Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Lietuvos transportininkai buvę visiški obliai ir kaušai
    - Modernios srautų valdymo sistemos
    - Laukiamojo salės
    - Modernūs inžineriniai sprendimai
    Suburbija būtų sistematiškai kreipiama palei geležinkelio bėgius ir esamas lėtojo Vilnius - Kaunas traukinio stotis, galimai formuojant dvi ar tris naujas.
    automarozų šalyje, .


    -

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Tuo, kad tai pastatas (t.y. nelyja ant gavos, nešviečia saulė, yra paslaugos kaip toletai ar parduotuvės.)
      Kad pastatas būtinas tai ir taip aišku.
      Kauno stotyje jei nori į parduotuvę tai ir eini.
      Ar jei nori nuo lietaus tai irgi eini.

      Kitu atveju dėl ko būtų geriau pro jį eiti nei tiesiai į lauką?
      Papildomas jokios naudos neduodantis laiką deginantis žingsnis.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Atsiprašau, bet sakinį "By the end of this year, work will be underway on one-third, nearly 70 kilometers, of the main track, and nearly half, or 105 kilometers, will be covered by contracts" aš suprantu, kad iki metų galo pradės darbus ir bus pasirašytos sutartys, o ne tai, kad jau yra pasirašyta ar kažkas vyksta. Dar daugiau nei pusmetis šiemet likęs Mūsiškiai pernai irgi buvo kalbėję, kad iki metų galo bus paleisti konkursavimai, bet dalis jų dar iki šiandien neįvykę.
        Taip, tu teisus. Vis tik estų ministras, manau, yra sąlyginai patikimas šaltinis, o pusė metų yra per mažai, kad būtų galima per daug nusigrybauti. Kaip bus iš tikro - žiūrėsim.

        Ir vis tik būtų įdomu (i) kokioje projekto dalyje Lietuvoje dabar yra vykdomi darbai, ir (ii) kokia dalis yra 'padengta' kontraktais. Užtektų ir skaičiuojant nuo pagrindinės trasos ilgio, nes Vilnius-Kaunas atšaka (trečdalis projekto ilgio Lietuvoje) buvo atšauktas neribotam laikui.

        Comment


          VLR
          Kai susiderės ką kur tiesia, tada ir paskelbs. Estijoje kaip suprantu jau nuspręsta kad visur bus 160kmh. Lietuvoje ir Latvijoje kol kas neaišku. Teoriškai, Lietuva gali tiesti Kaunas-Vilnius ir toliau riedėti RB1.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Tuo, kad tai pastatas (t.y. nelyja ant gavos, nešviečia saulė, yra paslaugos kaip toletai ar parduotuvės.)
            Tuo metu, kai buvo planuojamos ir statomos šios stotys, keleiviai negalėjo blakutinėti po peroną, kol to neleisdavo stoties viršininkas. Dabar, kai patekimas prie bėgių yra santykinai laisvas ir bilietą galima pirkti internete, stoties keleivių pastatas pamažu praranda prasmę. Galbūt sugriežtinus saugumo reikalavimus, stočių laukiamieji vėl taps aktualūs.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą
              (i) kokioje projekto dalyje Lietuvoje dabar yra vykdomi darbai, ir (ii) kokia dalis yra 'padengta' kontraktais.
              Taigi dėjau RB Rail keleto dienų senumo reportą youtube, kur tiksliai išvardino kas kokioj stadijoj. https://www.miestai.net/forumas/foru...01#post2131901

              Užtektų ir skaičiuojant nuo pagrindinės trasos ilgio, nes Vilnius-Kaunas atšaka (trečdalis projekto ilgio Lietuvoje) buvo atšauktas neribotam laikui.
              Kaip tik čia tam skirtoje temoje šiandien buvo žinia, kad specialusis planas atnaujintas. https://www.miestai.net/forumas/foru...40#post2133740
              Abejoju, ar pletkai estų spaudoj yra pakankamas pagrindas mums dėti kryžių projektui.

              Comment


                Kaip tik čia tam skirtoje temoje šiandien buvo žinia, kad specialusis planas atnaujintas. https://www.miestai.net/forumas/foru...40#post2133740
                Abejoju, ar pletkai estų spaudoj yra pakankamas pagrindas mums dėti kryžių projektui.
                Nenorėjau šia žinute suteikti kažkokių vilčių. Tai kad naujai viešinamas specialusis planas, tereiškia tiktai tai, kad Sweco, kurie pasirašė sutartį šio plano parengimui - turi jį užbaigti. Pasistudijavau pateiktus sprendinius ir neradau kažkokių didelių nukrypimų nuo to, kas buvo pasiūlyta praeitą kartą ir kokie pasiūlymai buvo pateikti prieš ir per praeitą viešinimą. Turint tikslą kuo greičiau priimti specialųjį planą, tai tikrai buvo galima padaryti per 3 mėn., kaip buvo žadėta, o ne per 1,5 metų, kaip yra dabar. Pats šis faktas parodo dabartinius prioritetus. Priminsiu Kaunas - Lenkijos siena ruožo specialusis planas jau pusė metų, kaip yra priimtas, nors ruošti buvo pradėtas metais vėliau nei Kaunas - Vilnius.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Kad pastatas būtinas tai ir taip aišku.
                  Kauno stotyje jei nori į parduotuvę tai ir eini.
                  Ar jei nori nuo lietaus tai irgi eini.

                  Kitu atveju dėl ko būtų geriau pro jį eiti nei tiesiai į lauką?
                  Papildomas jokios naudos neduodantis laiką deginantis žingsnis.
                  Jeigu atmesim visus atvejus kai yra geriau eiti į pastatą tai nebeturėsim atvejų kada geriau eiti į pastatą. Gera logika.

                  Comment


                    Geras estų interviu, parodantis EU poziciją dėl Rail Baltica finansavimo.
                    https://www.err.ee/1609358376/euroop...isaraha-otsida

                    Comment


                      O Latvijoje pasirodo situacija visai nekokia:
                      https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latv...aign=widget-v2

                      Comment


                        Parašė DKL Rodyti pranešimą
                        O Latvijoje pasirodo situacija visai nekokia:
                        https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latv...aign=widget-v2
                        Nu jo, gerai cia latviai stotis pasistate.

                        Comment


                          Taip, siūlau triumfuoti ir šaukti argi nesakiau prie kiekvieno tokio stabtelėjimo Latvijoje, nepaisant to, kad Vilniaus atšaka neseniai iš viso buvo atšaukta neribotam laikui, o tie keliolika kilometrų, kuriuose Lietuva pradėjo darbus irgi yra pastrigę prie vienintelio kiek sudėtingesnio objekto (tilto).

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą
                            Taip, siūlau triumfuoti ir šaukti argi nesakiau prie kiekvieno tokio stabtelėjimo Latvijoje, nepaisant to, kad Vilniaus atšaka neseniai iš viso buvo atšaukta neribotam laikui, o tie keliolika kilometrų, kuriuose Lietuva pradėjo darbus irgi yra pastrigę prie vienintelio kiek sudėtingesnio objekto (tilto).
                            Niekas tamstos asmeniškai neklibino, bet vis vien neiškentei, ir išlindai visiems priminti, kad klydai. Rygos stoties statybos sustojusios, nes, surprise surprise, trūksta pinigų. Įmonės statančios stotį gali skelbti bankrotą. Be to, ES aiškiai pasakė/pakartojo kad finansuos tik tiesią liniją per Baltijos šalis, be jokių atšakų į Vilnių ir Rygą. Tačiau ačiū kad visiems priminei kokie "idiotai" yra lietuviai, kad nedarė tų pačių Latvijos klaidų.

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą
                              Taip, siūlau triumfuoti ir šaukti argi nesakiau prie kiekvieno tokio stabtelėjimo Latvijoje, nepaisant to, kad Vilniaus atšaka neseniai iš viso buvo atšaukta neribotam laikui, o tie keliolika kilometrų, kuriuose Lietuva pradėjo darbus irgi yra pastrigę prie vienintelio kiek sudėtingesnio objekto (tilto).
                              Užknisinėjai mus su begaliniu "pinigų bus, kodėl nepridedat ir to ir ano", tai dabar būk geras ir leisk mums tave užknisinėt su "argi nesakiau"

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Taip, siūlau triumfuoti ir šaukti argi nesakiau prie kiekvieno tokio stabtelėjimo Latvijoje, nepaisant to, kad Vilniaus atšaka neseniai iš viso buvo atšaukta neribotam laikui, o tie keliolika kilometrų, kuriuose Lietuva pradėjo darbus irgi yra pastrigę prie vienintelio kiek sudėtingesnio objekto (tilto).
                                Grynai prieš dvi dienas pats rašei, kar ir lietuviams reikėjo į projektą įtraukti naują Kauno stotį. Jei būtų, tai dabar būtume ten pat, su iškapstyta sena stotim, be babkių ir be jokio geležinkelio statybų.
                                Paskutinis taisė alga; 2024.06.03, 02:06.

                                Comment


                                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                                  Grynai prieš dvi dienas pats rašei, kar ir lietuviams reikėjo į projektą įtraukti naują Kauno stotį. Jei būtų, tai dabar būtume ten pat, su iškapstyta sena stotim, be babkių ir be jokio geležinkelio statybų.
                                  O tai kokį geležinkelį dabar stato Lietuva? Jonava (be tilto) - Panevėžys? Kam jis bus reikalingas?

                                  Comment


                                    Matau, kad forumo dronai, ieškantys bet kokios galimybės pateisinti Lietuvos apsileidimą projekte, nori nustatyti principą, kad užstrigimas dėl finansinių priežasčių konkrečiame objekte (pvz. Rygos stotyje) reiškia, kad to objekto nereikėjo įtraukti į projektą. Vis tik leisiu sau visiems priminti, kad Jonavos tiltas yra užstrigęs jau gal metus būtent dėl atsiskaitymo problemų. Gal jo irgi nereikėjo įtraukti į projektą? ​ Ar vis tik viskas yra kiek sudėtingiau?

                                    Kitas principas, kurį bandoma brėžti yra tas, kad stočių įtraukimas reiškia užstrigimą ir pvz. Kauno stotis irgi būtų užstrigus, jei būtų buvus įtraukta į projektą Lietuvoje. Tačiau Rygos stotis nėra vienintelė projekte, taip pat yra ir Talino stotis, kuri toli gražu nėra užstrigus.

                                    Kažkaip nelabai susidėlioja šitas argumentas.

                                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                                    Jei būtų, tai dabar būtume ten pat, su iškapstyta sena stotim, be babkių ir be jokio geležinkelio statybų.
                                    Grįžtam trumpam į realybę:

                                    Latvija turi:
                                    - Pradėtus tris pagrindinius objektus savo šalyje (oro uosto stotį, centrinę stotį ir tiltą į centrą), kurių vienas galimai pradėjo strigti dėl finansavimo problemų
                                    - Atšauktus keliolika kilometrų bėgių į centrą

                                    Lietuva turi:
                                    - iškirstą mišką su keliomis pervažomis mažiausiai svarbioje šaliai geležinkelio dalyje
                                    - pradėtą vieną iš pagrindinių objektų (Jonavos tiltą), kuris yra jau apie metus užstrigęs dėl finansavimo problemų
                                    - Atšauktą 100 km. į sostinę ir pagrindinę jungtį šalyje
                                    Paskutinis taisė VLR; 2024.06.03, 05:19.

                                    Comment


                                      Reikia dar paminėti, kad šaunuoliai Latvijos spauda, kad kelia tokias problemas į viršų ir Estijos spauda dėl analizės ir insider įžvalgų. Lietuvoje nėra nieko net iš tolo panašaus, net atšaukta Vilniaus dalis nesulaukė, praktiškai, jokio spaudos dėmesio.

                                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                      Niekas tamstos asmeniškai neklibino
                                      Jei nori pradėti eiti į asmeniškumus, tai galiu ir aš: pats akivaizdžiai rašinėji bet ką ir neturi bendro supratimo, kartais skauda akis skaitant. Nuo tokių visiškų nesąmonių kaip Vilniaus atšakos atšaukimas mums padės išsiderėti jungtį į Klaipėdą iki kažkokių pusiau tiesų kaip kad Estijoje patvirtintas 160 km/h greitis. Dėl paskutinio - kaip tavo manymu tai bus daroma? Statomas geležinkelis su mažesniais radiusais? Papasakok mums plačiau. Ir pasidalink šaltiniu.

                                      Comment


                                        VLR
                                        Kam man atsakinėti į tamstos nesąmones ir įžeidimus? Labai tamstai reikėjo citatų kad Latvija ir Estija galvoja kad nereikėjo statytis stočių, tai jas gavai. Atsakymas nepatiko, tad pradėjai išsisukinėti. Prie to pačio nė karto neatsakei kaip pats siūlai paskirstyti duotus pinigus......
                                        Tamstai reikia informacijos - gali ją pats ir susirasti. Jau prirašiau pakankamai puslapių atsakinėjant į tamstos rožines svajonės. Sėkmės.

                                        ​​​​

                                        Comment


                                          kažkokių pusiau tiesų kaip kad Estijoje patvirtintas 160 km/h greitis. Dėl paskutinio - kaip tavo manymu tai bus daroma? Statomas geležinkelis su mažesniais radiusais? Papasakok mums plačiau.
                                          Kaip suprantu, estai svarstė ruože nuo Pernu iki Latvijos sienos, kur ir taip jie turėjo problemų su gamtosauga, atsisakyti kažkelių ekodukų ir geležinkelio aptvėrimo, ko pasekoje reikėtų sumažinti greitį iki 160 km/h. Pakolkas toks sprendinys nėra įtrauktas į estų siūlomą planą dėl I etapo statybų. Šaltinis - kažkuris straipsnis iš estų portalo err.ee

                                          Comment

                                          Working...
                                          X