Kiek suprantu ejs-ejs, sleader ir ignaloidas visi dirba LTG ar susijusiose įmonėse (pagal jų pačių pranešimus, pataisykite, jei klystu).
Oho, tai bent prisipažinimas! Kažin, kokiems verslo interesams pelninga apdergti LTG Infra ir Rail Baltica Lietuvoje, bet ne Latvijoje ar Estijoje? airBaltic?
Kiek suprantu ejs-ejs, sleader ir ignaloidas visi dirba LTG ar susijusiose įmonėse (pagal jų pačių pranešimus, pataisykite, jei klystu). Nuo šio projekto sėkmės tiesiogiai priklauso jų darbai, dėl ko jie bet kokią kritiką čia užverčia paklodėmis ir keistenybėmis, siekdami sudrumsti vandenį ir sudaryti įspūdį, kad kita pusė yra išprotėjusi. Kiek niekinga taktika, na, bet kam reikia, tie mato. Lietuvoje per mažai kas domisi šiuo projektu, kad atstovėtų šitą reikalą. Tad, kaip sakoma, ‘it’s a fucked up job, but somebody has to do it’.
Liūdi, nes tau darbą pavyko gauti tik Latvijas dzelzceļš?
Oho, tai bent prisipažinimas! Kažin, kokiems verslo interesams pelninga apdergti LTG Infra ir Rail Baltica Lietuvoje, bet ne Latvijoje ar Estijoje? airBaltic?
Esu eilinis ofiso planktono atstovas, kuris ilgai domisi transporto sistemomis ir infrastuktūra apskritai. Lietuva gerai pavarė energetikoje ir tuo didžiavausi. Deja transporte esame visiški liūzeriai, tiek aviacijoje, tiek geležinkeliuose, o vienas geriausių būdų tai išspręsti yra būtent kelti problemas į viršų, ką aš ir stengiuosi daryti. Blogiausias būdas yra apsimesti, kad viskas yra labai gerai (ką darai tu).
Kiek suprantu ejs-ejs, sleader ir ignaloidas visi dirba LTG ar susijusiose įmonėse (pagal jų pačių pranešimus, pataisykite, jei klystu). Nuo šio projekto sėkmės tiesiogiai priklauso jų darbai, dėl ko jie bet kokią kritiką čia užverčia paklodėmis ir keistenybėmis, siekdami sudrumsti vandenį ir sudaryti įspūdį, kad kita pusė yra išprotėjusi. Kiek niekinga taktika, na, bet kam reikia, tie mato. Lietuvoje per mažai kas domisi šiuo projektu, kad atstovėtų šitą reikalą. Tad, kaip sakoma, ‘it’s a fucked up job, but somebody has to do it’.
Jei nuo projekto sėkmės priklausytų mano darbas, tai aš dirbčiau prie projekto, o ne šūdmaliams bandyčiau aiškinti kad jie šūdus mala. Kai tiesiog atsisakoma suprasti kai paprastai, pažingsniui parodomi savi melai, ir vietoj to šokama į asmenines atakas ir teiginius jog visi kiti čia sako priešingai dėl to kad dėl to uždirba pinigus (šitam miniatiūriniam forume? Baikit juokus) man nuoširdžiai pasidaro gaila žmogaus, nuslidusio į tokią būsena. Laikas atsitraukti nuo kompo kuriam laikui ir permąstyti kas ir kodėl rašoma. Nuoširdžiai - šiandien kas rašinėta nėra rišlu, ir tikrai reikia pauzės susivokti.
Esu eilinis ofiso planktono atstovas, kuris ilgai domisi transporto sistemomis ir infrastuktūra apskritai. Lietuva gerai pavarė energetikoje ir tuo didžiavausi. Deja transporte esame visiški liūzeriai, tiek aviacijoje, tiek geležinkeliuose, o vienas geriausių būdų tai išspręsti yra būtent kelti problemas į viršų, ką aš ir stengiuosi daryti. Blogiausias būdas yra apsimesti, kad viskas yra labai gerai (ką darai tu).
Oho, tai bent prisipažinimas! Kažin, kokiems verslo interesams pelninga apdergti LTG Infra ir Rail Baltica Lietuvoje, bet ne Latvijoje ar Estijoje? airBaltic?
Tu bandai pasakyti, kad aš esu kada nors skundęsis moderatoriams? Gali gal duoti pavyzdį? Aš galiu tau duoti pavyzdį iš paskutinio puslapio, kur Ignalina siūlo mane užbaninti (verkiančiu tonu).
Čia primena situaciją, kur Ignalina mane apkaltino mėtymusi temoje, bet jis nesugebėjo rasti vietos, kur aš mėtyčiausi, o aš suradau vietą, kur mėtėsi jis
Čia primena situaciją, kur Ignalina mane apkaltino mėtymusi temoje, bet jis nesugebėjo rasti vietos, kur aš mėtyčiausi, o aš suradau vietą, kur mėtėsi jis
Paskaityk kelis puslapius atgal, kur ignaloidas surankiojo tavo citatas. Aš humanitarine pagalba neužsiiminėju.
Jei nuo projekto sėkmės priklausytų mano darbas, tai aš dirbčiau prie projekto, o ne šūdmaliams bandyčiau aiškinti kad jie šūdus mala. Kai tiesiog atsisakoma suprasti kai paprastai, pažingsniui parodomi savi melai, ir vietoj to šokama į asmenines atakas ir teiginius jog visi kiti čia sako priešingai dėl to kad dėl to uždirba pinigus (šitam miniatiūriniam forume? Baikit juokus) man nuoširdžiai pasidaro gaila žmogaus, nuslidusio į tokią būsena. Laikas atsitraukti nuo kompo kuriam laikui ir permąstyti kas ir kodėl rašoma. Nuoširdžiai - šiandien kas rašinėta nėra rišlu, ir tikrai reikia pauzės susivokti.
Tai pabandyk surašyti, kur aš šioje temoje klydau, nes kol kas prirašei tik keistų paklodžių. Mano esminiai teiginiai yra šie:
- Panevėžys į projektą buvo įtrauktas per vėlai dėl susiknisimo pradiniame plane, dėl ko dabar yra išmetinėjami pinigai sklypų išpirkinėjimui prie Panevėžio, ruožui, kuris statomas, greičiausiai, nebus
- Jei šis ruožas būtų buvęs suplanuotas iš karto, krovininei stočiai niekas nebūtų statęs dešimčių kilometrų HSR standarto geležinkelio, nes už pusę milijardo ir HSR išlaikymo kaštus būtų buvę galima surasti gerokai geresnių sprendimų, net ir paliekant krovininę stotį toje pačioje vietoje
Kurioje vietoje kas tau nepatinka ir ko tu tiksliai iš manęs nori? Surasti kitą vietą žemėlapyje? Už tokius pinigus galima pusę Panevėžio nupirkti, paimk bet kurią vietą į vakarus nuo to ruožo prie Panevėžio ar daugybę kitų. Kabinėjiesi prie žodžių, nes nelabai sugebi suregzti argumento kaip ir tavo draugeliai.
- Paspaudi 'Patinka' ant bajerio, kurio pagrindinė mintis yra, kad žmogus yra skundikas
- Neturi jokių įrodymų, kad tas žmogus kada nors skundė
- Tas žmogus turi įrodymų, kad tu esi skundikas ir žliumbikas
- Pasakai 'seniai laikas'
- Paspaudi 'Patinka' ant bajerio, kurio pagrindinė mintis yra, kad žmogus yra skundikas
- Neturi jokių įrodymų, kad tas žmogus kada nors skundė
- Tas žmogus turi įrodymų, kad tu esi skundikas ir žliumbikas
- Pasakai 'seniai laikas'
Eik gal jau pas Kristupą į temą, turiningai pabendrausit.
- Paspaudi 'Patinka' ant bajerio, kurio pagrindinė mintis yra, kad žmogus yra skundikas
Visai ne tokia mintis! Ji visai tiesioginė: manau, kad turėtų tave užbanint už visų be išimties oponentų užgauliojimą. Kiekvienam kliuvo po kokį nors bjauresnį epitetą ar insinuaciją. Manau, tavo pastangomis rutuliojama diskusija yra neproduktyvi. Šitie puslapių puslapiai niekam neįdomūs. Jei kam nors parūps sužinot vėliausias naujienas, prognozes ar nuogirdas apie Rail Baltica, šitas threadas nė pro kur nėra geriausias šaltinis, nes pilnas blėnių pilstymo ir santykių aiškinimosi.
Galiu ir aš pasvajot. Žodžiu reik tunelių bumo kaip kokiose Farerų salose. Tik spėju, biesas, kad esam gal 50 metų per anksti, tiek pagal mūsų išsivystymą, pasiruošimą, viešųjų pirkimų reikalus, gal net technologijas, etc.
Jokių aplinkkelių Panevėžy neturi būt, kažkokie Gustonys ar kas ten, nebent vienbėgis degių krovinių aplinkkelis, nežinau. Turi eiti tunelis po Panevėžiu, o Stoties gatvė jungianti Senvagę su esama stotimi (išliktų jungtys į Šiaulius, Daugpilį) turėtų tapt nauju Panevėžio NMC (tik labiau Kauno Urban hub lygio statyba su mažiau parkovkių) su požemine stotimi, prekybos centrais, barais, klubais. Tokia nauja Panevėžio Basanavičiaus gatvė, išgriaunant namukus ar bent jau juos pritaikant naujam gyvenimui. Taip pat būtų Panevėžys-pietūs stotis ten kur daugiau daugiabučių.
Dar apie Vilniaus atšaką, nu jau diskutavom, oro uostas, Žaliasis tiltas turėtų būt kažkaip China level apjungtas labai protingai ir tiek. Siūlyčiau iš kart kast požeminę liniją nuo Panerių, per oro uostą, esamą stotį, link Žaliojo tilto, o paskui jau turbūt tramvajaus atšakos į Saulėtekį, Pilaitę, Santariškes, Fabijoniškes. Gal tuneliai toliau, bet nežinau, gal tik po Kalvarkėm kokiom apsimokėtų, kam ten Vilniuje tie tuneliai daugelyje vietų išskyrus Centrą, realiai visur pievos pas mus.
Kaunas. Irgi tunelis. Tik atšaka kažkur nuo Napoleono kalno lįstų po žeme, paskui praeitų po Stotimi, Dariaus ir Girėno stadionu, po Klinikomis, gal nusuktų į oro uostą, prijungiant dar vieną stotį kokiam nutolusiam Kauno daugiabutyne (ale "Kalniečiai" tik bėginė stotis). Paskui jau eitų atšakomis į Vilnių, į Palangą/Liepoją (kuris toliau gal lįstų ir po Baltijos jūra, svajot galima, būtų galima tiesia linija į Kopenhaga nuvažiuot pvz.), ir į Rygą, Helsinkį, Laplandiją. Į pietus kaip ir aišku, Varšuva planuojama linija, tai sakyčiau, logiškiausia trasa net be svajonių. Aiškios atšakos į Marijampolę ir Kazlų Rūdą, greitoji linija į Lenkiją.
Daugiau kaip ir neturiu ką pasakyt apie Rail Baltica.
Grižtant iš kostmoso žemėn. Nors sutartis dėl ruožo Kaunas-Šveicarija pasirašyta jau prieš mėnesį, kažkokių darbų dar nesimato
O kas turėtų matytis ir kodėl?
Vien subrangos surinkimas užima mėnesį ar du.
O kur dar formalioji sutarties pusė : garantai, kalendoriniai grafikai, aikštelės perdavimas.
Comment