Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Welcome back, VLRParašė Atpildas Rodyti pranešimą
Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Tai gal vis dėlto paskaitykite ką rašo: Kad ilgiausias procesas yra pasiruošimas statyboms - galimybių studijos, planavimas, PAVai, žemės išpirkimai, derinimai, projektavimai.Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
Plika akimi nesimato, tai "trisdešimts metų niekas nevyksta"...
- 8 patinka
Comment
-
Šiaip liko daugiau nei 5 metai, nes planuojama projekto pabaiga 2030 m. pabaigoje. Bet kadangi "nieko neturim", tai tokiu požiūriu ir po keturių metų "nieko" neturėsimParašė Atpildas Rodyti pranešimą
Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
- 4 patinka
Comment
-
Gražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
Tik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršo
Paskutinis taisė Rimas_OK; 2025.10.09, 14:41.
- 3 patinka
Comment
-
Skalda ir pieva turi savo racijos: esant ilgam nuolydžiui galimas grunto išplovimas, ką puikiai valdo skalda.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąGražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
Tik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršo
O su gabionais viskas aišku: kad tikrai nebūtų galimybių pabėgti nuo traukinio.
- 1 patinka
Comment
-
Minėjau aukščiau, ten buvo problemų su hidrogeologija, matyt dėl to teko taikyti vienur vienokias, kitur kitokas priemones.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršo
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip čia yra ne tai, kad ilgiausias tiltas Lietuvoje, tai yra ilgiausias tiltas Baltijos šalyse, kuris buvusį rekordą pagerins tris kartus.1,5 km tiltas yra labai daug, tai iš esmės taps tam tikru Lietuvos simboliu, dėl to jau dabar įdomu, ką žmonės matys pro traukinio langus ir šita nuotrauka yra labai įdomi.
Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Eidvis; 2025.10.09, 23:39.
- 15 patinka
Comment
-
Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!Parašė Eidvis Rodyti pranešimąŠiaip čia yra ne tai, kad ilgiausias tiltas Lietuvoje, tai yra ilgiausias tiltas Baltijos šalyse, kuris buvusį rekordą pagerins tris kartus.1,5 km tiltas yra labai daug, tai iš esmės taps tam tikru Lietuvos simboliu, dėl to jau dabar įdomu, ką žmonės matys pro traukinio langus ir šita nuotrauka yra labai įdomi.
- 15 patinka
Comment
-
Blogiausia būtų jeigu tos triukšmo slopinimo sienutės būtų žalios spalvos ir jos atspalvių. (Tokie yra pvz Nemenčinės pl.). Tai mažiausiai atrodytų na labai jau blogai.Parašė Lašas Rodyti pranešimą
Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!
Comment
-
Jau spalio vidurys, o denginys dar iš vietos nepajudėjo. Tik vizulkę feisbuke patalpino.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąGražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Mūsų sąlygomis tas organinis stiklas gana greitai apsineša ir išsipurvina. Po kelių metų nieko per jį nesimato, nors šviesą praleidžia.Parašė Lašas Rodyti pranešimąKai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!
Comment
-
Neturėtų būti per visą ilgį? Iš kas buvo planuota pirkimo dokumentuose, matau tik ties vienu galu iš vieno šono sienelę. Konkrečiai brėžinys:Parašė Lašas Rodyti pranešimą
Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!
Paskutinis taisė ignaloidas; 2025.10.10, 09:21.
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau, bet tikiuosi taip ir bus sienelės kaip parodyta šiane pirkimo brėžinyje. Nes jeigu bus per visą tilto ilgį ir aklina, tai prarastas įspūdingiausias reginys visoje Rail Balticos vėžės trasoje!Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Neturėtų būti per visą ilgį? Iš kas buvo planuota pirkimo dokumentuose, matau tik ties vienu galu iš vieno šono sienelę. Konkrečiai brėžinys:
- 6 patinka
Comment
-
Gal pagal brėžinius aišku kur keleivių stotis bus Jonavoje?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Neturėtų būti per visą ilgį? Iš kas buvo planuota pirkimo dokumentuose, matau tik ties vienu galu iš vieno šono sienelę. Konkrečiai brėžinys:
Comment
Comment