Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė disident Rodyti pranešimą

    O Kaunas - PL siena nauja trasa nepažymėta mapy.cz ar tik aš kažkaip nerandu?
    mapy.cz naudoja OpenStreetMap, ten trasa pažymėta kaip proposed (planuojama), todėl mapy.cz nerodo. O Kaunas-LV rodo, kadangi pažymėta kaip construction (statoma).
    Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

    Comment


      Parašė disident Rodyti pranešimą
      O Kaunas - PL siena nauja trasa nepažymėta mapy.cz ar tik aš kažkaip nerandu?
      Pažymėta visa RB-II trasa nuo Kauno iki Latvijos sienos, toliau netikrinau.
      Reikia pritraukti vaizdą iki mastelio 1 cm = 400 metrų.

      Naujos RB-I trasos iki Lenkijos sienos nerodo.

      Comment


        Kaip suprantu jos electrifikacija bus panasi i Kowno - Memel, naudojant railway converters?

        Comment


          Kaip suprantu jos electrifikacija bus panasi i Kowno - Memel, naudojant railway converters?
          Turbūt turima omenyje "Static Frequency Converters" arba SFC. Nes neįsivaizduoju jokio elektrifikuoto geležinkelio kuriame nebūtų naudojami konverteriai. Jei taip, tai atsakymas irgi - taip.

          Comment


            Parašė DKL Rodyti pranešimą
            Turbūt turima omenyje "Static Frequency Converters" arba SFC. Nes neįsivaizduoju jokio elektrifikuoto geležinkelio kuriame nebūtų naudojami konverteriai. Jei taip, tai atsakymas irgi - taip.
            Dauguma gelezinkeliu katrie skirti traukos tinklui 25kV (27,5) 50Hz - konverteriu praktiskai ne naudoja, pav. UK, DK, FR... bet jie po truputi tampa populiarus del priezaisciu aprasytu zemiau.
            3kV DC kaip tarybiniais laikais, manau tikrai nebus.
            SFC - pagrinde naudojamas DE, AT, SW, SWE bei NO, nes ten traukos tinklas 15kV 16 2/3Hz ir be maitinancio tinklo daznio konversijos jis neapseitu.
            SFC siuo metu populiareja tam kad galima butu maitinti gelezinkeli is zemesnes itampos pastociu - pav. 35kV, isvengti nesubalansuotos apkrovos maitinanciam tinkle bei palaikyti itampa nes MMC SFC yra savaime Statcom.
            Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2024.04.30, 14:47.

            Comment


              Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą

              Dauguma gelezinkeliu katrie naudoja 25kV 50Hz konverteriu ne naudoja. SFC - pagrinde naudojamas DE, AT, SW, SWE bei NO, nes ten traukos tinklas 15kV 16 2/3Hz.
              SFC naudojami siuo metu tam kad galima butu maitinti gelezinkeli is zemesnes itampos pastociu - pav. 35kV bei isvengti nesubalansuotos apkrovos bei palaikyti itampa nes MMC SFC yra savaime Statcom.
              RB planuojama naudoti SFC, po 2 per pastotę. Ne tam kad iš žemesnės įtampos pastočių imti, bet tam kad balansuoti energijos naudojimą per visas 3 fazes. https://www.railbaltica.org/wp-conte...owerSystem.pdf

              Comment


                ELTA / Lrytas.lt 2024.04
                Daukanto aikštėje – piketas prieš „Rail Baltica“
                Antradienį vadinamoji „Rail Baltica“ viešojo intereso gynimo grupė renkasi prie Prezidentūros bei rengia piketą dėl minėto geležinkelio transporto projekto įgyvendinimo. Kaip Eltai teigė vienas iš akcijos organizatorių , numatytuose planuose gali būti sudarkyti tokie miestai, kaip Panevėžys. (...)
                sostinę atvykę Panevėžio krašto gyventojai piktinasi, jog „Lietuvos geležinkeliai“ bei Vyriausybė sudarė ydingus projekto vystymo planus, dėl kurių reikės griauti Panevėžio rajone įsikūrusių gyventojų namus, išpirkti privačią žemę. Visgi, susirinkusieji labiausiai pyksta dėl to, jog apie „Rail Baltica“ planus, susijusius su jų namais, šie sužinojo jau po sprendimų priėmimų.(...)


                Kritikuodamas „Lietuvos geležinkelių“ parengtas alternatyvas dėl Panevėžio rajono jungties, T.Rutkauskas tikino, jog savivaldybėje kuriamas dar vienas šios projekto dalies planas – anot jo, ir pigesnis, ir nereikalaujantis tiek daug griovimo darbų. (...)

                https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...estai-31647961

                Comment


                  Update iš Jonavos rajono. 2024-05-05

                  Click image for larger version

Name:	IMG_3176.JPG
Views:	714
Size:	1,58 MB
ID:	2128428 Click image for larger version

Name:	IMG_3177.JPG
Views:	716
Size:	1,67 MB
ID:	2128427 Click image for larger version

Name:	IMG_3178.JPG
Views:	703
Size:	1,92 MB
ID:	2128426

                  Neries dešiniojo šlaito prieigos prie tilto per Nerį. Matos kapstomasi aktyviai.

                  Click image for larger version

Name:	IMG_3179.JPG
Views:	707
Size:	2,21 MB
ID:	2128425 Click image for larger version

Name:	IMG_3181.JPG
Views:	708
Size:	2,30 MB
ID:	2128424 Click image for larger version

Name:	IMG_3183.JPG
Views:	709
Size:	2,39 MB
ID:	2128423 Click image for larger version

Name:	IMG_3184.JPG
Views:	701
Size:	1,84 MB
ID:	2128422 Click image for larger version

Name:	IMG_3185.JPG
Views:	708
Size:	2,30 MB
ID:	2128421

                  Pačio tilto kontūrų jokių net užuominų nematyti

                  Click image for larger version

Name:	IMG_3187.JPG
Views:	706
Size:	1,93 MB
ID:	2128420

                  Viena poliagręžė toliau sraigės greičiu slenkasi Neries link. Per beveik du metus pasislinkta koks trečdalis, gera naujiena ta, kad tokiu tempu polius turėsime dar už kokių 4 metų, žinoma jeigu gerai eisis

                  Click image for larger version

Name:	IMG_3189.JPG
Views:	716
Size:	1,57 MB
ID:	2128419

                  Comment


                    Taip išeina, kad iki šio pavasario jokių polių jie išvis nedarė, o pradėjo realiai tik dabar?

                    Comment


                      Praėjusį rudenį jau darė polius

                      Click image for larger version

Name:	sss.png
Views:	654
Size:	2,11 MB
ID:	2128506

                      Comment


                        376 poliai, vienas gražtas, 1-2 poliai per dieną jei geras oras - jokių siurprizų jog rudenį nebuvo daug polių padaryta.

                        Comment


                          Kodėl negali būti 2 ar net 3 gražtų?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Kodėl negali būti 2 ar net 3 gražtų?
                            Labai geras klausimas į kurį ir aš atsakymą norėčiau žinoti.

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                              Labai geras klausimas į kurį ir aš atsakymą norėčiau žinoti.
                              Užtektų ir vieno grąžto, jei po pirmo poliaus įrengimo iškart pradėtų kilt į viršų. Čia panašu į darbų imitavimą.

                              Comment


                                Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

                                Užtektų ir vieno grąžto, jei po pirmo poliaus įrengimo iškart pradėtų kilt į viršų. Čia panašu į darbų imitavimą.
                                Realiai pusantrų metų užtruktų išgrežti visus polius su viena. Stipriai įsitikinęs kad iškelti taurus ir įrengti perdangas užtruktų kokį pusmetį normaliai kelis vienu metu darant.

                                Realistiškai jei dabar pradėtų statyti taurus, manau vis tiek ant to vieno polių gražto pakibtų ir reiktų dėl jo laukti. Kas būtų pinigų švaistymas.

                                Bet taipogi, tai kad tik vienas gražtas dirba yra laiko švaistymas.

                                Comment


                                  Ten kažkas konkrečiai yra pastrigę, tik nelabai aišku kas. Tikėtina jog frontas yra tik poliams gręžti ir pagal grafiką nesimato, jog kitas etapas pajudės artimiausiu metu, todėl galima neskubant gręžti polius su minimaliomis išlaidomis. Didžiausias tiesioginis švaistymas šiam momentui yra įrengta statybvietė su 40+ vagonėlių, kuri visiškai neišnaudojama ir jau tiek laikoma beveik du metus. Aišku nekalbant apie netiesioginius iššvaistymus dėl nusikeliančių terminų ir t.t.

                                  Comment


                                    Ganėtinai neblogas update iš Jonavos ruožo statybų:
                                    ​​​​
                                    Jonavos rajone verda statybos darbai – tiesiama dešimties kilometrų „Rail Balticos“ vėžės atkarpa. Statybininkams reikia ne tik išlyginti ar iškąsti žemes, bet ir įrengti žaliuosius tiltus gyvūnams, požeminius tunelius, viadukus. 

                                    Comment


                                      Parašė Effka Rodyti pranešimą
                                      Ganėtinai neblogas update iš Jonavos ruožo statybų:
                                      ​​​​
                                      Labai geras reportažas.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        https://www.vz.lt/transportas-logist...rojekto-branda
                                        Premjerė: pagrindinis „Rail Baltica“ iššūkis – biudžetas, būtina parodyti projekto brandą

                                        „Svarbu ir toliau dirbti kartu kad įgyvendintume „Rail Baltica“ projektą. Lietuvoje darbai juda pilnu tempu. Turime visi nestabdyti darbų, kad galėtume pagrįsti savo prašymą tolesnio finansavimo geležinkelio linijos statyboms ir projekto įgyvendinimui iki 2030-ųjų metų“, – pirmadienį žurnalistams po susitikimo su Estijos ir Latvijos vyriausybių vadovėmis sakė I. Šimonytė.
                                        „Akivaizdu, kad projekto biudžetas yra pagrindinis iššūkis, tačiau tam, kad mes galėtume derėtis dėl papildomo finansavimo, pirmiausia, mes turime parodyti projekto brandą. (...) Kad tikrai projektas vyksta iš visų pusių, ne tik mes tiesiame vėžę į Latviją (...), bet taip pat ir Latvijoje, ir Estijoje pradėti konkretūs vėžės tiesimo darbai“, – teigė premjerė.

                                        I. Šimonytė pabrėžė, kad svarbiausias „Rail Baltica“ projekto komponentas yra europinės vėžės tiesimas, „Vėžė yra pagrindinis uždavinys. Pats svarbiausias uždavinys yra vėžė – ne stotys, ne visa kita, kas ten aplink geležinkelį turi būti, bet pati vėžė, nes čia yra visa ko pradžia, ir tam reikia skirti didžiausią prioritetą“, – teigė I. Šimonytė.

                                        Comment


                                          Kas šioje temoje kartojo ir kartojo, kad "o vat braliukai tai stotį statosi"?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X