Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Vėl tas pats per tą patį. Absoliučiai dar nieko neįvyko, tačiau jūs toliau varot savo demagogiją lyg būtumėte kažkoks geradarys. Nieko naujo jūs čia neišviešinot ir kaltininkų nesuradote. Nes kol kas nėra nei blogo sprendimo, kaip ir nėra kaltininkų. Kurių jūs net nežinote.
    Apie RB1 jums jau kažkada paaiškinau, bet atsakymo taip ir nesulaukiau. Nes jums juk patogiau spardyti nustipusį kuiną. Aš glaustai pasikartosiu: didžioji dalis pinigų buvo išleista Kaliningrado vėžei kuri po šiai dienai neša pinigus.
    ​​​​​​
    Tai kad įvyko. Vieno svarbiausių RB komponentų statyba vėluoja pusantrų metų. Aš labai norėčiau būti optimistas, tikintis, kad tai absoliučiai nieko neįtakos ir neatneš nuostolio, bet bijau, kad taip nebus. Manau ir pats, nepaisant aršaus noro man prištarauti vardan prieštaravimo, supranti, kad tai tikriausiai turės dideles finansines pasekmes Lietuvai.

    Comment


      RB turi ir kitų problemų nei Jono per tris puslapius atliktas esamų ir išgalvotų kiniškai ispaniskų reikalų benefisas su užsiciklinimo motyvais.

      Šį kartą kyla nepasitenkinimas dėl Rail Baltica stoties projektavimo Panevėžio miesto teritorijoje vietoj Gustonių. Bandoma stabdyti projektą pasitelkiant Seimo narius. Motyvuojam, kad "bus griaunami namai bei kertami miškai.".

      Delfi.lt 2024.02.21
      Gyventojai prašo stabdyti "Rail Baltica".
      https://www.delfi.lt/verslas/transpo...iskai-96178575

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        RB turi ir kitų problemų nei Jono per tris puslapius atliktas esamų ir išgalvotų kiniškai ispaniskų reikalų benefisas su užsiciklinimo motyvais.

        Šį kartą kyla nepasitenkinimas dėl Rail Baltica stoties projektavimo Panevėžio miesto teritorijoje vietoj Gustonių. Bandoma stabdyti projektą pasitelkiant Seimo narius. Motyvuojam, kad "bus griaunami namai bei kertami miškai.".

        Delfi.lt 2024.02.21
        Gyventojai prašo stabdyti "Rail Baltica".
        https://www.delfi.lt/verslas/transpo...iskai-96178575
        Kaip visada visokie šarikai drumsčia vandenį. O juk rinkimai artėja tai LRS nariai nepraleis progos pašikt visiems ant kelio.

        Comment


          "Naujas raundas: parašais prieš traukinį"

          Daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ries-traukini/

          Comment


            Parašė TomasK Rodyti pranešimą
            "Naujas raundas: parašais prieš traukinį"

            Daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ries-traukini/
            Na, jei Panevėžys vėl demonstruoja, kad RB keleivių stotis jam nereikalinga, tai gal ir iš tikro ji jam nereikalinga?
            Bet kokius vėlesnius projektavimo ir statybos darbus turės padengti Panevėžio savivaldybė.

            Comment


              Kad pridaryta nesąmonių kuriant dvi atšakas, tai akivaizdu. Tikriausiai bus iššvaistytas kalnas pinigų. Ar dabar reiktų dėl to stabdyti naujesnės atšakos statybas? Tikrai ne. Bet "originalios" trasos poreikį tikrai reiktų pergalvoti, įskaitant krovinių stoties vietą, nes šiaip statyti dvi atšakas tokio dydžio miestui, kaip Panevėžys, kurių nei viena visvien neveda bent pakenčiamu atstumu iki Panevėžio centro, yra elementariai wasteful.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Kad pridaryta nesąmonių kuriant dvi atšakas, tai akivaizdu. Tikriausiai bus iššvaistytas kalnas pinigų. Ar dabar reiktų dėl to stabdyti naujesnės atšakos statybas? Tikrai ne. Bet "originalios" trasos poreikį tikrai reiktų pergalvoti, įskaitant krovinių stoties vietą, nes šiaip statyti dvi atšakas tokio dydžio miestui, kaip Panevėžys, kurių nei viena visvien neveda bent pakenčiamu atstumu iki Panevėžio centro, yra elementariai wasteful.
                Pagal visokių Panevėžio ir rajono merų veiklą išvis reiktų nestatyti nieko jiems už bausmę. Patys aktyviai nedalyvauja niekur, sprendinių nesiūlo, su žmonėmis nediskutuoja apie ekonominę naudą. Originali tokia linija ir atsirado, nes Panevėžio valdžiai buvo dzin. Po to tik susigrizbo, kad čia gerai būtų, kai jau žemės išpirktos originaliai linijai seniausiai. Ir vis tiek naujos linijos stotis yra geriausioj iš blogiausių vietų.

                Comment


                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                  Pagal visokių Panevėžio ir rajono merų veiklą išvis reiktų nestatyti nieko jiems už bausmę. Patys aktyviai nedalyvauja niekur, sprendinių nesiūlo, su žmonėmis nediskutuoja apie ekonominę naudą. Originali tokia linija ir atsirado, nes Panevėžio valdžiai buvo dzin. Po to tik susigrizbo, kad čia gerai būtų, kai jau žemės išpirktos originaliai linijai seniausiai. Ir vis tiek naujos linijos stotis yra geriausioj iš blogiausių vietų.
                  Taip, nauja stotis yra iš bėdos pakenčiamoj vietoj, bet tada lieka visiškai neaišku, kam reikia originalios trasos su Gustonių stotimi, kuri, akivaizdu, bus ghost station? Suprantama, kad "taigi ES viską apmoka", bet šiuo atveju tai visvien gausis prašvilpti milijonai, turbūt neviena dešimtis milijonų. Nebent prekinės stoties absoliučiai niekaip negalima perkelti kitur ir vien tik dėl jos reikia palikti tą atšaką? Bet ar tikrai nėra galimybės perkelti prekinę stotį kitur ir išvengti papildomų paralelinių jungčių?

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Na, jei Panevėžys vėl demonstruoja, kad RB keleivių stotis jam nereikalinga, tai gal ir iš tikro ji jam nereikalinga?
                    Bet kokius vėlesnius projektavimo ir statybos darbus turės padengti Panevėžio savivaldybė.
                    Keistokas požiūris. Turbūt ne Panevėžys ar didžioji dalis jo gyventojų demonstruoją pasipriešinimą, o kažkokia sąlyginai nedidelė asmenų grupelė. Tai taip susidaryti nuomonę ar apskritai kažką "nubausti" dėl grupelės garsiausiai rėkiančių (kurie greičiausiai net nereprezentuoja kokio 1 proc. gyventojų) - absurdiška ir pavojinga.
                    Paskutinis taisė sleader; 2024.03.25, 15:52.

                    Comment


                      Visada tai garsi mažuma. Prisimenu, žiūrėjau Kaunas–Lenkija greitos linijos aptarimą su savivaldybėm. Kažkas iš Kazlų Rūdos skundėsi, kad veda geležinkelį per juos, baiminosi, kad miestelį sukapos į dvi dalis geležinkelis. Tada kai buvo pasirinkta tiesesnė alternatyva, Kazlų Rūda skundėsi, kad juos paliko už borto.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                        Visada tai garsi mažuma. Prisimenu, žiūrėjau Kaunas–Lenkija greitos linijos aptarimą su savivaldybėm. Kažkas iš Kazlų Rūdos skundėsi, kad veda geležinkelį per juos, baiminosi, kad miestelį sukapos į dvi dalis geležinkelis. Tada kai buvo pasirinkta tiesesnė alternatyva, Kazlų Rūda skundėsi, kad juos paliko už borto.
                        Jei savivaldybės būtų normalios, tai galėtų padaryti gyventojų apklausas ir sužinoti lūkesčius bei nuomonių pasiskirstymą. Tuomet mažumos nuomonė tokios įtakos nebeturėtų.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Keistokas požiūris. Turbūt ne Panevėžys ar didžioji dalis jo gyventojų demonstruoją pasipriešinimą, o kažkokia sąlyginai nedidelė asmenų grupelė. Tai taip susidaryti nuomonę ar apskritai kažką "nubausti" dėl grupelės garsiausiai rėkiančių (kurie greičiausiai net nereprezentuoja kokio 1 proc. gyventojų) - absurdiška ir pavojinga.
                          Čia tiesiog indikacija savivaldai: pateikite savo nuomonę ir kalbėkitės su bendruomene, centrinė valdžia to už jus nepadarys; jei jums 20 lapų parašų svarbiau nei regiono potencialo vystymas: ką gi, mes pabandėm.

                          Comment


                            Ta tema, šviežias straipsnelis iš RB : https://www.railbaltica.org/experien...ic-engagement/

                            Experience in Addressing NIMBYism: Rail Baltica’s Actions for Public Engagement

                            In the realm of infrastructure development, the term “NIMBYism” (Not In My BackYard) looms large, encapsulating the complex interplay between the necessity of large-scale projects and local resistance to their implementation in proximity to residential areas, natural landscapes, or other cherished spaces. In a recent discussion organized by the British Embassy in Riga, in cooperation with the British Chamber of Commerce in Latvia (BritCham) and KPMG Latvia, experts from the Wind Energy Association, the Ministry of Climate and Energy and the Ministry of Environmental Protection and Regional Development, GMC Ltd and Rail Baltica, the largest infrastructure project in the Baltic countries with a transformative impact on the region, shared their proactive engagement and cooperation activities to keep the public and strategic stakeholders informed and involved in their projects’ development.
                            Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.03.26, 17:32.

                            Comment


                              Pagaliau paaiškėjo situacija Latvijoje po to kai buvo atnaujinti RailBaltica vertės skaičiavimai. Daugiau apie tai (sorry latviškai, bet kam bus įdomu nesunkiai išsivers):
                              https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekon...-eiro.a547888/

                              Situacija Estijoje jau buvo žinoma kurį laiką. Geriausiai ją paaiškina šis straipsnis:
                              https://news.err.ee/1609266669/overv...r-rail-baltica

                              Jei trumpai, kažkur prieš metus laiko bendra Rail Baltica statančių šalių įmonė RB Rail užsakė atnaujintą kaštų-naudos analizę visai planuojamai trasai. Kažkur apie vasaros pabaigą/rudens pradžią pirmieji rezultatai jau buvo ir pasirodė šiek tiek šokiruojantys, nes viršijo pirminius paskaičiavimus viš 3 kartų, na ir čia prasidėjo...
                              ES pareigūnai bet kuria proga pabrėžia, kad PAGRINDINĖ RailBaltica trasa (nuo PL/LT sienos iki Talino) turi būti pabaigta iki 2030 metų, nes yra TEN-T tinklo ”Core” dalyje. Jei to nebus, galite nesitikėti tolimesnio 85% finansavimo ir t.t.
                              Estai kelis mėnesius diskutavo ir pagaliau nutarė atsisakyti dvikelio ir regioninių stočių infrastruktūros. Toks pakeistas sprendimas Estijos teritorijoje kainuotų 3 milijardus eurų.
                              Latviai vis bando pasiaiškinti ką traktuoti pagrindine trasa: ar tą jos dalį kuri eina per Rygą, ar jos apvažiavimą su tiltu per Rygos marias. Galų gale, jų susisiekimo ministras pasiūlo savo vyriausybei variantą už 3,7 milijardų eurų, kur atsisakyta Rygos stoties šiaurinio sujungimo su pagrindine trasa, taip pat tunelio po 1520 linija į Jelgava pietiniame Dauguvos krante, bei matyt apsiribota vienkeliu.
                              Lietuvoje tiktai ramybių ramybė...

                              Comment


                                Parašė DKL Rodyti pranešimą
                                Pagaliau paaiškėjo situacija Latvijoje po to kai buvo atnaujinti RailBaltica vertės skaičiavimai. Daugiau apie tai (sorry latviškai, bet kam bus įdomu nesunkiai išsivers):
                                https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekon...-eiro.a547888/

                                Situacija Estijoje jau buvo žinoma kurį laiką. Geriausiai ją paaiškina šis straipsnis:
                                https://news.err.ee/1609266669/overv...r-rail-baltica

                                Jei trumpai, kažkur prieš metus laiko bendra Rail Baltica statančių šalių įmonė RB Rail užsakė atnaujintą kaštų-naudos analizę visai planuojamai trasai. Kažkur apie vasaros pabaigą/rudens pradžią pirmieji rezultatai jau buvo ir pasirodė šiek tiek šokiruojantys, nes viršijo pirminius paskaičiavimus viš 3 kartų, na ir čia prasidėjo...
                                ES pareigūnai bet kuria proga pabrėžia, kad PAGRINDINĖ RailBaltica trasa (nuo PL/LT sienos iki Talino) turi būti pabaigta iki 2030 metų, nes yra TEN-T tinklo ”Core” dalyje. Jei to nebus, galite nesitikėti tolimesnio 85% finansavimo ir t.t.
                                Estai kelis mėnesius diskutavo ir pagaliau nutarė atsisakyti dvikelio ir regioninių stočių infrastruktūros. Toks pakeistas sprendimas Estijos teritorijoje kainuotų 3 milijardus eurų.
                                Latviai vis bando pasiaiškinti ką traktuoti pagrindine trasa: ar tą jos dalį kuri eina per Rygą, ar jos apvažiavimą su tiltu per Rygos marias. Galų gale, jų susisiekimo ministras pasiūlo savo vyriausybei variantą už 3,7 milijardų eurų, kur atsisakyta Rygos stoties šiaurinio sujungimo su pagrindine trasa, taip pat tunelio po 1520 linija į Jelgava pietiniame Dauguvos krante, bei matyt apsiribota vienkeliu.
                                Lietuvoje tiktai ramybių ramybė...
                                Tyla prieš audrą turbūt Lietuvos pusėje, iki rinkimų tylėti negalės. Jei prasidės kalbos, kad estai ir latviai turės išmėsinėti Rail Balrica dėl lėšų trūkumo, tai tą patį teks daryti ir mums. Tik įdomu per kur kirs. Svarbiausia tik turėti pilnai funkcionuojančią jungtį su Lenkija. O Panevėžiui pasirodo išvis nereikia Rail Baltica, nors prieš pasirenkant trasą taip jos norėjo ir dėl jos agitavo. Anekdotas tiesiog.

                                Comment


                                  Nelabai pagavau esminį akcentą - ar pagrindinė problema finansavimo apimtyje (statybos pabrango ir numatytų neužteks), ar terminuose, kad nespės iki 2030 metų ir todėl reikia spėti pastatyti esminius? Ar kaštų-naudos blogesniuose rodikliuose?
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą

                                    Tyla prieš audrą turbūt Lietuvos pusėje, iki rinkimų tylėti negalės. Jei prasidės kalbos, kad estai ir latviai turės išmėsinėti Rail Balrica dėl lėšų trūkumo, tai tą patį teks daryti ir mums. Tik įdomu per kur kirs. Svarbiausia tik turėti pilnai funkcionuojančią jungtį su Lenkija. O Panevėžiui pasirodo išvis nereikia Rail Baltica, nors prieš pasirenkant trasą taip jos norėjo ir dėl jos agitavo. Anekdotas tiesiog.
                                    As tai nematau kazkokios dideles problemos pas mus del karpymo, nes mes jau nuo pradziu pasirinkom pirma tiesti begius, o ne stotis statyti, pas mus darbai vyksta pakankamai neblogai ir begius mes nusitiesim laiku, o stotis darysim atskirai. kazkokiu mega karpymu as bent is musu puses nematau.

                                    Comment


                                      Va ir prasideda, Estijoje vienkelis, Latvijoje vienkelis, o jūs dėl 1km Kauno tunelio pergyvenot. Tai kaip ten su intensyvumu dabar bus?

                                      Comment


                                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą

                                        Tyla prieš audrą turbūt Lietuvos pusėje, iki rinkimų tylėti negalės. Jei prasidės kalbos, kad estai ir latviai turės išmėsinėti Rail Balrica dėl lėšų trūkumo, tai tą patį teks daryti ir mums. Tik įdomu per kur kirs. Svarbiausia tik turėti pilnai funkcionuojančią jungtį su Lenkija. O Panevėžiui pasirodo išvis nereikia Rail Baltica, nors prieš pasirenkant trasą taip jos norėjo ir dėl jos agitavo. Anekdotas tiesiog.
                                        Apie tilto vėlavimą tyli jau gerus metus, tai visiškai tikėtina, kad tylės iki rinkimų, nes kiek gi čia beliko. O tada nauja valdžia matyt praneš naujienas, kurios, bijau, gali nebūti geros, nors ir labai norėčiau tikėti, kad viskas bus ok ir RB visgi bus statoma.

                                        Comment


                                          Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                          mes jau nuo pradziu pasirinkom pirma tiesti begius, o ne stotis statyti
                                          Kiek RB2 bėgių šiuo metu yra nutiesta Lietuvoje?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X