Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai, kad latviai patys nelabai žino, už kokius pinigus.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Tai, kad latviai patys nelabai žino, už kokius pinigus.
      Latviai turi labai konkretų pinigų šaltinį oro uosto stočiai, oro uosto jungčiai ir pusei naujosios stoties, kurios užteks suteikti pasaulinio lygio paslaugą vietiniam geležinkelių tinklui:

      There is some good news: the European Commission has informally accepted the reallocation of Recovery Fund money to allow the finishing of the Riga stations and the running of the existing trains to the airport.
      Šaltinis: https://eng.lsm.lv/article/economy/t...-2024.a581380/

      Tai bus padaryta pirmoje projekto frazėje, kurioje Vilniaus atšaka nebus pradėta tiesti, Kaunas - Lenkija galimai liks carinis vingiuotas pylimas, o ‘Panevėžio stotis’ bus kažkur prie Radviliškio. Bet kol nėra šie dalykai patvirtinti dėl 0 komunikacijos apie projektą, tol galim pasidžiaugti latvių į paviršių iškeltomis problemomis.

      Comment


        Čia toje pačioje pirmoje fazėje, kurioje latviai iš Rygos iki RB važiuos su DRkėmis 1520mm geležinkeliu?

        Comment


          Prieš metus iš Latvių naujienos buvo tokios
          https://www.railbaltica.org/contract...ion-in-latvia/
          Contract signed for Rail Baltica mainline construction in Latvia

          The construction works for the Rail Baltica mainline outside Riga will involve railway substructures, embankments, road crossings, and railway superstructures, including track and other related infrastructure, over approximately 230 km. This FIDIC contract sets the estimate contract amount at 3.7 billion euros. The specific costs of each section of the works will be calculated after reviewing the construction designs. The client and construction engineer, Italferr (Ferrovie dello Stato Italiane Group), will manage the contract, work, and cost supervision, while the Ministry of Transport will oversee the execution of the contract.

          The construction will be carried out in stages, initially commissioning the first-phase construction works in the Bauska region near Iecava, where the future Rail Baltica infrastructure maintenance facility will be located. The works will commence in early 2024 and will involve the mobilization of resources for the southern regional team, the review of construction designs, preparation for construction, the establishment of a construction base, and railway substructure works in accordance with the first five construction permits over a length of 13 km. Funding of 165 million euros has been secured for the implementation of these works.
          Prieš porą mėnesių iš Latvių naujienos buvo tokios
          Active construction works on Rail Baltica mainline set to begin soon in Iecava

          “In preparation for the active construction phase of the mainline, we are organizing meetings with local residents in close cooperation with Eiropas Dzelzceļa līnijas and the Iecava Association Administration. These meetings aim to provide information about the progress of the construction launch in an open dialogue format and address the most important questions from residents.”
          "Statybų aikštelė" atrodo daugmaž taip(2025-01-18 nuotrauka iš Copernicus)

          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250212_173043.png
Views:	450
Size:	1,71 MB
ID:	2182916

          Žodžių pasirašom kontraktą už 3 milijardus, nors tuo metu jiems turėjo būti visiškai aišku kad kainuos daugiau, o ne 2016 kainomis, sakom kad pradėsim 2024 pradžioje, ir iki 2025 sugebam iškirsti kažkiek miško. Bet ne, nėr ko jaudintis, su pagrindinės linijos statybom viskas ok bus, jie turi kontraktą pasirašę viskam. Jeigu kas nors nesutinka, reiškiasi projektu visiškai nesidomi ir jų nuomonė bevertė.

          Comment


            Gal reiktų mažiau koncentruotis į Latviją ir pamažu pradėti domėtis Lietuva? Liko 5 metai. Esam pradėję statyti ir apie 3 metus jau statom 30 km atkarpą. Liko apie 250 km (neskaitant Vilniaus atkarpos). Matematika sako, kad per 5 metus turim ne tik pradėti, bet ir užbaigti papildomus 250 km. Viskas čia gerai atrodo ultrapatriotams ir visko teisintojams? Spėsim? Ar gal visgi nelabai? Kokią prognozuotumėt situaciją 2030 metams?

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Čia toje pačioje pirmoje fazėje, kurioje latviai iš Rygos iki RB važiuos su DRkėmis 1520mm geležinkeliu?
              Tokios fazės nėra, nes tas ruožas yra elektrifikuotas ir juo važinėja modernios škodos. Be abejonės tokiam maršrutui bus skirti modernūs traukiniai. Taigi objektyviai nusišneki (eilinį kartą).

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                Tokios fazės nėra, nes tas ruožas yra elektrifikuotas ir juo važinėja modernios škodos. Be abejonės tokiam maršrutui bus skirti modernūs traukiniai. Taigi objektyviai nusišneki (eilinį kartą).
                Koks dar ruožas. Iki oro uosto? Tokio nėra. RB statoma stotis prie oro uosto būtu pirma ir vienintelė jungtis geležinkeliu į Rygos oro uostą. Baik kaltinti kitus nusišnekėjimu kai pats visiškas nesąmones paistelioji.

                Comment


                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                  Jeigu kas nors nesutinka, reiškiasi projektu visiškai nesidomi ir jų nuomonė bevertė.
                  Šiaudinė baidyklė (eilinė), nesidomėjimo projektu apkaltinau ne dėl šito konkretaus teiginio (apie tai kalbama nebuvo).

                  O latvių kontraktas yra lankstus ir su daug komplikuotų dalykų, kurių aš pats iki galo nesuprantu. Šiuo metu latviai turi pakankamai pinigų 40km ruožo, t.y. ilgesniam ruožui, nei tas, prie kurio dirbta Lietuvoje. Darbus pradėjo nuo bazės, pavasarį prasidės rimtesni darbai:

                  https://eng.lsm.lv/article/economy/t...enter.a579631/

                  Comment


                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                    Koks dar ruožas. Iki oro uosto? Tokio nėra. RB statoma stotis prie oro uosto būtu pirma ir vienintelė jungtis geležinkeliu į Rygos oro uostą. Baik kaltinti kitus nusišnekėjimu kai pats visiškas nesąmones paistelioji.
                    Ką? Kalbu apie ruožą iki Salaspilio, prie kurio pirmoje fazėje bus prijungta trumpa atšaka iki oro uosto prie Imantos. Jis eis Rail Baltica estakada, bet pradžiai plačia vėže. Kurioj vietoj tiksliai aš čia nusišneku?

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Gal reiktų mažiau koncentruotis į Latviją ir pamažu pradėti domėtis Lietuva? Liko 5 metai. Esam pradėję statyti ir apie 3 metus jau statom 30 km atkarpą. Liko apie 250 km (neskaitant Vilniaus atkarpos). Matematika sako, kad per 5 metus turim ne tik pradėti, bet ir užbaigti papildomus 250 km. Viskas čia gerai atrodo ultrapatriotams ir visko teisintojams? Spėsim? Ar gal visgi nelabai? Kokią prognozuotumėt situaciją 2030 metams?
                      Yra žmonės kuria aršiai stumia nesąmones kad Latvijoje žiauriai viskas geriau, kai realiai Latvijoje reikalai daug sunkiau nei pas mus einasi, reikia vis taisyti.

                      Realiai šiaip labai priklauso nuo to kiek sugebės paraleliai vienu metu vykdyti Lietuvoje - jei ir toliau taip po gabalėlį karts nuo karto pradės, tai faktas kad nespėsim. Bet jei pavyks tvarkingai pradėti ir vykdyti keletą stambesnių sekcijų vienu metu, manau realistiška.

                      Man neatrodo kad Lenkija-Latvija neišvengiamai vėluos. Bet žinoma, kad taip neįvyktų, reikia kad pradėtų judėti greičiau, ir o bet tačiau, iš mūsų perspektyvos konkrečiau pamatysime ar pavyks tai tik kai elementariai bus aišku kad arba visi darbai pradėti ir yra pakankamai laiko juos užbaigti, arba kai nebėra laiko juos užbaigti.

                      Comment


                        O jeigu reiktų susilažinti, tarkim, iš kokių 3 dėžių gero alaus, dėl to, ar pavyks vienu metu paraleliai viską pradėti statyti ir užbaigti iki 2030 vs po atkarpėlę kapstytis dar n metų, ar sutiktum sudalyvauti tokiose lažybose?

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Ką? Kalbu apie ruožą iki Salaspilio, prie kurio pirmoje fazėje bus prijungta trumpa atšaka iki oro uosto prie Imantos. Jis eis Rail Baltica estakada, bet pradžiai plačia vėže. Kurioj vietoj tiksliai aš čia nusišneku?
                          Mano supratimu Ignalina kalbėjo apie Rygos stoties-Rygos oro uosto stoties jungtį, kuri buvo planuojama laikinai tiesti 1520mm dėl lėšų trūkumo. Tos jungties dabar paprasčiausiai nėra. Viena iš Rygos pajungimo alternatyvų buvo konkrečiai europinės vėžės atvedimas iki oro uosto stoties ir perlipimas į 1520mm iki miesto centro, garantuotai dyzeliniais traukiniais nes niekas 1.5km neelektrifikuos jei bus viskas išardoma.

                          Comment


                            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                            Mano supratimu Ignalina kalbėjo apie Rygos stoties-Rygos oro uosto stoties jungtį, kuri buvo planuojama laikinai tiesti 1520mm dėl lėšų trūkumo. Tos jungties dabar paprasčiausiai nėra. Viena iš Rygos pajungimo alternatyvų buvo konkrečiai europinės vėžės atvedimas iki oro uosto stoties ir perlipimas į 1520mm iki miesto centro, garantuotai dyzeliniais traukiniais nes niekas 1.5km neelektrifikuos jei bus viskas išardoma.
                            Situacija dabar yra tokia:
                            - Rygos laikina tarptautinė Rail Baltica stotis bus kažkur ties Salaspils
                            - Tarp Salaspils ir Imanta važinėja elektriniai traukiniai
                            - Rygos oro uostas bus prijungtas prie tos linijos atšakėle ties Imanta
                            - Atšaka bus tiesiama pagal Rail Baltica standartus, išskyrus vėžės plotį, kuris laikinai bus pritaikytas vietiniam eismui, siekiant kuo greičiau įdarbinti infrastruktūrą

                            Aš sakau, kad tuo ruožu važinėja elektriniai traukiniai ir taip sakydamas turiu omeny tą 25km ruožą, kuris tarp Salaspils ir RIX apylinkių jau egzistuoja, ir bus pratęstas maža atšakėle. Tu sakai, kad aš 'nusišneku', nes ta atšakėlė bus tiesiama neelektrifikuota, 'nes po to viską reikės išardyti'. Kokiais šaltiniais tu tiksliai remiesi? Nes mano supratimu, ta atšakėlė bus elektrifikuota. Ir ką tiksliai turi omeny, kad 'viskas bus išardoma'? Elektrifikavimas?
                            Paskutinis taisė VLR; 2025.02.12, 18:51.

                            Comment


                              Kaip ji bus elektrifikuota, kai latviai naudoja 3000V DC, o RB bus 25000V AC?
                              Kaip įmanoma taip užtikrintai nusišnekėti?

                              Comment


                                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                Yra žmonės kuria aršiai stumia nesąmones kad Latvijoje žiauriai viskas geriau, kai realiai Latvijoje reikalai daug sunkiau nei pas mus einasi, reikia vis taisyti.
                                Tai jau tikrai Ši tema yra viena, didžulė 'stumykla' ant Latvijos naudojant nuogirdas ar pačių latvių iškeltas problemas. Pavyzdžiui, kai aš buvau užbanintas iš forumo trims mėnesiams nenurodant priežasties, išėjo tas straipsnis apie 'baudą Latvijai'. Po to pranešimo buvo parašyta 18(!) anti latviškų komentarų iš eilės (ir gerokai daugiau vėliau) išimant dalykus iš konteksto, rašinėjant kirilica, kalbant apie Rusijos įtaką ir panašias nesąmones. Jei nebūčiau čia atėjęs ir paaiškinęs, kad ta 'bauda' Latvijai gresia tiek pat, kiek Lietuvai ar Estijai, ir, kad tai tiesiog buvo atsakymas į pavienio politiko siūlymą vienašališkai atšaukti projektą, turbūt forumiukas būtų šventęs ir bujojęs iki šiol.

                                Latvijai sekasi sunkiai, Lietuvai - gerokai sunkiau. Aš paaiškinau kodėl taip yra naudodamas šaltinius kur įmanoma. Teisybę pasakius, kiek pavargstu nuo šito mėšlo, bet kažkas gi turi užsiimti švietėjiška veikla. Apskritai tai forumo pozicija vis artėja link manosios, metų-dviejų bėgyje jos visiškai sutaps. Tik manoji bus, praktiškai, nepajudėjusi nuo pirmųjų projekto metų.

                                Comment


                                  Ačiū, mesijau. Ką mes, paprastos avelės, be tavęs darytume.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Ačiū, mesijau. Ką mes, paprastos avelės, be tavęs darytume.
                                    Nieko baisaus. Dar vienas toks mesijškas patarimas: kai nesupranti apie ką kalbi (geležinkeliai ir traukiniai) ir ateini į temą patrollinti nusistatęs A priori nuomonę apie dalykus, geriau venk švaistytis kaltinimais žmonėms, kurie domisi tema. Pvz. šitas tavo pranešimas.

                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Kaip ji bus elektrifikuota, kai latviai naudoja 3000V DC, o RB bus 25000V AC?
                                    Kaip įmanoma taip užtikrintai nusišnekėti?
                                    Šitame pranešime mane apkaltinai nusišnekėjimu, nors nesugebėjai net perskaityti latvių škodų specifikacijų. Naujieji Vivi traukiniai yra dual-voltage ir gali važiuoti ir 3 kV DC, ir 25 kV AC.
                                    https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0...v#Vivi_(Latvia)

                                    Beje, latviai šiandien įmetė 3 milijonus iš 9 į tą ginčą, tad paspyrė viską tolyn kol pilnai išsiaiškins. Liko vos 6, tad dar viena latvių katastrofa vis atrodo tolsta tolyn. Ką gi forumas dabar sugalvos naujo? Dėl ko šį kartą Latvija sugrius ir atšauks projektą. Sužinosime netrukus, esu tuo tikras.

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      Šitame pranešime mane apkaltinai nusišnekėjimu, nors nesugebėjai net perskaityti latvių škodų specifikacijų. Naujieji Vivi traukiniai yra dual-voltage ir gali važiuoti ir 3 kV DC, ir 25 kV AC.
                                      https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0...v#Vivi_(Latvia)
                                      Gal dar tuo pačiu žinai, koks dyzelinis lokas juos pertempinės nuo vieno elektrifikuoto kelio ant kito? Ar super talentai latviai sujungs abi sistemas į vieną laidą ir taip leis pervažiuoti be jokių problemų?
                                      Net šiek tiek liūdna, kad tokį LV fuckupą pateisini.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Gal dar tuo pačiu žinai, koks dyzelinis lokas juos pertempinės nuo vieno elektrifikuoto kelio ant kito? Ar super talentai latviai sujungs abi sistemas į vieną laidą ir taip leis pervažiuoti be jokių problemų?
                                        Net šiek tiek liūdna, kad tokį LV fuckupą pateisini.
                                        Ne super talentingi latviai, o trys iš didžiausių Prancūzijos, Italijos ir Lenkijos kompanijų. Ir taip, tai nebus net sudėtingiausių darbų Rygos mazge top 10.

                                        Comment


                                          O kokie "dyzeliniai lokai" pertempinėja, pavyzdžiui, tarptautinius traukinius tarp DE ir FR, kur skirtingos elektrifikacijos sistemos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X