Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    " Lietuvoje darbai juda pilnu tempu. "
    Nu nu, labai pilnu tempu su viena poliakale dirba prie Jonavos tilto jau 2 metus

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      " Lietuvoje darbai juda pilnu tempu. "
      Nu nu, labai pilnu tempu su viena poliakale dirba prie Jonavos tilto jau 2 metus
      Palyginus su Latviais ir Estais darbais pagrindinei linijai statyti, tempas labai pilnas. Turėtų kitą mėnesį pasirodyti skelbimai sankasai iki Berčiūnų su pilnais projektais pagal kuriuos dar šią vasarą turėtų pradėti statyti.

      Comment


        Europe's Megaproject to Replace Russian Railways

        “So, we are still doing designs in all three Baltic states, but also in parallel, massive construction works have been going for a couple of years already.”
        To summarise for you, let’s go on a quick tour of the main sites from top to bottom, starting with what will be the northern end of the railway.
        https://www.theb1m.com/video/rail-ba...V64Ldia95hlZiu

        Comment


          Truputis vaizdų iš aukštai ties Žeimiais 2024 05 12

          Click image for larger version

Name:	image_67166977.JPG
Views:	1196
Size:	1,17 MB
ID:	2130305 Click image for larger version

Name:	image_67208705.JPG
Views:	1207
Size:	1,27 MB
ID:	2130304

          Comment


            Parašė Lašas Rodyti pranešimą
            Truputis vaizdų iš aukštai ties Žeimiais 2024 05 12
            O ar nebuvo problemų su nusileidimu (nes matau Ryanair ženklą ant lėktuvo sparno)?

            Comment


              Parašė Lašas Rodyti pranešimą
              Truputis vaizdų iš aukštai ties Žeimiais 2024 05 12
              Kokio čia maždaug ilgio trasa galėtų būti?
              Paskutinis taisė deep'as; 2024.05.18, 10:22.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                " Lietuvoje darbai juda pilnu tempu. "
                Nu nu, labai pilnu tempu su viena poliakale dirba prie Jonavos tilto jau 2 metus
                Taip, latviai tiltą per Daugavą prieš mėnesį pradėjo, bet jau dabar, spėju, progreso yra ne ką mažiau nei tilto Jonavoje statybose.

                Comment


                  Pora mėgėjiškų video iš Rygos centro ir vienintelio tikro centrinio transporto mazgo visame regione:



                  Comment


                    Parašė Mantini Rodyti pranešimą

                    Kokio čia maždaug ilgio trasa galėtų būti?
                    Daugiau mažiau tokios darbų stadijos kaip matoma čia apie 27 km.

                    Comment


                      Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                      Truputis vaizdų iš aukštai ties Žeimiais 2024 05 12

                      ko jis toks vingiuotas?

                      -

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą


                        ko jis toks vingiuotas?
                        Nu kad nevingiuotas. Kreivių radiusai visiškai normalūs ~250km/h geležinkeliui.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Nu kad nevingiuotas. Kreivių radiusai visiškai normalūs ~250km/h geležinkeliui.
                          Na nezinau, man irgi krito i aki kad labai kampuotai atrodo ta trasa. Pirmoje foto desiniam gale 100% per staigus posukis kad butu galima vaziuot nepristabdzius. Man labai idomu kodel ant absoliuciai lygaus ir neapstatyto reljefo nesugebama padaryti tiesesne trasa.

                          Comment


                            Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                            Na nezinau, man irgi krito i aki kad labai kampuotai atrodo ta trasa. Pirmoje foto desiniam gale 100% per staigus posukis kad butu galima vaziuot nepristabdzius.
                            Nuotraukos "šiek tiek" iškreipia kampus ir atstumus, čia ne fotogrametrija.

                            Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                            Man labai idomu kodel ant absoliuciai lygaus ir neapstatyto reljefo nesugebama padaryti tiesesne trasa.
                            Gal metas pradėti domėtis? Kaip tik prasideda stojamieji į aukštąsiais mokyklas.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Nuotraukos "šiek tiek" iškreipia kampus ir atstumus, čia ne fotogrametrija.



                              Gal metas pradėti domėtis? Kaip tik prasideda stojamieji į aukštąsiais mokyklas.
                              Tam yra forumas, kad jau išmokę ir žinantys apšviestų nežinančius.

                              Comment


                                Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                                100% per staigus posukis kad butu galima vaziuot nepristabdzius.
                                Kadangi 100%, tai gal gali pasidalinti, koks to posūkio radiusas?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Kadangi 100%, tai gal gali pasidalinti, koks to posūkio radiusas?
                                  Kadangi to ruožo dokumentacija surasti sunku, pasidalinsiu aš: du 4000m radiuso posūkiai. 4000m yra nominalus minimumas, realus minimumas yra 3600m. Palyginus mažas radiusas, bet vis tiek pakankamas važiuoti nestabdant.
                                  Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.05.20, 09:08.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Kadangi 100%, tai gal gali pasidalinti, koks to posūkio radiusas?
                                    Pripazystu kad neesu konkreciai gelezinkelio inzinierius, bet paskaiciuokim kartu:

                                    Maksimalus greitis, posukio radiusas ir begiu "superelevation" sieja sita formule V=sqr[R*g*(e+f)] , kur V (m/s) yra maksimalus greitis (250km/h = 69,44m/s) , R (m) yra radiusas (3600m), g (m/s²) gravitacinis pagreitis (9,81), e (m) superelevation if f (0.15) trinties koeficientas.

                                    Viska suvedus, e = -0.133. Negatyvus skaicius e parametrui reiskia kad greitis yra per didelis tokiam posukio radiusui nes iscentrine jega yra didesne nei maksimali standartine "superelevation" gali kompensuoti. O tai reiskia kad norint traukiniui nenulekti nuo begiu, jis turi sumazinti greiti.

                                    Nera visiskai neimanoma, bet labai ant ribos, tai 100% traukinys ant to posukio nevaziuos 250km/g greiciu.

                                    Tarkim 300km/h greiciui reiketu apie 4700m, bet iprastai radiusai daromi gerokai didesni (5000-7000m), paliekama vietos didesniam greiciui ateityje. Neabejoju kad ateityje bus leidziami dideli pinigai tiesinti trasai.
                                    Paskutinis taisė kasparas.v; 2024.05.19, 15:52.

                                    Comment


                                      Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                                      Pripazystu kad neesu konkreciai gelezinkelio inzinierius, bet paskaiciuokim kartu:

                                      Maksimalus greitis, posukio radiusas ir begiu "superelevation" sieja sita formule V=sqr[R*g*(e+f)] , kur V (m/s) yra maksimalus greitis (250km/h = 69,44m/s) , R (m) yra radiusas (3600m), g (m/s²) gravitacinis pagreitis (9,81), e (m) superelevation if f (0.15) trinties koeficientas.

                                      Viska suvedus, e = -0.133. Negatyvus skaicius e parametrui reiskia kad greitis yra per didelis tokiam posukio radiusui nes iscentrine jega yra didesne nei maksimali standartine "superelevation" gali kompensuoti. O tai reiskia kad norint traukiniui nenulekti nuo begiu, jis turi sumazinti greiti.

                                      Nera visiskai neimanoma, bet labai ant ribos, tai 100% traukinys ant to posukio nevaziuos 250km/g greiciu.
                                      Pakylos trūkumas yra pilnai dirbamas reikalas - net ir reikalingas jei nori mišraus eismo, nes pakyla reikalinga traukiniui važiuojančiam 250km/h gali būti stipriai per didelė traukiniui važiuojančiam 100km/h - dėl ko imama kompromisinė pakyla. Štai tiems dviems posūkiams skaičiavimai iš projekto - viskas RB normose, ir su pilnais greičiais (249km/h).


                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240519_181510.png
Views:	975
Size:	145,6 kB
ID:	2131215

                                      Comment


                                        Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                                        Pripazystu kad neesu konkreciai gelezinkelio inzinierius, bet paskaiciuokim kartu:

                                        Maksimalus greitis, posukio radiusas ir begiu "superelevation" sieja sita formule V=sqr[R*g*(e+f)] , kur V (m/s) yra maksimalus greitis (250km/h = 69,44m/s) , R (m) yra radiusas (3600m), g (m/s²) gravitacinis pagreitis (9,81), e (m) superelevation if f (0.15) trinties koeficientas.

                                        Viska suvedus, e = -0.133. Negatyvus skaicius e parametrui reiskia kad greitis yra per didelis tokiam posukio radiusui nes iscentrine jega yra didesne nei maksimali standartine "superelevation" gali kompensuoti. O tai reiskia kad norint traukiniui nenulekti nuo begiu, jis turi sumazinti greiti.

                                        Nera visiskai neimanoma, bet labai ant ribos, tai 100% traukinys ant to posukio nevaziuos 250km/g greiciu.

                                        Tarkim 300km/h greiciui reiketu apie 4700m, bet iprastai radiusai daromi gerokai didesni (5000-7000m), paliekama vietos didesniam greiciui ateityje. Neabejoju kad ateityje bus leidziami dideli pinigai tiesinti trasai.
                                        Tai visgi koks ten pusūkio radiusas? 3600m?

                                        Comment


                                          Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                                          Pripazystu kad neesu konkreciai gelezinkelio inzinierius, bet paskaiciuokim kartu:

                                          Maksimalus greitis, posukio radiusas ir begiu "superelevation" sieja sita formule V=sqr[R*g*(e+f)] , kur V (m/s) yra maksimalus greitis (250km/h = 69,44m/s) , R (m) yra radiusas (3600m), g (m/s²) gravitacinis pagreitis (9,81), e (m) superelevation if f (0.15) trinties koeficientas.
                                          Kas čia per formulės ir terminai? Savo ruožtu, pasiūlysiu mokyklinės fizikos: 3000 m radiuse prie 249 km/h išcentrinis pagreitis a = v^2/r bus 1.6 m/s^2. Paimam arctan(1.6/9.8) ir sužinom, kad tokiam traukiny vandens stiklinėje vanduo pakryps 9.2°. Ar nuo tokio pagreičio traukiniai vartosi? Vargu. Pendolino traukiniai pakrypsta iki 13°.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X