ruožą iki Salaspilio, prie kurio pirmoje fazėje bus prijungta trumpa atšaka iki oro uosto prie Imantos. Jis eis Rail Baltica estakada, bet pradžiai plačia vėže. Kurioj vietoj tiksliai aš čia nusišneku?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Koks dar ruožas. Iki oro uosto? Tokio nėra. RB statoma stotis prie oro uosto būtu pirma ir vienintelė jungtis geležinkeliu į Rygos oro uostą. Baik kaltinti kitus nusišnekėjimu kai pats visiškas nesąmones paistelioji.
Comment
-
Yra žmonės kuria aršiai stumia nesąmones kad Latvijoje žiauriai viskas geriau, kai realiai Latvijoje reikalai daug sunkiau nei pas mus einasi, reikia vis taisyti.Parašė John Rodyti pranešimąGal reiktų mažiau koncentruotis į Latviją ir pamažu pradėti domėtis Lietuva? Liko 5 metai. Esam pradėję statyti ir apie 3 metus jau statom 30 km atkarpą. Liko apie 250 km (neskaitant Vilniaus atkarpos). Matematika sako, kad per 5 metus turim ne tik pradėti, bet ir užbaigti papildomus 250 km. Viskas čia gerai atrodo ultrapatriotams ir visko teisintojams? Spėsim? Ar gal visgi nelabai? Kokią prognozuotumėt situaciją 2030 metams?
Realiai šiaip labai priklauso nuo to kiek sugebės paraleliai vienu metu vykdyti Lietuvoje - jei ir toliau taip po gabalėlį karts nuo karto pradės, tai faktas kad nespėsim. Bet jei pavyks tvarkingai pradėti ir vykdyti keletą stambesnių sekcijų vienu metu, manau realistiška.
Man neatrodo kad Lenkija-Latvija neišvengiamai vėluos. Bet žinoma, kad taip neįvyktų, reikia kad pradėtų judėti greičiau, ir o bet tačiau, iš mūsų perspektyvos konkrečiau pamatysime ar pavyks tai tik kai elementariai bus aišku kad arba visi darbai pradėti ir yra pakankamai laiko juos užbaigti, arba kai nebėra laiko juos užbaigti.
Comment
-
Mano supratimu Ignalina kalbėjo apie Rygos stoties-Rygos oro uosto stoties jungtį, kuri buvo planuojama laikinai tiesti 1520mm dėl lėšų trūkumo. Tos jungties dabar paprasčiausiai nėra. Viena iš Rygos pajungimo alternatyvų buvo konkrečiai europinės vėžės atvedimas iki oro uosto stoties ir perlipimas į 1520mm iki miesto centro, garantuotai dyzeliniais traukiniais nes niekas 1.5km neelektrifikuos jei bus viskas išardoma.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Ką? Kalbu apie ruožą iki Salaspilio, prie kurio pirmoje fazėje bus prijungta trumpa atšaka iki oro uosto prie Imantos. Jis eis Rail Baltica estakada, bet pradžiai plačia vėže. Kurioj vietoj tiksliai aš čia nusišneku?
- 1 patinka
Comment
-
Situacija dabar yra tokia:Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Mano supratimu Ignalina kalbėjo apie Rygos stoties-Rygos oro uosto stoties jungtį, kuri buvo planuojama laikinai tiesti 1520mm dėl lėšų trūkumo. Tos jungties dabar paprasčiausiai nėra. Viena iš Rygos pajungimo alternatyvų buvo konkrečiai europinės vėžės atvedimas iki oro uosto stoties ir perlipimas į 1520mm iki miesto centro, garantuotai dyzeliniais traukiniais nes niekas 1.5km neelektrifikuos jei bus viskas išardoma.
- Rygos laikina tarptautinė Rail Baltica stotis bus kažkur ties Salaspils
- Tarp Salaspils ir Imanta važinėja elektriniai traukiniai
- Rygos oro uostas bus prijungtas prie tos linijos atšakėle ties Imanta
- Atšaka bus tiesiama pagal Rail Baltica standartus, išskyrus vėžės plotį, kuris laikinai bus pritaikytas vietiniam eismui, siekiant kuo greičiau įdarbinti infrastruktūrą
Aš sakau, kad tuo ruožu važinėja elektriniai traukiniai ir taip sakydamas turiu omeny tą 25km ruožą, kuris tarp Salaspils ir RIX apylinkių jau egzistuoja, ir bus pratęstas maža atšakėle. Tu sakai, kad aš 'nusišneku', nes ta atšakėlė bus tiesiama neelektrifikuota, 'nes po to viską reikės išardyti'. Kokiais šaltiniais tu tiksliai remiesi? Nes mano supratimu, ta atšakėlė bus elektrifikuota. Ir ką tiksliai turi omeny, kad 'viskas bus išardoma'? Elektrifikavimas?Paskutinis taisė VLR; 2025.02.12, 18:51.
Comment
-
Tai jau tikraiParašė ignaloidas Rodyti pranešimąYra žmonės kuria aršiai stumia nesąmones kad Latvijoje žiauriai viskas geriau, kai realiai Latvijoje reikalai daug sunkiau nei pas mus einasi, reikia vis taisyti.
Ši tema yra viena, didžulė 'stumykla' ant Latvijos naudojant nuogirdas ar pačių latvių iškeltas problemas. Pavyzdžiui, kai aš buvau užbanintas iš forumo trims mėnesiams nenurodant priežasties, išėjo tas straipsnis apie 'baudą Latvijai'. Po to pranešimo buvo parašyta 18(!) anti latviškų komentarų iš eilės (ir gerokai daugiau vėliau) išimant dalykus iš konteksto, rašinėjant kirilica, kalbant apie Rusijos įtaką ir panašias nesąmones. Jei nebūčiau čia atėjęs ir paaiškinęs, kad ta 'bauda' Latvijai gresia tiek pat, kiek Lietuvai ar Estijai, ir, kad tai tiesiog buvo atsakymas į pavienio politiko siūlymą vienašališkai atšaukti projektą, turbūt forumiukas būtų šventęs ir bujojęs iki šiol.
Latvijai sekasi sunkiai, Lietuvai - gerokai sunkiau. Aš paaiškinau kodėl taip yra naudodamas šaltinius kur įmanoma. Teisybę pasakius, kiek pavargstu nuo šito mėšlo, bet kažkas gi turi užsiimti švietėjiška veikla. Apskritai tai forumo pozicija vis artėja link manosios, metų-dviejų bėgyje jos visiškai sutaps. Tik manoji bus, praktiškai, nepajudėjusi nuo pirmųjų projekto metų.
- 2 patinka
Comment
-
Nieko baisaus. Dar vienas toks mesijškas patarimas: kai nesupranti apie ką kalbi (geležinkeliai ir traukiniai) ir ateini į temą patrollinti nusistatęs A priori nuomonę apie dalykus, geriau venk švaistytis kaltinimais žmonėms, kurie domisi tema. Pvz. šitas tavo pranešimas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAčiū, mesijau. Ką mes, paprastos avelės, be tavęs darytume.
Šitame pranešime mane apkaltinai nusišnekėjimu, nors nesugebėjai net perskaityti latvių škodų specifikacijų. Naujieji Vivi traukiniai yra dual-voltage ir gali važiuoti ir 3 kV DC, ir 25 kV AC.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKaip ji bus elektrifikuota, kai latviai naudoja 3000V DC, o RB bus 25000V AC?
Kaip įmanoma taip užtikrintai nusišnekėti?
https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0...v#Vivi_(Latvia)
Beje, latviai šiandien įmetė 3 milijonus iš 9 į tą ginčą, tad paspyrė viską tolyn kol pilnai išsiaiškins. Liko vos 6, tad dar viena latvių katastrofa vis atrodo tolsta tolyn. Ką gi forumas dabar sugalvos naujo? Dėl ko šį kartą Latvija sugrius ir atšauks projektą. Sužinosime netrukus, esu tuo tikras.
Comment
-
Gal dar tuo pačiu žinai, koks dyzelinis lokas juos pertempinės nuo vieno elektrifikuoto kelio ant kito? Ar super talentai latviai sujungs abi sistemas į vieną laidą ir taip leis pervažiuoti be jokių problemų?Parašė VLR Rodyti pranešimąŠitame pranešime mane apkaltinai nusišnekėjimu, nors nesugebėjai net perskaityti latvių škodų specifikacijų. Naujieji Vivi traukiniai yra dual-voltage ir gali važiuoti ir 3 kV DC, ir 25 kV AC.
https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0...v#Vivi_(Latvia)
Net šiek tiek liūdna, kad tokį LV fuckupą pateisini.
Comment
-
Ne super talentingi latviai, o trys iš didžiausių Prancūzijos, Italijos ir Lenkijos kompanijų. Ir taip, tai nebus net sudėtingiausių darbų Rygos mazge top 10.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Gal dar tuo pačiu žinai, koks dyzelinis lokas juos pertempinės nuo vieno elektrifikuoto kelio ant kito? Ar super talentai latviai sujungs abi sistemas į vieną laidą ir taip leis pervažiuoti be jokių problemų?
Net šiek tiek liūdna, kad tokį LV fuckupą pateisini.
Comment
Comment