Parašė B.S.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Tai kad įvyko. Vieno svarbiausių RB komponentų statyba vėluoja pusantrų metų. Aš labai norėčiau būti optimistas, tikintis, kad tai absoliučiai nieko neįtakos ir neatneš nuostolio, bet bijau, kad taip nebus. Manau ir pats, nepaisant aršaus noro man prištarauti vardan prieštaravimo, supranti, kad tai tikriausiai turės dideles finansines pasekmes Lietuvai.
-
RB turi ir kitų problemų nei Jono per tris puslapius atliktas esamų ir išgalvotų kiniškai ispaniskų reikalų benefisas su užsiciklinimo motyvais.
Šį kartą kyla nepasitenkinimas dėl Rail Baltica stoties projektavimo Panevėžio miesto teritorijoje vietoj Gustonių. Bandoma stabdyti projektą pasitelkiant Seimo narius. Motyvuojam, kad "bus griaunami namai bei kertami miškai.".
Delfi.lt 2024.02.21
Gyventojai prašo stabdyti "Rail Baltica".
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...iskai-96178575
- 3 patinka
Comment
-
Kaip visada visokie šarikai drumsčia vandenį. O juk rinkimai artėja tai LRS nariai nepraleis progos pašikt visiems ant kelio.Parašė Romas Rodyti pranešimąRB turi ir kitų problemų nei Jono per tris puslapius atliktas esamų ir išgalvotų kiniškai ispaniskų reikalų benefisas su užsiciklinimo motyvais.
Šį kartą kyla nepasitenkinimas dėl Rail Baltica stoties projektavimo Panevėžio miesto teritorijoje vietoj Gustonių. Bandoma stabdyti projektą pasitelkiant Seimo narius. Motyvuojam, kad "bus griaunami namai bei kertami miškai.".
Delfi.lt 2024.02.21
Gyventojai prašo stabdyti "Rail Baltica".
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...iskai-96178575
- 8 patinka
Comment
-
"Naujas raundas: parašais prieš traukinį"
Daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ries-traukini/
Comment
-
Na, jei Panevėžys vėl demonstruoja, kad RB keleivių stotis jam nereikalinga, tai gal ir iš tikro ji jam nereikalinga?Parašė TomasK Rodyti pranešimą"Naujas raundas: parašais prieš traukinį"
Daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ries-traukini/
Bet kokius vėlesnius projektavimo ir statybos darbus turės padengti Panevėžio savivaldybė.
- 3 patinka
Comment
-
Kad pridaryta nesąmonių kuriant dvi atšakas, tai akivaizdu. Tikriausiai bus iššvaistytas kalnas pinigų. Ar dabar reiktų dėl to stabdyti naujesnės atšakos statybas? Tikrai ne. Bet "originalios" trasos poreikį tikrai reiktų pergalvoti, įskaitant krovinių stoties vietą, nes šiaip statyti dvi atšakas tokio dydžio miestui, kaip Panevėžys, kurių nei viena visvien neveda bent pakenčiamu atstumu iki Panevėžio centro, yra elementariai wasteful.
- 6 patinka
Comment
-
Pagal visokių Panevėžio ir rajono merų veiklą išvis reiktų nestatyti nieko jiems už bausmę. Patys aktyviai nedalyvauja niekur, sprendinių nesiūlo, su žmonėmis nediskutuoja apie ekonominę naudą. Originali tokia linija ir atsirado, nes Panevėžio valdžiai buvo dzin. Po to tik susigrizbo, kad čia gerai būtų, kai jau žemės išpirktos originaliai linijai seniausiai. Ir vis tiek naujos linijos stotis yra geriausioj iš blogiausių vietų.Parašė John Rodyti pranešimąKad pridaryta nesąmonių kuriant dvi atšakas, tai akivaizdu. Tikriausiai bus iššvaistytas kalnas pinigų. Ar dabar reiktų dėl to stabdyti naujesnės atšakos statybas? Tikrai ne. Bet "originalios" trasos poreikį tikrai reiktų pergalvoti, įskaitant krovinių stoties vietą, nes šiaip statyti dvi atšakas tokio dydžio miestui, kaip Panevėžys, kurių nei viena visvien neveda bent pakenčiamu atstumu iki Panevėžio centro, yra elementariai wasteful.
- 6 patinka
Comment
-
Taip, nauja stotis yra iš bėdos pakenčiamoj vietoj, bet tada lieka visiškai neaišku, kam reikia originalios trasos su Gustonių stotimi, kuri, akivaizdu, bus ghost station? Suprantama, kad "taigi ES viską apmoka", bet šiuo atveju tai visvien gausis prašvilpti milijonai, turbūt neviena dešimtis milijonų. Nebent prekinės stoties absoliučiai niekaip negalima perkelti kitur ir vien tik dėl jos reikia palikti tą atšaką? Bet ar tikrai nėra galimybės perkelti prekinę stotį kitur ir išvengti papildomų paralelinių jungčių?Parašė ifl Rodyti pranešimą
Pagal visokių Panevėžio ir rajono merų veiklą išvis reiktų nestatyti nieko jiems už bausmę. Patys aktyviai nedalyvauja niekur, sprendinių nesiūlo, su žmonėmis nediskutuoja apie ekonominę naudą. Originali tokia linija ir atsirado, nes Panevėžio valdžiai buvo dzin. Po to tik susigrizbo, kad čia gerai būtų, kai jau žemės išpirktos originaliai linijai seniausiai. Ir vis tiek naujos linijos stotis yra geriausioj iš blogiausių vietų.
- 1 patinka
Comment
-
Keistokas požiūris. Turbūt ne Panevėžys ar didžioji dalis jo gyventojų demonstruoją pasipriešinimą, o kažkokia sąlyginai nedidelė asmenų grupelė. Tai taip susidaryti nuomonę ar apskritai kažką "nubausti" dėl grupelės garsiausiai rėkiančių (kurie greičiausiai net nereprezentuoja kokio 1 proc. gyventojų) - absurdiška ir pavojinga.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Na, jei Panevėžys vėl demonstruoja, kad RB keleivių stotis jam nereikalinga, tai gal ir iš tikro ji jam nereikalinga?
Bet kokius vėlesnius projektavimo ir statybos darbus turės padengti Panevėžio savivaldybė.Paskutinis taisė sleader; 2024.03.25, 15:52.
- 2 patinka
Comment
-
Visada tai garsi mažuma. Prisimenu, žiūrėjau Kaunas–Lenkija greitos linijos aptarimą su savivaldybėm. Kažkas iš Kazlų Rūdos skundėsi, kad veda geležinkelį per juos, baiminosi, kad miestelį sukapos į dvi dalis geležinkelis. Tada kai buvo pasirinkta tiesesnė alternatyva, Kazlų Rūda skundėsi, kad juos paliko už borto.
Comment
-
Jei savivaldybės būtų normalios, tai galėtų padaryti gyventojų apklausas ir sužinoti lūkesčius bei nuomonių pasiskirstymą. Tuomet mažumos nuomonė tokios įtakos nebeturėtų.Parašė alga Rodyti pranešimąVisada tai garsi mažuma. Prisimenu, žiūrėjau Kaunas–Lenkija greitos linijos aptarimą su savivaldybėm. Kažkas iš Kazlų Rūdos skundėsi, kad veda geležinkelį per juos, baiminosi, kad miestelį sukapos į dvi dalis geležinkelis. Tada kai buvo pasirinkta tiesesnė alternatyva, Kazlų Rūda skundėsi, kad juos paliko už borto.
- 2 patinka
Comment
-
Čia tiesiog indikacija savivaldai: pateikite savo nuomonę ir kalbėkitės su bendruomene, centrinė valdžia to už jus nepadarys; jei jums 20 lapų parašų svarbiau nei regiono potencialo vystymas: ką gi, mes pabandėm.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Keistokas požiūris. Turbūt ne Panevėžys ar didžioji dalis jo gyventojų demonstruoją pasipriešinimą, o kažkokia sąlyginai nedidelė asmenų grupelė. Tai taip susidaryti nuomonę ar apskritai kažką "nubausti" dėl grupelės garsiausiai rėkiančių (kurie greičiausiai net nereprezentuoja kokio 1 proc. gyventojų) - absurdiška ir pavojinga.
- 1 patinka
Comment
-
Ta tema, šviežias straipsnelis iš RB
: https://www.railbaltica.org/experien...ic-engagement/
Experience in Addressing NIMBYism: Rail Baltica’s Actions for Public Engagement
In the realm of infrastructure development, the term “NIMBYism” (Not In My BackYard) looms large, encapsulating the complex interplay between the necessity of large-scale projects and local resistance to their implementation in proximity to residential areas, natural landscapes, or other cherished spaces. In a recent discussion organized by the British Embassy in Riga, in cooperation with the British Chamber of Commerce in Latvia (BritCham) and KPMG Latvia, experts from the Wind Energy Association, the Ministry of Climate and Energy and the Ministry of Environmental Protection and Regional Development, GMC Ltd and Rail Baltica, the largest infrastructure project in the Baltic countries with a transformative impact on the region, shared their proactive engagement and cooperation activities to keep the public and strategic stakeholders informed and involved in their projects’ development.Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.03.26, 17:32.
- 2 patinka
Comment
-
Pagaliau paaiškėjo situacija Latvijoje po to kai buvo atnaujinti RailBaltica vertės skaičiavimai. Daugiau apie tai (sorry latviškai, bet kam bus įdomu nesunkiai išsivers):
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekon...-eiro.a547888/
Situacija Estijoje jau buvo žinoma kurį laiką. Geriausiai ją paaiškina šis straipsnis:
https://news.err.ee/1609266669/overv...r-rail-baltica
Jei trumpai, kažkur prieš metus laiko bendra Rail Baltica statančių šalių įmonė RB Rail užsakė atnaujintą kaštų-naudos analizę visai planuojamai trasai. Kažkur apie vasaros pabaigą/rudens pradžią pirmieji rezultatai jau buvo ir pasirodė šiek tiek šokiruojantys, nes viršijo pirminius paskaičiavimus viš 3 kartų, na ir čia prasidėjo...
ES pareigūnai bet kuria proga pabrėžia, kad PAGRINDINĖ RailBaltica trasa (nuo PL/LT sienos iki Talino) turi būti pabaigta iki 2030 metų, nes yra TEN-T tinklo ”Core” dalyje. Jei to nebus, galite nesitikėti tolimesnio 85% finansavimo ir t.t.
Estai kelis mėnesius diskutavo ir pagaliau nutarė atsisakyti dvikelio ir regioninių stočių infrastruktūros. Toks pakeistas sprendimas Estijos teritorijoje kainuotų 3 milijardus eurų.
Latviai vis bando pasiaiškinti ką traktuoti pagrindine trasa: ar tą jos dalį kuri eina per Rygą, ar jos apvažiavimą su tiltu per Rygos marias. Galų gale, jų susisiekimo ministras pasiūlo savo vyriausybei variantą už 3,7 milijardų eurų, kur atsisakyta Rygos stoties šiaurinio sujungimo su pagrindine trasa, taip pat tunelio po 1520 linija į Jelgava pietiniame Dauguvos krante, bei matyt apsiribota vienkeliu.
Lietuvoje tiktai ramybių ramybė...
- 8 patinka
Comment
-
Tyla prieš audrą turbūt Lietuvos pusėje, iki rinkimų tylėti negalės. Jei prasidės kalbos, kad estai ir latviai turės išmėsinėti Rail Balrica dėl lėšų trūkumo, tai tą patį teks daryti ir mums. Tik įdomu per kur kirs. Svarbiausia tik turėti pilnai funkcionuojančią jungtį su Lenkija. O Panevėžiui pasirodo išvis nereikia Rail Baltica, nors prieš pasirenkant trasą taip jos norėjo ir dėl jos agitavo. Anekdotas tiesiog.Parašė DKL Rodyti pranešimąPagaliau paaiškėjo situacija Latvijoje po to kai buvo atnaujinti RailBaltica vertės skaičiavimai. Daugiau apie tai (sorry latviškai, bet kam bus įdomu nesunkiai išsivers):
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekon...-eiro.a547888/
Situacija Estijoje jau buvo žinoma kurį laiką. Geriausiai ją paaiškina šis straipsnis:
https://news.err.ee/1609266669/overv...r-rail-baltica
Jei trumpai, kažkur prieš metus laiko bendra Rail Baltica statančių šalių įmonė RB Rail užsakė atnaujintą kaštų-naudos analizę visai planuojamai trasai. Kažkur apie vasaros pabaigą/rudens pradžią pirmieji rezultatai jau buvo ir pasirodė šiek tiek šokiruojantys, nes viršijo pirminius paskaičiavimus viš 3 kartų, na ir čia prasidėjo...
ES pareigūnai bet kuria proga pabrėžia, kad PAGRINDINĖ RailBaltica trasa (nuo PL/LT sienos iki Talino) turi būti pabaigta iki 2030 metų, nes yra TEN-T tinklo ”Core” dalyje. Jei to nebus, galite nesitikėti tolimesnio 85% finansavimo ir t.t.
Estai kelis mėnesius diskutavo ir pagaliau nutarė atsisakyti dvikelio ir regioninių stočių infrastruktūros. Toks pakeistas sprendimas Estijos teritorijoje kainuotų 3 milijardus eurų.
Latviai vis bando pasiaiškinti ką traktuoti pagrindine trasa: ar tą jos dalį kuri eina per Rygą, ar jos apvažiavimą su tiltu per Rygos marias. Galų gale, jų susisiekimo ministras pasiūlo savo vyriausybei variantą už 3,7 milijardų eurų, kur atsisakyta Rygos stoties šiaurinio sujungimo su pagrindine trasa, taip pat tunelio po 1520 linija į Jelgava pietiniame Dauguvos krante, bei matyt apsiribota vienkeliu.
Lietuvoje tiktai ramybių ramybė...
Comment
-
Nelabai pagavau esminį akcentą - ar pagrindinė problema finansavimo apimtyje (statybos pabrango ir numatytų neužteks), ar terminuose, kad nespės iki 2030 metų ir todėl reikia spėti pastatyti esminius? Ar kaštų-naudos blogesniuose rodikliuose?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
As tai nematau kazkokios dideles problemos pas mus del karpymo, nes mes jau nuo pradziu pasirinkom pirma tiesti begius, o ne stotis statyti, pas mus darbai vyksta pakankamai neblogai ir begius mes nusitiesim laiku, o stotis darysim atskirai. kazkokiu mega karpymu as bent is musu puses nematau.Parašė Xedos Rodyti pranešimą
Tyla prieš audrą turbūt Lietuvos pusėje, iki rinkimų tylėti negalės. Jei prasidės kalbos, kad estai ir latviai turės išmėsinėti Rail Balrica dėl lėšų trūkumo, tai tą patį teks daryti ir mums. Tik įdomu per kur kirs. Svarbiausia tik turėti pilnai funkcionuojančią jungtį su Lenkija. O Panevėžiui pasirodo išvis nereikia Rail Baltica, nors prieš pasirenkant trasą taip jos norėjo ir dėl jos agitavo. Anekdotas tiesiog.
- 2 patinka
Comment
-
Apie tilto vėlavimą tyli jau gerus metus, tai visiškai tikėtina, kad tylės iki rinkimų, nes kiek gi čia beliko. O tada nauja valdžia matyt praneš naujienas, kurios, bijau, gali nebūti geros, nors ir labai norėčiau tikėti, kad viskas bus ok ir RB visgi bus statoma.Parašė Xedos Rodyti pranešimą
Tyla prieš audrą turbūt Lietuvos pusėje, iki rinkimų tylėti negalės. Jei prasidės kalbos, kad estai ir latviai turės išmėsinėti Rail Balrica dėl lėšų trūkumo, tai tą patį teks daryti ir mums. Tik įdomu per kur kirs. Svarbiausia tik turėti pilnai funkcionuojančią jungtį su Lenkija. O Panevėžiui pasirodo išvis nereikia Rail Baltica, nors prieš pasirenkant trasą taip jos norėjo ir dėl jos agitavo. Anekdotas tiesiog.
Comment
-
Kiek RB2 bėgių šiuo metu yra nutiesta Lietuvoje?Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
mes jau nuo pradziu pasirinkom pirma tiesti begius, o ne stotis statyti
- 2 patinka
Comment
Comment