Pagaliau! Toks jausmas buvo, kad specialiai ignoravo, nes snekant apie didziuosius Europos projektus RB niekada nepaminedavo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Smagu, kad video paminėjo finansavimo ir realių planų neturinčią stotį miesto krašte Vilniuje, kuri net nėra RB dalis, prie jau statomų transporto mazgų Taline ir Rygos centre. Tai, aišku, nėra teisinga, bet bent tokio popierinio projekto dėka šis žemdirbių kraštas gali bandyti lygiuotis į kaimynes. Nesakysi gi, kad Vilniuje didžiausi infrastruktūros darbai šiuo metu yra skirti pajungti mero kazino draugelių, gyvenančių suburbuose, namus dideliais keliais ir perasfaltuoti miesto centro greitkelius pagal sovietinius standartus.
- 9 patinka
Comment
-
Ka tu cia skiedi? Nu gal jau metas sbaigti savo zema saviverte temoj apie Rail Baltica demonstruot. Noris normaliu diskusiu, o ne kaip viskas kazkodel is esmes x*jovai ir kaip cia net ne geleiznkelis kazkoks, o Anyksciu siaurukas uz Eu pinigus.Parašė VLR Rodyti pranešimąSmagu, kad video paminėjo finansavimo ir realių planų neturinčią stotį miesto krašte Vilniuje, kuri net nėra RB dalis, prie jau statomų transporto mazgų Taline ir Rygos centre. Tai, aišku, nėra teisinga, bet bent tokio popierinio projekto dėka šis žemdirbių kraštas gali bandyti lygiuotis į kaimynes. Nesakysi gi, kad Vilniuje didžiausi infrastruktūros darbai šiuo metu yra skirti pajungti mero kazino draugelių, gyvenančių suburbuose, namus dideliais keliais ir perasfaltuoti miesto centro greitkelius pagal sovietinius standartus.
- 4 patinka
Comment
-
Rašinėsiu ką noriu rašinėti. Jei nepatinka - užblokuok. Ir baik iškreipinėti mano žodžius. Geležinkelis - labai geras, per geras visam regionui ir dėl jo labai džiaugiuosi. Jo integravimas į miestus ir oro uostus Lietuvos dalyje - neegzistuojantis ir tragiškas lyginant su jo integracija Taline ir Rygoje ar Rygos oro uoste. Tiesiog privesime geležinkelį į esamas carines priemiesčio stotis. Kaune RB net eis suknistu vienkeliu kartu su vietiniais srautais. Dėl to šalia jau statomų milžiniškų centrinių mazgų vaizdų Taline ir Rygoje turime rodyti kažkoki fake projektą be finansavimo, kuris dar ir pablogins situaciją autobusams.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Ka tu cia skiedi? Nu gal jau metas sbaigti savo zema saviverte temoj apie Rail Baltica demonstruot. Noris normaliu diskusiu, o ne kaip viskas kazkodel is esmes x*jovai ir kaip cia net ne geleiznkelis kazkoks, o Anyksciu siaurukas uz Eu pinigus.
O jei nori eiti į ad hominem teritoriją, tai yra toks tipas žmonių, kurie visada gins tai, kas yra daroma jų šalyje. Tai dažniausiai yra riboto intelekto žmonės, kurie priveda prie putinų ir lukašenkų, nes ‘gal ir nėra idealu pas mus, bet kitur irgi nėra, tad baikim zyzti ir kritikuoti’. Tas pats stilius.
- 4 patinka
Comment
-
Kur daugiau pasižiūrėti / paskaityti apie integraciją su Kauno oro uostu? Ar čia apie Vilnių kalbama?Parašė VLR Rodyti pranešimąJo integravimas į miestus ir oro uostus Lietuvos dalyje - neegzistuojantis ir tragiškas lyginant su jo integracija Taline ir Rygoje ar Rygos oro uoste. Tiesiog privesime geležinkelį į esamas carines priemiesčio stotis. Kaune RB net eis suknistu vienkeliu kartu su vietiniais srautais. Dėl to šalia jau statomų milžiniškų centrinių mazgų vaizdų Taline ir Rygoje turime rodyti kažkoki fake projektą be finansavimo, kuris dar ir pablogins situaciją autobusams.
Comment
-
Integracijos kol kas nebus.Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
Kur daugiau pasižiūrėti / paskaityti apie integraciją su Kauno oro uostu? Ar čia apie Vilnių kalbama?
Traukinys Kauno oro uoste – misija neįmanoma?
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Sutinku kad situacija su VT tragiška, bet pripažink kad mėgsti šiek padramatizuoti, nes FB tokie komentarai gerai laikų renka, bet carinė priemiesčio stotis tai labai ne į temą. Įdomu ar Talino ir Rygos temos ne carinės ir ne priemiestinėsParašė VLR Rodyti pranešimą
Rašinėsiu ką noriu rašinėti. Jei nepatinka - užblokuok. Ir baik iškreipinėti mano žodžius. Geležinkelis - labai geras, per geras visam regionui ir dėl jo labai džiaugiuosi. Jo integravimas į miestus ir oro uostus Lietuvos dalyje - neegzistuojantis ir tragiškas lyginant su jo integracija Taline ir Rygoje ar Rygos oro uoste. Tiesiog privesime geležinkelį į esamas carines priemiesčio stotis. Kaune RB net eis suknistu vienkeliu kartu su vietiniais srautais. Dėl to šalia jau statomų milžiniškų centrinių mazgų vaizdų Taline ir Rygoje turime rodyti kažkoki fake projektą be finansavimo, kuris dar ir pablogins situaciją autobusams.
O jei nori eiti į ad hominem teritoriją, tai yra toks tipas žmonių, kurie visada gins tai, kas yra daroma jų šalyje. Tai dažniausiai yra riboto intelekto žmonės, kurie priveda prie putinų ir lukašenkų, nes ‘gal ir nėra idealu pas mus, bet kitur irgi nėra, tad baikim zyzti ir kritikuoti’. Tas pats stilius.
Comment
-
Ryga ir Talinas su Rail Baltica projektu statosi naujas stotis grubiai savo populiacijos tankio centruose ir lengviausiai miestiečiams pasiekiamose vietose, kur kertasi dauguma srautų, įskaitant tramvajaus linijas. Tad ne, šių miestų Rail Baltica stotys nėra nei carinės, nei priemiestinės, jos yra kietų architektų suprojektuoti modernūs centriniai mazgai . Vilniuje stotis yra pačiuose miesto pietuose ir nenaudojama kaip miesto VT mazgas (nes yra per daug nepatogioje vietoje), o nauja statoma greitu laiku nebus. Tad ši stotis yra de facto priemiestinė ir jei jos negalima pavadinti carine, tai ji yra stalininė.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Sutinku kad situacija su VT tragiška, bet pripažink kad mėgsti šiek padramatizuoti, nes FB tokie komentarai gerai laikų renka, bet carinė priemiesčio stotis tai labai ne į temą. Įdomu ar Talino ir Rygos temos ne carinės ir ne priemiestinės
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau, kodėl tai turėtų būti kam nors įdomu kalbant apie stoties optimalią vietą. Senamiestis nėra lygus miesto centrui. Vilnius centruojasi ties upe, kuri yra už trijų kilometrų nuo dabartinės stoties (beje, irgi prie Senamiesčio), o tai yra didžiulis atstumas tokio dydžio miestui. Tereikia pasižiūrėti į visų miestų tankių žemėlapius ir stočių vietas juose - bet apie tai jau nemažai kalbėta.Parašė Sula Rodyti pranešimąTiek Vilniuje, tiek Taline ir Rygoje stotys prie senamiečių, bet tik Vilnius neproporcingai išsiplėtė šiaurėn.
- 4 patinka
Comment
-
Nes senamiestis šimtus metų buvo miesto centras, toks dalykas kaip Žirmūnai pastatyti tik šeštajame praeito amžiaus dešimtmetyje. Tai, kad senamiestis nebėra miesto centre yra miesto planuotojų "pravalas". Jei to "pravalo" nebūtų, dabar džiūgautum kaip gerai, kad Vilniaus stotis centre.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Nežinau, kodėl tai turėtų būti kam nors įdomu kalbant apie stoties optimalią vietą. Senamiestis nėra lygus miesto centrui. Vilnius centruojasi ties upe, kuri yra už trijų kilometrų nuo dabartinės stoties (beje, irgi prie Senamiesčio), o tai yra didžiulis atstumas tokio dydžio miestui. Tereikia pasižiūrėti į visų miestų tankių žemėlapius ir stočių vietas juose - bet apie tai jau nemažai kalbėta.Paskutinis taisė ifl; 2024.04.27, 00:28.
- 1 patinka
Comment
-
Priminsiu jog https://www.miestai.net/forumas/foru...-perspektyvos/ tema o ne ši yra skirta diskutuoti apie ilgamečių planavimo problemų tvarkymą lipnia juosta.
- 3 patinka
Comment
-
Esmė ne stočių pastatai, kurių nė velnio nereiks ir po 5 metų teks juos paversti į prekybcentrius, o į kur atvesti bėgiai. Tai taip - bėgiai pas mus atvesti taip, kad vietiniam susisiekimui niekaip nepasitarnautų. Pabandykim įsivaizduoti kaip geležinkeliu turėtų važiuoti keleivis iš VLN Justiniškių į KN KalniečiusParašė VLR Rodyti pranešimą
Ryga ir Talinas su Rail Baltica projektu statosi naujas stotis grubiai savo populiacijos tankio centruose ir lengviausiai miestiečiams pasiekiamose vietose, kur kertasi dauguma srautų, įskaitant tramvajaus linijas. Tad ne, šių miestų Rail Baltica stotys nėra nei carinės, nei priemiestinės, jos yra kietų architektų suprojektuoti modernūs centriniai mazgai . Vilniuje stotis yra pačiuose miesto pietuose ir nenaudojama kaip miesto VT mazgas (nes yra per daug nepatogioje vietoje), o nauja statoma greitu laiku nebus. Tad ši stotis yra de facto priemiestinė ir jei jos negalima pavadinti carine, tai ji yra stalininė.
Automobiliu bus iki pusantros val., o naudojantis RB gausis virš 2 val.
- 1 patinka
Comment
-
O Kaunas - PL siena nauja trasa nepažymėta mapy.cz ar tik aš kažkaip nerandu?Parašė Romas Rodyti pranešimąBus galima ateityje palyginti, kaip viskas pasikeitė.
Beje, niekas netrukdo pačiam ne niurzgėti, o nuvažiuoti į vietą ir padaryti geresnes nuotraukas.
Comment
-
openrailwaymap.org pažymėta visa RB trasa iki ElkParašė disident Rodyti pranešimą
O Kaunas - PL siena nauja trasa nepažymėta mapy.cz ar tik aš kažkaip nerandu?
Comment
-
Rail baltica skirtas keliavimui tarp šalių(turistavimas, darbas). Mane, kaip turista labai nervuoja kai traukinys nuveža į miegamaji rajona ir turiu iš jo trenktis į tikraji centra(senamesti lietuvos atveju). Todel dziaugiuos, kad lietuvoje tarptautinis traukinys atves i tikra centra ir nereiks suktu pauti, kaip nusigaut iki viesbucio. O ryga ir talina iskart atbaido vaziuot kai reiks sukt pautus, kaip pasiekti tikraji centra kur mane turista traukia. Neidomus miegamieji rajonai
Comment
-
Manau, kad ruože Vilnius-Kaunas vietinių keleivių bus 30x daugiau nei tarptautinių. O darbo keleiviai važiuos ne į senamiestį, o ten kur biurai, kuriuos pasiekti kertant senamiestį yra kliūtis.Parašė Atpildas Rodyti pranešimąRail baltica skirtas keliavimui tarp šalių(turistavimas, darbas). <...>Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.04.29, 15:27.
- 4 patinka
Comment
-
Ačiū už atnaujinimą.Parašė Lašas Rodyti pranešimąGražus vaizdelis Žeimių kryptimi. Nuotraukos autorė fotografė Vilma Matačiūnienė
Gražu matyti, kokie pokyčiai įvyko per pusantro mėnesio.
Comment
Comment