Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas tas “Phase 1” taip ir neradau kur būtų parašyta. Įdomu ar patys žino.
    https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Procurement/79601

    Comment


      Kalba čia apie visą RB projektą ir jo pirmąjį etapą visose Baltijos šalyse. Kaip tik dėl RB1 elektrifikavimo papildomai neaišku, ar jis yra šioje apimtyje, ar bus vykdomas atskiras pirkimas, tik per LTGI. Nes bent jau pagal skelbtą kilometražą, jis yra sutampantis su RB HSR įrengimu, neįtraukiant RB1 trasos.

      Comment


        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

        Teoriškai planas yra pirmoje fazėje turėti greitąją PL-Kaunas. Ar RB1 įtraukta į elektrifikavimą - neturiu idėjos, čia tikriausiai reikia eiti viešąjį pirkimą detaliai skaityt.
        Iki 2030 greitoji PL-Kaunas linija, iki šiol (2025 artėjant link pabaigos) nesutvarkius žemės reikalų ir projektavimo? Here we go again

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Iki 2030 greitoji PL-Kaunas linija, iki šiol (2025 artėjant link pabaigos) nesutvarkius žemės reikalų ir projektavimo? Here we go again
          Projektavimas vyksta, žemės reikalai regis irgi sutvarkyti. Faktas kad ant ribos, bet planas yra koks yra.

          Comment


            Latvijos TV reportažas apie RB, Tiltą ir Lietuvos, Latvijos, Estijos matavimąsį ilgiais:
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Latvijos TV reportažas apie RB, Tiltą ir Lietuvos, Latvijos, Estijos matavimąsį ilgiais:
              Gemini santrauka:

              Elektrifikacijos sutartis: Buvo pasirašyta 1,8 milijardo eurų vertės sutartis dėl visos 870 km ilgio „Rail Baltica“ trasos elektrifikacijos Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje [00:00]. Nors sutarties sudarymas užtruko šešerius metus, teigiama, kad projektas bus užbaigtas iki 2030 m. [00:19]. Pirmieji dveji metai bus skirti techniniam projektavimui, o po to prasidės statybos [00:37].
              • Projekto pažanga pagal šalis:
                • Lietuva: LTG Group vadovas Edgus Lazuskas teigia, kad Lietuva pirmauja projekto įgyvendinimo srityje [01:06]. Šiuo metu statybos vyksta 140 km ilgio ruože nuo Kauno iki Panevėžio, o didžiausias statinys bus 1,5 km ilgio tiltas per Nerį [02:02].
                • Latvija: Latvijoje darbai prasidėjo tik Islavos ruože, o finansavimas skirtas statyboms iki sienos su Lietuva [03:04].
                • Estija: Estijos atstovai teigia, kad nors Lietuva pirmauja, Estija greitai juos pasivys [02:55].
              • Bendra pažanga: Iki metų pabaigos 43% pagrindinės trasos visose trijose šalyse bus paruošta statyboms [03:52].
              Paskutinis taisė Perfect; 2025.09.16, 09:43.

              Comment


                O, nu jeigu jau net estai pripažino, kad Lietuva pirmauja pagal darbus, tai gal dabar kiek aprims visos čia buvusios diskusijos ir dažniau sulauksim vaizdinių updeitų iš darbų

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  O, nu jeigu jau net estai pripažino, kad Lietuva pirmauja pagal darbus, tai gal dabar kiek aprims visos čia buvusios diskusijos ir dažniau sulauksim vaizdinių updeitų iš darbų
                  Lietuva pirmauja tiesiant geležinkelį Latvijai ir Estijai, bet ne savo sostinei ir didžiausiam regiono miestui. Manau estams tai tinka

                  Comment


                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                    Projektavimas vyksta, žemės reikalai regis irgi sutvarkyti. Faktas kad ant ribos, bet planas yra koks yra.
                    O jei reiktų paprognozuoti, kada bus pastatytas ir elekteifikuotas greitasis Lenkija-Kaunas ruožas, kokia būtų tavo prognozė? 2030? Gal 2031? Ką tiksliai reikštų tas "ant ribos"?

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Lietuva pirmauja tiesiant geležinkelį Latvijai ir Estijai, bet ne savo sostinei ir didžiausiam regiono miestui. Manau estams tai tinka
                      Tai iš jūsų siūlymas būtų vietoj darbų reikalingų EU reikalavimų įgivendinimui ir tarptautiniam bendradarbiavimui spjauti į tai ir statytis tik tai kas terūpi mums ir taip gadinti tarptautinius santykius?

                      Smagu kad siūlote toliau palaikyti tragišką tarptautinio susisiekimo traukiniais tradiciją Europoje ignoruojant bendrus interesus ir kreipiant dėmesį tik į savus.

                      Comment


                        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                        Tai iš jūsų siūlymas būtų vietoj darbų reikalingų EU reikalavimų įgivendinimui ir tarptautiniam bendradarbiavimui spjauti į tai ir statytis tik tai kas terūpi mums ir taip gadinti tarptautinius santykius?

                        Smagu kad siūlote toliau palaikyti tragišką tarptautinio susisiekimo traukiniais tradiciją Europoje ignoruojant bendrus interesus ir kreipiant dėmesį tik į savus.
                        Oj oj kiek šiaudinių baidyklių. Iš kur tas noras taip kišti kitiems į burną dalykus, kurių jie nesakė? Jei galima, daugiau nedaryk taip, nes ne tu vienas taip moki

                        Ten buvo mano replika į tai, kad kažkas kažkur neva sakė, kad Lietuva "pirmauja". Kadangi Lietuvos sostinė ir didžiausias Baltijos šalių miestas nebus pajungtas prie RB, tai bet kokios kalbos apie pirmavimą iš principo yra nusišnekėjimas.

                        Dėl siūlymų, kuriuos aš iš tikrųjų darau, tai prioritetizuoti Lenkija-Kaunas greitąją liniją ir Kauno mazgą - svarbiausius Lietuvai su RB susijusius darbus šiuo metu - o ne laukus tarp Jonavos ir Panevėžio. Taip pat visomis įmanomomis priemonėmis (kiek tai leistų, kaip sakai "negadinti" santykių) stumti Lietuvai antrą svarbiausią RB sekciją Kaunas-Vilnius. Dabar viskas daroma nuo mažiausiai Lietuvai aktualios sekcijos ir, imho, taip neturėtų būti.

                        Comment


                          Turbūt pirmauja Latvija, kuri prie RB neprijungs vienintelio tikro savo miesto?

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Turbūt pirmauja Latvija...
                            RB viso projekto įgyvendinime iš Baltijos šalių pirmauja Estija.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              RB viso projekto įgyvendinime iš Baltijos šalių pirmauja Estija.
                              Čia turbūt reikėtų įvesti matavimo vienetą - pirmauja ilgiu, tonomis, kubiniais metrais, sutartimis, jūtūbės filmukais ar kuo?
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                RB viso projekto įgyvendinime iš Baltijos šalių pirmauja Estija.
                                Ji negali nepirmauti, nes RB ir yra geležinkelis į Taliną.

                                Comment


                                  Norint padaryti progresą kažkokioje dalyje, reikia įdirbio iš anksčiau. Dabar priotetizuoti PL/LT - Kaunas liniją labai sudėtinga (tiksliau praktiškai nebeįmanoma), nes tik neseniai pasirašyta sutartis dėl projektavimo. Taigi ji fiziškai niekaip negali aplenkti statybų kitose atkarpose, kuriose yra projektai, atlikti pirkimai ir netgi padaryta daug darbų.
                                  Prieš kokius 5 ar daugiau metų, kai buvo kitaip planuojama eiga, padaryti sprendimai atsiliepia dabar. Bet gal jau šaukštai po pietų daug energijos skirti kalboms "kaip reikėjo daryti". Nes priimant tuos sprendimus apie karpymus ir etapiškumus niekas negalvojo. Situacija šiai dienai tokia, kad su ribotu finansavimu reikia sudaryti galimybęs traukiniui nuo LV/LT sienos nuvažiuoti iki LT/PL sienos. Tokiu keliu ir einama.

                                  Estams čia turbūt paprasčiausia, nes jų dalyje viskas yra vienoje linijoje ir be atšakų, kurios trūkstant finansavimui yra automatiškai "stumiamos tolyn". Todėl pas juos ką buvo galima optimizuoti: vietoje dvibėgio, tiesti vienbėgi geležinkelį - tas ir padaryta.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    RB viso projekto įgyvendinime iš Baltijos šalių pirmauja Estija.
                                    Su sąlyga, kad Latviai iš viso prijungs Estiją prie RB.

                                    Latvijoje darbai prasidėjo tik Islavos ruože, o finansavimas skirtas statyboms iki sienos su Lietuva
                                    Paskutinis taisė Perfect; 2025.09.16, 15:33.

                                    Comment


                                      Latviai važiuos į Kauną, lietuviai į Rygą, o Estai iki savo pasienio pelkių

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        RB viso projekto įgyvendinime iš Baltijos šalių pirmauja Estija.
                                        Kaip ir rašiau:

                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Estai, dėl latvių retardiško sprendimo pirmiausia statytis bėgius ir stotis (kurioms dabar rankioja centus iš savo biudžeto, much win), labai smagiai riedės Rail Baltica iki LV sienos ir atgal, arba geriausiu atveju iki tupiko prie Daugavos Salaspilse. Antru variantu bent jau galės persėsti į nemodernizuotą DR1A (kuris vis dar be vakuuminio tūliko tręšia Latvijos geležinkelius) ir taip pasiekti Rygos stoties griaučius, gal net ir oro uostą.

                                        Latviai tikriausi šaunuoliai, visus išdūrė ir iš projekto gavo daugiausiai. /s

                                        Nežinau kiek naudos iš tokio pirmavimo.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Dėl siūlymų, kuriuos aš iš tikrųjų darau, tai prioritetizuoti Lenkija-Kaunas greitąją liniją ir Kauno mazgą - svarbiausius Lietuvai su RB susijusius darbus šiuo metu - o ne laukus tarp Jonavos ir Panevėžio. Taip pat visomis įmanomomis priemonėmis (kiek tai leistų, kaip sakai "negadinti" santykių) stumti Lietuvai antrą svarbiausią RB sekciją Kaunas-Vilnius. Dabar viskas daroma nuo mažiausiai Lietuvai aktualios sekcijos ir, imho, taip neturėtų būti.
                                          Kokia prasme tai daryti kol Lenkija nepradejo statyti linijos Elk-LT siena? Ten dabar nera elektrifikuotjo greito ruozo. Tai jei Lietuva tarkim pastato sita ruoza (Kaunas-PL siena), ka mes laimim? vaziuosim iki sienos ir persesim kaip dabar Mockavoje daroma?
                                          Paskutinis taisė vital7777; 2025.09.16, 13:55.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X