Parašė Visdarlietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
RB dalis, dėl kurios miegu ramiausiai, yra Lenkijoje. Ką jau ką, bet geležinkelius ir apskritai transportą, Lenkija daro kone pavyzdingai, maksimaliai išnaudodami ES paramą ir darydami gerus sprendimus ir didelius projektus tiek nacionaliniu lygiu, tiek atskiruose miestuose. Taip kad, imho, Lenkijos RB yra tikrai gerose rankose.
- 5 patinka
-
Na taip, kaip ir viskas aisku, skaiciai sneka patys uz save.Parašė VLR Rodyti pranešimąKuris variantas yra geresnis, manau, yra aišku visiems, kas turi bent kruopą kritinio mąstymo.
ES reikalavimas: veze per visas Baltijos valstybes.
Rezultatas: Latvija tures grazia stoti ir vienkeli per visa sali, greitis nera aiskus, Ryga nepajungta. Trukumas - 3 milijardai.
Estija tures grazia stoti, vienkeli, sumazinta greiti. Trukumas - 1 milijardas.
Lietuva tures pilna veze iki Kauno, galbut vienkelis iki Latvijos. Trukumas - 1 milijardas.
- 5 patinka
Comment
-
Gerai, kad Vilnius bus pajungtas. Ai pala. Nu tiek to.Parašė B.S. Rodyti pranešimąNa taip, kaip ir viskas aisku, skaiciai sneka patys uz save.
ES reikalavimas: veze per visas Baltijos valstybes.
Rezultatas: Latvija tures grazia stoti ir vienkeli per visa sali, greitis nera aiskus, Ryga nepajungta. Trukumas - 3 milijardai.
Estija tures grazia stoti, vienkeli, sumazinta greiti. Trukumas - 1 milijardas.
Lietuva tures pilna veze iki Kauno, galbut vienkelis iki Latvijos. Trukumas - 1 milijardas.
- 5 patinka
Comment
-
Vilniaus pajungimas nėra ES reikalavimas. Jei būtume pasistatę pusės milijardo stotį, būtų lengviau ar sunkiau nusitiesti normalią vėžę į Lenkiją? Ir į Vilnių?Parašė John Rodyti pranešimą
Gerai, kad Vilnius bus pajungtas. Ai pala. Nu tiek to.
Juokingai atrodo tamstos nuoskaudas dėl Vilniaus, kai n metų čia visiems būrei jog "ES duos tiek kiek reikia." Galima net argumentuoti kad vėžės į Vilnių nebus pirmame etape *būtent* dėl latvių ir estų išlaidavimo.
- 5 patinka
Comment
-
ES duos tiek, kiek reikia Rygos ir Talino pajungimui, ne Vilniaus. Dėl ko buvo absoliučiai logiška daryti tai, ką darė latviai ir estai, nes geležinkelio liniją jie vienaip ar kitaip gaus. Stotis jau irgi gavo. Vilniaus atšakos statusas, kita vertus, yra kur kas mažiau aiškus. Rezultate rizikuojame neturėti nei Vilniaus stoties, nei Vilniaus atšakos.Parašė B.S. Rodyti pranešimąVilniaus pajungimas nėra ES reikalavimas. Jei būtume pasistatę pusės milijardo stotį, būtų lengviau ar sunkiau nusitiesti normalią vėžę į Lenkiją? Ir į Vilnių?
Juokingai atrodo tamstos nuoskaudas dėl Vilniaus, kai n metų čia visiems būrei jog "ES duos tiek kiek reikia." Galima net argumentuoti kad vėžės į Vilnių nebus pirmame etape *būtent* dėl latvių ir estų išlaidavimo.
- 4 patinka
Comment
-
John
Akivaizdu kad statant stotis, blogėja vėžės kokybė. Latvija ir Estija yra to pavyzdys. Atvirkštinis proporcingumas. Mes irgi galim pasistatyti naują stotį, bei nusitiesti europinius Kaunas-Vilnius bėgius.
Ir tuomet į Lenkiją važiuoti RB1 vėže. Taip tinka?Paskutinis taisė B.S.; 2024.05.29, 01:58.
- 5 patinka
Comment
-
Ruskiai irgi skaidė į kosmosą. Ir pirmiau nei pasigamino tualetinį popierių ar pakanakamai dešros.Parašė VLR Rodyti pranešimąVisų pirma, tas Lietuvos 'ekspertų' kartojamas pirma nutieskime kelius, po to statykime stotis yra visiškai neteisingas ir būtų išjuoktas bet kokioje normalioje valstybėje, kuri turi patirties normalios geležinkelių sistemos statyme ar valdyme. Pažiūrime kad ir kokią Kiniją, Ispaniją ar kitą šalį - stotys paprastai yra statomos kartu su visu projektu. Paimam bet kurią stotį Kinijoje, kad ir Bejing South. HSR srautams senoji stotis buvo pritaikyta ir atidaryta 2008-aisiais kartu su linija i Tianjin (statomi/rekonstruojami kartu), bet pagrindinė linija į Šanchajų buvo prijungta tik dar po daugiau nei trijų metų. Sakai reikėjo pirma nutiesti liniją į Šanchajų ir tik tada statyti stotį, paleidžiant žmones statybų aikštelėje? Gal nori nuvažiuoti pakonsultuoti kinus?
Nereikai lyginti likusio pasaulio su CCP valdomos imperijos, kurios vienintelis HSR tikslas yra parodyti, kad pigios darbo jėgos ir pinigų jie turi.
- 4 patinka
Comment
-
Įdomu dar tai, kad forumo nariai intensyviai kaltina latvius dėl to, kad šie darė darbus Rygos žiede prie vidinės (miesto) dalies, o ne prie išorinės. Tačiau Kauno žiedas veikia panašiu principu, o ten - irgi visi darbai buvo daromi vidinėje (miesto) dalyje. Pavyzdžiui, 2019-aisiais buvo įrengta papildoma vėžė Kauno tunelyje už 66 mln. eurų (šaltinis 1) - ji pagrindinei linijai nebus reikalinga. Neseniai buvo išleisti 10 milijonų stoties projektavimui (šaltinis 2), nors bėgių dar nėra niekur.
Taigi:
- šaukiama, kad reikia pirma statyti pagrindinę liniją, nors Lietuvoje per tą laiką jos beveik nepastatyta
- šaukiama, kad reikia dirbti prie pagrindinės linijos, o ne žiedų viduje, kai kol kas Lietuvoje pagrindiniai darbai buvo daromi miesto žiedo viduje
Įdomu, ar su naujais prioritetais bus užbaigtas Kauno žiedas, ar vis tik eis tik vėžė pro HES, o Kauno stotis taps terminaline. Manau, kad netrukus tai sužinosime.
1. https://www.vz.lt/2019/05/16/pradeda...tiesimo-darbai
2. https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...nijos-bendrove
Ne, vėžės kokybė blogėja kai nieko nedarai, o projektas kelis kartus pabrangsta dėl infliacijos dėl ko jam baigiasi pinigai. Kai buvo pradėtos stotys, bendra projekto sąmata buvo, berods, 8 milijardai, o bendra Talino ir Rygos stočių kaina - mažiau nei milijardas. Tada stočių kaina buvo reikšminga projektui, bet niekas vis tiek nesuko galvos dėl jų. Dabar projekto sąmata artėja link 25 milijardų. Tai, kad estai su latviais bus išleidę apie milijardą stotims (4% bendros projekto kainos) niekam nėra per daug įdomu, išskyrus pavydiems, pagiežingiems forumo dronams, kurie nesugeba pripažinti, kad jų šalių transporto sistema yra blogiausia visoje ES, o jos aukščiausiose pozicijose sėdi visokie nekompetetingi obliai, kurie sugeba tik užsakinėti aplinkkelius iš neaiškių vietinių kompanijų, pagal neaiškius standartus ir su sovietiniu žymėjimu.Parašė B.S. Rodyti pranešimąJohn
Akivaizdu kad statant stotis, blogėja vėžės kokybė.
Tai gal pateiksi pavyzdžių, kur HSR buvo statomas pirma pilnai nutiesiant bėgius tada paleidžiant traukinius ir tik tada pradedant statyti stotį ir išleidinėjant keleivius į statybų aikštelę?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ruskiai irgi skaidė į kosmosą. Ir pirmiau nei pasigamino tualetinį popierių ar pakanakamai dešros.
Nereikai lyginti likusio pasaulio su CCP valdomos imperijos, kurios vienintelis HSR tikslas yra parodyti, kad pigios darbo jėgos ir pinigų jie turi.
Comment
-
Ką jūs veiksite Vilniaus arba Kauno stotyje nusipirkęs bilietą internetu?Parašė VLR Rodyti pranešimą
Visų pirma, tas Lietuvos 'ekspertų' kartojamas pirma nutieskime kelius, po to statykime stotis yra visiškai neteisingas ir būtų išjuoktas bet kokioje normalioje valstybėje, kuri turi patirties normalios geležinkelių sistemos statyme ar valdyme. Pažiūrime kad ir kokią Kiniją, Ispaniją ar kitą šalį - stotys paprastai yra statomos kartu su visu projektu.<...>
Comment
-
Atsidarius straipsnį pirmas sakinys: Europiniam geležinkeliui „Rail Baltica“ skirtą Kauno keleivinės stoties infrastruktūrą už 9,88 mln. eurų (be PVM) projektuos Ispanijos bendrovė „Ardanuy Ingenieria“.Parašė VLR Rodyti pranešimąNeseniai buvo išleisti 10 milijonų stoties projektavimui (šaltinis 2), nors bėgių dar nėra niekur.
2. https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...nijos-bendrove
Skaitant toliau: „Ardanuy Ingenieria“ projektuos „Rail Baltica“ geležinkeliui pritaikytus atvykimo-išvykimo kelius, peronus, parengs rekonstravimo darbų projektus planuojamiems atnaujinti dabartiniams pėsčiųjų viadukams virš stoties bei požeminei pėsčiųjų perėjai, skirtai patekti į peronus. Didžioji projektavimo darbų dalis bus atlikta esamos Kauno stoties teritorijoje.
Atskirai dar paminėtas naujas geležinkelio tiltas.
Taigi, niekur nėra paminėtos stoties kaip pastato, hubo ar whatever, viskas čia yra apie bėgius ir kitą reikalingą infrastruktūrą. Pačios Kauno stoties yra tik planas, buvo nesėkmingas viešasis konkursas, ir lyg pastaruoju metu niekas nedaroma.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu ES panaikins trumpus skrydžius, tai tada Vilnius - RIX jungtis visai kitą aktualumą turės.Parašė John Rodyti pranešimą
Kas liūdniausia, kad Lietuvai pagrindinė Linija yra Vilnius-Kaunas-Varšuva. RB Linija į Latvijos pusę mums išvis yra nice to have, o ne būtinybė, dėl ko būtų visiškas pravalas, jeigu Vilnius nebūtų laiku pajungtas prie RB. O kol kas, panašu, viskas krypsta būtent į tą pusę.
- 2 patinka
Comment
-
VLR
Jūsų manipuliavimas skaičiais atrodo desperatiškai, kvailai ir juokingai. ES skyrė 8 milijardus. Galbūt dar bus 2 milijardai, skirti 2028-ais. Ir visame šitame fone, milijardas išleistas stotims (užbaigus bus gerokai daugiau dėl tos pačios infliacijos) sudaro kiek procentų? Plius Rygos žiedas? Turbūt virš 20% viso projekto pinigų. Jei imsime šalis atskirai, tai Ryga suvalgė apie pusę Latvijai skirto biudžeto. Ne veltui latviai patys sako kad jiems trūksta 3 milijardų. Šiandienos kainomis. Na bet turės gražią stotį ir dar didesnę skolos kuprą.
- 3 patinka
Comment
-
Dar kartą, Lietuvai svarbiausios bėgių sekcijos yra Lenkija-Kaunas-Vilnius. Jokių bėgių šioje atkarpoje nėra ir greitu laiku nebus. Nei bėgių, nei stočių.Parašė B.S. Rodyti pranešimąJohn
Akivaizdu kad statant stotis, blogėja vėžės kokybė. Latvija ir Estija yra to pavyzdys. Atvirkštinis proporcingumas. Mes irgi galim pasistatyti naują stotį, bei nusitiesti europinius Kaunas-Vilnius bėgius.
Ir tuomet į Lenkiją važiuoti RB1 vėže. Taip tinka?
- 1 patinka
Comment
-
Tai aš gi pasiūliau tamstai variantą. Vilnius - Kaunas kainuoja tiek pat kiek Lenkija - Kaunas. Ir tuomet nuo Kauno važiuojame RB1 vėže. Vilnius pajungiamas. Arba Lenkija-Kaunas-Vilnius 160kmh vienkelį, bet turbūt labai labai ilgam laikui.Parašė John Rodyti pranešimą
Dar kartą, Lietuvai svarbiausios bėgių sekcijos yra Lenkija-Kaunas-Vilnius. Jokių bėgių šioje atkarpoje nėra ir greitu laiku nebus. Nei bėgių, nei stočių.
Visi mes norim to pačio. Tačiau kiek jūs čia besiskųsit, tai nekeis fakto kad trūksta pinigų, ir ES jų neduos "tiek kiek reikia".Paskutinis taisė B.S.; 2024.05.29, 22:49.
- 1 patinka
Comment
-
Reikia didesnės, nes uodas bir..tės neįkiš kiek žmoniųParašė avs Rodyti pranešimąStatyti stotis.
Kauno stotis vidurdienį prie porą savaičių.
- 4 patinka
Comment
-
Ir lietuviams trūksta, ir estams trūksta, ir, taip, latviams trūksta. Ir būtų trūkę dar daugiau jei būtų nesistatę stoties ir nepadarę nieko naudingo didžiausios infliacijos metu, kaip kad darė lietuviai, nes stotis buvo Rail Baltica projekto dalis nuo pat pradžių ir ją vis tiek būtų reikėję pabaigti.Parašė B.S. Rodyti pranešimąNe veltui latviai patys sako kad jiems trūksta 3 milijardų. Šiandienos kainomis. Na bet turės gražią stotį ir dar didesnę skolos kuprą.
O šiaip tai akivaizdžiai nesupranti kaip veikia ES finansavimas ir tokie projektai apskritai, o tavo ir šiame forume rašančių vėliavas mojuojančių ir bet kokį mėšlą ginančių dronų išvedžiojimai apie kažkokį lietuvių moralinį pranašumą, kai lietuviai patys per visą laiką padarė tik darbus vidiniame Kauno žiede, atrodo apverktinai. Galėsi apie šitas savo nuoskaudas papasakoti HSR (tebūnie ir apkarpyta jo versija) tarp Varšuvos CBD ir Rygos tikro centrinio mazgo važinėjantiems latviams, kai prisijungsi prie jų prisiparkavęs kur nors kiemelyje prie Kauno stalininės stoties, o Vilnius - Kaunas dar net nebus pradėtas statyti.Paskutinis taisė VLR; 2024.05.30, 09:00.
- 2 patinka
Comment
-
Manyčiau, kad žemės paėmimo procedūros ir projektavimas yra ne ką lengviau už pačią statybą. Kaip suprantu Lietuvoje statybų pradžios strigimai buvo dėl projektuotojų, jie gerokai užtempė reikalus. Pastatą suprojektuoti gali iš esmės bet kas, ir vietiniai. Bet geležinkelį tik specifinės įmonės. O tie italiūkščiai ispaniūkščiai ar kas ten, apie bėgius išmano, bet matyt turi nulį suvokimo apie lietuviškas pelkes ir drenažusParašė VLR Rodyti pranešimą<...> kai lietuviai patys per visą laiką padarė tik darbus vidiniame Kauno žiede, atrodo apverktinai. <...>
- 2 patinka
Comment
Comment