Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Čia sutinku. Tikrai reikėtų vykdyti tokias geležinkelių modernizavimo programas, kad pvz. ir pro Jonavą įterpti standartinę vėžę regioniniam susisiekimui ir paleisti regioninį traukinį Kaunas - Jonava - Panevėžys (nuvedant bėgius ir iki dabartinės Panevėžio stoties). Bet tai jau turėtų būti atskiras projektas nuo RB, kaip tęstinis šalies geležinkelių moderinizavimas. Tik panašu, kad pas mus vyriausybėje iki to neprieinama (nu gi yra kitų reikalų stumdyti kėdes ir pan.). Kai tie patys lenkai labai sėkmingai didžiojoje šalies dalyje modernizuoja geležinkelius pasinaudodami ta pačia ES parama.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tam tikros atšakos galėtų būti perkaltos į europinę vėžę tam kad būtų lengviau organizuoti keleivinį susisiekimą, tuo pačiu Rail Baltica tampant stuburine linija. Reiktų kurti mixą abejų sistemų.
Comment
-
Su laiku - taip. Bet Jonavoje dabar yra 100% 1520mm vėžė, yra vieno iš pagrindinių 1520mm koridorių dalis, ir nelabai turi laisvos vietos stotyje papildomiems keliams. Pavaizduotos jungtys logiškos, bet ateičiai, o ne dabar.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tam tikros atšakos galėtų būti perkaltos į europinę vėžę tam kad būtų lengviau organizuoti keleivinį susisiekimą, tuo pačiu Rail Baltica tampant stuburine linija. Reiktų kurti mixą abejų sistemų.
Šiaip yra kažkokia gi studija daroma kaip ateity turėtų kisti geležinkelių tinklas Lietuvoje, ar/kaip pereiti prie 1435mm vėžės, ir spėčiau kad panašios jungtys joje bus analizuojamos.
- 2 patinka
Comment
-
Skirtumas tas, kad jie nebando statyt penkių tūkstančių km (pascalinus pagal gyventojų kiekį) žalio lauko HSR. Pas mus visa geležinkelio ES parama ir visi biudžetų laisvi resursai sueis į Rail Baltica artimiausius bent 5 metus.Parašė sleader Rodyti pranešimąKai tie patys lenkai labai sėkmingai didžiojoje šalies dalyje modernizuoja geležinkelius pasinaudodami ta pačia ES parama.
- 7 patinka
Comment
-
Sutinku.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Su laiku - taip. Bet Jonavoje dabar yra 100% 1520mm vėžė, yra vieno iš pagrindinių 1520mm koridorių dalis, ir nelabai turi laisvos vietos stotyje papildomiems keliams. Pavaizduotos jungtys logiškos, bet ateičiai, o ne dabar.
Šiaip yra kažkokia gi studija daroma kaip ateity turėtų kisti geležinkelių tinklas Lietuvoje, ar/kaip pereiti prie 1435mm vėžės, ir spėčiau kad panašios jungtys joje bus analizuojamos.
Mano nuomone, reikės vienaip ar kitaip integruoti esamą geležinkelių tinklą į šiuo metu tiesiamą Rail Balticą. Tai nėra šiaip greitasis geležinkelis, jis eina nauja trasa, pvz. žiauriai sutrumpėja fizinis atstumas geležinkeliu tarp Kauno, Panevėžio (teoriškai) ir Rygos. Bėgiai nebe sovietiniai, o europiniai.
Comment
-
Taip, bet HSR tarp Baltijos šalių sostinių + Varšuva, iš esmės reikalingas proveržiui. Kitu atveju tarptautinis susisiekimas tarp šių šalių geležinkeliu yra labai miglotas ir tiesti naujas linijas ne HSR būtų sunkiai pagrindžiama. Ar kažką, apart entuziastų, sudomintų ~12-14 val kelionė iš Talino į Varšuvą nauju geležinkeliu. Tą iš dalies galima pasiekti ir nieko nedarant dėl vėžės keitimo. Bet tada griūna logika apjungti ES standartine vėže.Parašė alga Rodyti pranešimą
Skirtumas tas, kad jie nebando statyt penkių tūkstančių km (pascalinus pagal gyventojų kiekį) žalio lauko HSR. Pas mus visa geležinkelio ES parama ir visi biudžetų laisvi resursai sueis į Rail Baltica artimiausius bent 5 metus.
Comment
-
Abejoju šitos skaidrės tikslumu. Paveiksliuke pavaizduotas dvikelis į Panevėži, nors buvo prieš 3 mėn. minėta Rail Baltica Lietuva vadovo, kad ten bus vienkelis (https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...idelis-issukis). Jau dabar nebe? Bėgiu keitimo sistema buvo taip pat planuojama šalia Panevėžio, sprendžiant iš šito paveikslėlio perkeliama į Kauną? Šitas projektas turi absoliučiai tragišką komunikaciją visuomenei.
- 1 patinka
Comment
-
Geras straipsnis, konkreti citata:Parašė felar Rodyti pranešimąAbejoju šitos skaidrės tikslumu. Paveiksliuke pavaizduotas dvikelis į Panevėži, nors buvo prieš 3 mėn. minėta Rail Baltica Lietuva vadovo, kad ten bus vienkelis (https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...idelis-issukis).
Taigi, suprojektuotas dvikelis, o finansavimas statyti gautas tik vienkeliui.Buvo nutarta, kad mes iki Panevėžio darome dvikelį, bet mes teikėme paraišką Europos Komisijai bėgių statybai ir gavome finansavimą tiktai vienkeliui. Tai mes nelabai turime kitos išeities, kaip adaptuoti dabar tą techninį projektą ir jį modifikuoti vienkeliui.
Beje, tas bičas prie skaidrės irgi yra "Rail Baltica vadovas": 2024 m. gegužę „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovo pareigas pradėjo eiti Justas Vyžintas.Jau dabar nebe? Bėgiu keitimo sistema buvo taip pat planuojama šalia Panevėžio, sprendžiant iš šito paveikslėlio perkeliama į Kauną? Šitas projektas turi absoliučiai tragišką komunikaciją visuomenei.
https://ltg.lt/naujienos/2024/naujas...io-veze-laiku/
- 1 patinka
Comment
-
Nelabai suprantu kur čia problema. Neseniai važiavau Frecciarossa Milanas-Neapolis. Traukinio greitis - apie 300 bet tiek per Boloniją, tiek per Romą važiuoja kaip ir priklauso <100. Tai yra visiškai normalu. RB atveju trasos per miestus nesuplanuotos, nes EK tokių dalykų nefinansuoja. Bus poreikis - bus galima stati savo jėgomis, ir nereikia turėti lūkesčio, kad traukinys per Panevėžį važiuos kaip laukuose. Kita vertus - įvertinant lietuvių mentalitetą ir pageidavimą naudotis viešuoju transportu - galima daug nesvarsčius teigti, kad ekonomiškai bėgių tiesimas į Panevėžio centrą niekada neatsipirks. Aišku, nenaudojama keleivinė stotis užmiestyje diskredituos pačią idėją, nes VW Sharan savininkai, kurie niekada nėra važiavę traukiniu, visa gerkle šauks, kad čia "pinigų plovimas". Deja tokia realybė.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Tai ir sakau kad bus greitis daugmaž toks koks yra dabar (su esama vėže) - maždaug tarp 80 ir 160 km/h
Comment
-
Latviai statosi ne tik bėgius, bet ir stotis per pačią Rygą už ES lėšas, estai net tramvajų nusitiesė, iš kur sugalvojote, kad ES finansuoja tik pačius bėgius užmiestyje?Parašė Scharas Rodyti pranešimą
Nelabai suprantu kur čia problema. Neseniai važiavau Frecciarossa Milanas-Neapolis. Traukinio greitis - apie 300 bet tiek per Boloniją, tiek per Romą važiuoja kaip ir priklauso <100. Tai yra visiškai normalu. RB atveju trasos per miestus nesuplanuotos, nes EK tokių dalykų nefinansuoja. Bus poreikis - bus galima stati savo jėgomis, ir nereikia turėti lūkesčio, kad traukinys per Panevėžį važiuos kaip laukuose. Kita vertus - įvertinant lietuvių mentalitetą ir pageidavimą naudotis viešuoju transportu - galima daug nesvarsčius teigti, kad ekonomiškai bėgių tiesimas į Panevėžio centrą niekada neatsipirks. Aišku, nenaudojama keleivinė stotis užmiestyje diskredituos pačią idėją, nes VW Sharan savininkai, kurie niekada nėra važiavę traukiniu, visa gerkle šauks, kad čia "pinigų plovimas". Deja tokia realybė.
Comment
-
Na nevisai, bandė statytis už ES lėšas, dabar baiginėja už savas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Latviai statosi ne tik bėgius, bet ir stotis per pačią Rygą už ES lėšas...
- 1 patinka
Comment
-
Bet dalį pasistatė už ES lėšas?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Na nevisai, bandė statytis už ES lėšas, dabar baiginėja už savas.
Comment
-
Čia labiau retorinis klausimas. Dabar aktualesnis klausimas, už kokias lėšas statys trasą nuo Lietuvos iki Estijos sienos? Dalis ES lėšų, numatytų Rail Baltica statybai jau panaudota, o lėšų poreikis net ir sumažinus projekto apimtis, pagal Valstybės kontrolės ataskaitą, yra:Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet dalį pasistatė už ES lėšas?
Ketinimai sumažinti projekto apimtį (pirmasis etapas) tikėtiną deficitą iki 2030 m. sumažintų beveik perpus. Pagal pirmojo etapo scenarijų bendras numatomas deficitas visoms trims šalims būtų 10,1 mlrd. eurų: 1,8 mlrd. Estijoje, 4,4 mlrd. Latvijoje ir 3,90 mlrd. Lietuvoje.
- 5 patinka
Comment
-
Problemos aš tai nematau, bet yra veikėjų kurie labai verkia kad Kauno mazgas "nebus sutvarkytas iki greitųjų traukinių standarto" - nors šiaip yra tai finansavimo plane mano žiniomis, sutvarkymas pagrinde pralaidumo ir saugos klausimais.Parašė Scharas Rodyti pranešimą
Nelabai suprantu kur čia problema. Neseniai važiavau Frecciarossa Milanas-Neapolis. Traukinio greitis - apie 300 bet tiek per Boloniją, tiek per Romą važiuoja kaip ir priklauso <100. Tai yra visiškai normalu. RB atveju trasos per miestus nesuplanuotos, nes EK tokių dalykų nefinansuoja. Bus poreikis - bus galima stati savo jėgomis, ir nereikia turėti lūkesčio, kad traukinys per Panevėžį važiuos kaip laukuose. Kita vertus - įvertinant lietuvių mentalitetą ir pageidavimą naudotis viešuoju transportu - galima daug nesvarsčius teigti, kad ekonomiškai bėgių tiesimas į Panevėžio centrą niekada neatsipirks. Aišku, nenaudojama keleivinė stotis užmiestyje diskredituos pačią idėją, nes VW Sharan savininkai, kurie niekada nėra važiavę traukiniu, visa gerkle šauks, kad čia "pinigų plovimas". Deja tokia realybė.
- 2 patinka
Comment
-
Latvija nenustoja stebinti savo galimybem isisavinti pinigus. Info apie tilta per Dauguva (https://www.youtube.com/watch?v=yfH7V8fH2JI). Jau isisavino kelis milijonus projektavimui, ir staiga paaiskejo kad tiltas sumoj kainuos 800mil euru - nes jis yra dvieju aukstu (gelezinkelio/automobiliu) ir bus vienas sudetingiausiu europoje. Kadangi jau net latviams daejo kad nieks tokiu pinigu neduos pradejo svarstyti gal butu galima pora skirtingu tiltu pastatyti - kas butu dvigubai pigiau - 400 mil. euru. Bet latviu ministerijos nesusitaria ir rezultate niekas nevyksta isviso.
Dar vienas irodymas, kaip beviltiskai atsilieka Lietuva nuo pazengusiu Baltijos kaimyniu....
- 16 patinka
Comment
-
Tai ten traukinys keltu plauks (greituoju aišku) pagal Italų projektą “Mažoji Sicilija”Parašė vital7777 Rodyti pranešimąLatvija nenustoja stebinti savo galimybem isisavinti pinigus. Info apie tilta per Dauguva (https://www.youtube.com/watch?v=yfH7V8fH2JI). Jau isisavino kelis milijonus projektavimui, ir staiga paaiskejo kad tiltas sumoj kainuos 800mil euru - nes jis yra dvieju aukstu (gelezinkelio/automobiliu) ir bus vienas sudetingiausiu europoje. Kadangi jau net latviams daejo kad nieks tokiu pinigu neduos pradejo svarstyti gal butu galima pora skirtingu tiltu pastatyti - kas butu dvigubai pigiau - 400 mil. euru. Bet latviu ministerijos nesusitaria ir rezultate niekas nevyksta isviso.
Dar vienas irodymas, kaip beviltiskai atsilieka Lietuva nuo pazengusiu Baltijos kaimyniu....
- 4 patinka
Comment
-
Realesnis variantas kad latviai traukinius tarp upės krantų šaudys iš didžiausios Europoje ragatkės.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tai ten traukinys keltu plauks (greituoju aišku) pagal Italų projektą “Mažoji Sicilija”
- 5 patinka
Comment
-
Latviai dabar ištrauks "zuikį iš užančio" ir pareikš, kad pajungimas per oro uostą ir tiltas per Dauguvą ties miesto centru yra pigiau
.
O šiaip tai, toks retorinis klausimas, kaip automobilių tiltas susijęs su Rail Baltica? Įtariu, kad nenori paprastinti sudvejinto tilto į du atskirus, nes kitaip teks automobiliams skirtos dalies iš viso atsisakyti. Bet tai neišvengiama, nes tai leis sutaupyti dar 200 mln. EUR, kurių nėra.
Taip būna, kai galvoji, kad esi gudresnis už kitus.
- 6 patinka
Comment
-
Atsisakyti neišeis nes neleis padaryti kažkokio išskirtinio PR. Tipo “žiūrėkite, mes čia turime tokį unikalų 2 aukštų tiltą”. Šiaip iš tiesų nelabai aišku, kodėl latviai bando pakišti į Rail Baltica tai, ką turėtų realizuoti patys ir už savo pinigus.Parašė Perfect Rodyti pranešimąLatviai dabar ištrauks "zuikį iš užančio" ir pareikš, kad pajungimas per oro uostą ir tiltas per Dauguvą ties miesto centru yra pigiau
.
O šiaip tai, toks retorinis klausimas, kaip automobilių tiltas susijęs su Rail Baltica? Įtariu, kad nenori paprastinti sudvejinto tilto į du atskirus, nes kitaip teks automobiliams skirtos dalies iš viso atsisakyti. Bet tai neišvengiama, nes tai leis sutaupyti dar 200 mln. EUR, kurių nėra.
Taip būna, kai galvoji, kad esi gudresnis už kitus.
Tokiais velniais galima būtų ir Via Baltica pakišti po Rail Baltica finansavimu.
Comment
Comment