Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Estijoje jau kitą dieną po sutarties pasirašymo darbai pradėti visame ruože.

    Arba ne.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Grižtant iš kostmoso žemėn. Nors sutartis dėl ruožo Kaunas-Šveicarija pasirašyta jau prieš mėnesį, kažkokių darbų dar nesimato:
      čia šiandien iš kosmoso fotkinta?
      -

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        čia šiandien iš kosmoso fotkinta?
        Gal prieš kelias dienas.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250913_193546.png
Views:	859
Size:	1,45 MB
ID:	2220147
          Prieš savaitę (2025-09-07), pastarosios dienos debesuotos buvo.

          Comment


            Kiek skaitau Rail Baltica temą, tai VLR komentarai būna vieni iš geriausių.

            Biški užknisa matyti puslapį po puslapio įvairių patyčių VLR kryptimi.

            Jau nemažai gerų narių nebesilanko forume, ko pasekoje kenčia diskusijų kokybė.

            Kiek dar reikia dergti?

            Comment


              Tikrai yra VLR komentarų kur jis įžeidinėja kitus ir pan.

              Ok, sakykime kad VLR išbanintas už kitų narių užgauliojimą. Labai gerai.

              Bet ar kiti, kurie užgauliojo VLR, buvo išleisti atostogų? Ar bent gavo įspėjimus?

              Negi niekas nepastebi kad kai užgauliojimas VLR, tai yra toleruojama?

              Moderuojama tarsi turint kažkokius favoritus ir personas non gratas.

              Vieniem vienos taisyklės, kitiems kitos.

              Pavyzdžių gausybė, senų neprisimenu, matau tik vieną šviežesnį.

              Už ką išbanintas DI+? Buvo už ką, ar tik už tai kad viešai tyčiojosi iš keistų baninimo praktikų?

              Comment


                Parašė Vyt.Jan Rodyti pranešimą
                Moderuojama tarsi turint kažkokius favoritus ir personas non gratas.
                Kiek teko matyti forumų, moderatorių sprendimai vykdomi, o ne aptarinėjami.

                Comment


                  Pas mus aptarinėjama atskiroje temoje apie forumą.

                  Comment


                    Parašė Vyt.Jan Rodyti pranešimą
                    Kiek skaitau Rail Baltica temą, tai VLR komentarai būna vieni iš geriausių.

                    Biški užknisa matyti puslapį po puslapio įvairių patyčių VLR kryptimi.

                    Jau nemažai gerų narių nebesilanko forume, ko pasekoje kenčia diskusijų kokybė.

                    Kiek dar reikia dergti?
                    VLR alt'ą pasikūrė ar advokatą pasisamdė?

                    Comment


                      Prieš savaitę, priešais Rygos oro uostą

                      Click image for larger version

Name:	20250907_110008.jpg
Views:	674
Size:	288,0 kB
ID:	2220232
                      Click image for larger version

Name:	20250907_110014.jpg
Views:	664
Size:	286,5 kB
ID:	2220233
                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                      Comment


                        Parašė Vyt.Jan Rodyti pranešimą
                        Jau nemažai gerų narių nebesilanko forume, ko pasekoje kenčia diskusijų kokybė.
                        O man rodos, diskusijų kokybė nukenčia dėl nesibaigiančių nevaisingų diskusijų tom pačiom temom: lietuviai apgailėtini ar ne, latviai mastermindai įsisavinimo ar prasto administravimo pavyzdys, 360 mln iššvaistyti ar ne, kas ką kaip pavadino ir kas ką palaikino. Aš asmeniškai čia noriu matyti ne tokias diskusijas, o reportažus: kaip šitos zanaz nuotraukos, pranešimus spaudai, striapsnius, OroPatrulis reportažus iš tilto statybos, na, ir tokių naujienų aptarimą. Deja, VLR panašaus turinio nedažnai contributina.

                        Pagalvojus, aš ant šito forumo užsėdau, kai Grigiškėse rekonstravo A1 atkarpą, ir kas keletą savaičių atsiversdavau forumą pažiūrėt, kaip ten reikalai einasi. Make Miestai.net Great Again!

                        Comment


                          Visiškai pritariu alga . Čia dar pora tokių pašalinti reikėtų, kurie paklodes kaip ir VLR pylė. Nes anie visiškai tam pačiam plintuso lygyje.

                          Comment


                            Baltijos šalys sutarė dėl 1,7 mlrd. eurų vertės „Rail Baltica“ vėžės elektrifikavimo

                            Iki 2030-ųjų planuojant nutiesti Baltijos šalis su Lenkija sujungsiančią europinę vėžę „Rail Baltica“, Lietuvos, Latvijos ir Estijos atstovai pasirašė 1,77 mlrd. eurų vertės geležinkelio elektrifikavimo sutartį.


                            Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...avimo-39527876

                            Comment


                              Truputi daugiau info pačios RB puslapyje: https://www.railbaltica.org/news/rai...tion-contract/

                              The contract, valued at EUR 1.77 billion (excluding VAT), has been awarded to COBELEC Rail Baltica – a consortium formed by the Spanish companies Cobra Instalaciones y Servicios S.A. and Elecnor Servicios y Proyectos S.A.U. It covers the full deployment of the Rail Baltica Energy (ENE) subsystem. The first phase, with a budget of EUR 949 million (excluding VAT), is scheduled for completion by 2030.

                              Rail Baltica will electrify 870 km of railway and 2,403 km of tracks across Estonia, Latvia, and Lithuania, making it the largest railway electrification project in Europe and one of the largest worldwide. It will also pioneer the large-scale use of Static Frequency Converter (SFC) technology combined with 2x25kV in a 50 Hz system, powered by ten traction substations. This approach will ensure long-term reliability, efficiency, and strong environmental performance.

                              Comment


                                Įtariu, kad šioje sutartyje latvių parašas geriausias, estų arti to, o vat lietuvių kažkoks loozeriškas... Sorry...neiškenčiau.

                                Comment


                                  Kas tiksliai yra "first phase" elektrifikacijos kontekste? Tas pats, kas ir dabartinis RB first phase iki "2030"?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Kas tiksliai yra "first phase" elektrifikacijos kontekste? Tas pats, kas ir dabartinis RB first phase iki "2030"?
                                    Mano supratimu taip, ypač kai kalbama apie pirmos fazės baigimą 2030.

                                    Comment


                                      Elecnor'o technika po Klaipėdos elektrifikacijos, panašu, negrįš namo. Džiugu

                                      Comment


                                        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                        Mano supratimu taip, ypač kai kalbama apie pirmos fazės baigimą 2030.
                                        Tai reikia tuo pačiu suprast, kad eina kalba tik apie RB1, bet ne apie būsimą greitąją PL-Kaunas liniją? Ar apie abi?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Tai reikia tuo pačiu suprast, kad eina kalba tik apie RB1, bet ne apie būsimą greitąją PL-Kaunas liniją? Ar apie abi?
                                          Teoriškai planas yra pirmoje fazėje turėti greitąją PL-Kaunas. Ar RB1 įtraukta į elektrifikavimą - neturiu idėjos, čia tikriausiai reikia eiti viešąjį pirkimą detaliai skaityt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X